husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PalikaSK (8) napsal 15.02.2023 v 12:56

Asi stárnem, po prečitaní testu za 3 minuty sa vo mne vytvoril pocit, že by som mal kúpiť R 1200 CL Pri 1250 GS zasa 100GS PD.

puffybodie (389) napsal 15.02.2023 v 05:57

Vyborny test jak se dalo od Bureho ocekavat

Ale motorka pro mne prekvapive hodne velke zklamani, obzvlaste za ty prachy. Ten motor nema konkurenci, ale ve forme cestaku by vzhledem k zasadnim nedostatkum nezvitezil.

Nasledujici body jsou jako vlastnik Venturky

- navigace a vubec infotainment, v tehle cenove hladine by se v BMW meli liskat od rana do vecera pred zrcadlem. A omluvenkou neni ani to, ze podobne stupidne to maji i jine znacky. U venturky je mobil na riditkach (zasuvka je hned nalevo v kapotazi mimo budiky), mapy si pustim jake chci ja a taky staci tak 20cm kablik kterym je to spojeno do AUX na palubovce a mam tak treba hudbu z telefonu nebo hlasove pokyny z navigace pripadne hovory primo pres audio system motorky (aneb uz pred 24 lety nekdo umel pouzit mozek a myslel i na budoucnost. Za 24 let u toho BMW uz aplikace davno nebude v provozu a bude to k nicemu)

- kufry, to je hodne velky fail u cestaku za milion. Venturka je neuveritelna svym objemem kufru a navic opet nekdo premyslel, takze v hornim kufru nejsou reproduktory, ty jsou na kapotazi navic, takze nezmensuji kufr a jsou i snadno po letech vymenitelne za neco mnohem lepsiho nez bylo tehdy dostupne

- zasuvky....to se jim asi valelo na sklade jeste z 90. let. Asi jako Citroen, ktery dava i ted packy, ktere meli auta 23 let zpatky Na venturce je klasicka zapalovacova, do ni mam mini kovovou "vlozku" se dvemi USB-A, mini protoze to neprecniva a kovovou kvuli odvodu tepla, protoze to zvladne pres obe turbo nabijeni. Na druhem konci pak muzu mit co chci, k nezaplaceni

- zpatecka....tak tu u mne dela spolujezdec Ale snazim se jim zprijemnovat pobyt a parkovat tak, at muzu vyjet heh

- kapotaz...tady je Venturka pozadu, ale bude to i vekem. V lete opravdu chybi nejaka moznost sklopeni nekterych deflektoru nebo oteviraci cast v predni casti pro pristup vzduchu. Od motoru jde dost teplo, tedy aspon od prednich dvou valcu. U zadnich clovek nevi jestli to je od nich nebo od vyrovnavaci nadrzky chladici kapaliny primo pod kozenou sedackou


Skoda, ze nezaznelo vice info nebo i ukazka s porovnanim manevrovatelnosti. Ty stroje sice jsou prekvapive ovladatelne, kdyz clovek pravidelne trenuje (ale v lete Venturka vydrzi jen 15 min nez se rozsviti kontrolka prehrati motoru), ale proti H&D maji dost zasadni nevyhodu prave v rozvoru a dalsich vecech. To se projevuje i ve vraceckach v nasich koncinach. H&D se svym kratsim rozvorem a dalsimi rozdily v ramu (alespon u Road King, Road Glide, Electra Glide...) je preci jen skoro jak kolo proti temto mamutum i pres to, ze to vazi prakticky stejne.

SuperSic58 (1307) napsal 14.02.2023 v 20:29

Burák opět skvělé zábavné antré Motorka jako celek pěkná, ale za ty prachy tam jsou epic faily jak svině. Viz třeba ty dementní zásuvky, který jsou k hovnu Samá hajtech, samá konektivita, blů tuty a stejně to pak nefunguje. Přijde mi to jak ty novodobý placatý dotykový telefony, víc k zlosti než k užitku. A pak třeba ta páčka zařazení zpětného chodu kdesi dole u motoru... To mi připomělo ruční pumpičku na doplnění karburátoru na fáčku To to soudruzi nemohli dát nějakej čudlik na palubku nebo řidítka? To mi přijde až trapas u takhle drahý motorky Směšně malej vnitřek bočních kufrů, to už je snad vyloženě nějaká sabotáž uvnitř fabriky, co na to říct

Volvis (10) napsal 14.02.2023 v 14:13

V létě cestou z dovolené jsme měli s manželkou tu čest se na Transíka posadit a super!.Ergonomie posed ...vše paráda.Jenom ty boční kufry....tragedie největší!! Proč tam nejsou např.ve stylu R1200CL.!!Velké a dobře přístupné.Jinak R18 nemá chybu...Možná chybí větší škála barev na výběr.

paliZBlavy (7) napsal 14.02.2023 v 13:24

Už som videl viacero recenzií na R18 ale táto bola najlepšia, dobre som sa bavil

WobRetnuh (110) napsal 14.02.2023 v 10:54

Bure je dobrý komik, jeho video vždy pobaví
Motorka je to pěkná, hlavně na pohled , klidně bych se projel, ale nebude moc praktická.
Nicméně od toho jsou jiné stroje.
Díky za test i video

asimov1978 (0) napsal 14.02.2023 v 09:52

Ta zasuvka je samozrejme správně, protoze je narozdil od USB nesmrtelna. UsB prechodky se delaji velmi male dnes a nijak nerusi. Az se vychodi za dva roky, tak se za 150 koupi nova. Kolik by asi stala vymena konektoru u BMW? Takze proboha proto redaktore.

marna (10) napsal 14.02.2023 v 09:00

Dosť som sa bavil na tom antré - vtipné!

Tuším najschopnejší testér servera čo do entertainment vaule

Motorka haluz, zvykli sme si na úlety dokonca aj v podaní Nemčúrov

Paťa (64) napsal 14.02.2023 v 07:04

Test pěknej , motorka hodně specifická: obludná hmotnost, divný posez, klopný moment, který vás div neshodí z motorky, malinkatý kufry.... Jsem zvědavý kolik R18 ve všech verzích se prodá, zatím to na velký prodejní úspěch moc nevypadá...

rawenous (3) napsal 13.02.2023 v 22:49

Poutko k nastupování batůžku na zadní sedlo jako na koně divokého západu je fakt domyšlené

AVENGER2008 (-13) napsal 13.02.2023 v 18:25

Pro vášnivého choperistu to bude brouk v hlavě.

K167 (1464) napsal 13.02.2023 v 17:39

Motor je zajímavý kus techniky, ovšem domnívám se, že zdvihový objem 1802 ccm a točivý moment 158 Nm je již v dnešní době pro tento typ motocyklů/zákazníků trestuhodně málo.

afro-r1 (513) napsal 13.02.2023 v 16:38+1

Jako prvni bych si v konfiguratoru zaskrtnul predkopy.

abbany (137) napsal 13.02.2023 v 14:39

no... co ja vím......spíš nevím..... takové smíšené pocity........ale za svezení by to stálo a pak už bych to nechal na emoce.

milonovo (48) napsal 13.02.2023 v 13:21

Nikdy jsem si nedokázal představit sám sebe na chopperu, ono ani ve většině případů není o co stát, ale na tomhle si odjezd do doochodu představit umím

steve2 (102) napsal 13.02.2023 v 12:39+8

Moc pěkný test, chválím! Nebál jses zkritizovat ty blbosti, které dělají němci i u aut ( blbé zásuvky, blbá a drahá navigace, a konektivita a pod) a zároveń pochválil co je dobré. Za mě hezky objektivní! Díky.

traki (119) napsal 13.02.2023 v 12:07+1

Pěkný počtení - nezní jen chvála protože BMW za těžký peníz - ale i ta forma - lehká ironie a nadsázka, příjemné, osvěžující. Snad jen jedna výtka na autora - za pajdu dneska už ty klazany tak na nejvýš 3 minuty na tý ruční houpačce, světský se s tím neserou. Dvakrát labutě a třikrát kolotoč vídím tak na čtyři kila někde na maloměstě.

FiZzeR (362) napsal 13.02.2023 v 11:06+3

Zajímavý stroj. Dokonale skloubil nevýhody motorky i auta.

v-tec86 (5) napsal 13.02.2023 v 10:12

Je i na živo vidět tak strašnej "pomeranč" na některých dílech (př. blatník, boční kufry ...) nebo to jen zkreslujou fotky? Pokud jo, tak by u BMW měli popřemýšlet nad týmem kvalitářů, protože u motorky s takovou cenovkou se tohle prostě nesmí stát, působí to na mě v některých detailech fakt až čínsky. Úplně to devalvuje tu jinak krásně udělanou mechaniku.




TOPlist