husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Left (30) napsal 02.03.2013 v 09:42

Je pravda, že X-challenge nemá plně stavitelnou vidlici, ani s nikde nepíše od jakého je výrobce.Tipuji Showu, jako je na Dakarovi.Jinak pro ty co vidí svět oranžově-jeli jste někdy na HP2, že se o něm vyjadřujete? Já to štěstí měl a na ničem lepším jsem nikdy nejel, jen ta cena

Mileek (330) napsal 22.02.2009 v 17:51

líbí se mi to x-moto.. takový normální motardík do města a na lítačku kolem komína úplně ideální.. co takhle na něj udělat testík? to je výzva pánové z redakce

zedkx500 (0) napsal 06.07.2007 v 15:16

uvidime jak to dopadne s novou 450... to je taky moc zajimaci masina, no a to by uz mohlo bejt i pouzitelny do terenu...

Flašek.Lee (0) napsal 06.07.2007 v 08:23

Podle mě se BMW pokouší o něco ''nového'' a newim proč by se pokoušet nemělo prostě sledujou jaký budou ohlasy...

antton (0) napsal 02.07.2007 v 23:39

muzu se zeptat na kterym okruhu je to toceny?<br />
thx

zedkx500 (0) napsal 01.07.2007 v 19:42

no cim vic se na to divam tim vic se mi to libi

zedkx500 (0) napsal 01.07.2007 v 10:13

me se to taky celkem libi ale kdyby se do toho veslo aspon 15 litru benalu...

Bubak-z-Nemecka (13) napsal 27.06.2007 v 16:59

sqwer... diky nacelniku (i kdyz oranzovy), se jsi se nas modro-bilych zastal. Ja se na tech Gckach povozil radne v reichu v salonu u Herr Maiera a me osobne se na tom libilo. Uz byly zajete, takze tomu clovek mohl dat napit... pekne svezeni. Kdybych nahodou vyhral Lotto...

smazany38640 (-1) napsal 27.06.2007 v 15:13-1

To Sqwer: ja na to koukam optikou obyc. cloveka a beru do uvahy i cenu a co za ni dostanu . Suterenduro vzniklo jako odpoved Ktm na HP2 je mimochodem levnejsi a v terenu lepsi (myslim KTM!!!) <br />
Pokud se na to kouknu optikou bohateho managera tak 200kilova 100konova kroska za pul mega prestizni znacky dava smysl stejne jako Ferrari , Porshe,Benley. . . <br />
Pro mne a vetsinu normalnich lidi enduro je pragmaticka zalezitost a chci co nejvetsi univerzalnost za svoji chechtaky. . .A mimochodem ostra 2T 250ka ma stejny pomer vaha vykon jako HP2 a stoji tretinu <br />
Pro mne HP2 aspol. je predevsim image zalezitost neco jako <br />
H.D.

sqwer (12) napsal 27.06.2007 v 14:50

Climbere,<br />
<br />
pokud je HP2 kokotina tak je jí i SuperEnduro a s tím opravdu nemohu souhlasit... Je to prostě nová kategorie v MOTOsvětě a myslím, že své zastánce si najde a už i nachází...

smazany38640 (-1) napsal 27.06.2007 v 14:45

Ja to Bmw nechapu - misto toho aby ten podvozek a ram strcila do stavajiciho Dakaru a tim odlehcila tlustoprda o cca20kil , tak splaca tady to...Svezl jsem se a zadny ostry enduro to neni klasicka LC4 je stejne tezka a v terenu nakope Bmw zadek . Ja mam LC4 Adv. a manzelka GS Dakara tak ze vim sve <br />
Prestavet to na expedicniho cestaka prijde na skoro novou LC8 Adv. To uz radej pockat na novou LC4 Adv. - super motor,podvozek odzkouseny Dakarem , sestikvalt <br />
A na blbnuti v lese staci ostra 250 nebo 450 bude levnejsi a o hodne zabavnejsi <br />
GXChall. je stejna kokotina jako HP2 akorat pro &quot;chude&quot;

sla (0) napsal 27.06.2007 v 13:35-1

2 SQWER - podle mě ani ta váha neni moc fajn, na to že se to tváří jako hard enduro, je těch 160 kilo moc :(

smazany37828 (0) napsal 27.06.2007 v 12:57

Super!

Navrc.WR-F (34) napsal 27.06.2007 v 10:36

...a to se cení

Navrc.WR-F (34) napsal 27.06.2007 v 10:36

Mě se to celkem libi ale za moje TT600R bych to nevyměnil. Jediny co se mi na tom Báwu libi je výkon a krouťák.<br />
To HYRŠL: TT-R není bezpohlavní japonec, ale ital. Má jenom japonskej motor

Ashitaka (1) napsal 27.06.2007 v 10:31

tak toto je jakože zajímavá motorka...ale prostě je to bavorák a to se mi na tom nelíbí...u mě vyhrává KTM co se endura týče toto je zajímavý pokus, ale myslím že zcela zbytečný...němky jsou bachratý a podle mě by se BMW mělo zaměřit na cesťáky...můj názor

smazany47436 (0) napsal 27.06.2007 v 10:31+1

KTM je bezesporu daleko víc ultimativní vercajk, ale co KTM může BMWčkům závidět je spolehlivost. Pravdou ovšem zůstává, že nemám ani KTM ani BMW, ale bezpohlavního japonce, každopádně něco jsem o KTM už slyšel :o)

Petr-11 (2) napsal 27.06.2007 v 09:37

Kdybych ty kačky měl (jako,že je nemám),raději investuju do LC4,která je motoricky i podvozkově rozhodně lepší,takhle se to dá použít jen jako druhá motorka ke GS1200 pro ortodoxní vyznavače značky toužící po troše hard endura...a to rozhodně nemám orange mozek,jako sqwer...

sqwer (12) napsal 27.06.2007 v 08:30

...lynxi,<br />
<br />
ten pokus o odražení nástupu KTM je přeci jen trošku zcestný bo LC4 Enduro tu už je nějaký ten rok a BMW spalo-)) BMW si myslím má jinou cílovou skupinu než KTM... Nechci to rozepisovat bo mezi BMWisty je i pár lidí, se kterými si mám co říci... Myslím si, že u KTM se netrpělivě čaká na RC8 a od toho se pak bude odvíjet další výrobní program, ale sám ve skrytu mojí orange duše doufám, že třeba to autíčko je jen takovej tržní přehmat a KTM bude pořád synonimem pro offroad motorky a sem tam SuperDuke-))...

lynx (98) napsal 27.06.2007 v 08:02

Taky cítíte tu nervozitu u BMW? Toto považuju za zoufalý pokus o odražení nástupu KTM. Pokud se oranžový kluci dají i do velkých cesťáků, tak asi nákup akcií BMW nebude nejlepší kšeft

sqwer (12) napsal 27.06.2007 v 07:25

...pneumatický tlumič se opravdu na HP2 neosvědčil jak tě asi někdo milně informoval!!! Každej kdo trošku jezd s ejčpytu v terenu si tam dává normální pružinu... <br />
<br />
...myslím, že tvoje hodnocení motoru je zbytečně BMWneurážející, protože tohle není motor, ale .......... (jinak by to ajdývan smazal)... nechápu jak může existovat motor, kterej brzdí ikdyž mu nakládáš plyn - ale jsem rád, že to u BMW dokázali bo mají zase další prvenství...<br />
<br />
...jediný co je na týhle koze fajn je ta váha...<br />
<br />
...bohužel to na pěknou enduro prjížďku nestačí...




TOPlist