Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jedinej, kdo dela poradne velke jednovalce je dnes bohuzel KTM. A ti porad nejsou schopni udelat verzi Adventure, coz je od nich podle me tezka idiocie.
Staré dobré zlaté Pegaso Trail BMW to zase protaktizovalo, jako poslední dobou většinu... a slečně přeju hodně sil a trpělivosti s tou čínskou motorkou zamaskovanou pod značkou BMW na té cestě kolem světa... kdyby jela solo, tak respekt. Jestli pojede s doprovodným kamionem za zadkem, tak je o jen další reklamní šaškárna, stejně jako ti dva angláni na dvanáctkách...
K Sertau, výstižný mi připadá pojmenování "Recyklovaná technika za cenu nové motorky". Motorka, ikdyž koncepčně ok, toho asi neumí víc než původní GS nebo třeba Dominátor.
Je mi líto, že BMW přestalo s projektem X-challenge (popř. HP2). Vzpomínám na doby, kdy byla představená XR650, nebo třeba DRZ400.
Třída 1V-600 je dnes v úpadku a často jen nezbývá než dělat z nouze cnost. Ostatně ke zmiňované nové Ténéré, jistě i tam by to na dnešní poměry mohlo jít lépe. Nebo vám připadá normální mít 1V-600ccm o váze 750ccm? Na co jsou pak kompozity, lehký kovy a ušlechtilý materiály.
Mno nic, stále věřím ve znovu zrození této třídy! Serato stagnuje, na krok vpřed čekám dál
F-T
Vypadá to,že si Bavoráci řekli:Dakar se prodával dobře,tak co bychom vymýšleli?
Jsem sice fanda jednobuchů,ale mám pocit že tato třída stagnuje a v podstatě nové modely nemají co nabídnout navíc oproti starším.
Otázka zní, proč kupovat Sertao. Za třetinovou cenu bych si radši koupil ojetou BMW F650GS Dakar, která je identická motorka. No, identická není, má motor Rotax a ne Lifan a starý Rotax má ještě skoro o litr nižší spotřebu.
Sertao není pokrok, je to jen ucpání pusy těm, co brečeli po návratu terénního jednobuchu od BMW. Recyklovaná technika za cenu nové motorky, navíc s čínským motorem. A za naprosto nesmyslnou cenu. Nová TDM 900 (jakkoliv to je technicky jiná motorka) stojí 180tis. Sice to není do terénu jako Sertao, zase na druhou stranu je technicky v úplně jiné dimenzi.
Článek výborně napsanej!
Rozhodně je tohle od BMW lepší počin než to "staré" 650 na liťkách... cena je samozřejmě vyšší, ale věřím, že až dojde na srovnávání s Teneré apod., určitě test vyhraje!!!
Jednoválec má svoje kouzlo a ikdyž si někteří myslí, že pod obsah 1000ccm to nemůže cestovat ve dvou, tak se pletou. Sertao je exkluzivní pouze svým názvem, jinak v něm nevidím nic "o moc lepšího" než u klasických 650.
Před časem jsem si Sertao půjčil na víkend a musím bohužel říct, že za 214000 bych si ho nekoupil. Není to špatná motorka, ale prostě má nedostatky, které jeho cenu neospravedlní. Nenastavitelný měkký předek, má jen 5 rychlostí (ne 6) a tak točí zmíněných 4000 ot/min někde při 130 km/h což je fakt špatný. Ve stoje mi také vadí stupačky (malé, jak od dětské moto a daleko od sebe). Za 150000 by byla lepším konkurentem XT-ček (hlavně Tenere), ale je to BMW !
Ta motorka nebude špatná,sám se chci jednou k lehčímu jednoválci vrátit, ale... Ale cena je akceptovatelná jen pro fanouška značky, který si myslí že BMW je něco extra za co si musí připlatit. V tomhle připadě jde ale o rozpočtovku a reinkarnaci výběhové techniky...
no káčatko cestou okolo sveta ho overí dosť, uvidíme čo vydrží
//motoride.sk/?R=serial&D=Moto+Girl+Trip
SirIndy: ale sehnat se dá a luxusní. [url=//www.tipmoto.com/motorky/ktm/213736-640-lc4-adventure-r.html]Třeba tady[/url]
Jedinej, kdo dela poradne velke jednovalce je dnes bohuzel KTM. A ti porad nejsou schopni udelat verzi Adventure, coz je od nich podle me tezka idiocie.
Když už,tak bych ten Lifan radši trochu poupravenej v Husqvarně Terra.Ta mi už na papíře připadá svižnější s pevnějšim podvozkem.
Staré dobré zlaté Pegaso Trail BMW to zase protaktizovalo, jako poslední dobou většinu... a slečně přeju hodně sil a trpělivosti s tou čínskou motorkou zamaskovanou pod značkou BMW na té cestě kolem světa... kdyby jela solo, tak respekt. Jestli pojede s doprovodným kamionem za zadkem, tak je o jen další reklamní šaškárna, stejně jako ti dva angláni na dvanáctkách...
Líbí se test, za ten dávám , Vláďa umí!
K Sertau, výstižný mi připadá pojmenování "Recyklovaná technika za cenu nové motorky". Motorka, ikdyž koncepčně ok, toho asi neumí víc než původní GS nebo třeba Dominátor.
Je mi líto, že BMW přestalo s projektem X-challenge (popř. HP2). Vzpomínám na doby, kdy byla představená XR650, nebo třeba DRZ400.
Třída 1V-600 je dnes v úpadku a často jen nezbývá než dělat z nouze cnost. Ostatně ke zmiňované nové Ténéré, jistě i tam by to na dnešní poměry mohlo jít lépe. Nebo vám připadá normální mít 1V-600ccm o váze 750ccm? Na co jsou pak kompozity, lehký kovy a ušlechtilý materiály.
Mno nic, stále věřím ve znovu zrození této třídy! Serato stagnuje, na krok vpřed čekám dál
F-T
kam nemůže čert, tam nastrčí BMW
ale vážně, v kategorii velkých jednobuchů se o smysluplný pokrok pokusila pouze KTM svým endurem 690
Tak v jednom časáku už srovnání s Teneré bylo a Yamaha vyhrála. Ale to je fuk, každej upřednostní něco jinýho.
Vypadá to,že si Bavoráci řekli:Dakar se prodával dobře,tak co bychom vymýšleli?
Jsem sice fanda jednobuchů,ale mám pocit že tato třída stagnuje a v podstatě nové modely nemají co nabídnout navíc oproti starším.
Nepříjemný postoj ve stupačkách
Nádrž, která je v oblasti lýtek, nepříjemně odtlačovala nohy až na kraj stupaček
Cena je nesmysl
Otázka zní, proč kupovat Sertao. Za třetinovou cenu bych si radši koupil ojetou BMW F650GS Dakar, která je identická motorka. No, identická není, má motor Rotax a ne Lifan a starý Rotax má ještě skoro o litr nižší spotřebu.
Sertao není pokrok, je to jen ucpání pusy těm, co brečeli po návratu terénního jednobuchu od BMW. Recyklovaná technika za cenu nové motorky, navíc s čínským motorem. A za naprosto nesmyslnou cenu. Nová TDM 900 (jakkoliv to je technicky jiná motorka) stojí 180tis. Sice to není do terénu jako Sertao, zase na druhou stranu je technicky v úplně jiné dimenzi.
to mardock: aj aj pravda, přepsal jsem se, točí při 130 km/h něco málo přes 6000 ot.min-1, já myslím že 6tka fakt chybí.
Článek výborně napsanej!
Rozhodně je tohle od BMW lepší počin než to "staré" 650 na liťkách... cena je samozřejmě vyšší, ale věřím, že až dojde na srovnávání s Teneré apod., určitě test vyhraje!!!
Uz ted se tesim na srovnavaci test s Tenerkou, ale prosim at jsou obe holky na spuntech
Krásný fotky
to AJ Rimmer: a kolik by měla točit při 130 km/h ? I když je to jednoválec, tak přece jen šestistovka.
na Serate coskoro vyrazi Kacatko (Katarina Vrabelova) okolo sveta //motogirltrip.com/
Jednoválec má svoje kouzlo a ikdyž si někteří myslí, že pod obsah 1000ccm to nemůže cestovat ve dvou, tak se pletou. Sertao je exkluzivní pouze svým názvem, jinak v něm nevidím nic "o moc lepšího" než u klasických 650.
Nevyzerá zle, ale za tú cenu radšej malú Tenere ktorá má vpredu dva kotúče, nastaviteľné predpätie na predu a hliníkovú kyvku vzadu
Před časem jsem si Sertao půjčil na víkend a musím bohužel říct, že za 214000 bych si ho nekoupil. Není to špatná motorka, ale prostě má nedostatky, které jeho cenu neospravedlní. Nenastavitelný měkký předek, má jen 5 rychlostí (ne 6) a tak točí zmíněných 4000 ot/min někde při 130 km/h což je fakt špatný. Ve stoje mi také vadí stupačky (malé, jak od dětské moto a daleko od sebe). Za 150000 by byla lepším konkurentem XT-ček (hlavně Tenere), ale je to BMW !
Ta motorka nebude špatná,sám se chci jednou k lehčímu jednoválci vrátit, ale... Ale cena je akceptovatelná jen pro fanouška značky, který si myslí že BMW je něco extra za co si musí připlatit. V tomhle připadě jde ale o rozpočtovku a reinkarnaci výběhové techniky...