yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
K167 (1435) napsal 05.08.2022 v 11:46

"... Škoda, protože v horních rozích je LCD displej trestuhodně nevyužitý, tam si to přímo říká třeba o hodiny nebo venkovní teplotu ..."

Jednoznačně souhlasím! Vysvětlíte manželce, že do garáže/sklepa potřebujete hodiny a teploměr. Přesvědčíte ji, že nejvýhodnější je to koupit ve "víceúčelovém balíčku" který navíc nemaří energii zobrazováním těchto hodnot neustále, ale ukáže je, jen když chcete. Například, abyste věděli, že máte v garáži nebo sklepě trochu přitopit a abyste tam u toho třeba nepromeškali čas večeře.

No a pak jdete ten víceúčelový balíček objednat do obchodu s motocykly a zjistíte, že to na displeji Vámi vybraná motorka nemá. K čemu jsou pak ukazatel neutrálu nebo zařazeného převodového stupně?

puffybodie (391) napsal 05.08.2022 v 09:29

70. leta 20. stoleti..... Honda CB125 coz je dvouvalec (!!!), o 11kg lehci, s 11kW a maximalkou cca 130. Co ti Cinani delaji spatne s tim pokrokem?

rogih (981) napsal 04.08.2022 v 21:27+1

Opět redaktorovi chybí teploměr venkovní teploty. Ten je určitě užitečný u plechovky s klimatizací, ale na motorce snad poznám, jestli mi je teplo nebo zima a údaj ve stupních Celsia k tomu nepotřebuju.

Guzo (221) napsal 04.08.2022 v 21:00

"Pohled spoza řídítek je fajn".
Ty kokos,veď to je čistý hnus....

Codo (352) napsal 04.08.2022 v 20:02

První dojem? Vypadá to jako od nějakýho prvorepublikovýho drotára - samý dráty a trubičky. Ale možná v reálu bude hezčí.

JardaBar (163) napsal 04.08.2022 v 19:45

Furt jsem na videu sledoval budíky, jestli se ten motor ohřeje .... a nic . Asi zamrznul

doktorM (79) napsal 04.08.2022 v 14:46

Odkaz na technické údaje???
Proč se u nás musí nasazovat cena o několik tisíc více jak v It. Fr. ...

1 reakce

Jarda
Jarda 04.08.2022 v 21:43

Technické údaje doplněny. Stačí nahlásit nepřesnost dole pod článkem.


stm01 (8) napsal 04.08.2022 v 12:55

Líbí se mi a myslím si, že si kupce najde. Vždy se mi líbilo Leoncino 500 TRAIL a to letošní ještě více.

Pedl (174) napsal 04.08.2022 v 11:08

Pěkná, i hmotnost zní dobře, jen koně by to chtělo Možná ty duální brzdy se hodí při rozjezdech do kopce, může to být drobná výhoda ve městech ve větším provozu, že nemusíte tak řešit co mačkat a samozřejmě pokud to málo brzdí, tak dvě brzdy brzdí líp

bledemon (126) napsal 04.08.2022 v 10:31+4

že dává dovozce na všechny benelli o cca 15tkč vyšší cenu než Ital, bych chápal. Ale tady je dalších 10 navrch a to už je v těchto hladinách moc. Proto tu zontes kupují vyšší desítky lidí a lvíče jen jednotky. Navíc jsou tu další neoretra od rieju, swm a yamahy.

Taky moc nechápu ty 3svíčky jednoválce převzatého z keeway. Výkon to nepřineslo, co nižší spotřebu?

Dzawar (108) napsal 04.08.2022 v 10:10

no ta 90tka je nutná . Jezním z 109ccm a nemám problém . Kazdý 5tý auto mě na okrskách združuje . Ale má to dobrý kapotování ... jinak to bylo jak píšeš .

Ijon (46) napsal 04.08.2022 v 08:46+2

Mám "dvacky" docela rád, mám ale dojem, že jízda na nich mimo obec je v dnešním provozu skoro nebezpečná. Horkotěžko vytáhnou devadesát a motorek se přitom už klepe v nejvyšších otáčkách jako drahý pes. Každý se je snaží předjet a občas je to dost o hubu. Je škoda, že A1 není aspoň do 200 ccm, je mi ale jasný, že tady pláču na špatném hrobě.

3 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 04.08.2022 v 18:02

Kupodivu je to v pohodě. Když člověk nejede jedničky typu Hradecká, tak ve finále zjistí, že všichni jezdí jak šneci a i s tou dvackou je tlačí. Jen je prostě nepředjede, nebo je to adrenalin jak brzdit po cílové v Mugellu :D





TOPlist