Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Cˇasy "starých" BMW jsou bohužel nenávratně pryč.Jejich synonymem bývala vždy jednoduchost, tím i spolehlivost a životnost a výhradně pohon kardanem. Továrna dokázala vyrobit bez vekých problémů soutěžní verzi v kubatuře do 1000ccm s váhou okolo 120kg a získala s nimi mnoho úspěchů v Sˇestidenníchmot.soutěžích a v mistrovství Evropy. Na posledním z mých GS r.v. 93(koupen nový v NSR) byla nutná výměna píst.kroužků, dala se prakticky udělat na chodníku po demontáži válců a pokračovat dál.U dnešních monster "stačí" dojet do servisu,nejlépe německého, kompletně rozebrat celý motor po jeho demontáži z rámu (válce jsou odlity vcelku s blokem), děleným vertikálně, takže "pár" euro to spraví, hlavně,že to sype, ale tak se bohužel dnes vyrábí vše, čím složitější, tím "lepší", samozřejmě jak pro koho. A pokud jde o jízdu v terénu, je možná, pokud se jedná o šotolinu. Je přímo k popukání(z pozice nezúčastněného) vidět "dobývání" GS 1200 z bahna ukrajinské, příp.rumunské cesty, protože motocykl s váhou nad 130kg nemá ve skutečném terénu co dělat.
motory dvouválce vyrábí rotax v rakousku
motory jednoválce 650 jsou loncin čína
motory šestiválce pomáhala navrhovat česká pobočka ricardo, výroba jinde
A mě se to líbí, ze současné nabídky je to jediná motorka která splňuje vše, co já požaduji. No a i kdyby to dělali Tataři, tak je mi to fuk pokud to bude fungovat a od pár lidí vím, že funguje (pominu-li dětské nemoci F800GS když přišla na trh).
Quikec> ve velké rychlosti to nebylo. Už jsem dobrzďoval a najižděl protikopec…myslim, že něco kolem 30-40km/h jako v Tvém případě. Byla klika, že tam byla tráva a měkej podklad. Každopádně to padáky hodně slušně pobraly a motorka byla víceméně v cajku
Anti: když Rotax vylezl s tímhle motorem, tak mě nadchnul. Pak licenci koupilo BMW a bohužel zadalo jeho výrobu čínskému Loncinu. Od té doby na pytel. Sice se snaží všemocně tvrdit že si ho vyrábí sami, ale lid není blbej
petrumr: G650 a X450 (jednoválce) jsou Kymco - Taiwan. Dvouválcové řaďáky F650, F700 a F800 jsou Loncin, čína.
Mimochodem K1600 (šestiválce) jsou vyráběny tady v ČR
na tenhle test jsem se tesil. Co je teda humus, je ta ochrana motoru, na to jsem koukal hned. Ale zase je to pripraveny pro dalsi investici napr. pro sw motech,klasika. Zajimaly by me detaily toho ustlani. Rychost cca? ja si na velkym GSu ustlal na podzim asi ve 30 km/h a nasledky teda nic moc a jinak skoda te vahy, zklamala me u normalni 800, takze tady z ni taky nemam moc radost
kazdopadne po ni taky uz dyl pokukuju, casem bude moje
To mardock, já si nedělám iluze a máš pravdu s tím googelem, na druhou stranu na SX se jezdí motocross se záludnými dvojskoky, což s F800 asi trochu méně. Ale jistě se najdou podobné fotky i s lc8, o tom nepochybuji.
400xr to zhrnul asi tak ze by som to ja lepsie nenapisal...
Cˇasy "starých" BMW jsou bohužel nenávratně pryč.Jejich synonymem bývala vždy jednoduchost, tím i spolehlivost a životnost a výhradně pohon kardanem. Továrna dokázala vyrobit bez vekých problémů soutěžní verzi v kubatuře do 1000ccm s váhou okolo 120kg a získala s nimi mnoho úspěchů v Sˇestidenníchmot.soutěžích a v mistrovství Evropy. Na posledním z mých GS r.v. 93(koupen nový v NSR) byla nutná výměna píst.kroužků, dala se prakticky udělat na chodníku po demontáži válců a pokračovat dál.U dnešních monster "stačí" dojet do servisu,nejlépe německého, kompletně rozebrat celý motor po jeho demontáži z rámu (válce jsou odlity vcelku s blokem), děleným vertikálně, takže "pár" euro to spraví, hlavně,že to sype, ale tak se bohužel dnes vyrábí vše, čím složitější, tím "lepší", samozřejmě jak pro koho. A pokud jde o jízdu v terénu, je možná, pokud se jedná o šotolinu. Je přímo k popukání(z pozice nezúčastněného) vidět "dobývání" GS 1200 z bahna ukrajinské, příp.rumunské cesty, protože motocykl s váhou nad 130kg nemá ve skutečném terénu co dělat.
motory dvouválce vyrábí rotax v rakousku
motory jednoválce 650 jsou loncin čína
motory šestiválce pomáhala navrhovat česká pobočka ricardo, výroba jinde
A mě se to líbí, ze současné nabídky je to jediná motorka která splňuje vše, co já požaduji. No a i kdyby to dělali Tataři, tak je mi to fuk pokud to bude fungovat a od pár lidí vím, že funguje (pominu-li dětské nemoci F800GS když přišla na trh).
Quikec> ve velké rychlosti to nebylo. Už jsem dobrzďoval a najižděl protikopec…myslim, že něco kolem 30-40km/h jako v Tvém případě. Byla klika, že tam byla tráva a měkej podklad. Každopádně to padáky hodně slušně pobraly a motorka byla víceméně v cajku
že zrovna ty Anti si tohle nevěděl o tvojí oblíbené značce
seikos:Zajímavé informace.Hlavně z toho důvodu že jsou to motorky za německé ceny...Věděl jsem to jen o těch jednohrncích.
Anti: když Rotax vylezl s tímhle motorem, tak mě nadchnul. Pak licenci koupilo BMW a bohužel zadalo jeho výrobu čínskému Loncinu. Od té doby na pytel. Sice se snaží všemocně tvrdit že si ho vyrábí sami, ale lid není blbej
petrumr: G650 a X450 (jednoválce) jsou Kymco - Taiwan. Dvouválcové řaďáky F650, F700 a F800 jsou Loncin, čína.
Mimochodem K1600 (šestiválce) jsou vyráběny tady v ČR
Když BMW "vylezlo" s tímhle motorem,tak mě nadchly jeho parametry.Fakt dobrý,ale zbytek je bohužel stále BMW...
Martin-G650gs je jednoválec od 2008 je F650, F700 a F800 dvouválce. Zapamatuješ si to, že to G je čína.
na tenhle test jsem se tesil. Co je teda humus, je ta ochrana motoru, na to jsem koukal hned. Ale zase je to pripraveny pro dalsi investici napr. pro sw motech,klasika. Zajimaly by me detaily toho ustlani. Rychost cca? ja si na velkym GSu ustlal na podzim asi ve 30 km/h a nasledky teda nic moc a jinak skoda te vahy, zklamala me u normalni 800, takze tady z ni taky nemam moc radost
kazdopadne po ni taky uz dyl pokukuju, casem bude moje
Je to dobrá motorka, ale ťažká. Kua, to nevie nikto vyrobiť 2valca do 200kg ?
moc krásy to nepobralo, ale jinak bych ho bral jako nástupce za svou AT
Na druhou stranu ta SX je na to stavěná a ono to totiž vypadá, že s tou F800 ten motocross někdo jel když to dopadlo takhle
To mardock, já si nedělám iluze a máš pravdu s tím googelem, na druhou stranu na SX se jezdí motocross se záludnými dvojskoky, což s F800 asi trochu méně. Ale jistě se najdou podobné fotky i s lc8, o tom nepochybuji.
Snuff: tahle KTM taky třeba 1z1000. Já jen že takový fotky najdeš na google mraky a mraky snad od každé značky.
za ty prachy to mohlo mít stavitelné tlumiče
Aby přidírající se vačky nebyl ten menší problém.
Ale kdo ví kde a jak veliký byl skutečně problém, třeba se to stalo jen 1 z 1000 strojů...
Jinak velmi pěkný test, děkuji za něj autorovi.
začínám být na slovo expedice alergický . . . další takové slovo je sleva . .
jinak, tohle je expedice . . .
https://www.youtube.com/watch?v=50o-N2Kw_pM
Kutmič
Pro úplnost
BMW 800GS 214kg
BMW 800GSA 229kg
BMW 1200GS 238kg
BMW 1200GSA 260kg
Bmw r1200gs 238kg a 800gs 229kg Nešlo by to trošku odlehčit???
A motory už se přestaly zadírat při delší pomalé jízdě terenem?
Je to pěkný,ale já jsem spíš kardanovej
Moc hezká,už delší dobu po ní koukám.
Moje dalsi moto. Fakt se mi to libi prave diky tomu ze to neni boxer... Jeste se furt rozhoduju mezi 650 a 800 ted kdyz maj oba dvouvalce.
Sice to není boxer, ale za mě . Bral bych ho jako druhou motorku hned.