yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mach99 (0) napsal 18.06.2018 v 17:09

Na 800GS Adventure mám najeto cca 78000km včetně návštěvy Mongolska a jediná závada odešlo v 65000km ABS, vyměněno na kulanci, doplatil jsem 1800kč. Za mě povedený stroj do nepohody, nechá si líbit fakt dost.

CRF1000 (91) napsal 10.05.2018 v 22:17

když má BMW na tachometru v 5000 otáčkách 130 km/h, Afrika tam má 150
BMW má motor připomínající vysavač Sencor
AT je krásná, bmw má ošklivý zobák j
BMW má trochu pohodlnějí sedlo...AT dost tvrdé sedlo, to je jediná slabina AT

Veromo88 (3) napsal 05.05.2017 v 19:29

BMW néééé , HONDA je super

SuperSic58 (1307) napsal 29.04.2017 v 10:47+2

Africa jasná volba, navíc je prostě nádherná. To BMW je ošklivka se zvukem říčního parníčku. A KTM má pověst sypající se veteše, což má i BMW...

Tech (43) napsal 27.04.2017 v 14:36+5

BMW za ty prachy nemá ani stavitelnou přední vidlici ? Dobrý vtip. Honda má alespoň pověst, design, OK podvozek. BMW nabízí jen slušnou nádrž, a to je trochu málo. Jen blázen by si z těchto dvou vzal BMW, už menší blázen by ale přemýšlel o KTM, která je celkem válcůje obě, jen tu Hondí spolehlivost úplně nemá.

Pavlys (13) napsal 27.04.2017 v 11:55

Zatím jsem nadšen. Jinak jsem hned v podstatě namontoval padací rám a dokoupil vzhledem k častým cestám na motocyklu odtud z Boleslavi do Rokytnice na Jizerou horní kufr. Jinak mám na motocyklu v podstatě vše, co potřebuji (smích). Jsou tam vyhřívané hefty a stejně jak na vaší testovačce toho pomocníka ESA. Opravdu se mi líbí - hlavně vzhledem ke spolujezdci - dělené sedlo na GS Adventure a možná na delší trati pořídím příplatkové vyšší plexi, hlavně s ohledem na delší cesty do Rakouska, kam také dost často jezdím.(pozn. redakce - přechodné bydliště).

Poznávám svůj styl psaní.
Nádherná pseudoautenticita...kdysi jsem si přivydělával psaním vymyšlených ohlasů vymyšlených majitelů jisté zahradní techniky...

Více na: //www.motorkar...36381.html?kid=40120
Copyright © Motorkari.cz

merida96 (6) napsal 27.04.2017 v 08:04-1+5

No chtěl jsem jen říct, že je potřeba se podívat co na té motorce je, myslím tím komponenty..
A taky samozřejmě na co ji chceš používat.
Mám KTM 1190 Adv. PC 355 tis i s kufry.. když srovnám s Hondou tak třeba:
KTM váha 212kg, 23l nádrž, podvozek WP + jízdní režimy, brzdy brembo, stavitelné výška sedla + stupačky, trubkový rám, motor LC8 V-Twin 100-150PS..!
Co s toho má třeba Honda?

JohnyLuka (35) napsal 26.04.2017 v 21:40+3

no Merido, předražené samozdřejmě je obojí,ale srovnání s ktm adventure je trochu mino,adventure v této cenové relaci je jen základ který má lité kola a nenastavitelné tlumiče,takže je to spíš silniční cesták. verze R už je cenově někde jinde. já osobně jsem velký milovník ktm ale tady vede silně afrika. myslim že srovnatelná je vzdáleně jen s ktm 990 r,která je bohužel už zastaralá a k nesehnání. myslim že afrika nemá v současné době konkurenci. řeším už od lonska co jiného srovnatelného pořídit a nic jsem neobjevil

merida96 (6) napsal 26.04.2017 v 18:06-1+1

No jak to tady čtu a dívám se na obě moto, tak nechápu jednu věc, jak může někdo za to dát tolik Kč..
Ani za jednu bych ty prachy nedal, je to pořád v této kategorii 2 liga.. BMW zastaralé, na delší cesty to taky nebude a Honda taková klasicky sterilní, co nejlevněj udělaná motorka za velké peníze.. Navíc když člověk dokoupí potřebné doplňky tak je to fakt ranec.. Za to už se dá koupit třeba nová KTM Adv. a to se s tímto materiálem nedá vůbec srovnat! Jo jo, reklama dělá divy.. Ale i tak špatná určitě nebude ani jedna.

Kybergreg (88) napsal 26.04.2017 v 15:27

Boro78: Naprosto s Tebou souhlasím a podporuju Tvůj názor, jak by měla vypadat pořádná recenze. A kdybys sepsal svoje zkušenosti s jednotlivými generacemi TA a jejich srovnání, to by byla pecka! Dost o TA uvažuju (protože na novou a vlastně ani na dobrou starou AT nemám). Kámoš má TA 600ku a do novějších generací se mu nechce, neb jsou míň a míň do terénu.

Komorerth (60) napsal 26.04.2017 v 10:33

dost by ma zaujimal dlhodoby test oboch moto - napr po 30 000 vratane navstevy napr Ukrajiny. A prihodit ceny servisnych prehliadok. To by sme sa docitali, ze Africa je zozrata koroziou a u BMW treba dalsi uver na servisne sluzby

petr305 (2) napsal 25.04.2017 v 23:51

Dost mi tu chybí komentáře Petra Umra :D :D

SJ90 (6) napsal 25.04.2017 v 22:23

Zdravím přátelé, už titulek byl pro mnohé slovem do pranice .
Nicméně dávám mnohým z Vás za pravdu, že během krátkého testu nelze napsat zcela objektivní recenzi. Navíc u motorek je to mnohdy o emocích, když bych to přirovnal třeba k ženám, jednomu se líbí brunetka a dalšímu blondýnka, ale nemůže ani o jedné říci, že ta je hezčí nebo lepší než ta druhá. Je to hodně subjektivní. Nevím jak pro koho ten článek vyzněl, ale já sám přesto, že jezdím na F800 GS a jsem s ním nad míru spokojen, se na tuhle novou Afriku těším

LakyMark (2) napsal 25.04.2017 v 22:14+2

BMW 800 GS A- pekna moto , aj som skusal, bol som spokojny, ale kupil som si AFRICU !

5157 (17) napsal 25.04.2017 v 17:15

Opět se ukázalo,že honda motorky umí ale u bmw platí čím škaredší to vypadá, tím víc se jim to prodává

JohnyLuka (35) napsal 25.04.2017 v 17:10+5

Nevím proč všichni takhle do Bora šijete, já souhlasím. Velice bych uvítál test při kterém si nemusím hledat různé příslušenství a pročítat manuály k motorkam a vyhledavet hromady recenzi na jednotlivé doplňky, pneu apod. Neříkejte mi ze by jste to taky nechtěli. Bohužel ale většina dnešních recenzi je tohoto typu kdy se někdo odpoledne projede na motorce,urazi na ni cca 200 km a má napsat článek? To je pak jasný že se z toho nikdo nic nedozví. Boro jen nastínil že jsou tyhle články naprosto k ničemu a hned je špatný. Upřímně, dozvěděl jste se někdo z tohoto článku něco podstatného? Já ne. Přijde mi to navíc silné zaměřené na bmw a africa zde hraje 2. Housle,bohuzel vybrali silného protihráče a většině je jasné za afra je někde úplně jinde.

Frankie (724) napsal 25.04.2017 v 16:52+1

To je pravda, taky jsem původně nabyl dojmu, že spokojená BMW ovečka dostane na chvili půjčenou Afriku aby na ni mohla hledat chyby a ono nic.

Anti (390) napsal 25.04.2017 v 16:22-1+3

Test mi připadá v pohodě,nicméně bych to nebyl já,kdybych si neodpustil nějaké to rýpnutí...
První věc:V čem má GS "přesvědčivější design"?V tom profláknutém zobáku?Ale fajn,věc názoru.Jakou hodnotu má ale ve srovnávacím testu dvou značek vyjádření fanouška který nic jiného než BMW nezná?

Vlnič (198) napsal 25.04.2017 v 16:04+3

Boro 78: já bych si ty tvoje testy rodiny TA přečetl moc rád, takže hurá do psaní

Meli (195) napsal 25.04.2017 v 13:28+1

Z tech dvou Afrika, ale na Grossglockner raději pojedu na V-Stromu

alexa7 (101) napsal 25.04.2017 v 13:21+2

Maju motorky s 21kou v predu a píšu o tom, ako sa stým pojde na Grossglockner
Nedokázal som to ani prečítať celé

Boro78 (51) napsal 25.04.2017 v 13:02+3

Muzu napsat test xl700v po 107tis km. Dale test xl600v po 65tis km a test xl650v po 40tis km. A srovnani vsech tří modelu. Jen jestli oto nekdo vubec stoji...Rikam si kdyz tady napisi jen podnet k jinemu uchopeni testu a recenzi bez nutnosti najezdu km (pokud nato neni prostor a cas redaktora) tak alespon něco aby se tam dostalo...Napsal jsem voditko jako zakladni prirucka, coz je docela malo ale aspon neco okomentovat. Jenze vem si MIG_35 ani nepochopil poznamku o pneu na 18" kolo. Tam o zadnem testu nepisi, ale o palete dostupnych pneu na tento endurovy rozmer kola. Kdyz si najdu čas, až se vratim z motovyletu z RF napisi neco vic o rodine TA a zkusenosti s nimi za 6- 7 let provozu a 200tis km za riditky. Mozna ze si to nekdo i přečte a pochopi souvislosti.

Mig_35 (345) napsal 25.04.2017 v 12:30-2+1

Boro: tohle je test motorek, ne test pneumatik, ne test příslušenství, které se dá dokoupit. Je to test motorek, kterou dostali od dovozce na vyzkoušení, ne test toho, co se dá v aftermarketu pořídit.
Předplať si d-test jestli chceš test v takovém rozsahu...

vilemx (228) napsal 25.04.2017 v 11:59

Boro78: Tak nám napiš test na TA700 s rozsahem a podrobností podle tvých představ. Ať všichni víme, jak se to má dělat. Vyrostl jsem na Světě motorů. Když se mi teď s odstupem mnoha let dostane nějaké současné číslo do ruky, tak oproti 20- 30 let starému vydání to je spíš marketingový plátek než populárně odborný tisk. To samé, když náhodou přepnu na Autosalon, nebo jak se ta "údivárna" jmenuje.

Boro78 (51) napsal 25.04.2017 v 11:39+1

volemx a prochi20, 3D presentaci a 150 stranovy test...To fakt snad nemyslite vazne... . Ja jsem se dotknul zakladnich technickych parametru z uzivatelske prirucky a zamysleni autoru clanku viz komentar nize...Ale kdo chce se vozit a nafukovat myslenky meho komentare do nesmyslu jen aby zaujal jak je dobry...no nevim budu radeji diplomaticky mlcet. Vzdyt ty prodejci jsou radi kdyz uzivatel nevi nic a muzou znej vytahnout co nejvic. Tak podle toho pisi pres redaktori recenze a uvadeji kupujiciho do emocniho rozpolozeni, kde strati hlavu a otevre penezenku. Pak by se tolik tech motorek zanovnich neprodavalo...A to je dobre, alespon si muzu na trhu vybrat. A v samotny podstate je to tak dobre i pro mne :) :) .

Brukev (850) napsal 25.04.2017 v 11:21+1

Ahoj , já jsem za tyto testy rád. Asi souhlasím s Vilemxem že mnoho znás prostě jen chce jezdit a neřešit. Já si "nevyměním ani olej" ale motorky miluju a přesto že jezdím zatím jen naháče, tak jednou určitě zpohodlním a Africa se mi strašně líbí. Tady se pak dočtu že i docela jede, dobře se ovládá a výkon je tak akorát. Taky koukám na vzhled takže super fotky. Navíc když venku chčije tak si radši přečtu test než manulál Takže za mě a těším se na další čtení .

vilemx (228) napsal 25.04.2017 v 11:06+2

Boro78: tak nějak se mi zdá, že bys nejraději pod testem viděl 3D presentaci, alternativní nabídky podobných motorek, konfigurátor doplňků, příslušenství, nejbližší servisy a dole vpravo velké tlačítko Do košíku.
Auto ani motorku jsem nikdy nekupoval jen podle testů, ale vždycky si o nich zjistil pro mě potřebné informace. No a protože každého zajímají urité informace a jiné jsou nepodstatné, tak i sebeobsáhlejší test může být o ničem, protože bude chybět nějaká pro konkrétního člověka důležitá informace. Takže jestli po TA700 pokukuješ po GS800A nebo AT, tak si je půjč, projěď, prolez, nastuduj servisní manuály.

prochi20 (26) napsal 25.04.2017 v 10:52+2

Boro78: Ty ale ukrutně brečíš. Jestli chceš propracovanější recenze, tak si za ně zaplať. Tohle je server zadarmo a je živ z reklam a tomu odpovídá kvalita. Ještě bys chtěl srovnání různých pryží na osmnáctku, srovnání origo a akrapa výfuku na brzdě s benzínem 95, 98 a 100? Kolik stránek by měla mít ta studie? Stačil by ti rozsah 100-150? S obrázkama nebo bez?

Boro78 (51) napsal 25.04.2017 v 10:12+1

Podle mně by na motorkářském webu, kde chodí jak úplný technický antitalenti, tak různě technicky zdatný motorkáři a taktéž různě zaměřeny (ježdění celý rok každý den až po víkendové ježdění s nájezdem 5tis za rok) měli publikované testy odpovídat pro každého něco. To znamená strávit na tom 3x víc času, zjistit vychytávky jak technické tak uživatelské. Vůbec bych neomlouval plytkost článku tím, že to nikoho nezajímá a jsou mezi námi jen "hloupí" spotřebitelé kterých nic netrápi víc než jen cena a spotřeba. Co třeba rozsah nabídky pneu pro 18" kolo nové AT. a tak dále. To všechno po přečtení testu si musíme pracně vyhledat. Podle mně se budoucí uživatel ptá taky na provoz stroje co konkrétně obnáší. Prece nas tady neni 90 procent kterým je to jedno. Tak proc chvalime testy, které nám podsouvají že nás to nema zajimat, že jsme v podstate loudky někym ovladane (ostatni at prominou).

TTrs (0) napsal 25.04.2017 v 10:09

Škoda, že tuto recenzi nedělal Vláďa Novotný. Jeho popis chování motorek v terénu by byl asi to jediné, co by mne zajímalo. Navíc by bylo k dispozici srovnání. Tak snad příště...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist