Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nooo,jezdim konkurenci a obrovska spokojenost!!!S BMW jsem jezdil LT;..v jizde super ale v klidu docela katastrofa.Zpatecka je nutnost.!
Za me radsi GW;je fakt vyvedenej a airbag zachranil mymu kamosi v čelaku zivot..funguje to.
Fofr:Obávám se,že ty rozdíly jsou čím dál menší.A co vím,tak se druhovýroba komponentů v "jiné" zemi do ceny příliš nepromítá,obzvláště u BMW,ta prostě levné motorky neprodává ať už jsou vyrobeny kdekoliv...
jean192:nejsem si úplně jistý .Že by snížení nákladů?Na exkurzi v Činské fabrice jsem nebyl.Ale kvízová otázka by zněla najdi 5 rozdílů mezi činskou a německou výrobou
Jsou to dvě krásné cestovní mašiny A každá nabízí něco jiného,super test .Pro mě vyhrála BMW.I když nevím jestli autor článku MAGICKÝ ŠESTIVÁLEC (Supermoto 3-4 2011) hulil brčko když napsal,že motor a jeho součásti BMW se vyrábí v číně..Proč to potom stojí 580 tis
Co jsem slyšel, tak tam zpátečka nepřišla záměrně, po špatných zkušenostech s LT... jinak manipulace na místě se zpátečkou nebo bez ní je opruz a padáky jsou podle mého nutnost... teda co tak slyším tak to zatím spadlo snad každýmu
Podle mne GT/GTL neni nastupce LT a tak nelze ani tento motocykl srovnavat s Goldwingem.
U noveho BMW postradam zpatecku a jakekoliv padaky. Ac jezdim na Lt, tak z techle dvou testovanych motocyklu bych si vybral Golldwinga a radeji ozelim el. ovl. plega nez se s tim mordovat bez zpatecky. V pripade padnuti na zem ani nedomyslim na kolik vyjde oprava.
podle ženy puberťák:Přesně tak!Pohoda klídek a tabáček a taky všechno beru bo tu chodíme pro zábavu.A já právě šetřím na GTR 1400,už mně to táhne totiž na cestovní silné pohodlné mašiny a právě se mi líbí na GTR 1400 že se na ní dá i zařádit když budu mít sportovnější chutě a tvoje věta cituji GTR je dravá sportovní raketa v cestovním hávu to naprosto na 100 % vystihuje a proto je to pro mně nejpřijatelnější varianta a stroj hlavně po stránce finanční,protože je dostupnější cenově,přece jenom GoldWing a BMW jsou o dost dražší jak úplně fungl nové tak ojeté.Ale zase na rovinu říkám,rád bych se na takových parnících-křižnících svezl to jako jo Jak už jsem psal Grand Tourismo to já můžu a vždy si rád testy a články těchto vlajkových lodí svých značek s chutí u vychlazeného piva přečtu
To Slezsky: proti gustu žádný dišputát, ale já jsem shodou okolností z GéTéeRa přesedlal na GW a zpět bych nikdy nešel... GTR je dravá sportovní raketa v cestovním hávu, kdežto GW... taky síla, ale Pohoda klídek tabáček
Ale všechno beru, vžyť sem chodíme pro zábavu
Z téhle rovnice Honda GL 1800 Goldwing vs BMW K1600GT mně vyšel tento výsledek:
KAWASAKI GTR 1400
Ale jinak jsem si tenhle článek s chutí přečetl,protože Grand Tourismo to já můžu
Takže jeden z dobrých článků , který mně spravil náladu v práci . Za mně osobně se mně víc líbí BMW , ale Goldas je fakt sila a smekám před obouma . dávám za 1
to podle ženy puberťák - moje slova,vystihl jsi to naprosto správně i já vzpomínám s láskou a kdo se na GW nevozil po světě,tak tento stroj z obrázku nepochopí.
Kdo nezažil jízdu na Goldwingowi asi nepochopí o čem to je... To není obyčejná motorka, a vlastně se ani se žádnou na trhu srovnávat nedá, je to samostatná kategorie... řídit GW je jako živý sen na který se nezapomíná, technické parametry netechnické parametry... je to kouzlo okamžiku...
Vzpomínám s láskou...
Protože je těžká jak dvě se kterejma se to dá fakt užít a fyziku neoblafneš.Jen jestli ty si tam nepleteš ty utahaný cyklisty s motorkama
Nepíšu,že je Báwo blbá motorka.Jenom,že se snaží bejt víc ultracestovní,než je.
Malej Ignor to vystih přesně
Tak tak, Goldwing je takovej trochu třásňovitej, jak vtipně poznamenal pan Gotz z Bohemian Bikes... GT je daleko víc do sportovna a luxusu tam bude o kousek míň... A nejsem si jistý, jestli mezi GT a GTL je až tak velký rozdíl, aby se dalo mluvit o tom, že by se v testu něco změnilo...
Článek super a k těm rýpalům dole nic proti, ale tyhle motorky se srovnávat nedají a to ani GTL. Goldwing je uplne neco jineho tuhle krásku bych spíš rovnal k Victory Vision Tour, Harley Davidson Electra Glide, Yamaha XVZ 1300 Royal Star Venture s tím, že ani jedna se mu nevyrovná. Takže můj názor je, že BMW pokořilo mašiny jako FJR 1300, ST 1300 Pan European a podobně.
A proč by se s K1600GT na GG měl někdo trápit?!?! 90% motorek tam s tím seřežu za poslechu hudby a v absolutním pohodlí...Golďas je kult a super stroj, o tom žádná. Ale GT je pořád ještě motorka. Mám rád místní testy, ale přišlo mi, jako by se autor bál dotknout kultu. Protože rozdíl mezí GW a GT je v reálu obrovskej...
To je škoda. Dík za vysvětlení. K těmhle cesťákům bych si určitě dokázal najít cestu. Nechápu ale tu absenci el. ovládání plexi u Golďase. Mám potřebu si měnit ofukování podle potřeby za jízdy i několikrát. Jak se mění počasí a jak se mi potí kebule a nemusím zastavovat. Ta malá ,,mřížka,, toho asi moc nepropustí, nebo se pletu?
Dobrá cestovní motorka by měla bejt dobře vybavená,dostatečně výkonná,lehce ovladatelná-to i na místě a pohodlná.
Vybavený jsou obě,ale radši se naučim popaměti pár knoflíků navíc,než čumět místo na cestu na display,dostatečně výkonný jsou obě a pochybuju,že bych chtěl s manželkou na zádech pokoušet štěstí v hledání limitů s jakymkoli z těchhle dvou tanků.Golďas se dá řídit pomalu jen zadkem jako skůtr a nemusim půl hodiny přemejšlet kam ho zaparkuju,abych pak dokázal vyjet a pohodlnější je taky Golďas.Za mě teda je o dost lepší cesťák Honda a BMW si koupěj akorát nývlti co se s tim dojedou vyfotit na GG,kde se s tim budou v zatáčkách stejně trápit.
Mimochodem GW má v plexi takový okýnko(zavírací ) na léto aby skrz něj foukalo na řidiče když je vedro,ale to pochopí taky jenom ten,kdo k tomu móři dojede...
Video na kterym se učíte jezdit v protisměru do zatáčky a jednou je to i na vyhejbačku je vážně super...Za mě tohle nebyl žádnej test
Video
Bafec je super , musím počkat 2 roky až bude za čtvrt mega
to zmulin:nekecej to jsem asi vyjímka a všichni okolo také
Nooo,jezdim konkurenci a obrovska spokojenost!!!S BMW jsem jezdil LT;..v jizde super ale v klidu docela katastrofa.Zpatecka je nutnost.!
Za me radsi GW;je fakt vyvedenej a airbag zachranil mymu kamosi v čelaku zivot..funguje to.
Fofr:Obávám se,že ty rozdíly jsou čím dál menší.A co vím,tak se druhovýroba komponentů v "jiné" zemi do ceny příliš nepromítá,obzvláště u BMW,ta prostě levné motorky neprodává ať už jsou vyrobeny kdekoliv...
jean192:nejsem si úplně jistý .Že by snížení nákladů?Na exkurzi v Činské fabrice jsem nebyl.Ale kvízová otázka by zněla najdi 5 rozdílů mezi činskou a německou výrobou
Fofr, čo má predajná cena s krajinou výroby? Zvlášť pri BMW?
Jsou to dvě krásné cestovní mašiny A každá nabízí něco jiného,super test .Pro mě vyhrála BMW.I když nevím jestli autor článku MAGICKÝ ŠESTIVÁLEC (Supermoto 3-4 2011) hulil brčko když napsal,že motor a jeho součásti BMW se vyrábí v číně..Proč to potom stojí 580 tis
Co jsem slyšel, tak tam zpátečka nepřišla záměrně, po špatných zkušenostech s LT... jinak manipulace na místě se zpátečkou nebo bez ní je opruz a padáky jsou podle mého nutnost... teda co tak slyším tak to zatím spadlo snad každýmu
Podle mne GT/GTL neni nastupce LT a tak nelze ani tento motocykl srovnavat s Goldwingem.
U noveho BMW postradam zpatecku a jakekoliv padaky. Ac jezdim na Lt, tak z techle dvou testovanych motocyklu bych si vybral Golldwinga a radeji ozelim el. ovl. plega nez se s tim mordovat bez zpatecky. V pripade padnuti na zem ani nedomyslim na kolik vyjde oprava.
LT je ten cesťák co se mu sypaly převodovky?
to seikos: co to plácáš?!koukni co vše umí LT a kde je GW!pravěk!
No když si jdeš pro motorku tak auto nejspíš tvoje choutky neuspokojí krom toho, kdo si jde pro Goldwingda tak už auto určitě má
To uz je lepsi koupit si auto nez GL apod.
podle ženy puberťák:Přesně tak!Pohoda klídek a tabáček a taky všechno beru bo tu chodíme pro zábavu.A já právě šetřím na GTR 1400,už mně to táhne totiž na cestovní silné pohodlné mašiny a právě se mi líbí na GTR 1400 že se na ní dá i zařádit když budu mít sportovnější chutě a tvoje věta cituji GTR je dravá sportovní raketa v cestovním hávu to naprosto na 100 % vystihuje a proto je to pro mně nejpřijatelnější varianta a stroj hlavně po stránce finanční,protože je dostupnější cenově,přece jenom GoldWing a BMW jsou o dost dražší jak úplně fungl nové tak ojeté.Ale zase na rovinu říkám,rád bych se na takových parnících-křižnících svezl to jako jo Jak už jsem psal Grand Tourismo to já můžu a vždy si rád testy a články těchto vlajkových lodí svých značek s chutí u vychlazeného piva přečtu
To Slezsky: proti gustu žádný dišputát, ale já jsem shodou okolností z GéTéeRa přesedlal na GW a zpět bych nikdy nešel... GTR je dravá sportovní raketa v cestovním hávu, kdežto GW... taky síla, ale Pohoda klídek tabáček
Ale všechno beru, vžyť sem chodíme pro zábavu
Z téhle rovnice Honda GL 1800 Goldwing vs BMW K1600GT mně vyšel tento výsledek:
KAWASAKI GTR 1400
Ale jinak jsem si tenhle článek s chutí přečetl,protože Grand Tourismo to já můžu
Takže jeden z dobrých článků , který mně spravil náladu v práci . Za mně osobně se mně víc líbí BMW , ale Goldas je fakt sila a smekám před obouma . dávám za 1
Za mě BMW- tak úžasnej zvuk jsem nikdá neslyšel
to podle ženy puberťák - moje slova,vystihl jsi to naprosto správně i já vzpomínám s láskou a kdo se na GW nevozil po světě,tak tento stroj z obrázku nepochopí.
Kdo nezažil jízdu na Goldwingowi asi nepochopí o čem to je... To není obyčejná motorka, a vlastně se ani se žádnou na trhu srovnávat nedá, je to samostatná kategorie... řídit GW je jako živý sen na který se nezapomíná, technické parametry netechnické parametry... je to kouzlo okamžiku...
Vzpomínám s láskou...
Protože je těžká jak dvě se kterejma se to dá fakt užít a fyziku neoblafneš.Jen jestli ty si tam nepleteš ty utahaný cyklisty s motorkama
Nepíšu,že je Báwo blbá motorka.Jenom,že se snaží bejt víc ultracestovní,než je.
Malej Ignor to vystih přesně
Tak tak, Goldwing je takovej trochu třásňovitej, jak vtipně poznamenal pan Gotz z Bohemian Bikes... GT je daleko víc do sportovna a luxusu tam bude o kousek míň... A nejsem si jistý, jestli mezi GT a GTL je až tak velký rozdíl, aby se dalo mluvit o tom, že by se v testu něco změnilo...
Článek super a k těm rýpalům dole nic proti, ale tyhle motorky se srovnávat nedají a to ani GTL. Goldwing je uplne neco jineho tuhle krásku bych spíš rovnal k Victory Vision Tour, Harley Davidson Electra Glide, Yamaha XVZ 1300 Royal Star Venture s tím, že ani jedna se mu nevyrovná. Takže můj názor je, že BMW pokořilo mašiny jako FJR 1300, ST 1300 Pan European a podobně.
A proč by se s K1600GT na GG měl někdo trápit?!?! 90% motorek tam s tím seřežu za poslechu hudby a v absolutním pohodlí...Golďas je kult a super stroj, o tom žádná. Ale GT je pořád ještě motorka. Mám rád místní testy, ale přišlo mi, jako by se autor bál dotknout kultu. Protože rozdíl mezí GW a GT je v reálu obrovskej...
To je škoda. Dík za vysvětlení. K těmhle cesťákům bych si určitě dokázal najít cestu. Nechápu ale tu absenci el. ovládání plexi u Golďase. Mám potřebu si měnit ofukování podle potřeby za jízdy i několikrát. Jak se mění počasí a jak se mi potí kebule a nemusím zastavovat. Ta malá ,,mřížka,, toho asi moc nepropustí, nebo se pletu?
OndraCB: GTL proste na test od importera nebylo.
Dobrá cestovní motorka by měla bejt dobře vybavená,dostatečně výkonná,lehce ovladatelná-to i na místě a pohodlná.
Vybavený jsou obě,ale radši se naučim popaměti pár knoflíků navíc,než čumět místo na cestu na display,dostatečně výkonný jsou obě a pochybuju,že bych chtěl s manželkou na zádech pokoušet štěstí v hledání limitů s jakymkoli z těchhle dvou tanků.Golďas se dá řídit pomalu jen zadkem jako skůtr a nemusim půl hodiny přemejšlet kam ho zaparkuju,abych pak dokázal vyjet a pohodlnější je taky Golďas.Za mě teda je o dost lepší cesťák Honda a BMW si koupěj akorát nývlti co se s tim dojedou vyfotit na GG,kde se s tim budou v zatáčkách stejně trápit.
Mimochodem GW má v plexi takový okýnko(zavírací ) na léto aby skrz něj foukalo na řidiče když je vedro,ale to pochopí taky jenom ten,kdo k tomu móři dojede...
Video na kterym se učíte jezdit v protisměru do zatáčky a jednou je to i na vyhejbačku je vážně super...Za mě tohle nebyl žádnej test
Video
s dotáhnutím se BMW na Hondu jsi mě rozesmál
jinak obě ujdou ale GT je mi bližší.
No, jdu si to s chutí přečíst. Nechápu ale, proč zase staví proti golďasovi GTčko, když konkurentem je pro něj GTLko.
po 15-ti letech se BMW dotáhlo na Hondu. A vlastně stejně ještě nedotáhlo. Goldwing je Goldwing, a to Pavel potvrdí, že Hondu zrovna nemusím