husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
johny73 (4) napsal 04.01.2020 v 19:13

Zdar všichni, chci si VFR 1200 koupit, tak čtu vše co najdu. Přečetl jsem všechny komentáře a usoudil jsem, že bude nejlepší se na motorce nejdřív projet a pak si udělat svůj úsudek

Hummer (-1) napsal 03.09.2010 v 19:34

Acalera-Jo jo, teď jsi potvrdil přesně to, co jsem popsal po 450 Km kromě toho deště. Ten jsem naštěstí nezažil. Mě na té mašině ohromily pouze brzdy jinak . Nevím jestli ty negativa zkousnu i když je to Honda Od stěžejního modelu Hondy 2010 jsem prostě čekal víc.

Acalera (0) napsal 03.09.2010 v 00:51

Ahoj!! Tak jak to tady čtu nemůžu se nepřidat. Souhlasím s Vámi co tu píšete. Taky mám nové VFRko a můžu porovnávat se starým z roku 2006 s tím jsem najezdil 30tis km až do pořádnýho střetu s jedním de..lem v Itálii když se mi otáčel přes dvě plný. Trochu léčba a pak pojišťovna dala zlaťáčky a hurá do novýho. S novým VFRkem jsem najel od jara 8tis km. Hned jsem ho protáhl na Gibraltar a zpět domů do Čech. A tudíž jsem mohl porovnávat. Co mě štvalo nejvíc tak to je aerodynamika od předního kola za deště. U 800-ky jsem neznal příval vody od předního kola přes vidle nahoru. Ani náhodou. U nové mašiny to je v háji. Teda na mně se valila voda jak ve sprše. Je to špatně vyřešený ta díra u vidlý. Sakra já nadával jak čert. Ještě že mám stěrač na prstu. Je fakt že zátah je jinde. Musel jsem si zvyknout. U starýho modelu jsem měl rád to "turbo" od 6200otáček jak se splašila. Tady u nový to je kultyvovaný až moc. Ale v pohodě. Kardan je znát. A né, že ne. To jemný cukání jsem cítil. Musel jsem se naučit trochu jinak tahat. Spotřeba na tu dálku 6litříků. Malá nádrž je znát. Chybí to tam. Těch 22litrů u 800-ky je lepší. Jinak na suchu sedí dobře i ve velkých náklonech. Ale běda když je mokro. Kupodivu to vždy začalo napředku houpat, i když možná ty Dunlopy nestíhaly, ale odlehčení v zátahu na přední nápravu u této mašiny je na mokru hodně znát. Takže bacha při ostřejší jízdě v náklonu na pořádnou tlamu. Chce si to pohrát s tlumením. Zatím mám nastaveno z fabriky, zadek jsem už utlumil. Tak zkouším dál. Jinak s věcma to řeším tak, že jsem si koupil malinký tankpad. Takový ten nemagnetický na šroubky víka nádrže od fy LEM. Stačí na doklady, peněženku ... Teď jsem ještě pořídil jiný plexi od Ermaxu s kapkou a určitě bude líp. Měřím 195 a na mně je strojovna akorát. Jinak sedlo klouže i když jsem v kůži. V textilu je to malinko lepší. Moc to nevadí, ale když vozím mladou tak jezdí v zadu jak na ledě Ale v závěru jsem moc rád, že jsem si to VFRko pořídil. Splňuje mi to, co jsem čekal když jsem si pořizoval legendární 800-ku. Až na tu jízdu v dešti ... Tak zatím čauky

Hummer (-1) napsal 02.09.2010 v 19:04

ARCTITA Ok, já Ti věřím. Jen říkám jak jsem s ní jezdil já. Mě se ta motorka líbí moc a hlavně je to Honda. Jen jsem čekal lepší komfort proti sportu a ten tam není. Mě fakt hodně vadilo sundavat celý sedlo (navíc taková kráva) pak tam něco hledat okolo baterky a trnout hrůzou že něco ztratím. Třeba klíče. To bych byl na tabletky. A navigace se mi tam nevešla vůbec. A do Firebladu 09 dám pod sedlo: lékárnu, vestu,nářadí, lepení,navigaci,telefon,zásuvku na dobíječky,dobíječku,peněženku,klíče,plavky,ručník. Do cestovní motorky VFR 1200F ani náhodou.

