Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Normálně žádný komentáře nepíšu, ale tohle mě fakt pobavilo. Zvlášť moudra motorkářů, který na velkým skůtru nikdy neseděli. Ve 160 se držej, celý nafouklí, vomlácený od hmyzu a promáčený. Na křižovatce startujou jako poslední, protože než si přerovnaj nohy a najdou jedničku, tak i malý skůtříky už čekaj na jinejch světlech. Ale každej si koupil co má rád a co mu vyhovuje. A tak to má bejt. Ale k tématu. Když jsem poprvé viděl BMW C650 tak jsem se zamiloval. Když jsem poprvé viděl kámoše jak na tom přijel a nechal mě na to sednout, tak mě to rychle přešlo. Normálně se píše "připadá mi, že...", ale ne. Je to tak. Je to těžký jak vykrmenej vepř a stojan je na takovým místě, že to jde dost blbě zpátky na kola. No, od toho pomůže posilovna. Ale že to v zadu nemá blatník to je fakt vada. Po pár kilometrech na vodě je to jak prase včetně posádky. Máte prostě na zádech pruh bahna a nejen vy, ale celej zadek a nejhůř výfuk, na kterým to rychle nasychá protože je horkej. Na natočenej motor jsem se těšil. Čekal jsem kultivovanej chod dvouválce s trochu syrovým zvukem. Syrovej zvuk to má, ale jinak se to klepe jako levnej jednoválec. Plasty se na tom tak divně třepou jen upadnout. Asi bych klasifikoval celkovej dojem takto: chtělo by to méně designu a více účelnosti. Připadá mi, že tvořili tvořili a za předním sedlem jim došly peníze. A kdo někdy ochutnal ruční brzdu na dvou kolech tak ví, že nejbáječnější pocit je si zabrzdit ručku na světlech v kopci. Srovnat si rukavice, vyhnat mouchu z helmy, poplácat baťůžka a ještě přitom stát oběma nohama na zemi. To Vám ručka na policajtovi nedovolí. Vyhozený peníze za málo účelu... Jinak to má určitě spoustu vychytávek, který jsou použitý vůbec poprvé na motorce. Škoda, že tomu chybí základní věci. Čekal jsem víc.
Já mám doma Burgmana 400 K7, který stojí nový 160 tisíc a zároveň mám doma BMW C 650 GT ve výbavě Highline, která mě stála skoro 300 a věř tomu, že ten rozdíl v ceně skutečně odpovídá rozdílu ve výbavě a kvalitě.
Maco:
Můj burák je K8 Executive.
Počet rychlostí v "převodovce" je sice větší, ale jde pořád o ten samý variátor, kór neznám nikoho, kdo by zrovna tu možnost ručního řazení ocenil. Osobně bych se bez něj v klidu obešel a raději ušetřil místo na čudlíky na řídítku pro ovládání počítače. Značka vyhřívání možná není Oxford, ale je to normální vyhřívání z druhovýroby, které můžeš koupit na netu i samostatně - třeba zde: //www.kawasaki.cz/Accessory/Details/3409739FFF9?model=Versys1000.
A srovnání ceny proti B400 - to si děláš srandu, že? Jinak bys klidně moh argumentovat třeba cenou za vzduchem chlazenou čínu z Tesca...
BMW je dotaženější, než B650 a cena tomu odpovídá.
kopr1> Jenom jestli ty nemáš náhodou nějakého předpotopního Burgmana,ten za těch deset let prošel celkem dlouhým vývojem,od čtyřstupnové převodovky po sedmi,vyhřívání sedadel v základu a winter verze s originálním vyhříváním rukojetí a žádné Oxfordy A ruční brzda versus brzda na stojánku není nic,z čeho bych se měl věšet.Jediné co je na prdlačku,to je ten milion knoflíků na rukojetí,že furt musíš čumět na co mačkáš.
Cenovka tomu neodpovídá,ta je úplně mimo mísu.Když za čtyřstovku Burgmana pořídíš za 160 tisíc,a šestikilo BMW,které má maximálku jenom o 20km v hodině víc a rozdíl v ceně je 140 tisíc,tak v tom případě jsou ale němci v jiném vesmíru
Maco:
B650 je proti C650GT předpotopní plečka (a to na B650 jezdím a mám ho svým způsobem rád).
Nejde jen o to, kdy se co začne vlnit, jde o celkovou domakanost BMW - stojánek spojený s ruční brzdou (burgman má ručku na táhlo), vyhřívání včetně funkce "auto" (Burgman má jakési dodělávané z druhovýroby - myslím, že Oxfordy), ovládání počítače z řídítek, ergonomie a aerodynamika... Tím vším to BMW nndává Burgmanu rozdílem vesmíru.
Ono se taky není co divit - B650 je na trhu už přes deset let a letos trochu změnili jen plasty, spousta chyb zůstala nezměněna.
Pokud někdo čekal, že BMW vyrobí v kategorii skůtrů něco druhořadého a cena to bude respektovat, tak je to naivka. BMW se vždy srovnává jen s nejlepšími a cenovka tomu odpovídá.
Maco:
B650 je proti C650GT předpotopní plečka (a to na B650 jezdím a mám ho svým způsobem rád).
Nejde jen o to, kdy se co začne vlnit, jde o celkovou domakanost BMW - stojánek spojený s ruční brzdou (burgman má ručku na táhlo), vyhřívání včetně funkce "auto" (Burgman má jakési dodělávané z druhovýroby - myslím, že Oxfordy), ovládání počítače z řídítek, ergonomie a aerodynamika... Tím vším to BMW nndává Burgmanu rozdílem vesmíru.
Ono se taky není co divit - B650 je na trhu už přes deset let a letos trochu změnili jen plasty, spousta chyb zůstala nezměněna.
Pokud někdo čekal, že BMW vyrobí v kategorii skůtrů něco druhořadého a cena to bude respektovat, tak je to naivka. BMW se vždy srovnává jen s nejlepšími a cenovka tomu odpovídá.
To nemůžeš vědět jestli to tenhle model vyhraje,furt tu je ještě Burgman 650.Škoda že se v suzuki vykašlali na motor a změnili jenom plasty.Kdyby si trochu pohráli s motorem a zvedli trošku výkon,tak by to vyhrál B650.Ted jde jenom o to srovnání podvozků,kdo se v zatáčce začne vlnit dřív nebo škrtat stojanem o zem a jsem zvědavý na rozjezd,tipuju že B zabere rychleji.Ale takový test tu stejně nebude.
však si to taky nechci kupovat. jenom, až bude srovnávací test maxiskutrů, tenhle model to vyhraje, stejně jako K1600GT vyhrává všechny testy GTourerů... a jako GS vyhrává
všechny testy cestovních endur... a jako S1000RR vyhrává všechny testy superbiků. samozřejmě, bylo by hezké, kdyby to stálo míň než japonec, ovšem, to se asi nikdy nestane.
Díval jsem se na stránky Renocaru,tak katalogová cena 304 tisíc,a mají slevu,ted za 295 tisíc Takovou hodnotu ta hromada plastu pro čecha absolutně nemá,možná tak pro toho,kdo vydělává německý plat.
Bobika, miluju tyhle řeči "stojí o polovinu míň a udělá stejnou službu". To je jako ohrnovat se nad steakem ze svíčkové a říkat, že chleba s paštikou zažene hlad stejně a stojí stokrát míň.
Pokud někomu přijde legrační jet na maxiskutru v kompletních hadrech, tak ať si vyzkouší se na takové mašině, která jede 160, vyválet...
kdyby sportovni verzi tak ji srovnavam s Tmaxem a kdyz tu cestovni tat s burakem 650...a kdyz to porovnam cenama tak si vezmu 100pro tmaxe nebo buraka...Nic proti skutrum, taky si treba nejakyho casem koupim ale tohle je cenove nekde mimo..
špatné to asi nebude, ale ta cena je opravdu ustřelená. Co se týče kvality BMW, tak s tím musím souhlasit, že ta už není co bývala (jako u vše ostatního). A když si vemu, že taková Kawasaki ER6, která má 72 PS a stojí 160000,- Kč, tak udělá stejnou službu a ještě se na ní občas sportovně svezu, tak toto je opravdu finanční nesmysl. Když k té Kawě (nejsem fanatický příznivec Kawy, ale dávám to jako příklad) přidám cca 40000,- Kč tak jí mám s ABS s kufry a vším ostatním. Nemám rád kočkopsi a tohle opravdu kočkopes je. Mám raději věci určené k jednomu danému účelu a né univerzály, které vlastně dokonale nic neumí. Ale proti gustu...
špatné to asi nebude, ale ta cena je opravdu ustřelená. Co se týče kvality BMW, tak s tím musím souhlasit, že ta už není co bývala (jako u vše ostatního). A když si vemu, že taková Kawasaki ER6, která má 72 PS a stojí 160000,- Kč, tak udělá stejnou službu a ještě se na ní občas sportovně svezu, tak toto je opravdu finanční nesmysl. Když k té Kawě (nejsem fanatický příznivec Kawy, ale dávám to jako příklad) přidám cca 40000,- Kč tak jí mám s ABS s kufry a vším ostatním. Nemám rád kočkopsi a tohle opravdu kočkopes je. Mám raději věci určené k jednomu danému účelu a né univerzály, které vlastně dokonale nic neumí. Ale proti gustu...
Mno na litacku do prace to je uz ponekud predrazene :) a jezdit stim kudlu s kamosema co maji supersporty taky moc nepujde.. Ale vzhledem k tomu, ze mam rad jezdici obyvakove kresla s peknym designem tak se mi to taky hodne libi
Btw. Do tech dir po zime bych nechtel vletet ani s ostrou kroskou natoz cimkoliv jinym :)
Se skůtrama je to jak s endurama.Čím víc objemu a váhy,tím víc adidas.Taky se tyhle dvě kategorie začínají vizuálně podobat
Nicméně všichni víme,kdo za tím stojí.Továrna vyrábí to,co chce zákazník.Takže v globálu si za to můžem sami.
Na druhou stranu,mně je to buřt,nejsem cílová skupina ani jedné kategorie,neb jsem se zasekl v devadesátkách
Zrovna já na to nejsem ten pravý, sportovní jízda mi nic neříká. Ale jsou mezi námi někteří, co už vymetli kolínkářů nepočítanejch...
Já jsem to ostatně psal hlavně proto, aby příznivci i odpůrci skůtrů zůstali nohama na zemi místo pokusů o shazování jeden druhýho.
skůtr je na kochačku a pohodové ježdění,do nějakých ostřejších akcí jsem se moc nepouštěl,zvlášt když byli na silnici nerovnosti nebo narušená silnice,tak mě ta mála kola hnedka dala najevo že tohle teda nepujde, mnohem větší zábava to ale naopak byla na semaforech kde stačilo vzít za heft
Mně se líbí ty slinty machrů "motorkářů", co jezděj jen kolem baráku a jedině, když je jednou za rok +30 a týden před tím nepršelo o tom, že skůtr není motorka. Osobně jsem na maxiskůtru sjezdil půl Evropy, (jsou tady registrováni i maníci, kteří toho sjezdili násobně více) a je mi srdečně fuck, jestli mi nějaké individuum bude říkat "motorkář" nebo ne... Nejslabším článkem v jedné stopě je a odjakživa byl - jen a pouze jezdec. Tak abyste se nedivili, až s váma nějakej maník na maxiskůtru v zatáčkách vymete a vy pak budete muset kámošům vysvětlovat, že jste zrovna "jeli na kochačku" a že "byste ho dali, kdyby se vám zrovna chtělo"
J.ICKX ..i prd panacku. I na skutra je dneska vyber rozumnejch hadru, ve kterych se da prijet i do prace. A maji chranice a aspon neco zachrani, kdyby bylo zle...
..dobry, musim se stavit povozit. Az nevylezu na velkou (a ze se to blizi), tak maxiskutr bude druha sance.
J.ICKX - slehnout sebou / byt sestrelen na motorce nebo na vetsim skutru neni zadnej rozdil. Ja bych se naopak smal tomu tupounovi v sandalech a sortkach...
Docela mě zaráží motor vyráběný na Taiwanu firmou Kymco. U prémiové značky, jakou BMW jistě je, bych tohle nečekal. Ten Rotax v malém GS chápu, ale tohle je už fakt mazec
právě že jsem toho viděl už dost, když náhodou někde jedu a potkám někoho na maxiskůtru oblečeného v motorkářských hadrech a to má i moto. boty...můžu se smíchy potrhat,zvlášt když o pár km dál jede další a ten má jen šortky,sandále jak se na takovej skůtr sluší
Normálně žádný komentáře nepíšu, ale tohle mě fakt pobavilo. Zvlášť moudra motorkářů, který na velkým skůtru nikdy neseděli. Ve 160 se držej, celý nafouklí, vomlácený od hmyzu a promáčený. Na křižovatce startujou jako poslední, protože než si přerovnaj nohy a najdou jedničku, tak i malý skůtříky už čekaj na jinejch světlech. Ale každej si koupil co má rád a co mu vyhovuje. A tak to má bejt. Ale k tématu. Když jsem poprvé viděl BMW C650 tak jsem se zamiloval. Když jsem poprvé viděl kámoše jak na tom přijel a nechal mě na to sednout, tak mě to rychle přešlo. Normálně se píše "připadá mi, že...", ale ne. Je to tak. Je to těžký jak vykrmenej vepř a stojan je na takovým místě, že to jde dost blbě zpátky na kola. No, od toho pomůže posilovna. Ale že to v zadu nemá blatník to je fakt vada. Po pár kilometrech na vodě je to jak prase včetně posádky. Máte prostě na zádech pruh bahna a nejen vy, ale celej zadek a nejhůř výfuk, na kterým to rychle nasychá protože je horkej. Na natočenej motor jsem se těšil. Čekal jsem kultivovanej chod dvouválce s trochu syrovým zvukem. Syrovej zvuk to má, ale jinak se to klepe jako levnej jednoválec. Plasty se na tom tak divně třepou jen upadnout. Asi bych klasifikoval celkovej dojem takto: chtělo by to méně designu a více účelnosti. Připadá mi, že tvořili tvořili a za předním sedlem jim došly peníze. A kdo někdy ochutnal ruční brzdu na dvou kolech tak ví, že nejbáječnější pocit je si zabrzdit ručku na světlech v kopci. Srovnat si rukavice, vyhnat mouchu z helmy, poplácat baťůžka a ještě přitom stát oběma nohama na zemi. To Vám ručka na policajtovi nedovolí. Vyhozený peníze za málo účelu... Jinak to má určitě spoustu vychytávek, který jsou použitý vůbec poprvé na motorce. Škoda, že tomu chybí základní věci. Čekal jsem víc.
Já mám doma Burgmana 400 K7, který stojí nový 160 tisíc a zároveň mám doma BMW C 650 GT ve výbavě Highline, která mě stála skoro 300 a věř tomu, že ten rozdíl v ceně skutečně odpovídá rozdílu ve výbavě a kvalitě.
Maco:
Můj burák je K8 Executive.
Počet rychlostí v "převodovce" je sice větší, ale jde pořád o ten samý variátor, kór neznám nikoho, kdo by zrovna tu možnost ručního řazení ocenil. Osobně bych se bez něj v klidu obešel a raději ušetřil místo na čudlíky na řídítku pro ovládání počítače. Značka vyhřívání možná není Oxford, ale je to normální vyhřívání z druhovýroby, které můžeš koupit na netu i samostatně - třeba zde: //www.kawasaki.cz/Accessory/Details/3409739FFF9?model=Versys1000.
A srovnání ceny proti B400 - to si děláš srandu, že? Jinak bys klidně moh argumentovat třeba cenou za vzduchem chlazenou čínu z Tesca...
BMW je dotaženější, než B650 a cena tomu odpovídá.
kopr1> Jenom jestli ty nemáš náhodou nějakého předpotopního Burgmana,ten za těch deset let prošel celkem dlouhým vývojem,od čtyřstupnové převodovky po sedmi,vyhřívání sedadel v základu a winter verze s originálním vyhříváním rukojetí a žádné Oxfordy A ruční brzda versus brzda na stojánku není nic,z čeho bych se měl věšet.Jediné co je na prdlačku,to je ten milion knoflíků na rukojetí,že furt musíš čumět na co mačkáš.
Cenovka tomu neodpovídá,ta je úplně mimo mísu.Když za čtyřstovku Burgmana pořídíš za 160 tisíc,a šestikilo BMW,které má maximálku jenom o 20km v hodině víc a rozdíl v ceně je 140 tisíc,tak v tom případě jsou ale němci v jiném vesmíru
Maco:
B650 je proti C650GT předpotopní plečka (a to na B650 jezdím a mám ho svým způsobem rád).
Nejde jen o to, kdy se co začne vlnit, jde o celkovou domakanost BMW - stojánek spojený s ruční brzdou (burgman má ručku na táhlo), vyhřívání včetně funkce "auto" (Burgman má jakési dodělávané z druhovýroby - myslím, že Oxfordy), ovládání počítače z řídítek, ergonomie a aerodynamika... Tím vším to BMW nndává Burgmanu rozdílem vesmíru.
Ono se taky není co divit - B650 je na trhu už přes deset let a letos trochu změnili jen plasty, spousta chyb zůstala nezměněna.
Pokud někdo čekal, že BMW vyrobí v kategorii skůtrů něco druhořadého a cena to bude respektovat, tak je to naivka. BMW se vždy srovnává jen s nejlepšími a cenovka tomu odpovídá.
Maco:
B650 je proti C650GT předpotopní plečka (a to na B650 jezdím a mám ho svým způsobem rád).
Nejde jen o to, kdy se co začne vlnit, jde o celkovou domakanost BMW - stojánek spojený s ruční brzdou (burgman má ručku na táhlo), vyhřívání včetně funkce "auto" (Burgman má jakési dodělávané z druhovýroby - myslím, že Oxfordy), ovládání počítače z řídítek, ergonomie a aerodynamika... Tím vším to BMW nndává Burgmanu rozdílem vesmíru.
Ono se taky není co divit - B650 je na trhu už přes deset let a letos trochu změnili jen plasty, spousta chyb zůstala nezměněna.
Pokud někdo čekal, že BMW vyrobí v kategorii skůtrů něco druhořadého a cena to bude respektovat, tak je to naivka. BMW se vždy srovnává jen s nejlepšími a cenovka tomu odpovídá.
To nemůžeš vědět jestli to tenhle model vyhraje,furt tu je ještě Burgman 650.Škoda že se v suzuki vykašlali na motor a změnili jenom plasty.Kdyby si trochu pohráli s motorem a zvedli trošku výkon,tak by to vyhrál B650.Ted jde jenom o to srovnání podvozků,kdo se v zatáčce začne vlnit dřív nebo škrtat stojanem o zem a jsem zvědavý na rozjezd,tipuju že B zabere rychleji.Ale takový test tu stejně nebude.
však si to taky nechci kupovat. jenom, až bude srovnávací test maxiskutrů, tenhle model to vyhraje, stejně jako K1600GT vyhrává všechny testy GTourerů... a jako GS vyhrává
všechny testy cestovních endur... a jako S1000RR vyhrává všechny testy superbiků. samozřejmě, bylo by hezké, kdyby to stálo míň než japonec, ovšem, to se asi nikdy nestane.
Díval jsem se na stránky Renocaru,tak katalogová cena 304 tisíc,a mají slevu,ted za 295 tisíc Takovou hodnotu ta hromada plastu pro čecha absolutně nemá,možná tak pro toho,kdo vydělává německý plat.
no Migu vážně to je za ty prachy pálka...
Bobika, miluju tyhle řeči "stojí o polovinu míň a udělá stejnou službu". To je jako ohrnovat se nad steakem ze svíčkové a říkat, že chleba s paštikou zažene hlad stejně a stojí stokrát míň.
Pokud někomu přijde legrační jet na maxiskutru v kompletních hadrech, tak ať si vyzkouší se na takové mašině, která jede 160, vyválet...
kdyby sportovni verzi tak ji srovnavam s Tmaxem a kdyz tu cestovni tat s burakem 650...a kdyz to porovnam cenama tak si vezmu 100pro tmaxe nebo buraka...Nic proti skutrum, taky si treba nejakyho casem koupim ale tohle je cenove nekde mimo..
špatné to asi nebude, ale ta cena je opravdu ustřelená. Co se týče kvality BMW, tak s tím musím souhlasit, že ta už není co bývala (jako u vše ostatního). A když si vemu, že taková Kawasaki ER6, která má 72 PS a stojí 160000,- Kč, tak udělá stejnou službu a ještě se na ní občas sportovně svezu, tak toto je opravdu finanční nesmysl. Když k té Kawě (nejsem fanatický příznivec Kawy, ale dávám to jako příklad) přidám cca 40000,- Kč tak jí mám s ABS s kufry a vším ostatním. Nemám rád kočkopsi a tohle opravdu kočkopes je. Mám raději věci určené k jednomu danému účelu a né univerzály, které vlastně dokonale nic neumí. Ale proti gustu...
špatné to asi nebude, ale ta cena je opravdu ustřelená. Co se týče kvality BMW, tak s tím musím souhlasit, že ta už není co bývala (jako u vše ostatního). A když si vemu, že taková Kawasaki ER6, která má 72 PS a stojí 160000,- Kč, tak udělá stejnou službu a ještě se na ní občas sportovně svezu, tak toto je opravdu finanční nesmysl. Když k té Kawě (nejsem fanatický příznivec Kawy, ale dávám to jako příklad) přidám cca 40000,- Kč tak jí mám s ABS s kufry a vším ostatním. Nemám rád kočkopsi a tohle opravdu kočkopes je. Mám raději věci určené k jednomu danému účelu a né univerzály, které vlastně dokonale nic neumí. Ale proti gustu...
Mno na litacku do prace to je uz ponekud predrazene :) a jezdit stim kudlu s kamosema co maji supersporty taky moc nepujde.. Ale vzhledem k tomu, ze mam rad jezdici obyvakove kresla s peknym designem tak se mi to taky hodne libi
Btw. Do tech dir po zime bych nechtel vletet ani s ostrou kroskou natoz cimkoliv jinym :)
od BMW bych cekal vic inovace (neco ve stylu Integra), nez polovicni Kymco. To radsi italskej Tmax.
Se skůtrama je to jak s endurama.Čím víc objemu a váhy,tím víc adidas.Taky se tyhle dvě kategorie začínají vizuálně podobat
Nicméně všichni víme,kdo za tím stojí.Továrna vyrábí to,co chce zákazník.Takže v globálu si za to můžem sami.
Na druhou stranu,mně je to buřt,nejsem cílová skupina ani jedné kategorie,neb jsem se zasekl v devadesátkách
Zrovna já na to nejsem ten pravý, sportovní jízda mi nic neříká. Ale jsou mezi námi někteří, co už vymetli kolínkářů nepočítanejch...
Já jsem to ostatně psal hlavně proto, aby příznivci i odpůrci skůtrů zůstali nohama na zemi místo pokusů o shazování jeden druhýho.
skůtr je na kochačku a pohodové ježdění,do nějakých ostřejších akcí jsem se moc nepouštěl,zvlášt když byli na silnici nerovnosti nebo narušená silnice,tak mě ta mála kola hnedka dala najevo že tohle teda nepujde, mnohem větší zábava to ale naopak byla na semaforech kde stačilo vzít za heft
konkrétně z takovou lodí jako je Burgman 650 někoho v zatáčce vymeteš..., pokud si ovšem neškrtneš stojánkem
Mně se líbí ty slinty machrů "motorkářů", co jezděj jen kolem baráku a jedině, když je jednou za rok +30 a týden před tím nepršelo o tom, že skůtr není motorka. Osobně jsem na maxiskůtru sjezdil půl Evropy, (jsou tady registrováni i maníci, kteří toho sjezdili násobně více) a je mi srdečně fuck, jestli mi nějaké individuum bude říkat "motorkář" nebo ne... Nejslabším článkem v jedné stopě je a odjakživa byl - jen a pouze jezdec. Tak abyste se nedivili, až s váma nějakej maník na maxiskůtru v zatáčkách vymete a vy pak budete muset kámošům vysvětlovat, že jste zrovna "jeli na kochačku" a že "byste ho dali, kdyby se vám zrovna chtělo"
však jo,sáčko s chráničema
Keby by som si kupoval BMW, tak urcite velku cast ceny davam za technologie a imidz.
Ale ak mam mat vo svojom BMW motor z Kymca, tak pre mna je taky IMIDZ na NIDZ /nic/
J.ICKX ..i prd panacku. I na skutra je dneska vyber rozumnejch hadru, ve kterych se da prijet i do prace. A maji chranice a aspon neco zachrani, kdyby bylo zle...
quick: Porad lepsi Kymco nez prave ty Rotaxy, ktere se uz v soucasne dobe vyrabi v Cine u Loncinu.
máš pravdu,sáčko a kalhoty budou jistě vhodnější
..dobry, musim se stavit povozit. Az nevylezu na velkou (a ze se to blizi), tak maxiskutr bude druha sance.
J.ICKX - slehnout sebou / byt sestrelen na motorce nebo na vetsim skutru neni zadnej rozdil. Ja bych se naopak smal tomu tupounovi v sandalech a sortkach...
Docela mě zaráží motor vyráběný na Taiwanu firmou Kymco. U prémiové značky, jakou BMW jistě je, bych tohle nečekal. Ten Rotax v malém GS chápu, ale tohle je už fakt mazec
právě že jsem toho viděl už dost, když náhodou někde jedu a potkám někoho na maxiskůtru oblečeného v motorkářských hadrech a to má i moto. boty...můžu se smíchy potrhat,zvlášt když o pár km dál jede další a ten má jen šortky,sandále jak se na takovej skůtr sluší
J.ICKX - vidím, že jsi toho ještě moc neviděl. Další diskuze s Tebou je tuším zbytečná.