husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Peacemaker (1) napsal 29.12.2010 v 22:06

cernda> 650 gs twin ma jasne ze 6ti kvalt - staci se podivat na stranky bmw-motorrad.cz. rozdil je prave v tom vykonu, to se mi zda dost podstatny.

jinak absolutne souhlasim s tema narkama, ze se nizky sedlo hodi. oni jsou dokonce i lidi, kteri neradi padaj, neradi rasi motorku, ale radi si projedou terenem pri cestovani. a ze me tam nizky sedlo nekolikrat zachranilo! ale co bych psal, ono by to bylo do vetru a tech mych par malych cm je kazdymu vlastne jedno - jenom skoda tech naslednych kompromisu.

KTMatěj (4) napsal 09.10.2010 v 21:11

v.vocas.s: Je tam rakouská dálniční známka

-LOTR- (2) napsal 06.10.2010 v 08:14

Co má vůbec ta KTMka na šavlích za nálepku "STK"?

Mat (0) napsal 05.10.2010 v 14:47

Dle mého názoru KTM nepotřebuje žádný facelift, jsem rád že vypadá jak vypadá, aspoň to není tuctovka jak ostatní, na sedlo si taky nemůžu nijak moc stežovat ujel jsem na něm za den 960km a no problem, s nádrží taky nemám problém, cestovní dojezd 250-300km mě přijde dostačující, palivoměr nepotřebuju, ikdyž uznávám že to není špatná věc, to spíš bych uvítal ty výstražný blinkry, ale ty jsou dobrý tak akorát na silnici a použitelnost párkrát za sezónu. Za mě osobně není na trhu jiná motorka za kterou bych měnil.
Co se týče offu, tak do toho nemám moc co mluvit, najel jsem mimo silnice minimum, mě ovšem stačí podívat se na výsledky nějaké mastodont rallye, když to není Advík, je to Super Enduro

cernda (1) napsal 04.10.2010 v 23:36

Když odpustíme chybku v názvech pneumatikách, tak jelikož jsem na BMW 800 GS ani novém +650 GS nejel, tak bych se rád zeptal jak je to s těmi rychlostmi. Ve srovánávacím testu s Tenerkou a Alpem píšete, že má 5 rychlostí a tady + na všech odkazech co se dá k 800 najít se píše že má 6 stejně jako 650 GS - tudíž 6. Nejde o nějakou mejlku s tim 650 GS? Nebo je mezi ročníky 2008 a 2010 takový rozdíl? Nějak mi nejde na rozum jaký je tedy kromě výkonových parametrů tedy potom mezi těmi motory rozdíl. Nemá 800 kvůli tomu kratší servisní intervaly srovantelné s KTM?

Dzany (7) napsal 04.10.2010 v 21:39

KTM jasná volba

FilipTenere (31) napsal 04.10.2010 v 13:36

Se zvědavostí jsem přečetl test a teď mi to nedá, abych si neodpustil malý comment.
U GS8 se mi moc líbí nízká váha a štíhlá stavba, prima Škoda zad.17" kola, enduro-pneu jsou 18" (E09 opravdu vše nespasí:)
LC8 je stará známá. Krásná moto. S použitelností už je to trochu rozpačitý, chce to opravdu pilota. Jinak to je trápení. Viz.akce v Oldřichově Big, AT zase vedou ...
F-T

cernda (1) napsal 03.10.2010 v 03:10

Tak nevím v čem tento článek přinesl světlo, verdikt bez pointy, spíš to ve mě vzbudilo dojem, že se jeden z redaktorů teda konečně svezl na legendě, kterou vydával na obrázcích a slíchával o ní v redakci. Udělalo se pár výjezdů a nějáký ten skok, z toho se setříhalo pěkné video, které je bohužel přerušováno stále slovíčkem eeee. Někteří se ještě dokonce dozvědělí, že KTM nemá palivoměr. Přesně kvůli tomu si kupte motorku za 315 k :)
Pokud k tomu chcete mít naprosto dokonalý pocit jaký jste cestovatel, určitě zvolte BMW.

Celkem mě pobavil názor CSholky, která si myslím že ráda jezdí a bohužel si dovolila říct názor na mistry a dědky, kteří si pod slovem cestovat představí, že pojedou někam za komín, kde se nažerou zabíjačky a pokud to bude jóó dlouhý výlet na více dní, tak si dají i pivko s tím že cestou domu pozdraví co nejvíce motorkářů :D
A k tomu potřebujete mít právě na motorce velký kufry :))

Je smutné kam dnešní společnost spěje a proto se vyrábějí takovéhle motorky, aspoň že mladí a malý na ně nemají koule, můžou aspoň řídit motorky o výkonu okolo 100 koní, udělat si výlet kolem komína a případně to rozsekat někde na silnici.

