Butler & Smith BMW R 90 S: Motorka, která vyhrála první superbiky
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: BMW Motorrad/Arnold Debus | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 13 469x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: BMW Motorrad/Arnold Debus | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 13 469x
super článek z let, který mě nejvíc berou
Problemy s pokracovateli firem je v Nemecku (a nejen tam) ne uplne marginalni. Vetsinou se firma zavre nebo ji sfuzuje jina firma (zamestnance a budovy).
Brzdy: ATE a jednopístky byly na Daytonu, potom už větší kotouče a dvoupístky Lockheed a tahle výbava už motorce zůstala
Na fotkach su brzdy anglicke lockheed, nie ATE. Ale to je vlastne zrejme z fotiek. Alan jazdil na oblubenych brzdach starych anglickych cafe racerov, nie na ATE. Teda musel tlacit na brzdy viac - uz na Lockheedy nieto este na jednopiestik od Tevesa!! To musi byt jazda
jednopiestikove brzdy Alfreda Tevesa. Plavajuci strmen na otocnom cape, platnicky sa drali zo sikma. To bol standard BMW tych rokov. Dnes firma ATE patri pod koncern Continental. Herr Teves totiz nemal potomka, cely zivot zasvetil budovaniu firmy.
Vloni jsem tohoto Báwa viděl v Mnichovském museu. Měl prasklej kelímek na sání. Za dva týdny tam jedu o5 .
Tak to je mazec. Parádní čtení.
Na závoďáku jenom jednopístek...
To už je skoro jak na plošině bez brzd...
Super článek!
Tvl to je az dojemny cteni