globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
650ccm (88) napsal 25.05.2020 v 11:36+1

Mně se ta cena za kapotovaný cesťák s nosiči a kuframa zdá super. Sice to není Japonec, ale voní novotou. Kdysi jsem koupil nové ER-6 v naprosto výjimečné akci za 139 tisíc. Ale byl to naháč a dalších 20 tisíc mne stály nosiče a kufry. A pořád to nebyl cesťák. A třeba bude v zimě akce na CFMOTO 650GT a bude to ještě zajímavější.

Brukev (850) napsal 23.05.2020 v 08:07+1

Bejt mladej a nováček motorkar tak na balení holek proč ne . Cena a vzhled mi přijde fajn a jelikož jezdím sám a sám jezdit budu ... tak jako cca 80% motorkaru které denně potkávám , tak bych přežil i to předepsané zatížení . Navíc je tam záruka takže vo co go . To ze padne cena je fajn prave pro ty mladé kluky, kteří si to pak koupi a dostanou Moto třeba ještě v záruce. Já taky nejsem ten co by si to běžel koupit... ale taky mi to nikdo nenutí . Je ale fajn vědět, ze je na trhu... ps. Vsadim se, že se za tím otočí víc lidi než za mou KTM ( nemyslím ostrilene motorkare , ty vědí )

plejtvak (79) napsal 23.05.2020 v 02:43

Za čínu, je ta cena dost mimo.

Guzo (221) napsal 22.05.2020 v 14:07

Pardon,článok som detailne nečítal.
3000km sa píše u modelu 52kw v servisnom manuále,ktorý je k stiahnutiu na MCZ. Ale vy aj v motokatalogu uvádzate u všetkých ročníkov 6000km. Kde je teda pravda?

2 reakce

Honzis
Honzis 22.05.2020 v 16:15

Nečítal, ale reaguje Servisní ani uživatelský manuál na 650GT u nás ke stažení nemáme a žádná verze 52 kW u motocyklů CFMOTO mi není známa. Informace od oficiálního dovozce: výměna oleje u 650GT je každých 6000 km, přesně jak je napsáno v technických údajích.


Honzis (44) napsal 22.05.2020 v 11:34

Panebože, lidi, čtěte! Do vašich názorů vám nikdo nekecá (pokud nejsou formulovány v rozporu s našimi pravidly), ale když už máte potřebu ten názor ventilovat, tak si aspoň přečtěte a ověřte, co říkáte. Olej po 3000 km? Jak k tomuhle může někdo dojít, když jak v textu, tak v technických datech je 6000?! Cena v Německu 150, s daní 180, teda jako u nás? Fakt? Když u nás stojí 153 650 s daní? Vždyť je to tam napsaný hned několikrát! Ninja 650 je oficiálně od 185 za loňský model, ne za 175, to je možná cena jednoho zapomenutýho kousku u šeďáka (asi i vím kterého). Grrr Jinak co se užitečné hmotnosti týče, těch 150 kg mě vůbec nepřekvapilo, protože 150 kg je naprosto univerzální užitečná hmotnost u všeho, co mi kdy prošlo rukama a bylo to vyrobené v Číně nebo na Tchaj-wanu, ať šlo o malý skútr, maxiskútr nebo motorku. Proč to tak je, netuším, ale když na to v Asii naložej ženu, krávu (nemusí se jednat o jednu a tutéž bytost) a kupu dětí a ono je to vozí roky, tak to asi nebude tak horký. Nicméně pro Evropana smýkaného zákony ode zdi ke zdi těch 150 kg prostě vypadá blbě, to zase jo.

4 reakce

Honzis
Honzis 22.05.2020 v 12:30

Hanes69 - jj, to jsem přesně měl na mysli tím "Evropanem smýkaným zákony".
PEPEE01 - mě právě překvapilo, žes tam zrovna ty dal takovou pitomost


Guzo (221) napsal 22.05.2020 v 10:42

Olej po 3000 km?

Jofré (211) napsal 22.05.2020 v 09:09

Uf, já bych motorku před první garančkou tedy do červeného nevytáčel, ale u cizí to asi nevadí.

1 reakce

Honzis
Honzis 22.05.2020 v 11:38

Děkujeme za názor, byť vytvořený na základě dojmů a nikoli faktů. Motorku jsme na test dostali po garančce.


HiddenSnake (27) napsal 22.05.2020 v 06:57

Ja to vnimam jako snizovac ceny na trhu. Je to takova situace jako s Korejcema na autotrhu. Kvalita tam ted rozhodne neni. Videl sem ji na zivo a dumal sem co s tim.

Zedsdead (293) napsal 21.05.2020 v 21:57

Přesně: za 5 let toto bude v inzercích za 30 tisíc.
Kawa bude za 100.
Ninja je k tomu i parádní.

Mat177 (5) napsal 21.05.2020 v 20:13+3

Já vám nějak nevím, ale velice silně mi to připomíná jednu diskuzi před 10-ti lety, když jsem si koupil KIA Ceed. Všichni si klepali na čelo, ti více zdvořilí až za rohem :). Za sedm let co jsem ji měl jsem neměl jediný problém, pak jsem si pořídil druhou. Kdo z vás diskutujích na tom jel a jak dlouho?Líbí se mi jak všichni naprosto přesně ví že to jede na ho..o a že to prostě po..re.

VladaM (141) napsal 21.05.2020 v 19:42-1

Hezký slovní obrat...motůrek.
Objem 650 by si tak neměl říkat.
Je to slabé jak čaj.

Hunyady (9) napsal 21.05.2020 v 17:25

Všecko je hezký, ale ta užitečná hmotnost 155 kilo je maso. Pokud by se na tom mělo jezdit ve 2, tak to musí být skoro hobiti.
Já mám NC750X (mimochodem stojí teď 185 tis.) a ta má 209 kg a dokonce moje PCX 125 má na doložení 180 kg.

zahadnytajemny (48) napsal 21.05.2020 v 16:44+7

Na první pohled moc hezká motorka a výborná nabídka. Ale pokud se člověk zamyslí a podívá se i do delšího časového horizontu, než jsou peníze za nákup nové motorky, tak výhodnost mizí. Už i ta cena na začátku podle mě tak výhodná není. Jak píšete 70% ceny i 70 % kvality standardní japonské motorky. Pak kratší servisní interval a sice 5 letá záruka, ovšem s povinností častého servisování ve značkovém servisu v porovnání s dvojnásobným servisním intervalem japončíků. A velmi nízká zůstatková hodnota čínských motorek, až ji budou ke konci záruk všichni prodávat... Kalkulačka řekne, že po pěti letech provozu vás v celku čínská motorka přijde na ty stejné peníze, jako kdyby jste si rovnou koupili jinou, dražší, renomovanější značku. Tak to je.

JardaBar (164) napsal 21.05.2020 v 13:49

Design se jim vážně povedl a díky němu také budou prodávat.

PEPEE01 (346) napsal 21.05.2020 v 13:44+6

Přesně jak napsal JohnnyS08. Je to o neco lacinější, nez zajeta konkurence, ale přesně o ty penize je to méně kvalitní. Na první pohled VAUUUU efekt, na druhý uz je tam tolik ALE, ze se vlastně pri koupi nic neusetri, protože i Číňani si očividně vše nechají zaplatit do posledniho jüanu. Divný průběh motoru, divné brzdy, divná přední vidle, nečitelné TFT, spousta lacinych detailů, malá užitná hmotnost, nejistá kvalita a servis do budoucna... To všechno za těch ušetřenych 30% nestojí. Rozhodně bych raději sáhl po lehce jeté značkové motorce a zrovna po te zmiňované Ninje 650, která bude úplně někde jinde. A loňský model je dokonce za skoro stejný peníz.

ondrejj (22) napsal 21.05.2020 v 12:15

Pořád nevidím důvod, čím by me CF Moto nalákalo. Ta cena zase tak cool není. Jo je to levné, ale stačí jen trochu připlatit a už je člověk zase někde jinde, jak technicky, tak parametry ale hlavně značkou výrobce. Kupce si to najde, ale jak dlouho chtějí takovou cenu udžet, pokud chtějí být konkurence schopní?

Guzo (221) napsal 21.05.2020 v 11:59+1

Užitočná záťaž 155 kg?! Na cesťák?. To je z blata? Nejaké podozrivé...

JohnnyS08 (219) napsal 21.05.2020 v 11:59+1

Mě se líbí ta myšlenka, kterou Honzis vyřknul v závěru svýho (mimochodem velice povedenýho) videa.
Jenom vzhledem k těm připomínkám k motoru, brzdám a odpružení bych byl příkřejší a řek, že tu máme 70% motorky za 70% ceny.

A klidně věřim, že pokud někdo nemá vysoký nároky a kouká hodně na peníze, tak může bejt s CF motem náramně spokojenej - konec konců, část těch problémů (třeba tvrdá přední vidlice) jde celekm snadno a s nízkýma nákladama řešit.

Ale že by ten bajk měl nějak skvostnej poměr cena/užitná hodnota, tak to mi vopravdu nepřijde...

Thorien (9) napsal 21.05.2020 v 11:38

posun v dizajne je vyrazny to iste. .ovsem TK sa mi paci o hodne viac ..cestovna masina a kufre na tom vyzeraju priplacnute na poslednu chvilu ze "kurva chlapi sme tam nieco zabudli dat !" ...a TFT displej tiez nepovazujem za nieco z coho odpadavam ... skor naopak .. takze za mna je to sice posun ale zlym smerom

JoskaH (444) napsal 21.05.2020 v 11:32+2

Začínám je docela potkávat na silnici, vypadají pěkně.
Zajímavý je nedávný článek zde na M.cz o tom, kde se které motocykly vyrábí.
Zajímavý mix zemí původu dílů, míst montáží, majitelů...
Těch ryzích značek, co vyrábějí doma a majitel je alespon ze stejné civilizačního okruhu je naprostá hrsticka.

Kohlstein (104) napsal 21.05.2020 v 11:01+3

Se všemi předsudky co v sobě najdu, jen další čínský krám, se vším všudy, co k čínskému krámu patří.

Guzo (221) napsal 21.05.2020 v 10:43

Už som sa zľakol,že svet sa točí opačne. Lebo Cfmoto,značku valcujúcu konkurenciu, sme tu už dávno nemali .

MartasUS (108) napsal 21.05.2020 v 10:14+2

Levná čínská sr*čka Za ty prachy raději zajetého japončíka
Zpracování je otřesné což jde dobře vidět na detailních fotkách.

soccer (480) napsal 21.05.2020 v 09:38

Kdyz vysel o GT prvni clanek v zari 2019, rozplyval se Alan Cathart nad skvelym vyhledem v zrcatkach... Uz tenkrat ale bylo uz z fotek jasne, ze to s tema spiglama zas takova hitparada neni... Panove testeri, jak to teda je ? Daji se tam pripadne domontovat nejaka rozsireni, aby bylo dozadu slusne videt ???




TOPlist