JInak super fotky z mastodontů: Celkem by mě zajímalo jak dopadl ten novej TA, je super že se postavil takové oranžové a německé konkurenci. Jinak Bigovi to sluší prostě nejvíc.

Takže asi tak: článek dobrý (je dobrý když se o tom píše), konečně srovantelné podmínky a stroje, bohužel se testovalo asi tak 1/10 z toho na co jsou motorky dělané a za co člověk platí. KTM bych na facelift nesahal-není to filcka.

xavier (2) napsal 02.10.2010 v 23:08

Vocas: mam stejnej nazor, KTM by potrebovala minimalne facelift jako hrom,alespon predni svetlo zmenit, 8 let nebo jak dlouho je uz moc,jen jiny barvy(co se tyka vzhledu)...
800 GS je takovej zaklad a slusnou motorku si z toho musi za slusny prachy udelat kazdy sam.
Akorat nesouhlasim s posledni vetou, ja bych to videl nez dvanactku,tak radsi KTM pac i pres hnusny svetlo,blby sedlo,malou nadrz a blbou pristrojovou desku, je to moc dobra masina

-LOTR- (2) napsal 01.10.2010 v 22:57

Tento test přinesl světlo, "nedodělaný" BMW bych nejspíš nebral, asi bych si o moc nepřilepšil (někde i pohoršil), KTM dobrý, škoda toho palivoměru co nejsou schopný dodělat, úzkého sedla a už staromódního vzhledu, razantní facelift by tomu prospěl - vohraný, vohraný, vohraný, ač to může být ukrutný kladivo, tak z povzdálí je to nuda, rok co rok stejný vzhled (a už vůbec se mi nechce věřit že by nebylo co vylepšit).

Když BMW tak dvanáctku?

Anti (391) napsal 01.10.2010 v 22:02

Enduro není pro Hobity
Buď si na to člověk netroufne a ohlídne se po jiném stroji,nebo si holt musí pomoci různými triky.
Silnice jsou kapotovaný,čopry chromový a Endura(zaplať pámbu) vysoký.
Mě by vyhovoval kříženec-KTM s motorem BMW.Divočáky nemusím.

CSholka (-1) napsal 01.10.2010 v 17:01

SirIndy: Ty jsi ale kluk šikovná, vypustit ty nejdůležitější informace a divit se, kam zmizely. Neřeším.

SirIndy (56) napsal 01.10.2010 v 15:38

CSHolka: Jakejma tezsima podminkama uz si jela ze se tak vyznas? Co jsou pro tebe tezsi podminky, vyjety koleje a par hrboulu? Samozrejme ze nekdy to vyjde ze pod nohou bude vyvysenina ale pak to jednou vyjde naopak a padnes, v horsim delas i s motorkou kotrmelce.

Myna (15) napsal 01.10.2010 v 15:18

cechradovan : Jen tak, ze zvědavosti . Ale není špatný je tam mít(ikdyž není problém si je dodělat, že)

dawka (22) napsal 01.10.2010 v 13:36+1

Líbí se mi nadstandartní výbava BMW: Výroční lakování kryty rukou a kryt motoru , KTM má lak i kryty v základu

CSholka (-1) napsal 01.10.2010 v 13:12

Prave v tech tezsich podminkach casto dosahnes lepe nez pri normalnim povrchu. Nerikam, ze ja to perfektne ovladam, ja jsem v terenu nemehlo a mam tam velmi malo najeto, ale kdyz vidim lidi, co skvele ovladaji motorku, ktera vazi dvakrat vic co ta moje, a pritom dosahnou stejne jako ja, tak me ani nenapadne svadet svou neschopnost na vysku sedla.

SirIndy (56) napsal 01.10.2010 v 12:59

CSHolka: Hele motocross klidne muzou jezdit i mali jezdci, tam je motorka neustale v pohybu a nevadi to. Ale podivej se na nejaky extremni enduro zavod jak tam vubec nepokladaj nohy na zem...

hiffson (5) napsal 01.10.2010 v 11:27

Honda-TA950: Jj tak. Pro neschůdný terén bych viděl hlavně možnost pořídit vhodnou motorku a ne takovej parník, na kterým se dá objet Evropa za 14dní. A na šestidenní se spíš odrážej a zvedaj nohy aby o ně nepřišli. Ale do toho se nebudu motat, na to tady je jinej expert!

Honza-TA950 (12) napsal 01.10.2010 v 11:12+1

To je zas diskuze ale vidím to podobně jako babajezi

mám kačenu (klasika 2004, ale ta je vyšší než 2005-2007 modely), vyhovuje mi, ale že bych byl v terénu nadšený z toho že má sedlo vysoko a jistota pro došlápnutí tam často není to tedy nejsem, ale samozřejmě na šotolinky a silnice je to luxus protože posed je pohodlný a nohy nejsou moc skrčené - takže chápu proč to tak je, ale má to své nevýhody

takže je terén a terén a pro neschůdný terén vidím možnost rozumně si šlápnout jako výhodu ostaně podívejte se na plno videí z endura ala šestidenní - jsou tam borci co opravdu umí a jak tam pádlujou nohama

to že si na kačeně projedu ty nezpevněné "silnice" ve stupačkách bez nutnosti si šlápnout je prostě něco jiného než těžký terén kde je doma opravdové enduro a nikoliv cenduro

wario (126) napsal 01.10.2010 v 09:37+1

cena BMW je Sci-fi , doufám že jí XC 800 ukáže

CSholka (-1) napsal 01.10.2010 v 06:06

hiffson: Taky si říkám.

paja.butcher (1) napsal 01.10.2010 v 04:47

Teda nemůžu se zbavit dojmu že redaktor 1 je jantar a navíc nemá rád BMW (a to nemyslím jen tenhle test).

zmulin (371) napsal 01.10.2010 v 00:23

Hmmm a co takhle jiný sedlo?Když už teda chcete chodit,místo ježdění...

hiffson (5) napsal 30.09.2010 v 23:33

babajezi: S oběma odstavci se nedá nic než souhlasit!

babajezi (0) napsal 30.09.2010 v 23:30

Ty máš frajerko jediný štěstí, že jsi na druhým konci republiky. Fakt bych s tebou někdy rád vyjel.
A máš pravdu, celej život se na motorce odrážím nohama protože neudržím balanc.Tenhle nedostatek se zdál některým lidem tak zvláštní, že jsem se tím řadu let živil

hiffson (5) napsal 30.09.2010 v 23:09

babajezi: No to je nádhernej příklad, jak šla technika a jezdecké umění kupředu za ty roky! Proč to dělaj dneska všichni výrobci uplně blbě?? Ale uznávám, že 990Adventure není ideální stroj na šestidenní.

Pěkně to tu vaří co?

cechradovan (53) napsal 30.09.2010 v 22:53

CSholka - detailní , krásný , výstižný

babajezi (0) napsal 30.09.2010 v 22:49

nojo, vždyť já už nic neříkám. Pod pojmem terén si asi každej představujem něco jinýho.Turistický cestování po motokrosový trati se dá asi jezdit i když na zem nedosáhneš
Problém bude v tom, že já jsem asi nikdy soutěžní motorky nejezdil Nejlepší soutěžní motorky na světě byly tak nízký že se z nic dosáhlo na zem a proto s nima nešel sjet ani rantl od chodníku. Dokonce na ně nějaký blázni montovali i centrální stojan. Byly to takový krámy, že se motor nerozpadl ani za tři sezony a nějaký měnění pístních sad za 10 motohodin nikoho nenapadlo ani ve snu.Na druhý straně když jsi na tom zastavil ve výjezdu v potoce plným balvanů tak si nespadl na záda protože jsi z toho dosáhl na zem.Až nebudeš mít co na práci tak si na netu najdi jakou světlou výšku měla soutěžní Jawa !!!.Třeba se někdy potkáme v lese a vysvětlíš starýmu dědkovi jak se jezdí. I když tam kde jezdím já se asi nepotkáme.

cechradovan (53) napsal 30.09.2010 v 22:48

Myna

Má verze adventure s - ne - k čemu?

CSholka (-1) napsal 30.09.2010 v 22:46-1+1

babajezi: To, že se potřebuješ neustále odrážet nohama jak na odrážedle, ale svědčí jen o tvých jezdeckých (ne)schopnostech, nikoliv o tom, že by se snad vyráběly špatné motocykly. (Pohádku o tom, kolik jsi toho najezdil a na čem si nech, už jsi ji popisoval nejméně tisíckrát a ani tentokrát ta pohádka nikoho nezajímá.)

SirIndy: Ty si myslíš, že na ostrých endurech jezdí jen samí obři? Ale jdi ty. Dost dlouho jsem měla stejný názor jako ty, ale po pár zkušenostech jsem ho přehodnotila. Měřím 155 cm, sedlo mám 840 mm vysoko, nedosáhnu ani na špičky, vše jistí jedna noha s vysednutím. Jakmile se však dostanu ze silnice do terénu, snesla bych sedlo ještě o 3 - 4 cm výš, aby to bylo úplně ideální. ;) A opravdu mě "nesere", jak ty říkáš, položit motorku v terénu, když náhodou nedošlápnu.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist