yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
robaajz (0) napsal 30.03.2021 v 08:07

Zdravím,

Vlastním tohoto mazlika a mám naprosto stejné pocity. Díky. Robajz.

JirkaB (16) napsal 16.01.2021 v 20:39+1

měl jsem většinou chopery, pak hodně jezdil na BT1100 Bulldogovi a v Alpách před 10 lety většina cestovala na GS, až mě to sralo..jenže je to pořád stejný,

BMW GS je hlavně o tý přední kyvce, kdy se houpete mezi kyvkama uprostřed
-ano je to menší odezva , ale až pojede několik set km, tak si na to rychle navyknete.
kdo chce gauč, nakonec koupí GS. je to pohodlný a pro 2 dost místa

nemám sice přímo GS, ale levně jsem koupil R 1150 R Rockster a jezdil na ní 2 roky a pak přešel na zánovní R 1200 R vzduch dvouvačku a už u ní zůstanu (lepší a hlavně lehčí oproti 1150)

zde moje hodnocení po 4 letech na R 1200 R vzduch dvouvačka
+++ nízké těžiště
++ el. nastavitelný podvozek
++ pohodlí
+ malá spotřeba
+ místo pro spolujezdce
+ silný motor a bere odspodu
+-kontrola tlaku pneumatik (vadí mi že to má baterku, která je třeba po letech měnit)
- kufry uvnitř nejsou tak velké jako zvenku
-- v určitých otáčkách a při záběru vibrace motoru
bohužel další R už má klasickou vidlici, tak zůstávám, model GS by jinak pro mne byla jediná možnost, ale nechce se mi dát 600tis už tak jsem utratil za R majland,

koníčky něco stojí a tenhle může být i drahej, ale kdo rád jezdí koupí třeba i nový stroj a nejen GS!

Brukev (850) napsal 16.01.2021 v 16:10+1

Možná už je pozdě psát do tohoto vlákna, nicméně naprosto chápu poslední komentář od K167...

Já mám teď ( jak z profilu patrno ) KTM ... no po pravdě se mi ta motorka ( verze S ) nikdy nelíbila jenže v MB je proste super servís KTM a já chci hodně jezdit a proste věřit, že když už to dávám do aut. servisu, tak vše bude ok..
Tím chci říci, že pro některé lidi je kvalita servisu velmi důležitý faktor a čím modernější stroje na trhu jsou, tím míň si opravíme v garáži.
Takže je fajn, když se nám o ty naše stroje stará někdo s vášní a já se pak časem do te své obludky snad i zamiloval

K167 (1471) napsal 13.01.2021 v 18:25

f.hoffi: přeju Ti upřímně, aby ses z majitele GS (jsi-li jím) nestal po vlastních zkušenostech s přístupem společnosti BMW člověkem, který říká: "BMW? Nikdy víc!.", jako se to stalo mně.
Tečka.
Dvojtečka pomlčka lomítko :-/

f.hoffi (23) napsal 13.01.2021 v 10:28+3

Všem odpůrcům GéeSa, doporučím pár věcí:
1. Je každého věc, co si za svoje prašule koupí
2. Pokud jezdíte kolem chalupy, tak se nemá cenu bavit.
3. Projeďte si Alpské země, pak pochopíte, proč je jich tolik.
4. Tečka

PJ_91 (5) napsal 12.01.2021 v 20:32

Jestli mohu, tak pro ty, kdo umí anglicky, si tu odložím tématické videjko od Ryana z FortNine

Jinak samozřejmě, že proti gustu...

https://youtu.be/cG8Z6RAaHb8

BP56 (27) napsal 12.01.2021 v 17:23

Problém s navigací jsem vyřešil instalací TomToma

Rpg75 (45) napsal 12.01.2021 v 12:31+1

Měl jsem GSA a přes veškerou snahu jsem si nezvykl. Pro mě jsou u motorek dost zásadní tři věci. Podvozek, motor, váha. Bohužel na telelever v předu jsem si nezvykl ani po dvou letech ježdění a ladění. A že jsem se snažil. Nakonec píšou to i tady v testu a né nadarmo ho někteří enduro jezdci předělávají na normální USD vidlici. Ta nečitelnost podvozku mě neuvěřitelně sr...a ,ale zase se to bez ohledu na zatížení chová furt stejně..Váha: je to mastodont tak se to dá čekat, navíc po rozjezdu dobrý, jen manipulace na místě je fuška. Motor: asi takhle 1150 a 1200 to je bída (výkon, průběh, zvuk) Aspoň to má krouťák, nežere a do 5tis nevibruje. Zas ve vyšších ot. vibruje otravně a proto asi ta nízká spotřeba, bo to nikdo nevytáčí Ovšem nové 1250 prý už je jiná káva Jenže kdo se má furt jebat do holeně o ty vředy Abych jen nehaněl, moto má spoustu kladných vlastností např. pohodlí, spotřeba, brzdy, netečnost k rozdílnému zatížení, motor 1250 už jede, společenský status, spousta doplňků atd. Sice nic pro mě, ale naprosto chápu, že to jiným lidem splní sen... p.s. moje hodnocení je čistě subjektivní a je ovlivněno mým pohledem na cestovní enduro a motorky obecně

MichalKimlo (25) napsal 12.01.2021 v 12:16+1

aj tak vacsina z nas na nejakom tom BMW raz skonci.. sam som toho prikladom, nikdy to nebol moj sen a uz mam 2. GS v garazi...
je to sice "snatek z rozumu" ale vyskusat treba vsetko, ak sa da.

Komik64 (3039) napsal 12.01.2021 v 08:33

A nebyl bych ke GS zase tak hrozně přísnej, pokud jde o terén...
Samozřejmě, nějaká kroska to rozhodně není, ale leckdo na nich už ledacos projel a třeba jen Boorman s McGregorem svejma Dlouhejma cestama pro jejich popularitu udělali hodně (a přitom původně chtěli jet na KTM ?). A nebyli sami...

Duranga (132) napsal 12.01.2021 v 00:18+1

Stejně se divím, že je GS tak populární, když RS mi přijde hezčí, tolik neokoukané a netváří se jako enduro, když jím není - i tady v testu se ani jednou nepodívalo mimo asfalt.

Komik64 (3039) napsal 11.01.2021 v 22:33+3

A ještě, mimochodem...
Je tady vícekrát zmiňováno, jak moc jsou tyhle motorky PRO NÁS drahý...

1) Ano, možná pro nás... Ale ještě ne pro všechny*... Jestliže Němci mají cca 2 - 3x víc (a to nemluvím o Lucemburčanech apod. - před Němcema je jich ještě pár jen v EU, natož ve světě...) = takovej Advík cca za třetinu, to už by šlo dobře, ne? (a připomínám, že bejvaly doby - první republika..., že za českou korunu byly desítky marek, dokonce chvilku snad až 100 a někteří naši dědečkové si pro "medáky" apod. jezdili do Rajchu vlakem...)
*2) Proto plno našich lidí, bohužel, dělá na Západě (minimální mzda je někdy vyšší než průměrná u nás...) a ještě dál...
*3) Máte OPRAVDU představu, kolik je mezi lidmi "prostředků", majetku a kolik i u nás vydělávají různí papaláši, manažeři apod., ale třeba i "ajťáci", lidé v bankovnictví, ale i mnozí ledacos nepřiznávající "podnikatelé" apod.? O povoláních, kde je to tak nějak obvyklé (lékaři, právníci...), ani nemluvím... Mrkněte jen na průměrnou mzdu - ano, víc má třeba JEN sotva třetina...?, ALE MÁ a ještě vezměte v úvahu, že ne všechno se tam opravdu úplně odrazí...
4) Je to často i o prioritách - znám plno ne příliš movitých lidí, kteří mají pro radost překvapivě drahý věci taky třeba jen proto, že je moc chtěli a našetřili si na ně.

A aby mne někdo neobvinil ze závisti - pracuju za "minimálně dobrej" plat od ukončení 1.VŠ (nad 32 let = nejvyšší platovej stupeň...) a můžu si i dost přivydělat, takže...
A spočítejte si, alespoň Vy, co jste nikdy nežili "z ruky do huby", kolik jste vydělali nebo vyděláte za těch pár desetiletí do 65 (a nebo i víc...?).
PŘÍKLAD z mého okolí, kterej ale vlastně znáte všichni = jen takový neustále pobrekávající "obyčejný chudý úči" po 55+ budou teď mít (a zase o tolik míň poslední roky fakt neměly...) za rok 12 x 4? ??? Kč = spolehlivě "půlmeloun" (hrubýho...) JENŽE jen v základu, bez všech příplatků, odměn apod., takže nakonec klidně i ten "půlmeloun čistýho" (= meloun každý dva roky...) a když maj dobře zorganizovanej život...

Možná by to chtělo líp se informovat a moc nedat na různý nářky (mnoho lidí prostě jen nechce přiznat, jak dobře na tom vlastně je..., na druhou stranu je na tom i dost lidí dost smutně ). V TOMHLE SE HODNĚ LŽE (ale v čem nakonec ne, že ?) !!!

K167 (1471) napsal 11.01.2021 v 21:25

Pokud podnikáš, daří se Ti, chceš motorku jen na 2-4 roky, odepíšeš si ji z daní, pak koupíš jinou, tak běž a kup si GS(A).
Pokud jsi chlap středního věku, opravil jsi barák nebo ušetřil na byt, jsi táta od rodiny a teď přemýšlíš o "motorce na furt", máš nárok na "kouzlo jednou za život - nákup nové motorky", tak bež a svez se na BMW R 1250GS(A).
A pak si kup nějakou "neprémiovou" motorku nebo z "prémiovosti" spolku s názvem BMW budeš zklamán. Osobní zkušenost s BMW Motorrad Stratos Hradec Králové. Neznalost a arogance.
P.S.: To není nic proti tomu stroji jako takovému.

juryna007 (6) napsal 11.01.2021 v 21:19

Jsem hrozně moc rád, že motorku po jízdě nemusím nikomu vracet.

Shoduji se prakticky se vším.

+ Podvozek, světla, pohodlí, ovladatelnost
- cena, navigace, nechce se mi pouštět z ruky, vždy ujedu více km než je v plánu

foxdive (0) napsal 11.01.2021 v 20:04+1

Moc pěkný stroj škoda že jich jezdí tolik až je to nepěkné

Valhagar (27) napsal 11.01.2021 v 19:37+2

Vidím je úplně všude , kam se vydám na dovolenou tam potkám GS ....... , až si říkám , jestli to nebude nakažlivé něco jako covid 19 Raději zůstanu u café racera R NINE T, to pak je jeden rád , že dojel a po 500km necítím ruce ani nohy . Do hospody nedojdu , a hned usnu vyčerpáním , ale ráno mám zas s čistou hlavou

hrouda13 (150) napsal 11.01.2021 v 19:13

Tdicko- jo kéž by byl v Čechách na testování motorek někdo jako je pan Martin Vaculík ze světa motorů ! To bychom se dozvěděli věcí

Komik64 (3039) napsal 11.01.2021 v 19:09

Jen taková poznámka...
Po čtyřicítce jsem přemejšlel, co si konečně koupím za pořádnou motorku a když se objevily první 1200 Advíky , byl jsem naprosto vokouzlenej...
V tej době jsem ještě naposledy studoval v Praze a jezdil ho pravidelně očumovat. A dlouuuho jsem musel "brát rozum do hrsti", že na to moje ježdění do práce a toulání vlastně jen při jihozápadní hranici ČR se nevyplatí a i z dalších důvodů není pro mne úplně vhodnej.. Nakonec jsem si nekoupil ani Dakara (pomalu končící model...) a nahradil ho nakonec "malou" Tenerkou (čehož nelituju...) a ještě zbylo na čtyřkolku (koupě TGB Blade tedy lituju rozhodně...).
Ale dodnes, když je někde vidím (což není tak těžký, žžže...), berou mne u srdce. I když ty první se mi !!! VZHLEDOVĚ !!! líbily nějak víc než potom ti "vodníci"...

Mr.Petr (6) napsal 11.01.2021 v 18:25+3

Po 6 spokojenych sezonach na 12 GSA vzduchaci jsem neodolal nabidce zkusebni jizdy na novince 1250 GSA. A bylo vymalovano. Tento motocykl jsem zakoupil v polovine roku 2019 a zatim na nem mam najeto neco pres 25tis.km. Za zivot jsem uz jezdil na kdecem co ma kola a vse je o preferencich. Jezdim casto s plne nalozenou motorkou ve dvou na delsi trate, minimalne dve rocni dovolene travim na motorce a pro me je to v ramci cestovnich endur jasna volba. Novy motor jede jako z praku a evolucni rozdil oproti 12LC je markantni. Podvozek je luxusni. Kardan je pohodlny na udrzbu. Motorka ma i radu nevyhod, ktere jsou sice resitelne, ale s nutnosti dalsich investic. Plexi je pro vyssi postavy nevhodne a je nutnosti pouzit zvyseny Puig, idealne doplneny o deflektor a vyztuhy. Zrcatka jsou mala, ale TT dela pekna panoramaticka a to je jina kava. Blastry jsou k nicemu, bud zvysit, nebo vymenit. Detaily, ale u motorky s touto cenovkou bych ocekaval, ze to bude vyreseno. Je videt, ze i pres relativne vyssi porizovaci cenu je to porad rozpoctovka, kam se davaji univerzalni dily z jinych typu motocyklu BMW. Maximalnim zklamanim jsou pro me brzdy, obzvlast predni Hayes jsou bida a nechapu, jak mohlo BMW kvuli cene prejit z Bremba na tohle. Osobne mi nevyhovuje prepinani blinkru a ani po doposud najetych km jsem si nezvykl na pomerne dost od leveho palce vzdalenou packu prepinace, puvodni ovladani u starsich vzduchem chlazenych motocyklu GS bylo pohodlnejsi. Prijemny je displej misto budiku, ktery je dobre citelny a prehledny. Hill hold nebo jak se to jmenuje je dobra funkce, kdyz clovek potrebuje pribrzdit motorku treba na krizovatce a nechce porad drzet brzdu. Quickshifter fajn na predjizdeni, ale obesel bych se bez nej. Origo navigace me zlakala pohodlnym ovladanim koleckem, ale sama o sobe je podle me nehorazne predrazena a obcas blbne dotyk, znovu bych ji asi nevzal a volil radeji nejakou levnejsi alternativu. Stejne tak kufry, mit tu moznost znova, volil bych jine, napr. BigHusky nebo Wunderlich, kvalita OEM kufru me nepresvedcila a plastovy tesnici ramecek je poddimenzovany. Trochu jsem se rozepsal, tak si to dovolim nejak shrnout. Kazdy hleda od motorky neco jineho, nekdo voli rychlou jizdu, nekdo styl, nekdo charakter znacky. Ani jednim z vyse uvedeneho 1250GSA neoplyva, ale je to jedna z nejlepsich variant na pohodlne cestovani a kdo takovou motorku hleda, doporucuji vyzkouset.

Baldric (52) napsal 11.01.2021 v 18:23

Mam RT i GSA a za me je GSA pohodlnejsi. Mam mirne pres 2 metry a se stitem problem nemam zadny.
Aj premyslim, jestli neprodat 2017 tripple black a neporidit si 2021 tripple black

Tdicko (32) napsal 11.01.2021 v 18:10+1

Fuu, kolko prispevkov na staru babicku, ktora konci...clanok onicom. Len zhrnutie faktov.
Takto... co ma na gs neskutocne irituje. Mam uz druhu, prva 1200 GSAr v 2017, teraz 1250 GS r v 2020.
Najazdene okolo 80 tis km dohromady.
Ani jeden z recenzentov neuviedol za mna celkom vazne chyby..
1. Navigacia uplne onicom. Mrzne, stary soft, znacna nestabilita a stracanie signalu... mal som dve, kupene v cene motorky...zbytocna pri novej moto s LCD displayom.. cena 800€
2. Chybajuci zadny blatnik... za dazda som ja, aj moja spolujazdkina zozadu spinavy az za usi
3. Zatekajuci kufor pri verzii GSA, problem aj u kamaratov
4. Akrapovic vyfuk nikdy viac, huci, na dialnici o nicom, vyhodenych 950€

Ale aj tak ju milujem. Len na stve, ze novinari nenapisu vsetko. To, ze je modra vidim aj ja...

nevo7 (95) napsal 11.01.2021 v 17:09

Musím ju skúsiť. Či si to fakt ľudia kupujú len kvôli tomu kardanu oproti konkurencii /lebo plexi do 120km/h a aj výkonné motory sú aj na podobných konkurencieschopných strojoch/.
Zas zaznela vo videu nešťastná veta, tie kilá tam vôbec nie je cítiť /škoda, že sa to vždy používa len pri motorkách 250kg a viac, ako keby si to každý chcel obhájiť/.

BP56 (27) napsal 11.01.2021 v 16:52+2

V únoru 2020 jsem si koupil GS1250. Se slušnou výbavou, včetně kufrů, mě vyšlo na 630. Navigaci jsem vyřešil pouze hrazdičkou od BMW a na ní dal TomToma rider s níž mám dobrou zkušenost. (aktualizace není problém). Mám najeto 11tis. a vše super. Měl jsem GS1200 r. 2011 a musím říct, že 1250 je značný krok . Vzhledem k věku (65) si jinou motku ani nedovedu představit. Ujet 800 km za den není velký problém.

Fullgas1 (746) napsal 11.01.2021 v 16:29

Videl som troch či štyroch chlapíkov na géesách ísť cez Pezinskú babu, ale jakú kudlu išli a bez nejakého dramatického vysadania! To mi vyrazilo dych. Nikdy som na tom ani len nesedel, je to veľké jako krava, ale musí to byť dobrá mašina. Aj tak to nie je moja šálka kávy. A finančne úplne mimo

Jack.Werner (14) napsal 11.01.2021 v 16:29+2

Protože už dva měsíce vybírám další nové moto, mám určitou představu o ceně i u GS/GSA, velkého i malého. A pokud se nepletu, tak za GSA 600k to je bez kufrů a navigace - je tam udělaná jen příprava na obojí. Kufry bratru 40-45k a navigace asi 20k pokud mám dobré informace, to by mohl potvrdit nebo vyvrátit někdo ze současných majitelů. U GS si shoďte asi 20k. Nevím jestli občas nedělají nějaký special deal jako třeba Triumph. Ten někdy přihodí výbavu za 40k jako bonus (v různý čas u různých modelů).
A malé GSA 850 (Aniversary Edition) mám spočítanou na 420k bez kufrů a navigace, jinak zase o 60k vyšší cena. Celkem šílené pomyslíte si. Ale pak si zkusíte nakonfigurovat Tigera 1200 a jste tam za 550k a u malého 900 GT za 450k (mínus občasná nabídka, jak jsem uvedl).

LLIMMI (4) napsal 11.01.2021 v 16:23

606tis...hmm...brutál

Brukev (850) napsal 11.01.2021 v 16:21+4

Děkuji za pěknou recenzi... sem teď tak nějak rád za cokoliv o motorkách a navíc v mém aktuálním segmentu ...
Cenu nemá cenu řešit, protože to klucí německý nedělají primárně pro ČR a v Německu je průměrná mzda někde kolem 130 tis ( stejně jako jinde v západní evropě ) .. takže za pár výplat je GS doma ..
Nicméně k motorce : podle mě to musí každý zkusit a pak hodnotit.. kdo nejel a nevyzkoušel těžko může nadávat na váhu atd... Kamarád má 1200GSA 81KW a i v Brně na okruhu pojel pár R1 !!! Takže je to o rukách ale ta motorka umí naprosto popírat fyzikální zákony. Pak jsme rovnou jeli do Alp a GS opět excelovalo a pak po lese atd atd.... ta univerzálnost je neuvěřitelná !!! OK KTM 1190 byla vždy rychlejší, ale musel jsem vynaložit víc energie a cestovní pohodlí na GS je prostě nesrovnatelné ( z vlastní zkušenosti ) ... Takže je to o preferencích .. chceš sportovat.. KTM nebo Ducati MTS, chceš dělat vše a v pohodě... GS... já to zkusil a až mi bude víc, tak si ho prostě koupím bo teď budu ještě chvilku zlobit

rogih (1003) napsal 11.01.2021 v 14:58

Vzkoušel jsem jen GS850 v plné palbě a musím potvrdit, že ten elektronický podvozek nemá chybu. Najednou mají všechny naše silnice téměř dokonalý povrch a při tom naprostá jistota v zatáčkách. Ty ostatní el. vychytávky nemusím, ale tohle fakt nemá chybu.

CRF1000 (91) napsal 11.01.2021 v 14:51

Ten sportovní výfuk za 22 litrů se mi zdá trochu předražený, funkce TPC nadbytečná...ale to je jen můj osobní názor, jinak parádní motorka...Určitě se na ní někdy svezu

hrouda13 (150) napsal 11.01.2021 v 13:07

Rozmyslim koupit G eso na příští sezónu,moc se mi líbí jak vzhledově tak projev boxera, a v neposlední radě pohodlí. Jen už par lidi (majitelů i servis) mi odrazovalo ze prý třeba ložisko uložení zadního kola na kardanu moc nevydrží a poměrně brzy se mění. Nemáte s tím někdo z vás taky zkušenost? Díky

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist