journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Left (30) napsal 12.09.2018 v 10:10

F 850 GS ADVENTURE s nevypínatelným ABS !!!

JohnyLuka (35) napsal 27.03.2018 v 20:16

nejak se nemohu zbavit dojmu ze je to takova nedomrdla napodobenina africi twin
Zajimave je ale reseni bezdusovych rafku, kdyz jsem ji videl na zivo tak jsem nechapal proc jsou draty vedene na kraj rafku a rafek preleza skoro pres pneu, rikal jsem si ze v terenu bude behem chvile totalne odrbanej.je to asi kvuli tem bezdusakum aby nemuseli resit utesneni spici.

SuperSic58 (1296) napsal 24.03.2018 v 08:56-1+1

Setsakra těžká mrcha.. Myslim, že s příchodem Tenere 700 bude konkurence namydlená...

Plameňák01 (24) napsal 24.03.2018 v 06:37

Eso_Rimmer přesně tak, tohle sem předevčírem řešil u KTM, tyhle i originální odpojovače jsou nelegální, je možné je používat pouze pro Off-road ježdění, na silnici jsou nelegální a proto KTMka hlásí na přístrojovce nelegální doplněk.

KTM-racer (2) napsal 23.03.2018 v 12:22+2

No upřímně mne nezaujalo BMW F 850 GS ničím...Tímto modelem šlo BMW o level níž a vypadá to designem na slátaninu Afriky včetně barevné kombinace s V-Stromem.

Eso_Rimmer (383) napsal 23.03.2018 v 09:14

kdyby to byla striktni EU norma, tezko by bylo legalni obejit to priplatkovou vybavou. bud to takova striktni norma neni a nebo je to vypnuti posleze proste nelegalni. stejne jako na KTM. tam to upozorneni po zapojeni donglu blika jako o zivot.

iVlada (80) napsal 23.03.2018 v 08:49

Pedl> bohužel tentokrát ne, omluva. Trošku zlobilo počasí, takže všechno v pressu a prioritou mezinárodní prezentace bylo hlavě motorky nafotit. Video bychom rádi udělali tady v rámci kalsického redakčního testu, kdy na všechno bude více času.

ProchyTom (190) napsal 23.03.2018 v 08:27

Pro Beauty, Dnes uz se nehody resi trochu jinak.. Vyjezd dopravnich nehod ty pneumatiky vyfoti a napise rozmery do protokolu, pripadne se muze pri tezkym zraneni nebo sporny nehode, motorka zajistit pro dalsi setreni. Pojistovny se chytaji kazdyho hovna, pokud jde o vetsi castky

Pedl (174) napsal 23.03.2018 v 01:38

Žádné video z testování? Tolik motorek, enduro park... To oficiální video je už docela staré.

Tech (43) napsal 22.03.2018 v 22:56+2

Za starou Afriku už ale náhrada je - nová Afrika. Upřímně nevidím snad jediný důvod kupovat 850GS místo Afry.

Beauty (4) napsal 22.03.2018 v 22:48

...dokonce se mě ani neptali, jestli jsem měl předepsanou šíři pneu nebo jestli jsem měl homologovanej drapák...

Beauty (4) napsal 22.03.2018 v 22:40-1

Nejsem fanda designu týhle značky, ale líbí se mi to a krátkej štítek u 850 mi dává praktický smysl. Narozdíl od velkýho GS s kterým si lidi jezdí stoupnout před benzínku, nebo ještě 5 let potom co se vrátí z výletu za hranici EU postujou fotky na FB mi tohle přijde jako motorka na který se jezdí, z který se padá a která by mohla zastoupit starýho Alpa nebo Afriku. A i na tu elektroniku se během doby najde řešení, který ji dokáže trvale vyřadit. A co se týká pojišťovny, nevím, ale mně se nikdo nikdy neptal, jestli jsem měl zapnutý ABS nebo jestli jsem ho nedemontoval. Ptali se mě, jestli jsem nebyl pod vlivem. Odpověděl jsem jim tak, aby byli spokojený a pak už jen přišly peníze.

vilemx (228) napsal 22.03.2018 v 19:01

iVlada> fajn, takže zapojením štekru a vypnutím ABS jsem mimo "zákon" a pojišťovna mě při přebrzdění nebo nedobrzdění sežere? Nebo to je legální, protože povinnost ABS se vztahuje pouze na přední kolo a ani režim Enduro Pro neumí deaktivovat předek?

Destroyer (237) napsal 22.03.2018 v 18:59

tie vypletane bezdusaky v zlatej su vynikajuce! cena mi pride vela a nemozem si pomoct pocitu ze platis za elktro ficurie v ktorych sa vyziva asi uplne ina generacia bajkerov inak ak ta motorka nieje ako Transalp 700 tak moze byt fajn. Z recenzie o GS 750 som mal pocit tej Transalpovskej gumovosti podvozku a motoru ktoru, neurazi, ale je to malo. Taky bezemocny pracant.

iVlada (80) napsal 22.03.2018 v 18:48

vilemx> Enduro Pro je příplatková výbava. V reálu jde o kolík, podobný usb flashce, který se cíleně připojí do konektoru a tím se vědomě režim aktivuje. Proto je umožněno mít abs i tc trvale vyřazené také po vypnutí a zapnutí kličku. Takové řešení tedy umožňuje vše odpojit na stálo, oproti režimům "pevně nahraným" v motorce a splnit předpisy.

alexa7 (101) napsal 22.03.2018 v 18:36

To sedadlo je na enduro divne . To aby na tom clovek nosil suspenzor.

Vencanator (5) napsal 22.03.2018 v 18:32

vilemx > Díky za odpověď. To má tedy můj obdiv. Asi je to tedy o zvyku. Jen, že já jsem momentálně zvyklý mít při stání na semaforu obě nohy na zemi. Ale asi to není nezbytné.

vilemx (228) napsal 22.03.2018 v 18:11

Vencanator> manželka má asi 160 cm a jezdí na staré Africe (trochu puštěná ve vidlích a zadní pružině, takže sedlo cca 840). Drandí se jí na tom pohodlně a poté, co tam má i o pár cm nižší řídítka, je to prý ještě lepší.

Tech (43) napsal 22.03.2018 v 18:01

Jako stará 800vka se mi celkem libí, ale toto je hrůza. Vypadá to jak čínská motorka z Globusu, náhoda ? Kdo že to vyrábí motor ?

Vencanator (5) napsal 22.03.2018 v 17:52

Mi se motorky fakt líbí. Jenom si tedy nedokážu představit, že bych na té 850 jel. Autor uvádí, že věří, že 86 centimetrů výška sedla sedne také jezdcům středních i menších postav. Já sám jsem sice větší než autor článku (byť o zanedbatelné cca 2 centimetry), to znamená, že jsem jedinec menší postavy, a jak jsem si na tu motorku sedal na motosalonu, tak mi přišla neskutečně vysoká. Chtěl bych se tedy zeptat jen tak informativně do pléna, jestli se tu najde někdo podobně malý, který sedlá například endura, jak se na tom malému člověku jezdí? Je to pohodlné?

karf (54) napsal 22.03.2018 v 17:12

Mně ta motorka prostě nesedí. Má divný proporce. Je taková nízká, protáhlá. Místo pro řidiče je utopené a obklíčené z obou stran a chybí tomu typická silueta vyššího plexi a přední ochranné kapoty.
Navíc váha je tuším 230kg?

afro-r1 (512) napsal 22.03.2018 v 15:53

Jo, kde ta motorka mohla byt, kdyby...
Ale patri jim to. Kdyz se firma zbavi konstrukteru, koordinaci preda tabulkovym expertum a zbyle sikovne utopi v papirech, tak ma motorku tezkou, vyrobne drahou a funkcne za nabizenymi moznostmi.
Ze to jde lepe, ukazuje treba Tracer nebo Afrika.

vilemx (228) napsal 22.03.2018 v 15:23+2

1) asi na redaktora i celou redakci nasadím Šabatovou za diskriminaci motorkářek. Proč neustále zmiňujete, že ženským přece stačí nižší výkon motoru???

2) opakovaně se tady dočítám, že striktní normy předepisují resetování nastavení ABS při každém zapnutí klíčku. Ale z tom samém odstavci se dočtu, že v případě Enduro Pro si motorka nastavení pamatuje a nic neresetuje. Blbě to čtu nebo to redaktor blbě napsal?

"...Nutno dodat, že kontrola trakce i ABS lze vypnout také za jízdy, ovšem je potřeba počítat s tím, že se po vypnutí klíčku opět automaticky aktivují. Mimochodem, to je záležitostí striktních Euro norem a nemá cenu rozpitvávat...

...Enduro Pro a zejména posledně jmenovaný má u osmpade smysl. Jednak si stále pamatuje poslední nastavení, a to i po vypnutí klíčku."

hrochi (155) napsal 22.03.2018 v 13:23

Kdo vymyslel pojem střední třída endur byl fakt magor. Je to prostě mastodont (ta motorka, ne ten magor).

Elzon (47) napsal 22.03.2018 v 13:01+1

...nechápu, proč tam dávají ten malý štítek, když se k motorce stylem nehodí a navíc je na nic. Ve srovnání s Afrikou, bych bral asi Afriku a ideálně bez všemožných čudlíků. Přijde mi to, že se testuje spíš telefon než motorka...ale lidi to tak asi chtějí . Připlácet si za Enduro PRO režim mne přímo z principu odrazuje, byť by stál kilo...

tom_mb (45) napsal 22.03.2018 v 13:00-2

Mor designového zoufalstvi pomalu zaplavuje cely svet.




TOPlist