Evropská špička na okruhu: BMW M 1000 RR vs. Aprilia RSV4 vs. Ducati Panigale V4
Text: Tomas Mysliveček , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Kamil Holán | Zveřejněno: 7.7.2021 | Zobrazeno: 24 502x
Kapitoly článku
Technické údaje
BMW M 1000 RR 2021 | Aprilia RSV4 1100 Factory 2021 | Ducati Panigale V4 2021 | |
---|---|---|---|
Objem | 999 cm3 | 1099 cm3 | 1103 cm3 |
Výkon | 156 kW | 159.5 kW | 157.5 kW |
Výkon při otáčkách | 14500 ot/min | 13000 ot/min | 13000 ot/min |
Točivý moment | 113 Nm | 125 Nm | 124 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 11000 ot/min | 10500 ot/min | 9500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 4 | 4 | 4 |
Rozvod | DOHC | DOHC | desmo |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 80 mm | 81 mm | 81 mm |
Zdvih | 49.7 mm | 53.32 mm | 53.5 mm |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 | 13.6 : 1 | 14 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Monocoque |
Materiál rámu | lehká slitina | lehká slitina | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | 125 mm | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 117 mm | 115 mm | 130 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 330 mm | 330 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 190/55ZR17 | 200/55ZR17 | 200/60ZR17 |
Rozvor | 1457 mm | 1435.8 mm | 1469 mm |
Úhel hlavy řízení | 23.6 ° | 24.6 ° | 24.5 ° |
Závlek předního kola | 99.8 mm | 104.5 mm | 100 mm |
Výška sedla | 832 mm | 845 mm | 835 mm |
Pohotovostní hmotnost | 192 kg | 202 kg | 198 kg |
Užitečná hmotnost | 212 kg | - | - |
Objem nádrže | 16.5 l | 17.9 l | 16 l |
Rezerva | 4 l | 4 l | 4.5 l |
Spotřeba | 6.5 l/100 km | 6.9 l/100 km | 6.9 l/100 km |
Maximální rychlost | 306 km/h | - | - |
První cena | 870000 Kč | 559900 Kč | 605000 Kč |
Poznámka | - | - | V4 = 605 000 Kč, 198 kg V4 S = 759 000 Kč, 195kg V4 SP = 969 000 Kč, 194 kg |
Výměna motorového oleje | - | - | 12000 Km |
Seřízení ventilové vůle | - | - | 24000 Km |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.