globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tapavel (7) napsal 29.01.2023 v 20:55

Kluci dobrý test. Jen jestli můžu. U cestovního endura by mě zajímalo srovnání plně naložených motorek na asfaltu i mimo něj. Sólo I ve dvou. Taky složitost běžné údržby na cestě. ( Vzduch filtr, svíčky,olej)

spirit10 (0) napsal 26.01.2023 v 22:09

Dík za článek, před koupi motorky jsem navštívil BMW a CF MOTO , rozhodla cena a výbava takže volba padla na CF MOTO ,za ušetřené peníze bude skvělá dovolená.

Honzus75 (124) napsal 24.01.2023 v 19:44-1+3

Z hlediska motorek je to jedno, jestli BMW s čínským motorem Loncin nebo čínské CF Moto s motorem skoro KTM, takže je to takový čínský euroslet než střet.

Ale chlapci, když už předjíždíte ve vsi auto proti malotraktoru a rozpálíte to tam skoro kilo, tak to aspoň nedávejte do videa....

Roberto2 (2) napsal 24.01.2023 v 09:41-3+4

Tak celkem mám jasno k jaké civilizaci patřím ... K čínské rudé to nebude ..

elvis78 (133) napsal 24.01.2023 v 08:43

CF moto vypadá pěkně, ale motor mi přišel na motorku rv.2022/23 dost nudnej. Baworák to je jiný kafe, ten motor a řazení prostě paráda
Jak již někdo psal, že máš bmw neznamená že musíš nutně jezdit do servisu
Druhá věc je jak se na tom sedí vzadu...To je pro některé potenciální zákazníky také informace. Já mám velmi špatné vzpomínky na cestu na F800GS- NBK/Č.Budějovice/NBK jako spolujezdec jsem měl kyčle rozmlácený na hadry že jsem myslel že nedám noční šichtu na kterou jsem pak šel
díky za video

Sir_CHerokee (117) napsal 24.01.2023 v 07:01+1

Dobrý test, ani jeden motocykl mě nenadchnul. Mezi adventurami moc originality a krásy není, čest výjimkám jako je Moto Guzzu V85TT.

Robertak (119) napsal 24.01.2023 v 01:31+2

pěknej test, díky CF Moto mi je z těch čínskejch značek asi nejsympatičtější, nejspíš i tím, že si na nic nehraje a jde na trh s vlastní značkou.. pořád bych si jí asi nekoupil, ale minimálně týhle 800MT se musí uznat, že vypadá zatraceně pěkně.. na druhou stranu bych si nekoupil ani F850GS, to už je vlastně taky takovej číňan.. když báwo, tak jedině velký GS.. a na to jsem ještě mladej..

illustris (2) napsal 24.01.2023 v 00:04+4

Chlapi, diky za test. Na hatery nedejte!

K167 (1466) napsal 23.01.2023 v 21:57+1

Kluci, jste si fakt jistí, že je BMW F 850 GS "etalon třídy"?

Jinak děkuji za test. Je sice pravda, že cokoliv člověk otevře, vyskočí na něho CFMoto, ale ty prodeje jsou takové, že se to prostě nedá ignorovat. Lidi, mějte rozum.

kníželucifer (31) napsal 23.01.2023 v 21:21

Dík moc borci!!! Super test jak dycky!!!
Enem v tym pěkně valte dál….

Fyro (121) napsal 23.01.2023 v 20:43+1

Já bych se chtěl dožít toho, aby i takhle silná konkurence byla v kategorii 250 až 500ccm,min 200mm zdvihy , do 155kg mokrá a Rozumná výška sedla. Kdy už bude ADV390 R, Dominátor 450 apod.? Proč tuhle kategorii všichni opomíjejí?

Fyro (121) napsal 23.01.2023 v 20:40+2

nový Transalp bude pravděpodobně řešením tohodle dilematu pro spoustu lidí

Palciak (27) napsal 23.01.2023 v 20:23+3

Som naozaj rad, ze pribudla dalsia konkurencia v znackach moto. To drzi japoncov a europanov pri zemi.

Skoda, ze ''alzacky'' marketing CF MOTO velmi predbehol motorky CF MOTO.
Lebo napr. ''testovanie'' Srsna a podobnych ambasadorov... je urovnou hodna tak akurat motosalonu TV Nova ;-]
V tomto teste ked CF obhajoval Honzis a BMW obhajoval Filip, vedel som od zaciatku ze to nebude ani tak o moto, ako o argumentoch redaktorov, co je podla mna skoda.

Zaujimave, ze sa napr. nespomenula povrchova hrdza na 800 MT, ked CF zavitala do redakcie.

Ked sa stale argumentuje, ze 800 MT je ten isty motor, tak prepad vykonu a krutiaceho momentu toho ''isteho motora'' ako malo KTM 790, ukazuje iba na jeho cinsku kopiu.
Krutiak 75 Nm vs. 88 Nm je velka fakt diera a normy EU5 oproti EU4 taky vyrazny rozdiel urobit NEMOZU.

CF 800 MT som uz otestoval, plusy paradneho velkeho displaya degraduju male fonty pisma a zbytocne prazdne plochy.
Chybala trakcna kontrola motora a sklamany som bol z cukaveho motora a slabsieho stredneho pasma.
Prakticky nemoznost nastavenia zadneho tlmica, ked priberiem pasaziera, alebo nalozim kufre je bieda.

Inak dizajn 800 MT je paradny, sedadlo pekne rovne. Naozaj dobra vybava. Ale zatial je spolahlivost a neskorsi predaj VELKY OTAZNIK...
Preto je zatial osvedcena fraza mierne jazdeny japonec, alebo BMW podla mna naozaj lepsia varianta, ako nove CF MOTO.
Aj BOMBASTICKA marketingova 5-rocna zaruka CF Moto /iba 40 tis km, iba 1. majitel, nie firma/ vs. klasicka 3-rocna zaruka BMW, ktora sa da rozsirit na plnu 5-rocnu, je na male zamyslenie.

Iba velmi malo majitelov CF Moto doteraz zazilo 2-nasobnu radost pri kupe novej moto. Ked ju kupia, ale neskor aj dobre predaju...

MartinXL650V (172) napsal 23.01.2023 v 19:14+4

Díky za test. Potěšil
Přečetl jsem celé porovnání z pohledu obou jezdců se spoustou zajímavých údajů a postřehů. Určitě se řadím do tábora ""testujte prosím všechno, k čemu se dostanete"... akorát na ta auta se asi vyprdněte

Misamat (4) napsal 23.01.2023 v 18:57+2

Fajn článek, díky za něj.
Ale nezazněl údaj o užitečné hmotnosti u obou testovaných strojů.
U 800 MT jsem dohledal 172 kg, což může být pro trochu narostlé jedince, vážící jak dva Asiati trošku problém.

1 reakce

FilipT
FilipT 24.01.2023 v 08:34

Mělo by to být 182 kg u CF vs 212 kg u BMW. Viz kapitola článku Technické údaje.


Fyro (121) napsal 23.01.2023 v 18:11+4

Testujte všechno co je na trhu a k čemu se dostanete
A potencionální zákazník ať se rozhodne podle sebe. Nikdo mu nic nenutí. Čím větší konkurence, tím lepší ceny.

robart (58) napsal 23.01.2023 v 18:10+4

Policajné registrácie nových moto na Slovensku v roku 2022 (realita vs. anketa typu "keby"):

CF MOTO 800MT - 78 ks = najpredávanejšie CF MOTO
BMW F 850 GS - 12 ks
BMW F 850 GS Adventure - 9 ks
---
pre info ešte ďalšie baworáky:
F 750 GS - 19 ks
R 1250 GS Adventure - 151ks
R 1250 GS - 109 ks

pk14 (175) napsal 23.01.2023 v 18:08-1+1

Žádám redakci o vysvětlení bomba nadpisu "střet civilizací". Mám to chápat jako papyrus x jeskyně, nebo naopak Deutschland über alles?
Děkuji za stručné a jednoznačné vysvětlení.

A každý další a nový krám, a každý další a nový a prý značkový krám, je obecně jen rozšíření nabídky s ohledem na naditost peněženky a množství plusbodů u manželky . A jen prostá a větší konkurence. Tak proč si nekoupit nějaké XY moto, nějakého B Kinga, nebo proč třeba né nějaké to Buhehe Mám Woe Motorrad....

NXram (68) napsal 23.01.2023 v 16:32+1

Díky za zajímavyý článek Měl jsem možnost přesednout ze své SA1290 S na 890 S a hned na 800MT a zase zpět na SA, takže to bylo dost intenzivní a musím říci, že mě 800MT velmi mile překvapilo. Vzhled je za mě fakt dospělý a 890 v esku tam byla bohužel za ošklivé kačátko Jízdní pozice je opravdut více na pohodu, ale tak tuhle motorku asi koncipovali. Mě vadil jen ucukaný el. plyn, ale to se mělo vyřešit softwarově. Jinak jízdně je 890 lepší, vodila se jako koloběžka a ten motor je prostě neskutečný Na klikaté silnici při stíhací jízdě byla prostě skvělá a hlavně s dobrým řidičem, takže mě byl můj výkon 1290 skoro k ničemu, jen na výjezdech a rovinkách to bylo znát
Ale pořád si musí všichni uvědomit co za jakou cenu dostanou a z tohoto pohledu je 800MT prostě dobrá volba.

Husa123 (55) napsal 23.01.2023 v 16:02+1

zajimalo by mě srovnání s V-STROM 800

KVTU (106) napsal 23.01.2023 v 14:36+1

Já jsem totální vidlák a stará škola, tak bych vybíral dle toho, na čem si v domácích podmínkách sám více opravím či vyservisuju. Jezdit s každou chujovinou do značkového servisu kde kolikrát pracují technici kteří umí méně nez já sám je v dnešní době už velmi častý jev.

Sharkcom (46) napsal 23.01.2023 v 14:25+1

Já tohle dilema měl, akorát mezi F750 GS a MTčkem. A protože jsem nevelkého vzrůstu, vyhrálo to BMW. Když jsem tak procházel konfigurátory, nejen že BMW jako jediný opravdu konfigurátor má, ale nabízí 4 výšky sedadel a k tomu továrně snížený podvozek. Takže jsou asi jediní, kdo si všimnul, že jsme lidé různého vzrůstu... A proto u mne vyhrálo báwo na plné čáře...

H123 (666) napsal 23.01.2023 v 14:24+4

no ....... já ne , ale můj kamarád .....
měl 300 let banďoura šestku , lítal na tom i do Itálie ... prostě všude ....
a teď trošku zestárnul , děti ještě z baráku nemá , možná i platí nějakou hypošku , milionář není .... a tak si koupil nové CF 800 .... a je maximálně spokojenej a chce ho mít do "smrti" ....
Má radost , my máme radost s ním a všichni jsou spokojeni
To jen tak hodně stručně , proč ne 3letý GS , ale nový CF .....

marna (10) napsal 23.01.2023 v 14:04-3

Vrchol krútiaceho momentu Cheap F*ck moto v 8000 ot/min – WTF
(aj pán komentuje že sa zbiera od 6,5 – trochu neskoro keďže to nie je úplne superšport)

Testované BejbyGS – 395 t. Kč – WTF

S čínskym CF by šlo cestovať, samozrejme. Ale za 250t.Kč (cena základu, nie testovaného prevedenia žltého nebezpečenstva) sa dá nájsť aj slušné ojazdené auto, a taký dopravný prostriedok otvára úplne iné možnosti.

Signum68 (35) napsal 23.01.2023 v 13:31-1+2

Super test,diky.Musi byt hodne tezke udrzet si nadhled,kdyz v sobe nosime tolik predsudku.

Dzawar (108) napsal 23.01.2023 v 12:36+3

Já jezdím asi nejvíc na Hondě Wave 110i made in Vietnam , takže semnou se už vůbec nebavte

Myschan (187) napsal 23.01.2023 v 12:24+2

Díky za článek, početl jsem si jako vždy. Osobně mi stačí toto:

"CFMOTO má tu svou pětiletou garanci omezenou nájezdem 40 000 km, což u cestovního stroje není mnoho, a především se vztahuje pouze na prvního majitele".

Ale ať si každý koupí, co mu vyhovuje, o tom to přeci je. Každý jsme jiný a jen nesvéprávný jedinec posuzuje člověka podle toho, na čem jezdí. Sice bych si CF moto nekoupil, ale jsem rád, že je. Čím větší konkurence, tím líp pro kupující.

Kubeja (13) napsal 23.01.2023 v 12:20+2

Vážně si někdo koupí dražší čínu než třeba levnější T7?

soccer (480) napsal 23.01.2023 v 12:19+1

A nejhorší jsou trpajzlíci... ti vám vlezou fšude ...


Tady to zas bublá, vypadá to, že bude v álejích zas pěkně nablito

Targus (430) napsal 23.01.2023 v 11:34+1

Když už je tu zase schůzka znalců, může mi někdo zdůvodnit, proč je na motorkách navěšeno půl metráku plastů, které kromě toho že překážejí, mají tu NEDOCENITELNOU vlastnost, že jsou drahé a praskají?
Já pořád nemůžu pobrat, proč bych je měl sebou vozit.

Jen se ptám, páč kluk si koupil nového křápa a v manuálu měl napsáno - NA ZIMU ODPOJIT BATERII.
O. K., není problém, baterku hodíme do tepla i s dalšími kousky z jiných motorek. Mají už své místo v kotelně, asi čtyři metry od kamen.
Sundali jsme sedlo a zjistili jsme, že k vyjmutí baterie je potřeba rozebrat půl motorky (všecko plast na cvakání, bez šroubů).
Takže jsme jen sundali kontakty, "bo plasty".

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist