yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jandaxx (185) napsal 28.07.2021 v 07:07

BMW spíš pro mladého kluka a na nějaké to vyblbnutí. Nebo jako druhou lehkou motorku do města, okresky a okolí. Celkovým zaměřením pro mladší. RE pro starší páku i jako jedinou motorku na pohodové cestování, kdy je majitel smířený s výkonem a tím danými omezeními. Já bych si jako druhou určitě vybral BMW. Do práce, na pojezdy okolo komína, abych nemusel tahat velké moto. Na to samé si RE nedovedu představit. To z mého pohledu není moto, na které skočím a jedu na nákup. GS ano.

Jako jedinou bych nekoupil ani jednu. I na pojezdy okolo komína kdy aspoň občas jedu po dálnici je to slabé. Na delší cestování stejně tak. Pro komfortní cestování aspoň motku s výkonem "A2". Nemyslím si, že jsem zmlsaný, jen chci určitou jistotu a komfort třeba při předjíždění. Tím více, kdy nejedu sám a tempo je i věcí ostatních. Nebo takhle. Pokud ostatní nemají stejně slabé moto, je to pro ně omezující. Jestliže někdo jede sám, může být vše v pohodě.

Byl jsem teď týden na dovolené na moto. Já GSX-S 1000, kamarádka Fazera 600, kamarád Hondu NC700. Jezdil jsem vždy poslední, abych jim neujížděl. Pohodově tempo s rychlostí +- jako auta. Tedy mezi 70-110 podle provozu. Jen při předjíždění rychlostní výlety do 140km/h. Třeba kvůli předjetí několika aut najednou. Pro NC i Fazera hračka, já samozřejmě neměl žádný problém je dojet, pokud jsem se s nimi při předjíždění nevešel do "vláčku". S GS i RE by taková jízda byla už stresující a na "krev". Zmizela by taková ta pohoda, kdy otočím plynem, max tam loupnu o kvalt méně a v klidu předjedu vše zcela bezpečně. S NC bych klidně jel na dlouhou dovolenou. Výkon naprosto dostačující pro všechny situace.

Na svižné cestování z mého pohledu aspoň něco s výkonem 45 - 50 koníků a obsahem okolo 500.

guzziowl (6) napsal 24.07.2021 v 15:56

Moc pěkný test. Manželka má RE a najeto 40tis. Projela prakticky celou Evropu a Balkán, Turecko atd. a je neuvěřitelné, jakou motorka budí pozornost. Velká spokojenost.

Kire640 (21) napsal 20.07.2021 v 12:11

Omyl

K167 (1471) napsal 19.07.2021 v 21:52

Možná škoda, že RE nemá pro evropské podmínky 6. fofr.

ZIPP (4) napsal 19.07.2021 v 17:58+3

R.E je klasický čundrbajk . Hodím na to stan a courám se po ČR. Když mi při někde upadne, nic se neděje, nic neřeším. Prostě super. Jako druhá motka, proč ne. . Líbí se mi.

Komorerth (60) napsal 19.07.2021 v 15:34

myslim, ze tieto male adventury su super a mozno vracaju do hry taku tu jednoduchost, ktora tym preelektrizovanym mastodontom proste uz usla. Velke GSa (a pdobne) vidi tam maximalne u kaviarni, nalestene. A to tej adventure berie taku tu bytelnost, hravost a urcenie. Takze klobuk dole za tieto maloobjemovky, kupcov si to najde ( a nachadza po celom svete) - minimalne na R.E peju chvalu kde sa pozriem

SuperSic58 (1307) napsal 19.07.2021 v 14:29+2

paráda testík Zase ta jáma pod Koněprusama Malorážky jsou fajn, kolikrát zabaví víc jak nakoňované bestie

Šuty (19) napsal 19.07.2021 v 13:51-1+1

Moc bych si přál, aby se povedlo dostat na evropské trhy novou Kawasaki KLR 650. To by byla trefa přesně na komoru. Ta motorka má potenciál stát se top universálem jako kdysi byly jednoválce typu XT,DR,KLR, Dominator apod.

https://www.kawasaki.com/en-us/motorcycle/klr/dual-sport/klr650/2022-klr650-abs?cm_re=MPP-_-KLR%C2%AE650:MODELS-_-VIEWSPECSDETAILS

_Kibo (40) napsal 19.07.2021 v 12:56

Super srovnávací recenze! Hej, bomba! díky.

31081 (670) napsal 19.07.2021 v 11:46+1

Když už toto,tak určitě R.E

deluxa (347) napsal 19.07.2021 v 11:44

Neviem ci by som dokazal s tym najmensim gs najst akykolvek dovod preco ist mimo cestu. (napada ma jediny dovod a to akutna hnacka a nemoznost v tej chvili ist kamkolvek inam ako clovek) Na predchadzajucej generacii pri skusobnej jazde to cele prebiehalo asi tak... odbocil som mimo asfalt na nejaku polnacku a takmer okamzite pri prvej diere som chytil dorazy na predku s takym zvukom ze po tom som uz ziadne dalsie "vylety" radsej neskusal. (mam nejakych 72-74kilo ziadny slon) Dalej som celkom nepochopil k comu vlastne tam je 6kvalt lebo v tom nevidim vyhody skor nevyhody.O tom ABS sa radsej ani nevyjadrujem. Na RE som este nesiel priznam sa, vizera o dost viac odolnejsie,blbovzornejsie a mozno aj znesie tu nalepku "adventure" ale bude mat ten isty problem...podvozok a nieco naviac, sialena vaha. Neviem ci to je len moj pocit ale tie podvozky,tlmice a pruziny na tych dnesnych rozpoctovkam su doslova "katastroficke" a uplne k placu. (jazdil som posledne 2 roky novej CB500x nieco cez 40tis km a tam je to ako cez kopirak, akurat tam chytate dorazy aj na beznej ceste ) Tie motorky nie su vobec hodne toho ako sa prezentuju a ist s nimi mimo cestu je asi len pre masochistov. Aj preto stale nedokazem pochopit take recenzie, proste neverim ze to bolo akokolvek prijemne alebo fun v momente ked ste zisli z asfaltu. Nechapte ma zle, postavene su dobre, myslienka je tiez dobra, len prevedenie z dovodu setrenia uz nie. Je mi z toho smutno co sa tu na tom trhu nenarocnych,lahkych 1V stalo. Ma niekto realnu "modernu" alternativu napriklad k takej suz dr400 ktora sa v USA,Australii stale veselo predava za celkom slusne ceny? Teda vo vysledku by som ani o jednej urcite neuvazoval, ked viem ze jazdim doslova kade,tade....

Animals21 (47) napsal 19.07.2021 v 10:51-1

Není fér hodnotit motorku, na které jsem nejel, ale z vlastní zkušenosti - 20kW je prostě žalostně málo. Jakákoliv zavazadla, kopeček nebo silnější protivítr znamená, že brzdíte provoz. V terénu už je to samozřejmě dostačující a RE nebylo primárně určeno na cestování cestou-necestou po Evropě, ale posun na 30kW by z té motorky udělal jistě prodejní trhák.

Bikeserker (10) napsal 19.07.2021 v 10:35

RE vypadá jak nějakej prastarej vrak, do štěrkovny ideální. Líbí se mi to.




TOPlist