yamaha_demo_tour




Benelli Imperiale 400: Jednodušeji už to nejde

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Machajda (1) napsal 01.01.2024 v 16:02

Krásný stroj který si dokáži představit jako druhý v garáži. Jak ji někde vidím, tak ji vždy obejdu a očumuju Fakt pěkná a dá se říci za hubičku. S Royal Enfield Interceptor asi nejhezči nové stroje s retro designem.

Bay (0) napsal 04.07.2023 v 14:26

Na mé Imperiale najeto 11200 km a vše v pořádku.Mám EURO4 ročník 2021.Jo a fšude to vočumujou

Pítrs888 (1) napsal 05.06.2023 v 09:58

No asi si ji jako druhou motorku koupím

JA-NE (767) napsal 26.04.2023 v 14:25

Dnes som ju kupil

LiborK (37) napsal 30.06.2020 v 14:53

Dnes jsem se na ní byl podívat a jen jsem čuměl. Design, provedení detaily i vybavení paráda. A za tu cenu koupíš i třeba jen 125 ccm skútr . Jo a pak ten zvuk, ten zvuk. Nádhera!

LiborK (37) napsal 28.06.2020 v 10:15+1

Kdo začínal na Pionýru a pak na Jawce naprosto chápe o co jde a je to vidět z komentářů, kdo je zpovykanej zobák a kdo je už retro. Bez urážky. Tenkrát objem 500 ccm byl už supersport a motorečky s 21 koníky byly normální, spíš je zajímavý krouťák 29Nm. Tady se spíš jede na ten krouťák.
Jinak, že to má 200 kg pro mě znamená, že to je poctivej plecháč. Moderní výbava, jako je vstřikování mi vyhovuje, nemusíš po zimě dělat rozborku a sborku, všeho co se mohlo posrat. Retro design je fakt pěknej a pokud to má moderní pajšl tak jenom dobře. Líbí se mi a pokud se něco neposere, tak si pro ní asi dojdu. Dealer už mi psal, že dorazil krásnej černej krasavec do showroomu.

alesvagner (1) napsal 19.04.2020 v 08:56+1

Byl jsem se svézt a je skvělá, asi ji potřebuju. Všechno je skvěle popsáno v testu, jen podepisuji. Za mě palec nahoru!

PEPEE01 (346) napsal 11.04.2020 v 15:07-2

Hrozivych 205 kilo, usmrkanych 15,5 kW. Design z pravěku hodný Indické poptávky a vkusu. Snad se náš trch s motorkami v tu Indii pomalu nezmění úplně. Myslel jsem, že už jsme ekonomicky trochu na jiné úrovni, než abychom museli jezdit na něčem takovém. Na ryby a do lesa na houby možná dobrý. Každopádně tak jako tak, jsou to vyhozeny prachy oknem.

velkykluk (34) napsal 10.04.2020 v 18:32

To v Číně okopírovali RE clasic 500 a udělali menší úpravy a je nová motorka ))

sego13 (2) napsal 06.03.2020 v 22:18+1

...bol som si ju skúsiť a ... B E R I E M ! ! !

FiZzeR (362) napsal 02.03.2020 v 11:49+1

Dva metráky? No to mi posol bulvu. To má gumy vylitý olovem, ne?

Na obrázkách to vypadá jako sympatickej prcek, ale to Leoncino na obrázkách vypadalo taky. A v reálu je to kombajn.

zolik. (35) napsal 02.03.2020 v 11:35+3

Krásné tvary i všechny 3 barvy (dokonce černá žádná dark, ale pěkně se zlatožlutým dekorem), je to moc hezky udělané a za cenu thajských či indických výkonově plnotučných 125 s logy ktm, honda, yamaha či kawasaki (nebo ta je Made in Japan?) je to ultraklasická motorka pro lidi, kteří nechtějí technicky mnoho, ale rádi se courají po venkovské nebo městské krajině v zenovém rauši na dvousetkilovém mackovi... Podle mě skvělý počin, jakkoli to spíš nebude žádný technický milník motocyklové historie (z pohledu ČR) a jakkoli to je motorka zejména pro statisíce Indů, kteří (naštestí) nechtějí jen 110-125ccm a ani kosmo design, okousané kotouče. V Itálii půjde do měst na dračku, určitě. A určitě bude nádhera tento stroj potkat, poslechnout dunět do kopce, když člověk pošlape na kole, apod., když bude chladnutím popraskávat na chodníku u kavárny -a na zimu do předsíně s ním.
Mít to jako skládačku, aby si ji člověk ještě osahal a postavil na koleně, a cena by šla ještě níž, tak to by nemělo chybu..a nebýt sakumprásk made in china...ale to je fantazie nehodná r.2020, pardon.

