yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
janbi (3) napsal 09.10.2022 v 21:40

Zdravím,
je docela zajímavé sledovat komentáře s odstupem času, a je dobře, že motorkáři nad tímto typem vozítka nos neohrnují.
Já se přikláním na stranu redaktora, a určitě bych jej nepodezříval z úplatné podjatosti. Myslím že mohu dnes osobně potvrdit, že redaktor věděl o čem píše. Emoce k ježdění patří také. Ne každý potřebuje jednostopé vozítko jen k nutné dopravě do práce atd., na to je skútrů nepřeberné množství.
Tohle GTčko ale nabídne nesrovnatelně hezčí zážitky při skutečném silničním cestování. Ano, popravdě, tady mu to sluší nejvíc. 300-400km denního nájezdu - no problem! Navíc komfortně.
Nevím tedy proč by mělo být směrodatné srovnání s Burgmanem, či jinou podobnou verzí skůtru. GTčko je jiné a má nápad a svůj styl.
Zbytečně mnoho povyku i s cenou, vždyť platí jednoduchá odpověď. "Ber, nebo nech být!"

zizour (12) napsal 17.06.2019 v 08:56

Ještě si rejpnu do pana autora recenze, prostě mi to nedá. Chápu, že za to máte zaplaceno. Ale než budete něco hodnotit, asi by bylo potřeba vyzkoušet i jiné stroje. Když tenhle skútr porovnám se svým 10 let starým Brurgmanem 400, není mi jasné z čeho vaše hodnocení vychází. Například sedadlo. Viděl jste sedadlo jiného maxíka? Burgmanu a jeho část pro spolujezdce? Určitě ne, protože by jste jinak nemohl napsat o tomhle ubohém bobku, že nabízí dostatek prostoru a pohodlí. Rozmazlování gumovými nášlapy? Tohle měl Burgman již před 15 lety. Naladění podvozku, tam aspoň trochu uznáte chybu. Je to dáno technicky špatným řešením. Osobně bych je s nálepkou "cestovní stroj" poslal někam. Tohle není komfortní a cestovní stroj! Jako přibližovadlo snad, ale vždť s tím neuděláte ani slušnej nákup, natož někam cestovat.

zizour (12) napsal 17.06.2019 v 08:35

Pod pojmem cestovní skútr si představuji stroj kam něco naložím. Pod sedadlo se nevejde ani jedna integrálka , což považuji za základ. U cesťáku bych předpokládal spíše 2 integrálky. Od 1válce 25kW nelze čekat žádné zázraky natož předjíždění kolem 100km/h. Maximálka 150km/h odpovídá dané kategorii. Zadní odpružení dvěmi pružinami považuji za šlompácké a technicky zastaralé. Dnes bych očekával, když ne elektroniku, tak aspoň komfortnější přepákování centrální pružiny. Za tu cenu si raději připlatí za dvouválec KYMCO AK550 39kW. Postavit motorku na displeji a designu mi v této kategorii moch chytré nepřipadá. Lidi co to kupují, už vědí, že čím méně sraček to má tím lépe.

Motorkari.cz (1) napsal 13.06.2019 v 08:36

Johny: tady toho kluci dali schválně hodně a čekali jsme, kdo se ozve

Většinou je toho méně

JohnnyBee (16) napsal 12.06.2019 v 08:52+1

Nepřehnali už jste to s těma nálepkama "motorkáři"? Tohle už vážně může změnit estetický dojem...

maco (-3) napsal 11.06.2019 v 23:07

Obrovskou pozornost vzbuzuje vždycky něco co nikdo před tím ještě neviděl a vidí to poprvé. Vzpomínám na houfy lidí u mojeho nového burgmana v roce 03 u nás kdekoliv jsem přijel nebo u modelu 07 ve Vídni kde jsem si zajel na kávu

Mig_35 (345) napsal 11.06.2019 v 16:37

tráva je zelená, nebe je modrý a BMW stojí víc než Kymco... koho to s.e.r.e.?

šnek4 (1) napsal 11.06.2019 v 13:10+1

Tuhle čtyřstovku jsem si vyzkoušel v rámci letošní BMW Roadshow. Design stroje hodnotit nebudu, protože každý může mít jiný vkus (mně osobně tedy nijak extra neoslovil), ale co mi hodně vadilo byl nedostatečný výkon, jehož absence se projevila hlavně při předjíždění. Panem redaktorem zmiňovaných tachometrových 150 km/h jsem nedosáhl ani při jízdě z mírného kopce. Také co se týká komfortu si asi představujeme každý něco jiného, protože vlnění stroje a cloumání náporem čelního větru při rychlosti nad 100 km/h nic příjemného rozhodně není. Mezi plusy bych zařadil účinné brzdy, slušnou ovladatelnost a celkem dobré držení stopy při průjezdu zatáčkami. Jakékoliv rozhodování zda pořídit nebo ne za mne vyřešil pohled do ceníku. Stejná kubatura (výkon) se dá pořídit podstatně levněji, nebo si přidat pár tisícovek a dostat podstatně výkonnější stroj . Ale je to jen můj názor, který může být ovlivněný všemi návyky co jsem získal najetím cca 150 tis. v sedlech různých skútrů

HiddenSnake (27) napsal 10.06.2019 v 20:05

No mysli, ze si v bavorsku rekli, ze je na case par lidi podojit. Takovej peknej cinan s nemeckyma nalepkama.

LuckyLoser (89) napsal 10.06.2019 v 17:52-1+2

Němec uvažuje jinak. Koupi BMW a neremca, protože podporuje Německou ekonomiku.

Bajza11 (4) napsal 10.06.2019 v 13:48+2

Měl jsem možnost vyzkoušet cca 30 minut jízdy. A skútr mne příliš neoslovil, motor mi nepřišel že by měl 25 kw, srovnávám se svou Hondou SW 400 která má o válec a 3 kw více.Ani já si ergonomií přepínačů na řídítkách nerozuměl. Byli jsme se kamarádem a shodli jsme se, že by jsme to nechtěli. Cena je kapitola sama pro sebe. Je to sice "BMW" s motorem Loncin vyráběný ve společném závodě Loncin a BMW. Za ty peníze koupím hodně zajímavou motorku, nebo skoro Kymco AK 550. Zklamal mne výkon motoru ergonomie a podvozek na horší silnici. Plusy určitě vyhřívání sedla i řídítek. Ale za ty peníze je spousta zajímavějších nákupů. Kymco 400 stojí o cca 70 000 méně a není o moc horší, v něčem i lepší než BMW.

JoskaH (444) napsal 10.06.2019 v 10:54+8

240 000 za středně výkonný jednovalcovy skútr, který se z velké části vyrábí v Číně...
Za cenikovych 260 je nový AK550 i s navigaci a ten je motorove i podvozkem o dvě galaxie jinde.
To bych musel být supersnob abych si toto jen kvůli nalepce BMW koupil




TOPlist