Ducati Multistrada 1260 Enduro vs. BMW R 1250 GS Adventure: Orel a medvěd
Text: Vláďa Novotný , Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 16.3.2020 | Zobrazeno: 31 951x
Kapitoly článku
Technické údaje
BMW R 1250 GS Adventure 2019 | Ducati Multistrada 1260 Enduro 2019 | |
---|---|---|
Objem | 1254 cm3 | 1262 cm3 |
Výkon | 100 kW | 116.4 kW |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 9500 ot/min |
Točivý moment | 143 Nm | 128 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 7500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Boxer | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 |
Rozvod | DOHC | desmo |
Ventilů na válec | 4 | 4 |
Vrtání | 102.5 mm | 106 mm |
Zdvih | 76 mm | 71.5 mm |
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | 13 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz |
Typ rámu | Samonosný | Příhradový |
Materiál rámu | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 210 mm | 185 mm |
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | 185 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 305 mm | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70R19 | 120/70ZR19 |
Rozměr zadní pneu | 170/60R17 | 170/60ZR17 |
Rozvor | 1504 mm | 1592 mm |
Úhel hlavy řízení | 24.9 ° | 25 ° |
Závlek předního kola | 95.4 mm | 112 mm |
Výška sedla | 890 mm | 860 mm |
Výška sedla max | 910 mm | - |
Suchá hmotnost | 268 kg | 225 kg |
Pohotovostní hmotnost | 268 kg | 254 kg |
Užitečná hmotnost | 217 kg | - |
Objem nádrže | 30 l | 30 l |
Rezerva | 4 l | - |
Spotřeba | 4.75 l/100 km | 5.5 l/100 km |
Maximální rychlost | 200 km/h | - |
První cena | 564000 Kč | 538000 Kč |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | 15000 Km |
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.