ARCTIA (2) napsal 02.09.2010 v 15:24

Hummer: ale to jsem tam psal taky, že při normální sportovní jízdě hladové oko začne blikat už na cca. 190km, ale na dlouhé tratě a cestování, což jsem si zrovna vyzkoušel si na 1650 km vzala průměrně 5.6 / 100 což je paráda. A to jsme nejezdili jen dálky s lehkým plynem, ale opravdu průměr za celou dobu.

PS: nevím, jestli to ovlivnila i ta výměna výfuku, protože od té doby co tam je AKRAP tak to je fakt jiná motorka. ( což zase hraje do ruky tobě, že je potřeba motorku ještě doladit )

Hummer (-1) napsal 01.09.2010 v 18:31

ARCTIA Jo napsal jsi to dobře. V podstatě s tebou souhlasím, jen ta spotřeba mi moc nesedí.Když mi začala blikat kontrolka ukazatele benzínu tak jsem měl najeto od 170-190 Km a natankoval jsem okolo 14 litrů což je spotřeba cca 8,2 - 7,3, což mi přijde dost. Na Tvojí spotřebu 5,6 bych musel najet 250 Km a to fakt nedám.

ARCTIA (2) napsal 31.08.2010 v 15:44

Hammer - jasně na většině věcí si myslím, že jsme se shodli a musíš uznat, že i moje hodnocení je objektivní a nejsem zaslepenej majetel, který nedostatky nechce vidět .

Se supersportem Fárošem bych ji já nikdy nesrovnával a myslím, že ani Honda neměla ambice se s ním srovnávat. Já jen říkám, že je to pro mě super mašina vhodná na cestování, výlety s partou a když je chuť a nálada tak se za ní nechá i pěkně vzít a fakt dobře jede - toť vše. Přeju dobrej výběr

Hummer (-1) napsal 30.08.2010 v 19:59

ARCTIA Teď jsem si přečetl Tvoje hodnocení v profilu a zase se potvrdilo co jsem říkal. Cukání, po městě a tak podobně. Prostě se s tím na málo otáček jezdí blbě a nedá jet pořád nad 6000 že? Kouknul jsem se na toho Akrapa a musím uznat, že jí sluší . Ale ta křivka kroutícího momentu je pěkné pohoří. Prostě hrůza.

Hummer (-1) napsal 30.08.2010 v 16:50

ARCTIA - Tak já s ní pak taky jezdil od 6000 výš a už jela docela dobře, ale čekal jsem, že se bude zabírat mnohem dřív. To Fireblade zatahuje mnohem ochotněji a proto mě dost zklamalo to VFR s obsahem 1200 a cestovníma ambicema. Měl jsem GL 1800 a ten prakticky zatahoval od volnoběhu. Proto jsem jsi naivně myslel, ře třeba od 2000 už to pojede a ne, že to bude do 3000 tak nějak divně koktat a pak se začne pomalu probouzet . Prostě motor do "V" asi lepší nebude i když bude od Hondy. Bohužel.
No a po pozdější konzultaci v Hondě si prý 3 ze 4 kupují vyšší štítek, tak na tom foukání asi něco bude že? Nejni to jen můj pocit. To že po výměně výfuku se to zlepší mi také v Hondě potvrdili a tím se opět ukazuje, že je to taková nedodělaná motorka, protože na sportovní motorce výměnou výfuku spíš spodek ztratíš než získáš. Jestli to nejni spíš jen pocit když je to hlučnější. A k prostoru pod tou ohomnou sedačkou jsem se už vyjádřil. Katastrofa.
Tak ať Ti dělá samou radost.
No mám ještě o čem přemýšlet, protože jsem jí chtěl, už jen proto , protože je to Honda , ale dost mě zklamala. To já po ujetí 450 Km už poznám a nevím, jestli jí ty chyby odpustím. Na motor se dá zvyknout, ale ten úložnej prostor ničím neokecá a bude mě to štvát při každém výletu.

ARCTIA (2) napsal 30.08.2010 v 11:07+1

Hummer: narozdíl od většiny kritiků já VFR1200 mám a mám na ni najeto přes 8000km tak si myslím, že už jsem ji trochu otestoval Jezdil jsem i na starém VFR a musím říci, že až na design, který se mi u poslední verze VFR800 líbil opravdu moc a do teďka si myslím, že je to nejhezčí motorka na trhu ( můj názor ) tak motoricky a technicky jsou opravdu naprosto jiné - je to skok dopředu( podvozek, perfektní brzdy, výkon...

Než cestovně-sportovní mi připadá spíše sportovně-cestovní.

Pod sedlem místa opravdu moc není, ale to je problém většiny motorek. Doklady, lékarnička, hadr na přilbu a malý spray se mi tam spolu s nářadím vejde + mapa a vesta, hajzlpapír, žvýkačky a sluneční brýle, takže co potřebuji mám ))

S tím krouťákem to byla pravda než jsem vyměnil standardní výfuk za AKRAPOVIČE, který si s motorkou opravdu rozumí, naprosto zmizel problém kolem 3000 a nyní má úžasný brutální konstantní zátah i pod 3000 až do maxima bez větších výkyvů. Na těch 6000 jak píšeš to je blbost i s originál výfukem od nějakých 4000 otáček jela jak raketa bez kompromisů. PS: nevím jak řadíš ty, ale chtít od jakékoli cestovní nebo sportovní motorky maximální výkon na 3000 tak to jsi se měl poohlédnout spíš po choprech a né po silnici

Vybavení budíku taky nechápu, každý cyklocomputer za 200kč toho ukáže víc - proboha proč to tam nedaj

O spotřebě jsem již psal, když se na ni divočí tak si klidně vezme 8l/100, ale na dlouhé tratě mám změřeno 5.6 l/100 což je paráda ( a moc jsem ji teda nešetřil )

S větrem problém nemám a až do cca 180ti jezdím normálně, teprve potom se lehce přikrčím a to měřím 185cm.

Takže - jdi do ni, klady převažují a já osobně jsem s ní opravdu spokojený.

Interceptor (108) napsal 29.08.2010 v 23:24

Jo s tou přihrádkou na věci to je fakt. To je celkově slabost Hond-no chyby tam jsou jak už se psalo, ale zase tak špatná vážně není.

Hummer (-1) napsal 29.08.2010 v 22:49-1

Interceptor - tak já jsem nikdy VFR 800 nevlastnil. Pouze jsem si jí občas půjčil od kámoše a na to , že jí udávali výkon 110 PS tak jela docela slušně a ani na ní tak nefoukalo.
VFR 1200F měla být úplně jiná liga, ale to teda nejni. To že to nejni ani ryba ani rak mi zase tak nevadí stím jsem počítal, ale že si nemám kam dát doklady, peněženku, klíče, telefon a pod. tak to mi teda vadí dost. To i na mým Firebladu je kastlík pod sedačkou. To že se motor probouzí od 3000 a jede až od 6000 tak to je ve srovnání s řadovým motorem Firebladu taky ubohost a když má mít VFR stejný výkon a větší krouťák a to ve srovnání s Firebladem ještě o litr až dva větší spotřeba takže taky ubohost. Taková jako na rychlo spíchlá motorka a to mi vadí. A srovnání výbavy budíků Fireblade - ukáže spotřebu okamžitou, průměrnou, celkovou, dojezd na rezervu. Nejsou to spíš prvky cestovní motorky? Proč to nemá VFR, když to Honda umí? Proč to nemá cestovní motorka nějaký úložný prostor? Proč je ten motor v nízkých otáčkách takovej lenoch? Proč tak žere?
Ale přesto si jí možná koupím, protože se mi líbí a ty neduhy jí odpustím. MOŽNÁ!

Interceptor (108) napsal 29.08.2010 v 11:27+1

Hummer-tak předně jsi asi nepochopil oč u VFR jde. Má to být nástupce VFR800. To znamená všestraná motorka. A tedy je jasné tak jako 800 nebude v ničem nejlepší ale ve všem velmi solidní, dobře použitelná, všestranná. A tohle splňuje 100% (ač jsem na ní samozřejmě Evropu neobjel). V nečem je horší než ta či ona v nečem lepší. Celkově je to pak ovšem slušný kompakt, který nemá příliš konkurentů v bodě všestrannost. Co se týče "větrného" komfortu pak není vůbec špatný. Oproti 800 je to posun dopředu a to na tom nebyla Fi ani Vtec úplně tragicky ani pro 195cm. Co se týče toho spráskání 6kou tak to jsem se celkem pobavil. Dej vědět a mile rád tě přesvědčím.
Shrnuto, rozhodně nelze tvrdit, že je VFR nějaký zázrak nad všechny vyčnívající, ale je to logický krok po 800. Má chyby (spotřeba, menší výbava..), ale ty se snad časem odstraní. Kupce si najde tak i tak.

Soudce-v-kápi (0) napsal 28.08.2010 v 18:13

Nebudu polemizovat o tom, kdo koho spráská, to je jen spekulace. Můj dojem je takový, že supersportovní šestistovka, konkrétně ZX-6R 09 na VFR 1200F výkonově nemá, ale ani sprint, ani poměření pružného zrychlení jsem s jakoukoli ostrou šestistovkou nezkoušel. Pokud jde o větrný komfort, tak já se svými skoro dvěma metry výšky nemám na VFR problém, ochranu proti větru nepovažuju za špatnou; máš-li jinou představu prosím, neberu ti jí. A nikdy jsem netvrdil, na rozdíl od příznivců BMW v této sekci, že VFR nemá chyby - má, ostaně jako každá jiná motorka.

Hummer (-1) napsal 27.08.2010 v 23:14

Soudce-v-kápi
1.Tak na šetkách jsem taky jezdil konkrétně Kawasaki ZX-6RR Ninja 06 a GSX-R 600 06 a teď jezdí i kámoši. Samozřejmě, že nemá šestka takovej výkon ani krouťák, ale je mnohem lehčí a spráská jí kdy jsi vzpomene.
2. Pokud se bavíme o cestovně sportovní motorce tak by na ní měl být určitě lepší větrný komfotr než na supersportu.
3. Když má motorka chyby, tak o nich klidně mluvím i kdybych jí měl a nebudu jí slepě obhajovat.

Soudce-v-kápi (0) napsal 27.08.2010 v 23:11

bledemon: kardan nemá s odpružením nic společného.

Soudce-v-kápi (0) napsal 27.08.2010 v 23:09

A když už jsme u těch motorových strojů - divize Honda Power Equipment zahrnuje zahradní techniku, elektrocentrály, čerpadla, pásové transportéry, sněhové frézy, průmyslové motory a sekci Honda Marine, kam se řadí závěsné lodní motory a nafukovací čluny. Kde jsou motorky?

Soudce-v-kápi (0) napsal 27.08.2010 v 22:56

Ad 1) nikdy nereaguji na vulgarity a urážky, tím méně od jedinců pocházejících z mladší doby kamenné.
Ad 2) Hummerův dojem je asi dán příliš velkým očekáváním. VFR není přece vyloženě CESTOVNÍ motorka typu Pan European, tak na ní prostě fouká. Méně výrazný projev motoru pod 4 tis. je vykoupen výraznou výkonovou špičkou mezi 7-10 tis.ot. Neberu srovnání se sportovní šestkou, točivému momentu 129 Nm v 8750 ot. se žádná šestistovka prostě rovnat nemůže (jel jsem na testovací Ninja ZX-6R, vím o čem mluvím). Tuhou spojku i vyšší spotřebu potvrzuji, já osobně jezdím za sedm litrů na sto a pod tuto hranici se mi ještě dostat nepodařilo. Stabilita motorky je určitě ovlivněna použitými pnaumatikami, já mám Dunlop Roadsmart a jsem spokojen.

Interceptor (108) napsal 26.08.2010 v 16:18

bledemon (126) napsal 26.08.2010 v 11:26

edit: superbiky

bledemon (126) napsal 26.08.2010 v 11:21

Soudce-v-kápi: ty netradiční podvozky bmw můžou být to nej pro těžké stabilní cestovní motorky, ale zároveň nejsou vhodné pro lehké supersporty na okruh (to snad měli dát kardan na s1000?) A jukni na web motorových strojů

ZZR1200 (127) napsal 25.08.2010 v 22:23

ARCTIA: Jo jo, když jsem přesedl z VFR750 na ZZR1200, překvapila mě nižší spotřeba. Ale i míň pružná reakce motoru.. Možná právě proto žere V4 víc. Díky té pružnosti odspodu, kterou člověk furt využívá..

ARCTIA (2) napsal 25.08.2010 v 10:34

ZZR1200: ta spotřeba je vážně divná věc, přesně jak píše Hummer, když na ní lítám tak opravdu 180-190 km a bliká hladové oko, což člověka docela ser... ale zrovna jsem se vrátil z dovolené, najeli jsme za 5 dní cca 1650km, různé typy silnic od dálničních úseků, okrsek a hlavně kopců tak mi průměrná spotřeba vyšla na 5.6 l/100 km což by odpovídalo tomu teoretickému, do té doby nereálnému dojezdu co Honda uvádí. Takže na dlouhé tratě je úsporná. Když se za ni tahá tak si klidně vezme 8 l/100.

Jack82 (0) napsal 25.08.2010 v 10:29

Soudce-v-kápi: ESA zázrak je, nevim jak to má Goldwing, ale na Ducati je to nastavení dost omezený a složitý, s ESA se nemůže rovnat. Zase meleš hovna. Honda motorové stroje má autorizaci na celej Aspirit (tedy Aprilia, MG). Jezdil jsem tam s MG Sport 1200. Nevim jak je to ted, ale na Hondu meli autorizaci 100% taky, navíc tam ty motorky i prodávali.

Hummer: BT21 je nejvetsi sračka co existuje, to bych zakázal tu gumu cpát do prvovýroby, zvlášť u takovýho biku. Podle me by na tý motorce mely být sportovní gumy a ne cestovní tvrdolín. pak at si tam kazdej dá co chce. dojem z testovací jízdy případnýho zájemce to může dost ovlivnit

kizak (-1) napsal 25.08.2010 v 08:15

Hummer: vsadím se, že si nakonec koupíš BMW K1200S.

kizak (-1) napsal 25.08.2010 v 08:11

Soudce: hele jak tak čtu příspěvky, tak už tu nepíšeš ale vyloženě zvracíš pi_oviny. Jako asi být tebou, tak bych se honem rychle svezl na BMW a nebo bych honem rychle ukončil tvou tvorbu nepodložených hovadin. Jak sleduju tak víš úplný ho_no a vesele to tu cpeš všem, napadlo tě že si někdo může myslet že jsi krapíček chudák... Toto je moje poslední reakce, rád si vyslechnu normální argumenty, ale bohužel nemám energii a chuť řešit úplný sr_čky.

ZZR1200 (127) napsal 25.08.2010 v 08:10

Předchozí příspěvek je zajímavý, jen myslím, že problém jsou předcházející motorky autora, s kterými je VFRro podvědomě porovnáváno. Samozřejmě, že GoldWing jde líp odspodu, že líp chrání před větrem, že Fireblade víc jede a je ovladatelnější atd. VFR nemá za cíl být v jednotlivých kategoriích nejlepší.
Asi ale něco bude na té vysoké spotřebě vs. malá nádrž. Nevím čím to je, ale i stará karburátorová VFR žrala jako tank.

Hummer (-1) napsal 25.08.2010 v 00:36

Tak jsem se včera svez na VFRu 1200F a můžu Vám říct, že jsem byl hodně zklamán. Když koukám na VFRo jako na cestovně sportovní motorku s obsahem 1200 a papírově 173 PS tak jsem byl zklamán ještě víc. Tak po pořádku a předem říkám, že na BMV jsem nejel takže tyto nedostatky může také mít. Přijdu k motorce a nemám kam dát doklady, peněženku, telefon, klíče, rukavice když jdu někam na kafe, atd. Tak to nacpu pod sedačku vedle baterky, kde nejni žádná příhrádka, nebo kaslík a doufám, že to někde neztratím. U cestovní motorky hnus! Přece nebudu pořád vozit kufry! Nastartuji rozjedu se a zjišťuji, že motor do 3000 ot/min je nepoužitelný, pak se trochu probudí ale až od 6000 jede. Od 100 Km/hod vítr stejný jako na Firebladu. U cestovní motorky hnus! Výkon motoru bych vzhledem k hmotnosti motocyklu přirovnal k sportovním šestkám (CBR 600RR). Max rychlost na 1 110, na 2 165, na 3 210, na 4 240 Km, na 5 270 a na 6 omezovač na 265 Km/hod. Na přístrojovém panelu kromě počítadla Km A a B nic. Ani dojezd, spotřeba a pod. Když už jsem u spotřeby 170-190 Km a bliká poslední ubohá kontrolka a spáleno cca 14 litrů. Při vyšších rychlostech trochu neklidná a při náklonu háklivá na nerovnosti a ubrání plynu, ale nic zásadního. Jinak podvozek dobrý a v zatáčkách silně převyšuje kvality gum BT21. Spojka hnusně tuhá. Místo blikání pořád troubím. Jediné co mě opravdu potěšilo jsou brzdy. Ty jediné jsou na 1 včetně ABS. Zatím žádná sériová motorka nebrzdí líp (teda co jsem jel.) S motorkou jsem najel 450 Km a vyjel necelé 3 nádrže. Nakonec se musím přiznat, že jsem oní vážně uvažoval, protože mám Hondy moc rád a z Hond jsem měl Fireblade 99, 05, 07, a teď mám 09 a pak GoldWinga 06. Ale po tomto svezení budu chtít osobní srovnání právě s BMW K1200S. Pak se rozhodnu. Zatí pro mě zklamání.

Soudce-v-kápi (0) napsal 24.08.2010 v 23:35

Jack82: ZZR 1200 má stoprocentně pravdu. A znovu se ptám, proč BMW u svého supersportu nepoužívá xxxlevery a cpou do toho USD vidle, když je ten jejich výmysl taková špica? Jinými slovy - Japonci, Italové i Američani jsou debilové, jen BMW má nejlepší podvozky, jo? Já netvrdím, že to je špatný systém, jen nevím, jestli nejlepší. Navíc elektronické ovládání podvozku má třeba Honda (GoldWing) i Ducati (Multistrada), tak nevím, co je to za zázrak. A když už jsme u toho, tak Honda Motorové stroje nemá s motorkama opravdu nic společného, to bys mohl vědět i ty.

ZZR1200 (127) napsal 24.08.2010 v 22:42

Špatná zpětná vazba od předního kola je u těchto specifických podvozků BMW obecně známá. Je zase kompenzovaná neponořováním předku při brzdění. Záleží na vkusu každýho.
Nicméně řadový čtyřválec (ač ho mám) je tuctovka, vlastně se moc neliší od auta.. Kolik najdete V4 u seriových motorek? RSV-4, VFR, V-MAX, Desmosedici a dál?
Sám jsem V4 měl a už se nemůžu dočkat, až si ho zase koupím. Kdo se nesvezl, nepochopí.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist