První jízda ve Španělsku na BMW F 900 XR a F 900 R
Text: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: BMW | Zveřejněno: 4.2.2020 | Zobrazeno: 20 744x
Text: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: BMW | Zveřejněno: 4.2.2020 | Zobrazeno: 20 744x
škoda, že ten motor neuměj číňani udělat víc zábavnej, jako třeba u Yamahy MT-07
Motorka bez emocí by mně tedy nebavila.
Ocenil bych samostatně a přehledně technické údaje motorek.
1 reakce
doplněno. omlouváme se
šwejkóny88>
Proc vyrobce da ovladaci packu plexi na pravou stranu? Logicky bych ji cekal vlevo blize volne ruce.
1 reakce
Na BMW docela slušná cena ... Škoda ze to nemá o pár koniku víc . Bohužel mi hlavně na tom XR nějak nesedí ta přední maska/světla ... ale asi to chce vidět na živo .
Já hlavně závidím tu projížďku Španělskem ... teď bych tam bral i kolo
Som skôr zameraný na verziu XR. Ale mám rozporuplné pocity z nej. Je vidieť, že niekde šetrili. Asi môže vadiť nenastaviteľná vidlica v tej cene, malá nádrž /to malo mať min. 17 litrov/, tie viditeľné pružiny na stojanoch sú tiež divné. Ale asi by malo význam uvážiť, či Tracer 900GT alebo o 1500€ viacej za toto s výbavou ako má to GT /kufre nerátam, tie na Tracerovi sú tiež len malé imidžovky/.
V teste /ale bola to prvá jazda a asi v skupine nie je možnosť si to požičať samostatne na deň/ mi chýbala info o svetlách. Ako svietia, prípadne foto či vo videu /asi dve stretávacie a dve diaľkove/? A zaujímala by ma aj čistota/špinavosť zadku od zadného kolesa pri jazde v daždi /s tým akosi v poslednej dobe výrobcovia nepočítajú/. Je ešte čo to dotestovať potom pri požičaní si moto v ČR na pár dní.
Díky za recenze a videa!!!! Dobrá práce..
Satr Satr !!! To je dilema . Tak teď nevím, jestli mám na jaře k tomu BARTHovi na zkušebku XR vůbec chodit. Abych pak nejel domů na svoji holce trochu rozladěnej a neměl hříšné myšlenky na jinou . Asi by mi to neodpustila. XR vypadá vážně povedeně. Jsem zvědav, o kolik se zvedne cena u verze s ESOU... A jak tu řešíte ty montovny motorů... Vážně si myslíte, že v dnešním globálním světě je rozdíl, jestli se motory pro zavedené značky staví v Německu, Turecku, či Indii??? Podle mě je to úplně jedno. Jde jen o snížení nákladů na výrobu v položce montér. Zaměstnanci EU určitě výrazně kvalitou nepřevyšují okolní svět.
3 reakce
Vse je Loncin. skutry jsou Kymco, jednovalce TVR. Ctyrvalce a boxery jsou Berlin.
Ve vysledku je asi jedno, jstli Cinan, Ind nebo Turek.
; o )
Jenom rychlý dotaz - podle toho, co jsem četl už nemá Rko motor rakouskýho Rotax, ale teď je to vše Loncin? Nebo je to jinak?
Díky.
Motorka hezká, ale má dost silného konkurenta, proti kterému podle mě dost ztrácí. Multistrada 950
2 reakce