yamaha_demo_tour




BMW R1200RT

Kapitoly článku

Model BMW R1200RT


Motor Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní boxer motor
Rozvod dva vačkové hřídele a čtyři radiálně seřazené ventily/válec, centrální hřídel diferenciálu
Vrtání x zdvih 101 mm x 73,5 mm
Objem 1170 ccm
Výkon 81 kW (110 PS) při 7 750 /min
Kroutící moment 120 Nm při 6 000/min
Počet rychlostí 6
Pneu přední 120/70 ZR 17
Pneu zadní 180/55 ZR 17
Přední vidlice Telelever, centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem
Zavěšení zadního kola Paralever, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka
Brzdy- vpředu/ vzadu brzdy s dvojitými kotouči (320 mm), čtyřpístky / jednokotoučová brzda (265 mm), dvojpístky
Sekundární převod kardan
Vnější rozměry d x š x v (mm) 2230 x 905 (s kufry 980) x 1430
Spotřeba při testu 5,7 L /100 km
Výška sedla 820/840 mm, možnost sníženého sedla
Max. rychlost cca 220 km/h
Suchá/pohotovostní hmotnost 229/259 kg
Objem palivové nádrže 25 l
Cena základní/testované verze: (29.6. 2010) 435 700 Kč / 511 210 Kč

Informace o redaktorovi

Filip Tichý (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 195 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (16x):
Motokatalog.cz



TOPlist