yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Alp_CZ (8) napsal 19.07.2013 v 00:04

Na silnicni cestovani existuji nesrovnatelne prijemnejsi motorky, do terenu existuji nesrovnatelne obratnejsi motorky. Drtiva vetsina majitelu GS a podobnych endur zavita do terenu maximalne v kempu, kde se projedou na polni ceste. Nezpochybnuju tim technologickou vyspelost BMW, ale je to silnicni univerzalni motorka pro obcasne vylety na horsi cesty. Glorifikovat zaslouzi x stroju, GS muze byt za nektere vlastnosti jednich z nich. Na druhou stranu je fair rici, ze diky slozite elektronice uz od prvniho 1200 GS to neni zrovna po tet ostrance etalon bezproblemovosti. Zaverem - kazdy podle sveho gusta.

f.hoffi (23) napsal 08.07.2013 v 18:59

Anti: ...jo, tak nějak. Jen dodám, opakuji, ať si každý za svý prachy koupí co chce.

Anti (390) napsal 03.07.2013 v 06:25

f.hoffi:Já nekritizuju.BMW nemusím,ale akceptuji jejich technickou vyspělost i to že pro některé je to meta nejvyšší.Jen jsem alergický na příspěvky ve stylu že BMW je jediná správná volba a že je to pro každého jen otázka času,tak jak to třeba napsal pod tvým druhým příspěvkem Trinnlee.
Jen říkám:Ano je to ikona,ano určitě je to vynikající stroj,ale není cíl pro úplně každého.

Váňa (33) napsal 02.07.2013 v 22:54-1

Mašina parádní a samozřejmě nemůže ani za nekriticky nadutou chválu příznivců a ani za přihlouplé bláboly odpůrců...

SensationBlaack (-18) napsal 02.07.2013 v 21:56

Ta predni maska je tak hnusna...

f.hoffi (23) napsal 02.07.2013 v 21:12

"Anti" ... zatraceni?? proč? jen z principu vše nekritizuju. Nejsem ten, který při testu nějakého japonce plive na všechny strany, opakuji, každý si za svoje prachy koupí, co se mu líbí a mě se líbí velké Gs. To se jako mám jít oběsit, nebo koupit něco co se mi nelíbí, jen abych náhodou neměl bawora??
A pro "seikos", vrátil jsem se před týdnem z čundru po CH a I, a můžu tě ubezpečit, že těch nových vodníků bylo dost a jiných boxerů byla většina, a ten zbytek ... na nás čuměl jak na přemnožené králiky. Já nikým neopovrhuji, každého věc.

Trinnlee (50) napsal 02.07.2013 v 21:00-1+1

každý jednou dospěje...a až dospěje koupí si ho...ja jeste nedospel ale až to prijde tak bych velmi rad sedlal neco takoveho...

Bubak-z-Nemecka (13) napsal 02.07.2013 v 20:06

...kua, ze ty novy veci od nich pokazdy stoji skoro pul mega. Uz to sleduju radu let a pokazdy ranec.. Ale jede to hodne dobre.. //www.autotube.cz/motorky/3868-ostre-bmw-hp4-proti-utilitarni-r1200gs-video.html

frite (3) napsal 02.07.2013 v 19:43+1

Ony "elegantní spoilery" z plastu kryjící chladič jsou fakt bomba, jako pěst na oko. Jejich hlavní účel je asi odvést pozornost od vykousaného zobáku..Myslím že jejich hlavní účel je aby si majitel místo plastu v aftermarketu koupil díl z kovu a na zobák nástavec. Jinak příplácet si za Enduro pro režim - to už bych si nepřipadal jako zákazník, ale jako dojná kráva (kterou sice každý kupec je, ale nemusí to dostávat tak mezi oči). Jinak - určitě to je dobrá a fungující motorka, a přeji majitelům hodně radosti z motorky

Nori (35) napsal 02.07.2013 v 18:59

Já své dvanáctce DOHC podlehl úplně.Koupil jsem ji předloni a zatím najel cca 38 tisíc km.Od začátku mě fascinoval podvozek, brzdy a pohodlí na dlouhých cestách.Poslední vzducháč má i vcelku dostatečné koně na to abych ujel spoustě konvenčním bikům.A pokuď je cesta tipicky rozmlácena, geeso je tady raketa.
Jel jsem na nové LC a je to pecka.Jel jsem i na nové KTM 1190, to je taky pecka.
Ale největší pecka by byla, kdyby do nové R1200GS dali motor z nového rakouského advíka.

Anti (390) napsal 02.07.2013 v 18:57

f.hoffi:Tvůj příspěvek jako by vypadl z diskuze o HD.A co ti co na to nepřijdou,budou zatraceni?
Neexistuje stroj pro všechny,takže ani BMW není všelék.

seikos (975) napsal 02.07.2013 v 17:14+1

f.hoffi: v Alpách jsem byl nečetněkrát a rozhodně tě můžu ubezpečit že po nich nejezdí "drtivá většina boxerů". Ano, jezdí jich tam spousty, ale rozhodně nejsou ve většině, natož v drtivé většině. Jezdí tam všechno.

f.hoffi (23) napsal 02.07.2013 v 15:27

Každý si za svoje peníze může koupit co chce, ti co tu plkají, že by šli jen do toho či onoho, většinou nemají ani na moped. Pochopil jsem, proč po alpách jezdí drtivá většina boxerů a taky jsem propadl po 40cítce velkému GS, ale na to člověk musí přijít sám.

crxjet (258) napsal 02.07.2013 v 10:44

zmulin (371) napsal 02.07.2013 v 09:13+1

Podle mě je to určitě dobrá motorka a najde si haldy kupců.Jenom bych ty kvality zas tak nepřeháněl.Pořád je to takový vítězství průměrnosti

frančík. (6) napsal 01.07.2013 v 23:24

Chybička se vloudila: R1200 GS LC má 92kW, ne 81 jako předchozí vzducháč

seikos (975) napsal 01.07.2013 v 22:53

Za příplatek Enduro Pro režim. Pak ještě Funny režim, Classic Golden 70´s apod Jsem zvědavý kolik příplatkových režimů pro nás IT oddělení BMW ještě připraví. Tahle elektrická hračka je snad motorka typu Free -to-Ride

stráťa (104) napsal 01.07.2013 v 21:28+3

Petr-RSV: Kdo chce jezdit 500km přes alpy tak nepotřebuje enduro, v téměř celé evropě je dostatek použitelných asfaltových silnic. Todle už je mimo silnice stejně moc a na asfaltu udělá lepší službu třeba RT. Kdo chce opravdu cestovní enduro tak vybere F800 která určitě bude mimo asfalt nesrovnatelně lepší.

alexa7 (101) napsal 01.07.2013 v 21:28+2

Za tú cenu mám MG Stelvio NTX na dovolenky s manželkou ktorý ma fakt dostal a ako "enduro paket" k tomu nový gasgas EC 300 na celoročné dopĺňanie hladiny adrenalínu na tratiach ale aj v Rumunsku. Toto je moj skromný pohlad na túto motorku pri ktorom sa smejem okolo celej hlavy.

Lazyfucker (84) napsal 01.07.2013 v 21:07

jak tu nekdo psal,na to, co ma GS delat dobre je nejlepsi. Tak efektivni jizdu na hnusne ceste s destem za sebou jsem jesze nezazil.takze na polykacku vsemoznych typu kilometru je skvela.chtel bych zkusit jeste Stelvio. Super Tenerka me absolutne nechytla.

Petr-RSV (38) napsal 01.07.2013 v 20:58

edit překlep:...Samozřejmě že se dá cestovat i na nahaté motorce...

Alamo (207) napsal 01.07.2013 v 20:07

Určitě to nebude špatná motorka, ale na Super Ténéré to nemá.

Mig_35 (345) napsal 01.07.2013 v 19:56

Co si chceš koupit jiného? Pro mně je kardan jedna z podmínek. Krom GS ho má ještě Tiger Explorer a Stelvio. Jenomže oba dva mají o 40-50 kilo víc...

Waci (41) napsal 01.07.2013 v 19:50

Věřím, že je nové GS nejlepší v tom co dělá a jak to dělá. Osobně si myslím, že pro pořádé dobrodruhy je lepší předchozí verze bez vodního chlazení. Tahle změna už je zase nějaká eko-teroristická smyšlenost EU, kvůli snížení emisí nebo tak něco. Těžko soudit, co bych nakonec vybral pro daný účel cesty, na který je GS navrženo. Zatím mám jasno a můj vítěz je Yamaha Tenere 1200 (hlavně proto, že se mi víc líbí ). A Ewan Mcgregor objel svět na GS. Nedokážu si představit, že by jel třeba na Stelviu, nebo CrossToureru

Lulinak (30) napsal 01.07.2013 v 16:21

nejel jsem na tom ale tohle je pro me osobne jakysi vrchol co si poridit, cestovni endura jsou motorky pohodlny, robustni, zvladnou plnou bagaz a dva lidi a na nasich tankodromech maji idealni podvozek, jiny typ bych uz po zkusenosti s DL1000 nechtel. A elektronicky soupatko na rezimy motoru a odpruzeni dohromady je supr, umim si predstavit jej velmi efektivne pouzivat... tak mozna jednou casem az nebude nudou co delat, za me jednicka s hvezdickou, to zase bude nafrfnencu s nosama nahoru na srazech brambor...

Petr-RSV (38) napsal 01.07.2013 v 16:00

Anti: Rozhodně to není jen tím, že se někteří chovají jako ovce. Vem si jen obyčejný kardan, - donedávna výsada cendur BMW. Teď už do hry vstoupily další značky, ale vůbec se nedivím dřívějším prodejním úspěchům GS. Rozhodně je to pečlivě vypiplaný model, který má svou historii, narozdíl od velké Tenerky, CrossTourera, Tigera, Stelvia... Ty motorky na své předchůdce navazují jen názvem (pokud vůbec).

Petr-RSV (38) napsal 01.07.2013 v 15:55+1

Kafi: Když má člověk 20, tak to bere jak říkáš, ale jakmile roky i kilometry přibývají, tak snad každý sklouzne blíž k tomu pohodlí. Proč si nedopřát vyhřívané rukojeti, ABS, navigaci apod. V zimě taky nechodíš v sandálech. Samozřejmě že se dá cestovat i na cestovní motorce (já na té své herce jezdím taky různě po Evropě), ale tady je řeč o cestovním enduru a za sebe tvrdím, že se nové GS povedlo.

Anti (390) napsal 01.07.2013 v 15:54+2

Vy se divíte proč jich potkáváte jako much?Když pominu že je to určitě výborný stroj,etalon třídy a že Němci jsou patrioti,je potřeba ještě zohlednit kupce z řad čtenářů diskuzí.Když si někdo zadá dotaz na dobré cestovní enduro,co mu devadesát procent přispívajících odpoví?Jsme jako ovce,všichni chtějí to nejlepší,kupují premianta třídy bez toho aby vyzkoušeli i jiné stroje.A to neplatí jen pro BMW

Kafi (27) napsal 01.07.2013 v 15:40

ThomsonMotorson
asi tak.
Petr RSV
však ono i na té Jawce se to nechá hezky zvládnout, jen člověk nesmí být rozmlsaný a bát se trochu té motorkářské dobrodružnosti, kvůli které přeci každý večer u toho piva či klávesnice jezdí..

vilemx (228) napsal 01.07.2013 v 15:30

ThomsonMotorson

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist