husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
L.a.h.v.a.č (1) napsal 24.04.2011 v 21:36+1

Yamahu / derbi / viděl jsem jel jsem a nechtěl jsem jako každy kluk který chce motorku a musi si naní vidělat.vydělavá rok a pul dřiny a 74tisic vidělanych řekl jsem si jdu vyzkoušet jak derbi tak yamahu derbi ta měla problemém při velkych otačkach se pořadně odpichnout ale Yamaha ta šla krasně ale od 70km/h jela hodně pomalu stovku udělala +- 30sekund sice je mi jasné že to je 4T ale za tu cenu bych ku... čekal něco lepšího vzhled je sice nadherny ale to je vše a zvuk taky neni nic moc ptal jsem se jednoho servisaka který ma zkušenosti poradil chceš ji mit rychlejši kup si Kit malossi 180cc ,nakonec jsm oba jeli do vsetina kde hoch tuto motorku Yamaha yzf 125r s kitem 180cc vlastní zkusil jsem ji 9sekund do 100km/h ale pak to same nevim proč ale po tehle zkušenosti jsem se rozhodnul pro Cagivu mito 125cc koupil jsem ji v bazaru od slečny Která se o mito starala každy měsic a řeknu vám co mi v servisu řekli ta holka na to že nic neměnila nadherně se starala o motorku tak ta vydrži dlouho měsic a pul ji mám včera servis bez problemu sice větši obsah a otevřena na 17kw ale kur.. max je 160km/h a 100km,h za 11,sekund měřeno na rychlostním stroji FPS kteři měři usťovou rychlost jsem s toho ještě překvapen vzhled nadherny zvuk nadherny někomu to muž vadit neni to sekačoví zvuk ale je ostřejší a mě se libí připomíná mi Moto gp 125cc jinak je hodně druhu 125cc ale ne všechny jsou silné určitě bych doporučíl Cagivu mito,Hodnu cbr ,ybr,//Aprilii rs// ale rs už ty novější..něco do nich zainvestujete ale za to stojí a na ty díly si dokaže vidělat nejsou drahé tak jak u Yamahy .dost mě mrzí že Yamaha to podělala protože jsem čekal něco lepšího ovšem nemam nic proti R6 nebo R1 ale od yzf 125 bych dal ruce prič proty kteří milujou rychlost a nadherné prožíti z jízdy

RockShock (0) napsal 03.12.2010 v 21:45

jo - porizivaci cena 29 a kdyz do ni za 2 roky nasypu 20 tak to bude kur*va furt lepsi nez tydle prevleceny simsony. A je to konecne snad uz venku :D

RockShock (0) napsal 03.12.2010 v 21:34

Zde se hlásí do služby učebnicový teenager se 78 kg a 184 cm. Jsem rad, že se nejak naladuju na RS r.v.98 .(jinak vydělal sem si na ni za 2 mesice sam s 62kc/hod. Nasi jen trosku pridali.) Z meho okoli to rozmachanejm deckum vsechno zacalovali rodicove, ale taky to tak pak vypada... od kovovejch kokotin na klicku az po to, ze si sami nevycisti ani vejfuk nebo zahlasi ze si necha otevrit cbr 125.(osm petek ve meste by jim slo ale na okreskach jedou jak auta.) Ja bych si ani nasim o novou nebo ojetou motku nikdy ani nerekl i kdyz by na to meli. BTW at se klidne rsko sere pac me bavi se v nem vrtat a delat si veci po svym. Mam pak k nemu vetsi duveru, divny...

Frki (0) napsal 31.08.2010 v 09:59

No to mě teda poser. Zas tu všici sežrali rozum světa se dívám. Jeden příspěvek lepší než druhý.
Jen lidi nechte ať si koupí co chtějí, ať jim to klidně koupí rodiče (a nezávidtě jim, že vy ste takové neměli), ať si s ní jezdí balit na disca sukně. Dyť je to stejně jejich věc kam je to dovede.
RS sou sice supr, ale starat se o to člověk musí minimálně jednou týdně a během sezóny, pokud na tom člověk jezdí, tak se to zkrátka sype. To už by to Mito je spolehlivější a vhodnější. Dneska sme si už zvykli na nějaký komfort, tak proč si ho nedopřát.

FRAG (0) napsal 31.08.2010 v 07:47

Morld tak to jsi tipnul spatne ...krome obcasneho pivicka (koralecky) pri nejake te oslave.
No, ale uznej sam, ze tvuj prvni prispevek byl jak od ufnukanka.
Myslim si,ale ze ten kdo si motorku koupi za vlastni chechtaky se k ni i jinak chova a ma z ni vetsi radost.

Morld (0) napsal 30.08.2010 v 20:38

ono to jde fragu když si upřeš alkohol, drogy, cigarety a ostatní hojnosti kterých si 99% mejch vrstevníků zpestřuje život. a letmým typem bych řek, že ty taky. nekoupil sem ji za 120 ale za 70.. nový moto si kupují jen ti co na to fakt maj. mejse hezky a přemýšlej..

Jack82 (0) napsal 30.08.2010 v 13:23

kdo si koupí nový YZF za 110 nebo kolik to stojí a tvrdí jak je to nejsuprbombabezvacool dváca, tak si nikdy nesjel RS nebo Mito. I vylítaný 10 let starý kousky za pár peněz ti napumpujou do žil adrenalin, to se zdechlinama nehrozí. A novější RSka berou běžně 4-5l na sto. To mi fakt nepřijde mega rozdíl, ten litřík, litřík a půl, navíc projetej v naprosto odlišnejch rychlostech. Pokud se o dvácu staráš jak máš, jezdíš kvalitní olej, tak to neni moc velkej rozdíl v náročnosti údržby a nákladů. Na ten rok dva co prumernej náctiletej majitel těžko najede kolem komína víc než 5000 za rok, mi prijde lepší investice zachovalej 2-takt dejme tomu za pade a 10 do rezervy na opravy než kupovat novej dech za kilo deset, dvacet se kterym nezažiješ ani zpola tolik srandy a omrzí tě výkonem dřív než ti uschne razítko na řidičáku. toť můj názor Dokonce když jsem před lety přesedl ze 125 2T na 500 4T jednobuch, tak mi to ze začátku připadalo jako zdechlina co nejede. a ono to fakt nejelo

Ymps (4) napsal 30.08.2010 v 12:18

Máte pravdu přímo to srovnávat nemůžu ale kamarád má 2 dvácy... mito a cbr. Jak sám říká do školy s mitem to je o vítr v peněžence, takže jezdí na cbr a mito má, když se chce trochu závodněji projet. A i když jezdí mito jen "občas" má s ním více nákladů. Beru to z hlediska toho, že na 4t projezdíš bez problémů sezonu a když zazimováváš tak se o ni postaráš, kdežto znám jen opravdu málo lidí co na 125ccm 2t odjezdí celou sezonu aniž by ji rozebrali a něco nevyměnili nebo neopravili. Jednoduše řečeno 4t je více o pohodlí a to mi vyhovuje více. Stejně ať už je to 4t nebo 2t dvácá pořád musí mít 11kw to že to někdo odblokuje už je věc druhá. Jinak i v 16 jde za rok a něco málo našetřit kilo z brigády nebo si vyděláš hold méně a zbytek se ti složí rodiče.

FRAG (0) napsal 30.08.2010 v 11:04

Jen takovej dotaz Morlde...kdyz mas plny zuby kecu nejak sem se nedocetl kde jsi na ni vzal ty v 17ti? a nevykladej o brigadach kde sis vydelal 120t. Maximalne u sveho tatinka. Jinak se vyjadrujes presne jako namachrovanej samponek co mu slapli na bolistku.
BTW Vubec ti nezavidim at ti slouzi ve zdravi

Morld (0) napsal 29.08.2010 v 23:57

hmhm docela mě dostavá jak zde určití členové spojují tyhle motorky s namyšlenejma zazobaneja šamponama co s něma jezdí před školu..
mam yzf.. mam movitější rodiče.. jenže mě řekli že nedostanu na nastroj smrti ani korunu:D dostavají mě závistivé kecy týpků co jezdí na fechtlovi a říkají tomu to určitě koupil tatínek.. jako všechno je to o lidech ne každý je zazobaný snůb.. ne každý si ji kupuje kvuli kundám.. já jsem si ji koupil protože sem při prvním pohledu na ni věděl, že je to ta pravá.. a porovnávat pořád dokola 2t a 4t to už mě prijde taky trošku ohrané.. každý motor má svoje výhody jinak by se vubec nevyráběl. Ješliže na ní jezdím každý den do školy, přece nekoupím rso který žere jako auto..

Jack82 (0) napsal 28.08.2010 v 20:30

zlatý dvoutakty... 4taktní dváca je hroznej kozí dech. před 10 lety jsem měl endurko RX125, tehdy za 35papírů, s Rotaxem 123 31k a ta čubka lítala jak fík, dokonce "ujela" i policejním CB250 kilo bych za tyhle dechy nedal. smysluplnější mi přijde za 1/3 peněz koupit nějakej jetej 2takt s papírama na 11kW nebo jinou mrdku za max 35tisíc a pak si počkat a v 18 nasát třeba malou Ninju 250 nebo seškrcenou pětikuli. ale jinak z těchhle dvounse mi víc líbí YZF, je taková dotaženější

PesiRR (11) napsal 28.08.2010 v 14:35

Je to pěkny a drahy. Ale souhlasím s polopostem, že po technické stránce dá člověku mnohem víc, když si zrenovuje něco staršího.

PesiRR (11) napsal 28.08.2010 v 14:34+1

Je to pěkny a drahy. Ale souhlasím, že po technické stránce dá člověku mnohem víc, když si zrenovuje něco staršího.

LidskejČerv (0) napsal 28.08.2010 v 11:33

Já sem si odjezdil svoje na Yukině, na kterou sem si vydělal z brigád a taky se lidi otáčeli Kdybych utratil za dvacku takový prachy tak mě doma přelámou hnáty, jinak článěk v celku průměrnej.

The_Kučí (0) napsal 27.08.2010 v 18:37

YZF-R125 nejkrásnější 125ccm teda až po NSR samozřejmně

FRAG (0) napsal 27.08.2010 v 14:30

A tu slecnu jsi na ni ulovil jo

kopy.k (0) napsal 27.08.2010 v 10:26

polopost: A ty jsi někdy takovou motorku měl v garáži, že se tady oháníš tím že to nikoho nic nenaučí? Je sice moc hezký že jsis zrenovoval svoji mašinu, ale to, že by jsi s ní nadělal víc parády, než někdo kdo má jednu z těhle mašin si fakt nemyslím ... A ještě k tomu že někdo přijede před tu dízu/školu/ bo ty nevíš co a řekne "naskoč bejby" ... Tak jen tak aby jsi věděl, ani todle říkat nemusíš. Ono to jde samo ...

ymps: Pěkně jsi to vystihl... Ale někdo si radši koupí motorku která bumbá, nemá sice nejkrásnější zvuk, ale zase jede... Je to spíše otázka osobnosti ... A ještě s tím servisem, to u těch 2T taky nebude tak žhavý...

FRAG (0) napsal 27.08.2010 v 07:17

to Ymps...ted by me zajimalo jak to s tou sekackou na travu myslis...90% sekacek na travu je 4T (moje ma 6koniku). Me je jedno jestli 4T nebo 2T, ale proste 2T pri takovem obsahu jede...A nechapu co porad kdo ma s jakou udrzbou..me to prijde 4T vs 2T priblizne stejny.

polopost (67) napsal 27.08.2010 v 02:55

Řikejte si co chcete...
Vypadá to hezky, ale to je vše.
Lidi, vždyť to začínajícího bajkera nic nenaučí!
Mě se pod ruku dostal šrot, kterej bylo třeba rozebrat uplně celej a zrenovovat. A z vlastních zkušeností můžu říct, že jsem se svým nablejskaným veteránem nadělal vždycky víc parády, nežli kamarádi s moderníma japoncema. A co se jízdy týče jsem si je udržel (pokud to nebylo třeba otevřený mito, nebo RSo). Neříkám, není třeba chodit takhle moc do extrému. Ale u staršího stroje si přeci můžu něco poupravit k obrazu svému, aniž by mě někdo peskoval, nebo bych se bál, že zkonim voňavou, zárukou se ohánějící mašinu. A i s motorem si můžu vždycky mooc hezky pohrát. Navíc pokud si teenager vydělá na vlastní mašinu, chová se k ní uplně jinak a jen málo kdo si vydělá sto papírův patnácti-šestnácti. Další plus pro starší stroj. Nikdy jsem nepochopil jak může někdo machrovat s něčím, co dostal. Představa, jak machýrek přijede před dýzu/školu/kdovíco, sundá helmu, hodí významnej pohled na hezkou holku a řekne: "Naskoč, bejbé, to mi koupila maminka!" mi připadá fakt ujetá.
A stejně ten stroj pošle za dvě sezony pryč s cenou o 30-40% menší. Tak k čemu to je??

Ymps (4) napsal 26.08.2010 v 23:08

Už když jsem viděl tento článek na úvodní straně mi bylo jasné o co půjde v komentech... 2T versus 4T. Pro ty zaryté zastánce 2T: Né každý chce jet po ulici se sekačkou na trávu, to je pro mě asi nejzásadnější věc proč bych do 2T nešel pokud ještě pominu ten servis. 100 litrů je dost, ale dnes skoro každá prodejna nabízí možnost úvěru a měsíčně si vydělat na brigádě 3 litry není problém. A jinak k těm motárdům... je na nic sice více zábavy a je to pohodlnější, ale yzf nebo gpr se kupuje spíše pro to jak vypadají. Když to shrnu kdybych měl 16 jdu do toho a v 18 kupuju třeba MT-3 a sbírám další zkušenosti... jednoznačně super motorky!!!

l333v (7) napsal 26.08.2010 v 22:10

Ja myslim ze obe motorky jsou vyborny az na tu sumu poridit new motorku 16tiletymu klukovi ktery se teprve uci a vyplaznout za to 100hadru je dost jinak sam bych sel do yamahy krasne najezena kocka a udela paradu vsude, jinak super a klobouk dolu pred takovymi 125cami

bart.john (41) napsal 26.08.2010 v 21:05

tak tak

maddog (2) napsal 26.08.2010 v 20:52

Ani jsem to nedocetl...proboha hosi - kocky na vas nepoleti kvuli masine, to zaprve. No a za druhe ty prouzky strachu vpredu i vzadu - to je uplne typicke. Minuly tyden na Vitkove jsem sbiral ze zeme klucinu s CBR 125 - s prominutim tyhle vyvonene "fichtly" si strcte za klobouk (a to ted silne urazim motorku na ktere jsem delal "prvni krucky")!!Poridte radsi klidne par let starou 125 2T, ktera si nehraje na sportovni motorku, ale je to proste mala sportka - to aspon trochu jede a neni to v zatacce o zivot - vetsi machri budete s ojetou gumou na kraj a slajdrem zbrousenym ze skutecneho asfaltu a ne jen rasplou z garaze - BTW i to sebevedomi na holky budete mit vetsi az si poprve date to prave sekundove "kolinko"...bez ohledu na to ze motka bude par let stara, protoze za chvili uz se 2T proste vyrabet nebude Ufff...a je to venku

Milosek.m (1) napsal 26.08.2010 v 17:57

ty foe ja mel v šestnacti 350/639,mit takovou libivou mrchu asi bych okusil pohlavni choroby

Layer (0) napsal 26.08.2010 v 17:40

motorky sou to pěkný a asi bych je bral kdyby mi to financovali rodiče...Ale myslím že je lepší koupit nějaký jetý cbrko,který stejně většina položí a pak koupit za ušetřený peníze radši nějaký pořádný šestikilo.

SuperSic58 (1307) napsal 26.08.2010 v 17:34

jj WR 125 je mnohem lepší motorka, ale raděj verzi R, se kterou se dá pojezdit v terénu

Frki (0) napsal 26.08.2010 v 17:07

Obě sou sice hezké, ale víc než absolutně souhlasím s tím, co zaznělo v posledním odstavci. Když už stopětadvácu, tak motarda, a šlus.

FilipT (16) napsal 26.08.2010 v 14:37

Za chybky sorry, clanek nam nejak unikl korekture, za chvilku bude opraveno.

bart.john (41) napsal 26.08.2010 v 14:21

to deagle - tys mne nepochopil. ja to vidim jako ty - 2T v serii posere 4T v kitu

Deagle (53) napsal 26.08.2010 v 14:08

2 bart.john> Chceš kupovat kit za 20 tis., o kterém nevíš jak je to s životností? O ztrátě záruky na motorku nemluvě.
Stejně každej sportovní 2T 125 strčí hravě do kapsy 4T 125. Takže to nemá cenu. Toť můj názor..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist