Test Benelli Leoncino 125: Stylová lví přípravka
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 27.4.2022 | Zobrazeno: 9 823x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 27.4.2022 | Zobrazeno: 9 823x
"... Škoda, protože v horních rozích je LCD displej trestuhodně nevyužitý, tam si to přímo říká třeba o hodiny nebo venkovní teplotu ..."
Jednoznačně souhlasím! Vysvětlíte manželce, že do garáže/sklepa potřebujete hodiny a teploměr. Přesvědčíte ji, že nejvýhodnější je to koupit ve "víceúčelovém balíčku" který navíc nemaří energii zobrazováním těchto hodnot neustále, ale ukáže je, jen když chcete. Například, abyste věděli, že máte v garáži nebo sklepě trochu přitopit a abyste tam u toho třeba nepromeškali čas večeře.
No a pak jdete ten víceúčelový balíček objednat do obchodu s motocykly a zjistíte, že to na displeji Vámi vybraná motorka nemá. K čemu jsou pak ukazatel neutrálu nebo zařazeného převodového stupně?
70. leta 20. stoleti..... Honda CB125 coz je dvouvalec (!!!), o 11kg lehci, s 11kW a maximalkou cca 130. Co ti Cinani delaji spatne s tim pokrokem?
Opět redaktorovi chybí teploměr venkovní teploty. Ten je určitě užitečný u plechovky s klimatizací, ale na motorce snad poznám, jestli mi je teplo nebo zima a údaj ve stupních Celsia k tomu nepotřebuju.
"Pohled spoza řídítek je fajn".
Ty kokos,veď to je čistý hnus....
První dojem? Vypadá to jako od nějakýho prvorepublikovýho drotára - samý dráty a trubičky. Ale možná v reálu bude hezčí.
Furt jsem na videu sledoval budíky, jestli se ten motor ohřeje .... a nic . Asi zamrznul
Odkaz na technické údaje???
Proč se u nás musí nasazovat cena o několik tisíc více jak v It. Fr. ...
1 reakce
Technické údaje doplněny. Stačí nahlásit nepřesnost dole pod článkem.
Líbí se mi a myslím si, že si kupce najde. Vždy se mi líbilo Leoncino 500 TRAIL a to letošní ještě více.
Pěkná, i hmotnost zní dobře, jen koně by to chtělo Možná ty duální brzdy se hodí při rozjezdech do kopce, může to být drobná výhoda ve městech ve větším provozu, že nemusíte tak řešit co mačkat a samozřejmě pokud to málo brzdí, tak dvě brzdy brzdí líp
že dává dovozce na všechny benelli o cca 15tkč vyšší cenu než Ital, bych chápal. Ale tady je dalších 10 navrch a to už je v těchto hladinách moc. Proto tu zontes kupují vyšší desítky lidí a lvíče jen jednotky. Navíc jsou tu další neoretra od rieju, swm a yamahy.
Taky moc nechápu ty 3svíčky jednoválce převzatého z keeway. Výkon to nepřineslo, co nižší spotřebu?
no ta 90tka je nutná . Jezním z 109ccm a nemám problém . Kazdý 5tý auto mě na okrskách združuje . Ale má to dobrý kapotování ... jinak to bylo jak píšeš .
Mám "dvacky" docela rád, mám ale dojem, že jízda na nich mimo obec je v dnešním provozu skoro nebezpečná. Horkotěžko vytáhnou devadesát a motorek se přitom už klepe v nejvyšších otáčkách jako drahý pes. Každý se je snaží předjet a občas je to dost o hubu. Je škoda, že A1 není aspoň do 200 ccm, je mi ale jasný, že tady pláču na špatném hrobě.
3 reakce
Kupodivu je to v pohodě. Když člověk nejede jedničky typu Hradecká, tak ve finále zjistí, že všichni jezdí jak šneci a i s tou dvackou je tlačí. Jen je prostě nepředjede, nebo je to adrenalin jak brzdit po cílové v Mugellu :D