yamaha_mt09




Butler & Smith BMW R 90 S: Motorka, která vyhrála první superbiky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
GL1 (15) napsal 08.04.2019 v 19:36

super článek z let, který mě nejvíc berou

afro-r1 (510) napsal 07.04.2019 v 15:13

Problemy s pokracovateli firem je v Nemecku (a nejen tam) ne uplne marginalni. Vetsinou se firma zavre nebo ji sfuzuje jina firma (zamestnance a budovy).

Honzis (44) napsal 07.04.2019 v 07:49

Brzdy: ATE a jednopístky byly na Daytonu, potom už větší kotouče a dvoupístky Lockheed a tahle výbava už motorce zůstala

Destroyer (237) napsal 06.04.2019 v 20:21

Na fotkach su brzdy anglicke lockheed, nie ATE. Ale to je vlastne zrejme z fotiek. Alan jazdil na oblubenych brzdach starych anglickych cafe racerov, nie na ATE. Teda musel tlacit na brzdy viac - uz na Lockheedy nieto este na jednopiestik od Tevesa!! To musi byt jazda

Mark09 (7) napsal 06.04.2019 v 20:06

Destroyer (237) napsal 06.04.2019 v 19:14

jednopiestikove brzdy Alfreda Tevesa. Plavajuci strmen na otocnom cape, platnicky sa drali zo sikma. To bol standard BMW tych rokov. Dnes firma ATE patri pod koncern Continental. Herr Teves totiz nemal potomka, cely zivot zasvetil budovaniu firmy.

Orgovany (757) napsal 06.04.2019 v 13:45

Vloni jsem tohoto Báwa viděl v Mnichovském museu. Měl prasklej kelímek na sání. Za dva týdny tam jedu o5 .

rudirt (44) napsal 06.04.2019 v 13:06+1

Tak to je mazec. Parádní čtení.
Na závoďáku jenom jednopístek...
To už je skoro jak na plošině bez brzd...
Super článek!

SPIJKER (93) napsal 06.04.2019 v 10:47

Tvl to je az dojemny cteni




TOPlist