globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Filipus (1) napsal 23.12.2015 v 16:04

Jsem majitelem tohoto skutriku,a nedám na něj dopustit..podvozek funguje na 1podtrzenou,motor výbornej,kterej se nechá pěkně točit,brzdy trošku slabší..Reálná rychlost se 100octanovim benalem po dálnici 132km/h,ve 2 dálnice 110km/hod..Přemýšlel jsem o x maxovi400,ale po vyzkoušení jsem zklamaný,takže Sr max 300 to jistí,hned,jak udělám dekle na velkou.Za mě dávám Maxikovi plnej počet bodů,na ty brzdy se da zvyknout.A ted do mě😊

ostravak (0) napsal 23.12.2015 v 12:14

Tak já jsem jel na obou, vzhledově jsou motorky pěkné(v červenočerné barvě) a celkem i moderní. SR MAX 125 ve dvou do kopce jede asi jako lepší SIMSON, to SR MAX 300 už je opravdu jiné kafe a jen nepatrně dražší se zhruba stejnou spotřebou, netřeba jej tolik točit, Jinak skútr je pohodlný, dostatečně veliký oproti jiných, moc na vás nefouká. Za mě jedině SR MAX 300

PauliniEnrico (5) napsal 11.06.2015 v 23:42+1

Ahoj lidi, vzhledem k vlastneni skutru Yamaha X-Max 250 jsem neodolal nabidky na testovani skutru z nabidky A SPIRITu.. timto chci objektivne zhodnotit prave SR Maxe:

to, co tady pise autor clanku.. je pravda. Hezky skutr, libivy, design pecka... avsak je to jak mnozi pisi prevlecena Gilera Nexus. Bohuzel z nejen meho pohledu pri blizsim kouknuti velmi pokulhava zpracovani, licovani plastu, drnceni plastu vcetne slepych kontrolek na riditkach. Za ty penize si myslim, ze i tyto nedostatky stoji za sdeleni. Nechci hanit atd... ale nova Yamaha X-Max, ac je drazsi, tak tech par korun navic se vrati x-krat zpet... muj skutr je z roku 2009 a novy SR MAX 2015 je dilensky hure zpracovan nez X-Max 2009... nejlepsi je prijet do Prahy Vrbovky, kde mate Yamahu+Aprilie de facto vedle sebe a zhodnotit to sam vsem, at to jezdi a stastny navrat domu.

ok8 (14) napsal 11.06.2015 v 16:59

DT 300i, borec jen zapomněl, že tachec ukazuje o 5% víc. Takže cca 8,5s.

https://www.youtube.com/watch?v=bMKuwKJWsPE

A DT 350i by právě už mohl mít poladěný tlumiče. Už se prodává, je na YT.

ok8 (14) napsal 11.06.2015 v 16:38

neznamyScooterD: zkus popsat, co ten podvozek podle tebe dělá. Mě přijde poněkud tvrdší (tlumení), než by se na jinak pohodlný skůtříček slušelo.

Zelinář: ještě počkej na Downtown 350. DT 300 mám a x-max 400 na mě dojem teda neudělal. A to jsem si myslel, že "japonci jsou pořád ještě lepší". Si pusť i toho zatáčeča nohama Šilera, jak Kymco skůtříček chválí, už dvakrát

Badarala (13) napsal 11.06.2015 v 16:32

Jj, Downtown na to, že je to jen třístovka, jede ukrutně, Aprilia se tomu vůbec nepřibližuje. Ale přesně, jak napsal neznamyScooterD, podvozek má zase (daleko) lepší Aprilia. A co takhle koupit pár let jetého T-maxe? Všichni se shodnou, že ten je nejvíc, ale úplně nejvíc nejlepší Akorát, že na tom nikdo nedokáže jezdit pomalu, takže pak trošku víc papá

Zelinář (292) napsal 11.06.2015 v 15:47

Diky ti. Jsem vicemene rozhodlej pro X-MAX400, ale porad me hloda rozdil 50tis kc. Ono dat za skutra 169tis je celkem ranec, ale prej to je o dve tridy vejs, tak budiz Yamaze zaplaceno...

neznamyScooterD (1088) napsal 11.06.2015 v 15:07

zelinář> motůrek na tříkilu je takovej až bych řekl moc hodnej, samozřejmě jede podstatně líp než dváca, zejména co se týče akcelerace řeknu třeba do 50km/h nicméně pak už se nic zásadního neděje. Možná bych ho přirovnal k 250ce X-maxu. Spolehlivost viz dváca, nevim, že by měli nějaký problémy. Upřímně v této kategorii mě nejvíc zaujalo tříkilo od Kymca, Měl jsem ho jak v Downtownu tak v GTčku, a až na to, že je trošku syrovější letí jak raketa. Jenže třeba na Downtownu pak zase nestíhá podvozek, když se trošku zatlačí na pilu. Takže ideál motor z downtownu do SR maxe

pajapaja (37) napsal 11.06.2015 v 14:35

no,jestli je 110 000 za dvácovýho skůtra "docela fér" nevím,nevím.

skiman (0) napsal 11.06.2015 v 12:40

Tento scooter je špička ve své třídě. Ale proč je to od Aprilie novinka, když identická Gilera Nexus je vyráběn od roku 2004

Zelinář (292) napsal 11.06.2015 v 11:52

to neznamyScooterD: mam zajem o 300ku, dej mi nejake info o motoru, zivotnosti atd. Krasne se tve komenty ctou

neznamyScooterD (1088) napsal 11.06.2015 v 11:28+3

Tak Piaggio se samozřejmě snaží těžit z úspěchů RSV4ky v bajcích a v podstatě celý porfolio je tomu přizpůsobený. A není nic jednoduššího než nalepit na skladový skútry WSBK samolepky a novej divoch je na světě Za mě je teda i posez trochu sportovnější, sedačka vysoko, i se zadními tlumiči celkem tvrdá, navíc lehounce nakloněná dopředu což dává jezdci lehce sportovnější pocit. Samozřejmě kde jakejkoliv sport končí je motor a brzdy. Brzdy to je piaggio klasika, sice jsou kotouče nesmrtelný a poznat podle nich nějakej nájezd je téměř nemožný, ale brzdej účinek není proti konkurenci nic moc. Motor trošku brzdí sérivej variátor, kterej je naladěnej lehce "připosraně" a ani akcelerace ani maximálka na Hondu či Yamahu prostě nemaj.( Na druhou stranu pokud do něj lejete správnej a kvalitní olej. je snad až na volnoběžku motor nesmrtelnej) Je pravda že budík si umí zapamatovat i maximálku, a na většině těchto strojů najdete cifru lehce přes 120km/h ale to je ze skály dolů K budíkům ještě maličkost spotřebu ukazují stylem nájezd km na jeden litr, tedy pro zjištění spotřeby na 100km to chce trošku matematiky Co se týče designu tak je pravda že v některých detailech působí ve srovnání s konkurencí trošku zastarale, nicméně jako celek pořád válí a s jediným faceliftem(navíc poměrně zdařilým jak esteticky tak funkčně) funguje už víc jak deset let. A i dnes když někdo shání něco se sportovním kukučem vybere nejčastěji nexuse! Velmi příjemné je i vstřikování které odbouralo některé problémy s karburací u starších modelů. Celkově spolehlivej nestárnoucí pracant, po kterym se občas i nějakej kocour otočí

JohnnyBee (16) napsal 11.06.2015 v 09:53+1

Je to přebrandovaná Gilera Nexus, tak jaké Aprilia geny a odkazy na RSV??? A tudíž není stará (design) 4 roky, ale více než 10.

Zelinář (292) napsal 11.06.2015 v 08:57

Stale mi vrta v hlave 300vka. Porad si rikam, jestli je ten X-MAX 400 fakt o 50tis kc lepsi?

jean192 (153) napsal 11.06.2015 v 08:27

Pre mňa ideál na dochádzanie do roboty, mám to cca 20 km, pol na pol mesto/okresky. Veľká výhoda tejto mašiny je, že je použiteľná celoročne a necítil by som prievan na svojej vagíne.
Len na jej kúpu by som potreboval európsky plat, nie slovenský...




TOPlist