husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Feffe82 (0) napsal 14.05.2015 v 10:19

Líbí se mi článek, vlastně všechny články od pana redaktora Podušky, i samotná motorka. Přemýšlím o její koupi a rád bych se zeptal vyšších majitelů nebo jezdců, kteří se na ní měli možnost svézt, jestli neměli problém se zrcátky přímo na řídítkách? Měřím cca 190 cm a měl jsem možnost vyzkoušet "sestřičku" Gileru a zrcátka mi přišly nízko a příliš blízko. Dá se na ně zvyknout? Díky za každý postřeh!

nikdonic (1) napsal 20.09.2012 v 00:08+1

ahoj všem příznivcům ,najezdil jsem na maxu 6000 km za 3 měsíce je to hlavně super spolehlivá mašina(ujel jsem třeba na zátah 700 km po evropských dálnicích 125-150 km /hod bez sebemenšího problému a velmi nízkých nákladů) doporučuji všem kdo fandí skůtrům a na barvě samolepek jim moc nezáleží

neznamyScooterD (1088) napsal 31.08.2011 v 14:17+1

áááá piaggio group, jsem zapomněl, pak je to naprosto jednochuje a celkem logickej marketingovej tah jak s minimálními náklady trochu přikrmit zřejmě ne příliš úspěšněj projekt. Designem myslel autor zřejmě samolepky

alesmoto (36) napsal 30.08.2011 v 16:50

Je divný, že Aprilia přenese vzhled závoďáku na scootera, kterej není žádná novinka s trochu převrtanou 250 s bídnejma 22koněma. Disign RSV 4 by si zasloužil zcela něco jiného.

BobikaT5R (17) napsal 30.08.2011 v 12:54

To mart300... udržím se na tom úplně v pohodě. Jel jsem takhle asi 1,5 hodiny po dálnici v kuse a v poho. Rychlost jsem měl tak mezi 130-150 km/h - mám laděný variátor Polini, při 150 mi to točí necelých 7000 ot/min. Plexi nastavený na nejnižší výšku, tím se asi i zpevní, protože se nijak nevlní. A potom na výšku měřím 180 cm, takže nejsem moc velkej. A 300-vka určitě na normální ježdění stačí, akorát když se svezeš na 500-stovce, tak to je prostě jiné kafe. A spotřebu mám mezi 4-5 litry. Nejméně jsem se dostal na 3,3 při kochací jízdě na Šumavě.

mart300 (0) napsal 30.08.2011 v 12:20

To Bobika... Jak se na tom při té rychlosti udržíš??? To ti přední plexi musí pěkně namlátit hubu Já už při 120km pociťuju hodně nepříjemné turbolence, plexi se vlní jak stará štětka... Jinak ta třístovka není zas tak slabá, na běžný provoz plně dostačující, ve městě perfektní akcelerace, na dálnici nemá co dělat Kupoval jsem ji kvůli spotřebě a dojezdu. Mám skoto o litr nižší spotřebu...

BobikaT5R (17) napsal 30.08.2011 v 11:48

Jasně, tohle je čistokrevná Gilera Nexus pouze s nápisy Aprilia. Mám doma Nexus 500 a opravdu se vyrábí od roku 2004. Když si člověk uvědomí, že už se to dělá 7 let a Aprilia to prezentuje jako novinku na kterou je tolik pozitivních ohlasů, tak to tedy v tom roce 2004 musela být Gilera Nexus jako zjevení z jiné planety. Je vidět, že Italové design umějí jako nikdo jiný. Jinak Gileru co mám je velice spolehlivý a výkonný skútr, mohu jenom doporučit. Akorát bych asi objem 300 nevolil, protože skútr je to poměrně těžký a 300-stovce schází koníky. 500-stovka je už jiné kafe, podle GPS mi jede 165 km/h, podle tacho přes 180 (oni ty rychloměry hrozně kecají).

zmulin (371) napsal 30.08.2011 v 11:19

Tak v koncernu máme zrovna dvojče Seat Exeo,což je minulá A4 jenom s jinou maskou...
Tady to možná bude stejný a Gilera vyjede s novym-sportovnějšim a modernějšim modelem,přičemž bude Piaggio koncern vesele vydělávat dál na starym přejmenovanym Nexusu

mart300 (0) napsal 30.08.2011 v 09:56

Obdivujete tu něco, co se vyrábí od roku nějakých 2004 (tuším) - krok Aprilie, tak trochu nechápu, ale budiž po jejich. Měli přijít s designově novým modelem s třeba osvědčeným motorem Piaggio 300ie... Je to Nexus s nápisem Aprilia. Beztak se to dělá ve stejný fabrice .

rrss (0) napsal 30.08.2011 v 09:08

Jo jasně, takže když vyjede Škoda Leon nebo Škoda Passat, bude podle tebe vše v pořádku: ?ůj poslední příspěvek, než nás admin zařízne, tohle už je hodně mimo téma článku.

zmulin (371) napsal 30.08.2011 v 08:43

Nevim,proč by měli něco kupovat,nebo kopírovat,když je Gilera ve stejnym koncernu nějakej lehčí tuning a těch 150km/h to pojede...

rrss (0) napsal 30.08.2011 v 08:31

Číňani taky dostali z USA objednávku na Daytonu a tak ji jen vyrobili nic nekopírovali, to jen podnikavý Amík okopíroval HD. Nebudeme se tady o tom doufám hádat. Prostě továrna něco vyrobí, a ti, co to doma nemají a chtějí kritizovat, to pak zcela bez znalosti věci kritizovat zkoušejí
Pokud jde o rozdíly v maximálce, tak pokud výrobce dostal plány včetně řešení převodu, tak nejspíš návrhář přizpůsobil rám motoru a pokud je rám po 125 a 300 ccm stejný, tak prostě rám nesmí být "pomalejší než motor", proto 300 ccm zpřevodovali tak, aby to moc rychle nejelo, já se tomu nedivím.

neznamyScooterD (1088) napsal 30.08.2011 v 06:52

rrss> obávám se že nikdo nic nekopíroval, prostě si to koupili Apropo to je takovej rozdíl mezi 50kou která jede 80 a 125 která jede 100? Těch 20 kg a 20 km navíc způsobí nějaké mrtvé? Snad ne.

neznamyScooterD (1088) napsal 30.08.2011 v 06:49

tak design Aprilia rozhodně nenavrhovala Co se týče maximálky, tak 150 jede nexus 500, kterej je ještě malinko vychytanější. Nicméně třeba to topení na nohy je pravda luxusní a několikrát jsem ho využíval. Co se týče spolehlivosti nemá smysl přemejšlět, piaggio motor je piaggio motor

rrss (0) napsal 30.08.2011 v 06:44

Design ++ i když tady někomu vadí, že je to "okopírované"... a pak se nadává na číňany Motor ++, ale být to na elektriku za tuhle cenu, tak to je ještě lepší. Zas tak extrémně rychlé to podle recenze i podle tabulky parametrů výrobce není.
Na druhou stranu se nedivím ceně 125 ccm verze - vezměte v úvahu, že od 1.1.2012 může na 125 ccm skůtr každý, kdo má jen ŘP B - to zas bude mrtvol... nebo naopak přibude skůtrů a relativně ubude nehod, protože začnou na 2 kolech jezdit normální lidi?

mart300 (0) napsal 29.08.2011 v 22:49

Nechápu tento komentář - "nezapře výraznou podobnost se vzhledem Gilery Nexus". Vzdyť je to Gilera Nexus 300, jen s nápisy Aprilia. Mám černou třístovku Nexus, takže zkušenosti pomalu sbírám... Maximálka 150??? Na to rychle zapomeňte - já jel podle navigace nejvíce 122 a že by se mu chtělo více, no nevím. Čekat na to 5 minut je podle mě kravina. Jinak tacho ukazuje o 15 km více, takže dle něj byla max rychlost kolem 140km. A hlavně díky posezu je to v této rychlosti hodně nepříjemné. Je to skútr, ne motorka, tak si to přeberte jak chcete A na uváděnou spotřebu 3 l na 100 jsem se taky nedostal a to se snažím jezdit co nejvíce eko. Mim mám 3,3litru. I tak je to příjemný když se dá na nádrž ujet skoro 500km

Mareckin (8) napsal 29.08.2011 v 22:27

Maximálku bych tipoval tak na 150 km/h

fapeko (-3) napsal 29.08.2011 v 19:30

Krásný skůtřík , už dlouho po něm pokukávám ale pokud vím tak k dnešnímu datu je jen jeden kus v ČR . Počkám do zimy a potom se uvidí jaká bude cena

Sir_Jim (6) napsal 29.08.2011 v 19:29

HH na skutru v kombineze !! to jsem ještě neviděl a už vůbec ne v testu To má být nějaká parodie? Se divím, že ten skůtr netestovali na okruhu! (alespoň mu ladí barvy kombi se skutrem) Jinak pěkný článek.

BaRT_Czech (45) napsal 29.08.2011 v 18:50

jaká je maximálka?

Foxx5 (633) napsal 29.08.2011 v 17:53

Líbí se mí, líbí, Půjčte mě to a já vám ten test na 50tis.km udělám. Skoro každý den jezdím 40 km z Brandýsa do Hostivic a zpět, pěkně přes centrum a celou Prahu. To bych byl zvědav, po kolika km by ze skůtříka začali na těch pražskejch komunikacích odpadávat součastky. (jen takové postesknutí na stav pražských vozovek)...

Paulo (2561) napsal 29.08.2011 v 13:53

móóc pěkný

DMC.motobiker (-23) napsal 29.08.2011 v 12:42

Vespa je Vespa , tohle mi nic moc neříká...

Italofil (41) napsal 29.08.2011 v 12:20

Ono to má i topení na nohy!

Italofil (41) napsal 29.08.2011 v 12:14

Co mám asi tak na to vše napsat? Dišajn, cena a ten doješt? No paráda

SuperSic58 (1307) napsal 29.08.2011 v 10:48

Krásnej skútr. Co udělat ještě dlouhodobej test na 50tis. km? Abychom se přesvědčili o kvalitě tohoto italského hřebce?

8steve2 (0) napsal 29.08.2011 v 10:40

Pekna reklama a kde je ten test?

Jarda (281) napsal 29.08.2011 v 09:35

Foxx5: Opraveno, dik.

Foxx5 (633) napsal 29.08.2011 v 08:44

Divný je, že připomíná "litrový DVOUVÁLEC RSV4"...To je snad čtyřválec, ne? Jinak výborně...

foky (156) napsal 29.08.2011 v 08:31

Pěkně napsáno. Docela mě u Italskýho skútru překvapily pneu Michelin CityGrip v základu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist