4 adventury střední třídy: BMW F 750 GS, Honda NC750X a Yamaha Tracer 7 GT proti Suzuki V-Strom 650
Text: František Hadt , Vláďa Novotný , Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 24.5.2021 | Zobrazeno: 50 849x
Kapitoly článku
Technické údaje
Honda NC 750X 2021 | BMW F 750 GS 2021 | Yamaha Tracer 7 / 700 2021 | Suzuki DL 650 V-Strom 2021 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 745 cm3 | 853 cm3 | 689 cm3 | 645 cm3 |
Výkon | 43.1 kW | 57 kW | 54 kW | 52 kW |
Výkon při otáčkách | 6250 ot/min | 7500 ot/min | 8750 ot/min | 8800 ot/min |
Točivý moment | 69 Nm | 83 Nm | 68 Nm | 62 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4750 ot/min | 6000 ot/min | 6500 ot/min | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 77 mm | 84 mm | 80 mm | 81 mm |
Zdvih | 80 mm | 77 mm | 68.6 mm | 62.6 mm |
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | 12.7 : 1 | 11.5 : 1 | 11.2 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | Mostový | - | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | ocel | ocel | - | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | 170 mm | 130 mm | 150 mm |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | 170 mm | 142 mm | 159 mm |
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 305 mm | 282 mm | 310 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 19 " | 17 " | 19 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 110/80R19 | 120/70 R17 M/C 58W | 110/80R19 |
Rozměr zadní pneu | 160/60ZR17 | 150/70R17 | 180/55 R17 M/C 73W | 150/70R17 |
Rozvor | 1535 mm | 1559 mm | 1460 mm | 1560 mm |
Úhel hlavy řízení | 27 ° | 27 ° | 24.8 ° | 25.8 ° |
Závlek předního kola | 110 mm | 104.5 mm | 90 mm | 107 mm |
Světlá výška | 145 mm | 190 mm | 140 mm | 170 mm |
Výška sedla | 800 mm | 815 mm | 835 mm | 835 mm |
Výška sedla max | 80 mm | - | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 214 kg | 227 kg | 196 kg | 213 kg |
Užitečná hmotnost | 209 kg | 213 kg | 181 kg | 202 kg |
Objem nádrže | 14.1 l | 15 l | 17 l | 20 l |
Rezerva | - | 3.5 l | - | - |
Množství oleje | 4.3 l | - | 3 l | - |
Spotřeba | 3.5 l/100 km | 4.2 l/100 km | 4.3 l/100 km | 4.2 l/100 km |
Maximální rychlost | 170 km/h | 190 km/h | - | - |
První cena | 214900 Kč | 250700 Kč | 224990 Kč | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | 209900 Kč |
Poznámka | - | - | verze GT: cena 249 990 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 12000 Km | 10000 Km | - | - |
Výměna olejového filtru | 12000 Km | 10000 Km | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.