yamaha_demo_tour




Bakker BMW K 1600 GS Mammoth: Géeso se šestiválcem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 03.11.2019 v 14:26

Takovej hnusnejsi litrovej Versys...a ten prekonat, to uz chce invenci.

TonySK (83) napsal 03.09.2019 v 11:55

- Co to žere???
- Sa nebojte, teta, Vás ne!

IvoGS (4) napsal 02.09.2019 v 12:44

A komu tím prospějete?!! co?

Paulo (2561) napsal 02.09.2019 v 11:17

Taková kapacita, a já o něm čtu až teď. Sypu si popel na hlavu a omlouvám se za nevzdělanost...

dasik (10) napsal 02.09.2019 v 10:24

Tak to je moc šikovný chlapík. Doufám, že tam má zapálené učedníky, protože by byla škoda takovéto řemeslo nepředat.

KARING (245) napsal 02.09.2019 v 00:07

Pěkný motocykl!

mr.Hony (37) napsal 01.09.2019 v 20:56

Zdar, ceny neni potreba odvozovat. Na strankach ma pan polozkovy cenik a napriklad model baracuda s motorem z TL za 30kE mi prijde pekny a nikoliv az tak drahy. Beru-li v uvahu exkluzivitu. Zname jine exkluzivni projekty, s vyssi cenou ktere po velkem PR nakonec nedopadli.
H.

Mig_35 (345) napsal 01.09.2019 v 20:01

jaký je cenový rozdíl mezi R1200GS a R1200RS nebo R1200RT? takže z toho si lehce odvodíš, kolik by stálo sériové enduro s šestiválem...

pernik92 (163) napsal 01.09.2019 v 18:43

lenkochal > proti gustu...

Pokud mu není líto peněz a dokáže takto upravenou motorku využít tak proč ne.
Zajímala by mě cenovka, kdyby to začali vyrábět sériově

lenkochal (26) napsal 01.09.2019 v 12:07

- Dobry,... jedno dialnicne cenduro na mieru prosim!
- Jasne pisem si Vas, bude to mega a pol,... dovi za rok.

Frajerinka, aku si dovoli iba maloktory 60tnik.

Romanko (1206) napsal 01.09.2019 v 10:33

Cena v D je 26495€. Dvojnásobek si každý spočítá sám.

pernik92 (163) napsal 01.09.2019 v 10:26

Juryna007 > ta je tam uvedena.
Dvojnásobek ceny standartniho K 1600 GT

juryna007 (6) napsal 01.09.2019 v 09:02

Zajímala by mě cena toho stroje

Piki (61) napsal 01.09.2019 v 08:51

Zajímavé

Frankie (731) napsal 31.08.2019 v 22:06-1+1

Motorka žádná krasavice jako všechno od BMW. Ale o to tady vůbec nejde.
Je to o šikovných rukou, které dokáží něco vyrobit. Na základě svých mnohaletých zkušeností ten člověk opravdu ví co dělá. Je to machr !
Víc než příběh této jedné motorky mě zaujalo co už má vše za sebou...

Retro (29) napsal 31.08.2019 v 21:07+1

Nemám rád BMW a GS už vôbec, ale Niko Bakker je kúzelník a legenda!!!

MartinS108 (8) napsal 31.08.2019 v 18:34

Borci ti k tomu prostě dají i ofiko TÜV razítko do techničáku o předtavbě...

Mig_35 (345) napsal 31.08.2019 v 18:06

Bozi jezdec: psal jsem to už ráno, ze to je poradna hovadina, asi se to neodeslalo. To bys dřív na GS sklopil motorku až na válce, než odrit ten šestiválec v K1600...

Honza-K (830) napsal 31.08.2019 v 16:28

Boziiii??

Miklasek (21) napsal 31.08.2019 v 15:38

Masaker!!! Klobúk dole pred tým pánom!

BožíJezdec (21) napsal 31.08.2019 v 13:31+1

V článku se píše, že při servisní prohlídce měl na káčku odřený motor z obou stran. Přijde mi to jako blbost. To by musel nejdřív někde ztratit stupačky a kapotáž.

Forss (1) napsal 31.08.2019 v 12:07

Pan konstruktér Musí mít fest našlapanou bednu

CZ175_1967 (105) napsal 31.08.2019 v 10:46

Je to borec.

Destroyer (237) napsal 31.08.2019 v 09:22

aj ked moje srdce bije v rytme dvoch valcov, prave toto k-cko by som si tiez rad skusil...

soccer (480) napsal 31.08.2019 v 09:09+2

Pekny...

Alane, vybal hlavne podrobny info, jak takovy stroj ofiko legalizovat na silnici, kdyz narizeni a normy maji byt "harmonizovany" napric EU, a u nas zrovna v "srdci" evropy se polovina techniku na STK samojmenuje eurokomisarem pro neschvalovani tech stavu motorek, a to nejcasteji pro nesmyslne a nedulezite duvody...

vojtechposmourny (304) napsal 31.08.2019 v 08:49+2

Krásný. Jen by mě zajímalo, jak by tohle přihlásil, kdy žil u nás




TOPlist