yamaha_srpen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Alone (4) napsal 21.07.2019 v 11:10-1

Motor mi na pohled připomíná Benelli trk 502, je to náhoda? (nemyslím obsah)

pps2 (17) napsal 19.07.2019 v 22:10-1

Nehodnotím kvalitu/nekvalitu neb o ní nemá nikdo v tuto chvíli představu, natož nějaká tvrdá data.

Avšak tohle je řekněme o 30k levnější než např. Honda ve stejné kubatuře.

Za kolik /a jestli vůbec/ se to po 4-5 letech a najetí cca 25k km bude dát prodat a jít dál?
O dostupnosti ND a servisu ani nemluvě ..

Obávám se prostě, že prvotní "úspora" hravě zmizí v následném ..

Mig_35 (253) napsal 19.07.2019 v 21:54

CR500: nejlepší je, když majitel ojetého supersportu ostaním káže, ať si koupí novou čajnu...

Guzalkara (104) napsal 19.07.2019 v 15:05+1

Keby to stálo polovicu japonca,dajme tomu...
Ale cez 5000? To už tisícku € doložím a mám nové SV. Za tú cenu to kúpi iba blázon.

vopák (52) napsal 19.07.2019 v 13:03+1

Náhodou video dobrý.Ten článek to dobře doplní..
K cfmoto asi tolik,že bych z ní radost neměl.Chci motorku s nějakou tradicí a spolehlivostí.
Ta se u cf teprve ukáže.Jestli to bude třeba po 100tísících ještě v kondici,nebo zralý na sběrnej dvůr.

ProchyTom (177) napsal 19.07.2019 v 11:43

Omlouvám se že videa nejsou všem po chuti a věř, že mě štve, že mam výraz jako Sršeň, protože to opravdu nechci zapracuju na tom ;)

Dus0 (0) napsal 19.07.2019 v 10:31

Velmi ma zaujima vyvoj cinskych motoriek. Nastup japoncov som nezachytil. A tak si uzivam ze pri tomto som. Reportaz je obsahovo perfektna. Mam par vyhrad k technickej stranke. Tento nastup uhucanych live komentarov za jazdy ala Srsen mi nepride uplne stastny. Po 20 sekundach som musel video vypnut pretoze lovenie slov z hukotu ma vytocilo do biela. Nepride mi dolezite opisovat displej a pod pocas jazdy. To sa da aj v tichu vedla stojacej motorky. Pripadne to chce lepsiu techniku s odfiltrovanim okolia.

CR500 (44) napsal 19.07.2019 v 10:27

Vyjde tady velice zajimavy clanek o nastaveni kvalitnejsich nastavitelnych podvozku. Skoro nikoho to tady nezajima a radeji razi heslo, ze nechaji zakladni nastavani dle vyrobce... ze ten to vi nejlip (jenze vyrobce asi tezko muze vedet kolik ja vazim, jestli jezdim spis sam nebo ve dvou, nebo jestli nehonim motorku treba po okruhu nebo naopak pohodlne cestuju = nebo treba vse ale ne v jeden den).
Podle mne takovehle "moderni zakladni motorky" jsou pro dnesni dobu a obycejne lidi co stejnak vyuzivaji pouze "zakladni nastaveni" vlastne docela vhodne!... Pro nekoho kdo nema zkusenost se spravnym chovanim techniky na motorce, tezko pozna u nejvic top znacky "bmw gs" jestli je uplne vylitana, kdyz bude mit na tacho treba malo km a vymenene plasty. Pritom funglovka cina s garnackou a zarukou by byla pro nej vetsi jistota. Navic spousty lidi na motorce nejezdi zavody a jsou pouze pohodovi uzivatele, nebo dokonce jejich prvni motorka. = Par motorek jsem mel/zkusil, par ruznych typu i ason amatersky zavodne jel ...ale trebas pro me si koupit fotak: drahou nejvic profi kvalitni a znackovou zrcadlovku by bylo asi smesne == protoze se priznavam, asi bych to pouzival stejne vetsinou na rezim "auto" a tak by pro me (v prijatelnych svetelnych podminkach) nakonec udelalo skoro stejnou sluzbu jako lepsi kompakt/mobil (klidne z ciny).

2stroke (44) napsal 19.07.2019 v 10:26+1

Já bych se toho nebál, za ty prachy to svou práci udělá...brát to čistě jako spotřební věc, hezky na 3-4 roky, pak to poslat za pár peněz dál...

petao (33) napsal 19.07.2019 v 09:33

Nikomu asi neušlo,jaký progres v kvalitě a technologiích Číňani dosáhli. Už to není jen o holé kopii, dneska koupí celou linku na výrobu motorů, a možná byste se divili kdo všechno jim to prodá. Tyhle praktiky jsou běžné, na oplátku jim vyrábí a montují jejich stroje a na tom se dál učí. Samo, že ty licence nejsou top technologie,ale většinou už zbytné anebo neuplatněné projekty. Vlastní vývoj od píky je desetkrát dražší a časově několik let vývoje. I design si často objedná na míru, aby odpovídal globální obchodní strategii a nebyl z toho čínský paskvil jak se často stávalo. Zaujala mě poznámka k poškrábanému plexi budíku, moje Honda NC 750 má úplně stejný problém, měkčí a větší šunt už vyrobit ani nejde.

deluxa (86) napsal 19.07.2019 v 08:52

"bejvavalo" japonska kvalita a preciznost...dnes je to uz uplne fuk Japoncici vyrabaju tie motorky kade tade v Thajsku, Cine a pod. a kvalita uz nie je to co bolo pred tym, setri sa doslova na vsetkom aj pri vyssich modeloch. Ked pozeram na tie pouzite materialy na novych masinach len krutim hlavou. Mozno tie top znacky maju vyladenejsi,prepracovanejsi a menej poruchovy motor (aj to je otazka lebo dnes si ten 30 rocny vyvoj motora jednoducho okopiruju a je z toho hotova vec...) a prevodovku ale vsetko ostatne je rovnake v tejto cenovej hladine. Samozrejme nebudu mat ako znacka take pokrytie pre servis a dostupnost nahradnych dielov ako taka Honda alebo Yamaha. To je jedina vec ktora sa neda tak rychlo a jednoducho dobehnut.

stráťa (100) napsal 19.07.2019 v 06:56

SuperSic58: CFmoto právě tak úplně noname není. I u nás už působí docela dlouho, jenom ty motorky jsou novinka.

SuperSic58 (392) napsal 19.07.2019 v 06:25

vypadá to dobře Ale no name značka, jaká bude dostupnost dílů v budoucnu, spolehlivost atd, je tu spousta nezodpovězených otázek... Asi bych za 130 raději koupil lehce jetou MT-07...

ProchyTom (177) napsal 19.07.2019 v 05:47

Baldric: No, zmínil jsem so o tom v článku

ProchyTom (177) napsal 19.07.2019 v 05:46

2Stroke: jo, nekdy je to tam dost na těsno a zejména ty tuneři to tam honí ze strany na stranu a hodně i přes den

Baldric (-3) napsal 19.07.2019 v 00:55

Clanek je sice pekny, ale s ohledem na Cinu zcela nicnerikajici. Udelat neco vizualne pekneho a relativne funkcniho neni zas az takovy problem. Ale s ohledem na proflaklou kvalitu cinskych vyrobku by bylo treba mit tady takovy clanek po dlouhodobem testovani. A dlouhodobym je mysleno aspon tak 20+ tisic km.

2stroke (44) napsal 19.07.2019 v 00:16

Borci, jedna věcná - když ty masiny testujete v serpentinách na Točnou, tak si dejte bacha na autobusy a kamiony. I když tam mají vozidla nad 7,5 T zakázaný vjezd, dost často si to tam zkracují...je tam jedna ostrá 90tkova zatáčka, co má na jedné straně skálu - kamion i autobus ji sice projede, ale bokem se dostane do druhého jízdního pruhu...takhle jsem tam asi před 2 mes malem trefil autobus plný děti, zustal jsem stát asi 30 cm od levého boku (jel jsem zeshora), jel jsem naštěstí autem, na mašině bych už byl v něm...musel jsem to vycouvat, cypa jsem aspoň pěkně od plic vypi.oval, že se v tom autobusu museli všichni červenat ...jinak tam dost často běhají srny, ale to prakticky jen v noci...tuzery v A6tkach, E46tkach apod. na hlínách tam člověk taky potká jen v noci...

ProchyTom (177) napsal 18.07.2019 v 23:29

Přirovnání k MV Agustě je s nadsázkou. Je to jen ten efekt, že z dálky paráda a když pak zkoumáš, tak najdeš věci co tě trochu štvou. Jinak kvalita MV je samozřejmě lepší. ;)

z.a.j.o.c.h (72) napsal 18.07.2019 v 22:38+1

ferenc> to já nejezdil, já jenom stříhal! Ve videu jsou titulky

ferenc300 (11) napsal 18.07.2019 v 22:31

Honzo já ti dám MV Agustu! Važ slova

Bikeserker (-1) napsal 18.07.2019 v 22:27

KingMarty: já taky neříkám, že je to špatná fotka, jen mě to pobavilo, takže asi není důvod rozdávat mínusy. Sice jezdit na bajku v triku, navíc jako spolujezdec, kterej ještě drží foťák a nemůže tolik sledovat cvrkot okolo, není zrovna košer, ale je to věc každýho soudruha.

HiddenSnake (5) napsal 18.07.2019 v 22:17

V tehle cenove kategorii je to proste ... Nejaky 5kilo a nebo tohle. Motory porad jeste neumi, ale uz je to motorka.

KingMarty (2) napsal 18.07.2019 v 22:00

Bikeserker: Kompozičně i technicky je ta fotka povedená. V kilu by se to tak hezky nepodařilo (nehledě na to, že to ani není potřeba) a že je v zrcátku holej lokýtek? No a co, jsou to fotky k testu motorky a já za ně dávám + (zachycují realitu). Foto na propagační materiály je jiná pohádka a je na diskuzi jak moc se fotkám na reklamních materiálech dá ještě říkat fotka.

bikerJ (0) napsal 18.07.2019 v 21:46

Je to ňáký divný, já nevim...

Bikeserker (-1) napsal 18.07.2019 v 21:07-1

Dobrá je fotka 9, jak to tam Prochor pálí 47 v plný polní (no, asi má vyklopenou) a Jevi to tam fotí, holý lokty..

jo (0) napsal 18.07.2019 v 16:56

Taky jsem zvažoval o CFMOTO 650 MT ale po shlédnutí stroje jsem rychle vystřízlivěl a raději zakoupil staršího Japonce.Přeci nejsme tak bohatí aby jsme kupovali levné věci. A navíc prodejce neměl možnost testovací jízdy,asi věděl proč. ??

Kawasaka (38) napsal 18.07.2019 v 15:01+1

Ano, existuje možnost volby.
Čínská "kopie zeměkoule" nebo echt Evropa složená i z Číny...?
Na co se dnes podívám, tak jelo aspoň chvilku a částečně Suezem... A sousedit přímo s nimi, tak se tu neprodá ani použité párátko, buhužel... . Nenaděláme nic, natož tady na MTCZ?

Slavek-moto (6) napsal 18.07.2019 v 13:59-4+4

To že někdo něco umí okopírovat, ještě neznamená, že to umí dobře! Čínská kopie čehokoliv, je většinou zmetek (dlouholeté zkušenosti se servisem elektro). Navenek je to pěkné a blýská se to, uvnitř je to bastl největšího kalibru, poskládaný tak, aby to vydrželo dokud se to neprodá prvnímu hejlovi.
Nevidím jediný důvod kupovat takovou motorku. Japonsko bylo vzdy pověstné precizností a i kvalita jejich strojů to potvrzuje. Čím je pověstná čína? Šmejdem, nedodržováním jakýchkoliv norem (technických, bezpecčnostních, ekologických atd.) a pokud nad nimi nestojí s bičem kontrolor nadnárodního koncernu, tak to nemá kvalitu.

JoskaH (190) napsal 18.07.2019 v 13:28+1

Možnosti Číny, pokud jde o lidské, technické a v podstatě už i financni zdroje jsou nad možnostmi veškerych ostatních zemí. V mnoha oblastech (rychlovlaky, obří mosty a jiné...) už se to projevilo a v dalších zcela jistě projeví.
Je to čistě na rozhodnuti lidí, kteří tam mají moc, nakolik bude motorka konkurenceschopna a nakolik osizena...

Mig_35 (253) napsal 18.07.2019 v 13:06+1

Jednou budeme čumět. Nejlepší je, že bohatej Němec si klidně koupí německé auto. Bohatej Číňan je stejnej. Taky si klidně koupí německé auto ale do čínského by nesednul...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist