husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pol93 (1) napsal 04.11.2018 v 19:16

Vůbec nechápu proč srovnavate tak různé stroje. KTM je nesrovnatelně lepší, dá se přirovnat k podstatně větším strojům a v zatáčkách nemá konkurenci. Určitě bych to nesrovnával s tímhle indickým BMW. I na první pohled je v nich obří rozdíl ve zpracovaní . Přijde mi to jako srovnávat CB 500 a CBR 650 RR. A to pomatený konstatování ... No nevím , ale chápu že si to někdo zaplatil.

Šotek (96) napsal 04.06.2018 v 15:36

Být mladý,možná by se mi takové motorky líbily
Nechápu,proč se výrobcům znelíbily analogové ukazatele,škoda

JoskaH (443) napsal 15.05.2018 v 10:09

Tak zrovna hodnota tlaků pneumatik je věc, kterou bych si na motorce i skutru dal líbit...
A možná bych se ani nezabil, když bych se na ten smrtelně nebezpečný displej podíval

Mike70 (70) napsal 15.05.2018 v 06:26+1

Na mě článek působí zmateností. Skáče furt od jedný mašiny k druhý, tam a zpět a zase tam a zpátky a znovu a znovu. To, co je popsaný jako blbý je vzápětì přínosem...

SuperSic58 (1307) napsal 14.05.2018 v 22:57

Tyhle hadimršky jsou zábavnější motorky jak kdejakej hektolitr. Ale pravda, tý elektroniky už je moc, a ani servismani už z toho nejsou...

Mig_35 (345) napsal 14.05.2018 v 22:52+2

tys mě pobavil Maxi. já myslel, že smrťáky jsou hlavně z toho, když někdo jede jako prase... a teď za to vlastně může displej:)
něco mi říká, že tyhle motorky měření tlaku nemají, stejně jako vyhřívání zadku... a na displeji je pár základních informací.
a čumět na ně nemusíš, klidně si ten displej můžeš přelepit páskou...

Max_FX (-4) napsal 14.05.2018 v 20:34-5+2

Motorky už nejsou co bývaly. Před sebou kdybych sedl na tohle tak hledím zase do tabletu. Mačkám milion tlačítek, sleduji údaje o všem možném i nemožném. A vůbec tohle už se mi nelíbí.

Nejlepší jsou dva budíky (rychloměr a otáčkoměr), kontrolky (N, směrový ukazatel, dálkové světla) a HOTOVO!

Pak člověk čumí na křižovatce zda se zapnula třetí spirála na vyhřívání zadku nebo čtvrtá? Zda je v předním kole správný tlak, zda se dobíjí baterie nebo jak se rychle opotřebovává druhý rychlostní stupeň, zda mají spaliny při odchodu správnou teplotu...aj pikaXoviny

no hnus.

Pak jsou smrťáky

zigul (16) napsal 14.05.2018 v 19:01

Bajaj asi bude mít upravovanou hlavu, když má tři svíčky. Nejsu si jistý, ale řekl bych, že má i míň kw. Jinak by měl být motor stejný jako KTM.

callowsick (463) napsal 14.05.2018 v 17:26

Zajímalo by mě srovnání Bajaj Dominar 400 a Duke... Obojí z jedny továrny,motor evidentně totoznej, ale Bajaj je s cenou pod kilo...

kawassak (127) napsal 14.05.2018 v 16:29

...smradi, co by jste jestě chtěli ?
Před 30 lety jsme si tak mohli porovnávat...
Ale jo, vývoj nezastavíš.
Sezóně zdar!!

CR500 (142) napsal 14.05.2018 v 12:06+1

ten dloooooouhatanskej drzak znacky KTM je teda hustokrutoprisnej




TOPlist