Kymco MyRoad 700 vs Yamaha Tmax 530 vs Aprilia SRV 850
Text: Jan Krajíček , Petr Poduška , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 10.9.2012 | Zobrazeno: 42 277x
Kapitoly článku
Technické údaje
Kymco Myroad 700 2012 | Yamaha T-max 2012 | Aprilia SRV 850 2012 | |
---|---|---|---|
Objem | 699 cm3 | 530 cm3 | 839.3 cm3 |
Výkon | 43.3 kW | 34.2 kW | 55.9 kW |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 6750 ot/min | 7750 ot/min |
Točivý moment | 62.7 Nm | 52.3 Nm | 76.4 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 5250 ot/min | 6000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | DOHC | DOHC | OHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 76.9 mm | 68 mm | 88 mm |
Zdvih | 75.3 mm | 73 mm | 69 mm |
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | 10.9 : 1 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | A | A | A |
Sekundární převod | - | Řemen | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | chrommolybden | lehká slitina | ocel |
Zdvih předního odpr. | 106 mm | 120 mm | 122 mm |
Zdvih zadního odpr. | 96 mm | 116 mm | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 280 mm | 267 mm | 300 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 15 " | 15 " | 16 " |
Zadní kolo | 14 " | 15 " | 15 " |
Rozměr přední pneu | 120/70-15 46R | 120/70-15 | 120/70-R16 - 57H |
Rozměr zadní pneu | 160/60-14 66R | 160/60-15 | 160/60-R15 - 67H |
Rozvor | 1623 mm | 1580 mm | 1593 mm |
Výška sedla | 780 mm | 800 mm | 780 mm |
Suchá hmotnost | 292 kg | 217 kg | 249 kg |
Objem nádrže | 15.2 l | 15 l | - |
Maximální rychlost | 170 km/h | - | - |
První cena | - | 254990 Kč | 249900 Kč |
Poznámka | - | verze s ABS 274 990 | verze s ABS 264 900 Kč |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.