zmulin (371) napsal 02.03.2020 v 08:51

Těch par koni to má diky blbuvzdornosti,nenáročnosti na servis a hlavně i kuli legislativě.Myslim ze po troše pece se z toho bude dat vydolovat víc..
Holt je to klasika za kilo na takový to prdlání.Nejaky extra výkony od toho kupec ani čekat nebude.
Kazdopadne i když mam Benelli rad,tak bych se tímhle směrem vyprd na tohle i novou indijawu,pritlacil těch 60 a šel do Interceptora

650ccm (88) napsal 02.03.2020 v 08:27+1

Neviděl jsem naživo, tak jsem z ní zatím nadšený. Podobně jsem byl nadšený ze čtyřtaktní Jawy 350.
Nic méně - některou z těchto mašinek ( Jawa - Benelli - RE ) si snad ještě koupím na stará kolena.

kawasaki-zr7 (11) napsal 02.03.2020 v 08:23

Pěkné, ale já se zasekl v designu motocyklů z 80-90. let

Dan66 (74) napsal 02.03.2020 v 00:16

Brzy budeme rádi i za takovou motorku. Na nic jiného v Evropě nebude. Zisky totiž končí v Asii.

Pape (13) napsal 01.03.2020 v 19:33

No motorka se mi líbí hodně.Ale co se mi hodně nelíbí- malý objem, nízký výkon i na ten objem a je to těžký.

Maxipes_Fík (11) napsal 01.03.2020 v 17:40

Jestli projížděl řidič všechny zatáčky tak, jako na fotce č. 30 , potom se vůbec nedivím, že dřel o zem stupačkama, výfukem a rámem
Myslel jsem, že takovým způsobem se na motocyklu v zatáčce naklání jen nepoučený baťůžek začátečník, ženského pohlaví

Mrberanek (44) napsal 01.03.2020 v 12:37+2

Nějak nechápu, co na tom váží 200 kilo...

Ax33 (0) napsal 01.03.2020 v 11:15

Mě se na prvý pohled líbí. Druhým pohledem říkám ne, nepřineslo by mi to posun žádaným směrem od Gn250.
Preferuji více dvouválec, výkon cca 20kw, menší kola a tím nižší sedlo tak na výšku 760mm.

HiddenSnake (27) napsal 01.03.2020 v 08:02

Hele Benelli to umi i lehky .... tohle je tlusty prase

plejtvak (79) napsal 01.03.2020 v 02:37

Mě se to líbí, ale na ten obsah a výkon je to moc těžký.

pps2 (38) napsal 29.02.2020 v 23:50

Už vidím jak se na tenhle údajně Italy design a pak následně China/India product budou za 5,10,15 let shánět ND ..

Kohlstein (104) napsal 29.02.2020 v 20:36-2+7

205kg entry level? Mizerných 21 koní (protože kW se k tomu morálně zastaralému nehodí) u motoru, který se musí točit mezi 3500 a 6500 rpm, jinak to nejede vůbec. A těch 55mm zdvih zadního kola, to je výsměch, i kdyby to byla motorka roku výroby 1950. A ještě si za to v Evropě řeknou 4,000 euro, když v Indii to stojí polovinu (2,100 euro). To není výsměch, ale plivanec do tváře každému, kdo ty peníze za tohle utratí.

papiboy (1260) napsal 29.02.2020 v 17:14-1+3

Škaredý slabý a ťažký šmejd.

S talianskym designom to má pramálo spoločné...

Guzo (221) napsal 29.02.2020 v 16:48

Na obrázkoch ok,ale naživo sú už nejaké tie nedostatky spracovania vidieť. No...čína. Blatník nakrivo,odlepujúce sa kolenné opierky,zo stupačiek som mal pocit,že keby sa v nich postavil poriadny chlap,tak ich zohne.
Spomína sa tu aj Leoncino.Tých zopár kusov,čo som videl,ani jeden nemal poriadne zlícované polovice nádrže. A nie je zrovna lacné.

simon1972 (4) napsal 29.02.2020 v 16:06+2

prečo všetko čierne ?




rogih (1003) napsal 29.02.2020 v 15:24

EURO 4, není to trochu málo Alane?

bruttopyr (396) napsal 29.02.2020 v 14:27+2

Pěkná klasická motorka za 3 průměrné české platy, proč ne?
U těhle strojů nikdo (rozumný) nečeká zrychlení z 0 na 100km/h za 3 sekundy, Royal Enfield vám taky ruce neutrhne.
Kotoučovka vepředu už kvůli homologaci musí být na všem, takže za mě dobrý!

Jen mě, prosím, nekamenujte, že ty 3 platy jsou v hrubém a že by jste nejedli a neplatili nájem, atd. Vyjadřuju se jen k motorce. Děkuji za pochopení.

jirda6 (1) napsal 29.02.2020 v 13:59

už jsem na tuhle motorku koukal , mě se líbí a jawě scrambler vyrostla pěkná konkurence

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist