husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Machajda (1) napsal 19.06.2023 v 15:11

Aktuálně jezdím na BMW C650GT (2014). Porovnávat nemohu, nemám zkušenost s Burgmanem. Jen bych za sebe upravil info o spotřebě, protože při solo jízdě mám průměr 4,2l/100km, při jízdě ve dvou + zavazadla si BMW vezme 4,5l/100km, stejně na tom je i kamarád vlastnící stejný byť mladší skútr

JuraK69 (0) napsal 27.06.2015 v 10:36

Parádní stroje na cestování s malou nádrží. Doufal jsem, že nové BMW dá alespoň 20 litrů.

kopr1 (10) napsal 14.01.2014 v 14:30

vanil: Porazil, neporazil, stejně jsou mezi nimi rozdíly v odstínech šedi, to je dost málo na to, že tu proti sobě stojí víc jak deset let starý Burgman a fungl nové BMW.

Rady: Osobně si myslím, že C600 + C650 je nástřel, teď v BMW sondují reakce kupců a v dalším pokračování (tak za 3 roky asi) C600 zhubne a stane se více "commuterem" a C650 se možná posune víc do cestovna a možná dostane i ESA, rádio a další BMW vychytávky. Otázka je, kde za tu dobu bude Burgman, kde bude Honda s DCT mašinami a další výrobci.

Rady (9) napsal 08.01.2014 v 20:57

Ted ale do hodnoceni spis promlouvaji zkusenosti z bezneho provozu Burgman B650 je tady od roku 2002 dodnes. Jsem zvedavy jak dlouho na trhu vydrzi BMW

vanil (7) napsal 08.01.2014 v 14:52

No porazil. Asi v tomhle jediném testu. Ostatní testy co jsem četl, vycházely trochu jinak.

kopr1 (10) napsal 08.01.2014 v 14:15+2

No tak to čumím, deset let starej Burgman (jo, vím, má nové plasty a palubovku) porazil nové BMW.
No, na druhé straně se není zas tak co divit, ono BMW nic moc nepředvedlo, udělalo jen Burgmana po německu (místy kvalitou spíš po korejsku), nepřineslo do této kategorie nic nového, byť má obrovský potenciál, a za to mu patří nakládačka.
Tak snad něco udělaj po faceliftu, i když už ani nedoufám...

radim2 (22) napsal 08.01.2014 v 11:35

maco: tak já tě ještě opravím EXE neměla od počátku el.štít, sklopná zrcátka atd. Měla navíc jen a pouze ABS a zadní opěrku spolujezdce, a jinak posuvná opěrka řidiče byla i na ,,normální B650", další přišlo časem. Jinak měl jsem B650 mezi prvníma co přišel ma trh najeto na něm mám 22tis. km za 2r, tak vím o čem píšu, než jsem si koupil jiný autobus

Rady (9) napsal 08.01.2014 v 08:36+1

to Peter3P: S tim remenem to neni uplne tak jak pises. Remen jednak vydrzi min. 60t. km a pri oprave neni nutne cely motor vymontovat. Cena teto opravy a remene je vyssi, ale kolikrat tuto opravu budes u B650 delat? Mozna tak jednou.
Vubec netusim, kde jsi vzal 2000E za opravu, kdy servis vcetne remene vyjde max. na 1000E.
Remen a system CVT, ktery je u B650 je z meho pohledu udelan velmi dobre a jedine slabe misto povazuji lozisko remenice variatoru, ktere neni nijak mazane, ale i to vetsinou vydrzi tech 60t. km
Dalsi slabe misto u B650 jsou brzdy a predni vidlice, kterou nedokazali dodnes inovovat. Porad ale B650 patri mezi to nejlepsi, co v kategorii skutru dnes lze zakoupit.

Peter3P (-3) napsal 07.01.2014 v 21:07-2+2

Jedina chybicka B650 (ak zabudnem na neskutocnu hmotnost) je pristup k CVT. Ten ich ocelovolankovo-hlinikovo-gumeny remen v CVT nie je nesmrtelny, podla vy(zne)uzivania mohol odist aj pred 50kkm a aj ked druhovyrobna nahrada v podstate neexistovala (aj ked teoreticky je tu isty hypoteticky druhovyrobca ale s rovnakou cenou) a original stal 300 az 400e problem nebol v cene remena a ani tom, ze remen mohol so sebou zobrat aj plastove sukolie vystavovania disku, ktore tiez nieco stoji, ale v cene servisu. Kedze na vymenu remena je potrebne demontovat CVT a to sa da az po vybrati celej pohonnej jednotky z ramu, takze na rame ostane z kapotaze snad len plast okolo prednych svetiel, vymena remena bola v podstate likvidacna, pretoze platit 2000e za pracu v autorizovanom servise si asi kazdy rozmyslel. A nie kazdy disponoval garazou, naradim, chutou a zrucnostou aby si remen vymenil sam.
A vidim ze v novej verzii okrem zaoblenia plastov cim ubrali par litrov na objeme kufra, skvely to pocin, tento problem nechali bez povsimnutia. Preco to nemohli spravit ako taliani na licencnom ecvt v aprili mana a SRV, kde je obycajny gumeny remen aj ked tiez slusne drahy ale bez problemov vymenitelny bez demontaze cohokolvek okrem krytu CVT.
Volakedy som nad B650 uvazoval viac nez vazne, ale (ne)udrzba jeho eCVT ma od neho kompletne odradila.

maco (-3) napsal 06.01.2014 v 23:39

to Ruda> Ale bavíme se každý o něčem jiným,já o verzi Executive,která byla od začátku s ABS a ne o počátku výroby B650 a ani o roku 2003.
Black> Tobě zas doporučuju přeložit si do češtiny anglicky psané prospekty a nechytračit jak tomu všemu rozumíš

SuperSic58 (1307) napsal 06.01.2014 v 22:50-1

BMW a nelícující a vrzající dvířka schránek? Hmm, dojče kvalitét že? muscle biker> auta, co žerou 3,5l? To sem se fakt zasmál A pracuje se na 2l na sto? To už jsem se pomočil smíchy Myslíš, že těm ropnejm magnátum jde o nějaký životní prostředí či hladovějící děti? No tak chlape!

zmulin (371) napsal 06.01.2014 v 22:39+2

Kdyby se mnou chtěla manželka cestovat,tak nad maxíkem přemýšlím a z těchhle dvou určitě Burgman

Ruzvol-45 (4) napsal 06.01.2014 v 21:41+3

To maco: První B 650 se u nás objevily v roce 2003. Měl jsem to štěstí a stal se vlastníkem druhého dovezeného exempláře do ČR. Musím tě poopravit. Radim2 má pravdu. Toho roku nebyly ještě ve výrobě prémiové modely Executive, kromě jiného s výbavou ABS. Nejsem si jistý,ale první modely Executive přišly do ČR koncem roku 2004 nebo až v roce 2005. Jinak stejně jako Radim2 tvrdím, že B 650, byť již "něco" pamatuje stále patří na absolutní špici. Mluvím ze zkušeností 36 000 km ujetých na tomto stroji za 3 sezóny, kdy mě nikdy nenechal ve štychu a o pohodlí, které nabízí si mohou některé velké cesťáky stále nechat jen zdát. Promiň mi nostalgickou vzpomínku. R.

Black (2) napsal 06.01.2014 v 19:40+2

Maco: Doporucuju nastudovat pojem CVT prevodovka a nechytracit s poctem kvaltu

skywalker.L (64) napsal 06.01.2014 v 17:49

Ano, B650EXE byl nejvyšší stupeň výbavy a tudíž s ABS

maco (-3) napsal 06.01.2014 v 16:04-1

to radim2> Myslím že se nepletu Verze Executive byla vždycky s ABS.Kromě toho se vyráběla verze bez ABS,která neměla zadní opěrku spolujezdce,neměla posunovací opěrku řidiče,neměla elektricky sklápěné zrcátka a ted' si nejsem jistý jestli byla i bez elektrického zvedání šajby.Rozdíl pak byl i v převodovce,do jednoho se montovala čtyřstupnová,Exe měl pětikvalt u pozdějších ročníků.

radim2 (22) napsal 06.01.2014 v 15:23+2

to maco: myslím si že se pleteš měl jsem B650 r.v 2003 a zcela určitě není ABS od počátku výroby. Jinak pokud jde o pohodlí, prostor, cestování ŽÁDNÝ skůtr pořád nemá na B650

skywalker.L (64) napsal 06.01.2014 v 15:01+2

Jednoznačne palec nahoru pro B650. Ať si kdo chce co chce říká, velkou roli hraje vzhled. Design BMW je příšerný. Je všechno, ale ne sportovní. Šílená "krabice" nad zadním kolem... Je vidět, že chlapci z Reichu vyvinuli slušný motor, ale jinak jen "fušují" do řemesla.

rogih (994) napsal 06.01.2014 v 14:47-1+3

převod variátoru elektronicky „prodlouží do rychla“, takže skútr získá ve vyšších otáčkách porci výkonu navíc…No že by rychlejší převod přidal na výkon??? No pokud nevymysleli perpetum mobile, pak je výkon určitě stejný. A rychlejší převod může (ale nemusí) zvýšit maximálku, ale určitě také zmenší dynamiku jízdy. takže té větě z článku ale opravdu nerozumím!!!

MajoKE (51) napsal 06.01.2014 v 11:34-1+9

No pani redaktori slaby test ste pustili do sveta.
S tymi skutrami sa da ist k moru v pohode, nie je v teste ziadny turisticky servis. Ako sa cestuje spolujazdcovi, nie su tam ziadne fotky ako by sa na nom sedelo. Ako sa nastavuju svetla/ vyskovo/ ci pri prisadnuti spolujazdca nesvietia na mesiac. Ako je to v dazdi, ci nie sme spinavy od zadneho kjolesa a atd. Teda vsetko, co sa da zistit bez navysenia rozpoctu, len precitat servisku alebo byt co i len trosku aktivnejsi a profesionalnejsi.

priklad, vlastnim tiez dinosaura Honda SW T 600 abs 2013 pomerne prehistoricky skuter...nema asr ale je to vyriesene takto:

//www.youtube.com/watch?v=pecEBE51lqw

elektronika ta nepusti nad 4000otacok pokial to nie je potrebne. Serviska je po 6000km olej, sviecky 12 tkm, vzd. filter 18tkm, 24tkm kontrola ventilov, na remen variatora je kontrolka teda podla stylu jazdy. Nema nastavitelne packy, kufor sa otvara klucom, nema vystrazne smerovky...

Kedze mame testy na webe zdarma mali by sme byt ticho?
Samozrejme, ze nie.

Prave pre taku nedokonalost som po rokoch zrusil predplatne casaku Motocykl, slovenske su na tom este horsie.

Pani mate pred casopismi obrovsku vyhodu v rychlost, objemnosti dat a nekonecnymi stranami textu, videom a vobec to nevyuzivate!!!

maco (-3) napsal 06.01.2014 v 11:26-2

BMW že drnčí,vrže,vibruje a nelícujou plasty,to není možné Ti dederoni neumí nic pořádně,asi to v tom Berlíně skládají dohromady stejní vietnamci,kteří skládali Trabanty,tam to taky vrzalo,vibrovalo a nepasovalo

Kdo se těšil že bude nový burgman,tak se dočkal starého burgmana.Jinak ohnuté plasty nepovažuju za inovaci.Motor je deset roků starý,jediná inovace je ve spotřebě,kterou se jim povedlo snížit oproti minulému modelu o 15%!

A opět otázka,k čemu je tam otáčkoměr?Tak kdyby tam nebyl,tak tam je zbytečně prázdného místa,proto tam je
A jinak slouží k zajíždění motoru,kdy výrobce přikazuje nepřekračovat otáčky motoru při najetí určitých kilometrů,u suzuki to je tuším až 1800km.
A ABS není u Suzuki Exe od roku 2013 ale je tam už deset let,od počátku výroby

Rady (9) napsal 06.01.2014 v 10:47+1

Ac mam doma BMW, tak v testu je pro mne v kategorii skutr jednoznacne vitez burgman B650exe
Jinak skoda, ze se neudelal test za deste a na znecictene vozovce. To si pak clovek musi polozit oblibenou otazku: Kde soudruzi z NDR udelali chybu"
Pri vyssich rychlostech je take u BMW aerodynamicky hluk po hodine jizdy temer nesnesitelny a intercom nepouzitelny. To u burgmana si clovek muze vychutnavat MP3.

Kabriolin (37) napsal 06.01.2014 v 10:37

To pernik92: chybička se vloudila Ale kdyby to byla pravda, tak přestanu věřit BMW a snížím se k Suzuki
"Bavor větší porci 66 Nm (6 000 ot.) oproti Japoncovým 620Nm (5 00 ot.)."

pernik92 (163) napsal 06.01.2014 v 10:23+2

muscle biker > vždyť je to luxusní spotřeba když má Burgman 620Nm

jinak já v těchto maxiskůtrech nevidím smysl

laďa-prášil (73) napsal 06.01.2014 v 08:36+5

takový testy jsou o tom, jak si kluci zajezdili, ale jinak je to k ničemu... zlatý Svět motorů kdysi s vypracovanou metodikou. Tady ani nepoznám, která fotka patří k čemu. No, napsal jsem to moc slušně, ale je pondělí.

muscle_biker (50) napsal 06.01.2014 v 07:03-3+3

cena 300k, spotreba 5,2l.. vzhladovo dobre ale z tou nenazranostou by uz konecne mali nieco robit. dneska beru lepsie 1,5 tonove plechovky 3,5l a zacina sa pracovat na atakovani dvoch litrov.
o spotrebu u skutra ide v prvom rade a ked nie tak je to ignorantstvo hadzat perle sviniam kedze 2 miliardy ludi trpi hladom




TOPlist