globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
3beda (9) napsal 24.11.2019 v 09:32

Zajímalo by mě porovnání s S1000XR, které doprovázelo na trase. Přeci jen 40 kg míň a ten točivej motor nabídne asi větší zábavu... Uvažuji o koupi právě S1000XR.

Massakra (20) napsal 08.11.2019 v 01:08

Ta cena je taky zajímavá 600.000 Kč v plné polní. Pro každého to asi nebude.

Mig_35 (345) napsal 07.11.2019 v 21:05-3

Guga: ertéčko může být jaké chce, vypadá jak motorka pro fízly a německé důchodce. navíc je to těžké hovado, když mi spadne GS, zůstane ležet na padákách, na ertéčku vypadají padáky příšerně, a bez nich jde každý pád do desetitisíců... navíc výšku zdvihů a následné pohodlí na našich rozbitých cestách oceníš, na dokonalých německých cestách je to zřejmě jedno, ale na těch českých moc ne...

Kukkan (19) napsal 07.11.2019 v 20:35

Jenom technická: Andi se (konečně) oženil? Páč když jsem s ním naposledy mluvil, nic o svátosti manželské a Sylvii neříkal...

Guga (72) napsal 07.11.2019 v 19:23

Za mne moc pěkně napsané včetně fotek
Souhlasím s nepřímo řečenou větou, že RT je lepší než GS (kolik jeho majitelů ho využije víc než na polňačce, kterou zvládne i RT?!)

Mig_35 (345) napsal 07.11.2019 v 19:21

eRtéčko není totéž co Goldwing. S Goldwingem se srovnává K1600GT - a většinu testů vyhrává
ale souhlasím, že Goldwing je pojem a legenda.

Baldric (52) napsal 07.11.2019 v 19:20

Ty "archaicke" budiky jsou daleko snaze citelnejsi nez jakykoli moderni tft display. Nekdo by se mel zamyslet nad tim, proc se vlastne v letadlech ty analogove displaye porad pouzivaji.

StB (26) napsal 07.11.2019 v 19:14

Úžasný je tenhle motor, skoro bych neřekl že jedu na dvouválci a s testem naprosto souhlasím. No a výběr trasy až na to Maďarsko taky super

LuckyLoser (89) napsal 07.11.2019 v 18:59+1

Král je jen jeden. A vyrábí ho Honda. A má určitě lepší rodokmen.

TonySK (83) napsal 07.11.2019 v 15:57

Začnem nad ňou uvažovať okamžite ako sa zbavia tej antény ja nechápem prečo to musí byť takto riešené na takejto "supermodernej" motorke nikdy v živote nebudem jazdiť na motorke s ANTENOU...

Pavel-dačice (0) napsal 07.11.2019 v 12:32

Moc pěkný test a počtení.Ty okresky z Rudolce na Kunžak,Nová Bystřice, Slavonice a Hradec můžu jako domácí jen pochválit.Pěkné silnice,zatáčky a zatím bez radarů.

DZARDINO (25) napsal 07.11.2019 v 12:24

Tohoto asistenta si vybavuji prvně v roce 2009 ještě z modelu K 1300 R a musím konstatovat podobně jako kamarád Petr, který mě na této cestě doprovázel na zánovní S 1000 XR, že v rámci příslušenství je u nás osobně řazen tento doplněk na první místo. Navíc v porovnání s konkurencí patří podle mne mezi ty nejlépe fungující na trhu.

-----------

Ehm, řazení kope, řadí to "hrozně" a ono se to chválí.....holt asi jste se hoši na něčem jiném nesvezli, jinak to není možné!!!! Neskutečné zrovna tohle chválit, když to je to co je na tý motorce "nejhorší" .

goes (8) napsal 07.11.2019 v 11:58-1+1

za mne mega pecka a sen. Preskocil jsem ho sice novym Versysem, ale k RT se vratim a poridim.




TOPlist