yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sergej1145 (2) napsal 31.08.2012 v 20:27

no káčatko cestou okolo sveta ho overí dosť, uvidíme čo vydrží

//motoride.sk/?R=serial&D=Moto+Girl+Trip

seikos (975) napsal 31.08.2012 v 18:17

SirIndy: ale sehnat se dá a luxusní. [url=//www.tipmoto.com/motorky/ktm/213736-640-lc4-adventure-r.html]Třeba tady[/url]

SirIndy (56) napsal 31.08.2012 v 13:26

Jedinej, kdo dela poradne velke jednovalce je dnes bohuzel KTM. A ti porad nejsou schopni udelat verzi Adventure, coz je od nich podle me tezka idiocie.

zmulin (370) napsal 31.08.2012 v 08:49

Když už,tak bych ten Lifan radši trochu poupravenej v Husqvarně Terra.Ta mi už na papíře připadá svižnější s pevnějšim podvozkem.

Cornellius (0) napsal 30.08.2012 v 22:33

Staré dobré zlaté Pegaso Trail BMW to zase protaktizovalo, jako poslední dobou většinu... a slečně přeju hodně sil a trpělivosti s tou čínskou motorkou zamaskovanou pod značkou BMW na té cestě kolem světa... kdyby jela solo, tak respekt. Jestli pojede s doprovodným kamionem za zadkem, tak je o jen další reklamní šaškárna, stejně jako ti dva angláni na dvanáctkách...

FilipTenere (31) napsal 30.08.2012 v 21:48+1

Líbí se test, za ten dávám , Vláďa umí!

K Sertau, výstižný mi připadá pojmenování "Recyklovaná technika za cenu nové motorky". Motorka, ikdyž koncepčně ok, toho asi neumí víc než původní GS nebo třeba Dominátor.
Je mi líto, že BMW přestalo s projektem X-challenge (popř. HP2). Vzpomínám na doby, kdy byla představená XR650, nebo třeba DRZ400.
Třída 1V-600 je dnes v úpadku a často jen nezbývá než dělat z nouze cnost. Ostatně ke zmiňované nové Ténéré, jistě i tam by to na dnešní poměry mohlo jít lépe. Nebo vám připadá normální mít 1V-600ccm o váze 750ccm? Na co jsou pak kompozity, lehký kovy a ušlechtilý materiály.
Mno nic, stále věřím ve znovu zrození této třídy! Serato stagnuje, na krok vpřed čekám dál
F-T

mart. (11) napsal 30.08.2012 v 21:27

kam nemůže čert, tam nastrčí BMW

ale vážně, v kategorii velkých jednobuchů se o smysluplný pokrok pokusila pouze KTM svým endurem 690

Cormac (39) napsal 30.08.2012 v 21:20

Tak v jednom časáku už srovnání s Teneré bylo a Yamaha vyhrála. Ale to je fuk, každej upřednostní něco jinýho.

Pivko (85) napsal 30.08.2012 v 21:13-1

Anti (389) napsal 30.08.2012 v 20:51+1

Vypadá to,že si Bavoráci řekli:Dakar se prodával dobře,tak co bychom vymýšleli?
Jsem sice fanda jednobuchů,ale mám pocit že tato třída stagnuje a v podstatě nové modely nemají co nabídnout navíc oproti starším.

PetrAT (74) napsal 30.08.2012 v 20:31

Nepříjemný postoj ve stupačkách
Nádrž, která je v oblasti lýtek, nepříjemně odtlačovala nohy až na kraj stupaček
Cena je nesmysl

seikos (975) napsal 30.08.2012 v 20:11+2

Otázka zní, proč kupovat Sertao. Za třetinovou cenu bych si radši koupil ojetou BMW F650GS Dakar, která je identická motorka. No, identická není, má motor Rotax a ne Lifan a starý Rotax má ještě skoro o litr nižší spotřebu.
Sertao není pokrok, je to jen ucpání pusy těm, co brečeli po návratu terénního jednobuchu od BMW. Recyklovaná technika za cenu nové motorky, navíc s čínským motorem. A za naprosto nesmyslnou cenu. Nová TDM 900 (jakkoliv to je technicky jiná motorka) stojí 180tis. Sice to není do terénu jako Sertao, zase na druhou stranu je technicky v úplně jiné dimenzi.

AJ-Rimmer (2) napsal 30.08.2012 v 19:32

to mardock: aj aj pravda, přepsal jsem se, točí při 130 km/h něco málo přes 6000 ot.min-1, já myslím že 6tka fakt chybí.

Diaboluss (41) napsal 30.08.2012 v 19:26

Článek výborně napsanej!
Rozhodně je tohle od BMW lepší počin než to "staré" 650 na liťkách... cena je samozřejmě vyšší, ale věřím, že až dojde na srovnávání s Teneré apod., určitě test vyhraje!!!

papirek (-6) napsal 30.08.2012 v 15:47

Uz ted se tesim na srovnavaci test s Tenerkou, ale prosim at jsou obe holky na spuntech

Makačice (6) napsal 30.08.2012 v 15:04

Krásný fotky

mardock (73) napsal 30.08.2012 v 12:30

to AJ Rimmer: a kolik by měla točit při 130 km/h ? I když je to jednoválec, tak přece jen šestistovka.

deep-sk (474) napsal 30.08.2012 v 12:11

na Serate coskoro vyrazi Kacatko (Katarina Vrabelova) okolo sveta //motogirltrip.com/

MMirek7 (9) napsal 30.08.2012 v 09:26

Jednoválec má svoje kouzlo a ikdyž si někteří myslí, že pod obsah 1000ccm to nemůže cestovat ve dvou, tak se pletou. Sertao je exkluzivní pouze svým názvem, jinak v něm nevidím nic "o moc lepšího" než u klasických 650.

jaka (1) napsal 30.08.2012 v 09:04

Nevyzerá zle, ale za tú cenu radšej malú Tenere ktorá má vpredu dva kotúče, nastaviteľné predpätie na predu a hliníkovú kyvku vzadu

AJ-Rimmer (2) napsal 30.08.2012 v 08:19

Před časem jsem si Sertao půjčil na víkend a musím bohužel říct, že za 214000 bych si ho nekoupil. Není to špatná motorka, ale prostě má nedostatky, které jeho cenu neospravedlní. Nenastavitelný měkký předek, má jen 5 rychlostí (ne 6) a tak točí zmíněných 4000 ot/min někde při 130 km/h což je fakt špatný. Ve stoje mi také vadí stupačky (malé, jak od dětské moto a daleko od sebe). Za 150000 by byla lepším konkurentem XT-ček (hlavně Tenere), ale je to BMW !

frite (3) napsal 30.08.2012 v 06:16

Ta motorka nebude špatná,sám se chci jednou k lehčímu jednoválci vrátit, ale... Ale cena je akceptovatelná jen pro fanouška značky, který si myslí že BMW je něco extra za co si musí připlatit. V tomhle připadě jde ale o rozpočtovku a reinkarnaci výběhové techniky...




TOPlist