globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PasarloPipa (-22) napsal 17.04.2018 v 23:53-2

Makarónská hujda s výtopnou pod zadkem...ani zadarmo.

Žabinátor (69) napsal 17.04.2018 v 13:14+1

Je krásná, jenom potvrzuje jak je Dorso nadčasové. Mám 750, první ročník 2008. Za celou dobu "evoluce" víceméně jen nabarvili rám a změnili budíky. Díky emisním kravinám má moje 750 s výfuky Arrow o 10kg méně a o 2 koníky více... tomu říkám krok kupředu za 10 let Nicméně je stále nesmírně sexy. V době kdy vyšla na trh to muselo působit jako zjevení

tom.es (9) napsal 17.04.2018 v 11:54

Ty jsi mladej a blbej nebo jenom blbej ?

Robinsson (-13) napsal 17.04.2018 v 08:41

tom.es: ještě, že tu máme EU. Ta to snad zakáže. Když už tam musí být abs z výfuku létají rozkvetlé sedmikrásky. Tak bych zakázal aby motorka mohla jet po zadním a jet více než 50 v obci. Je to pro nás nebezpečné.

tom.es (9) napsal 17.04.2018 v 08:13-1

Rád se mrknu na nový článek, fotky...fotky máte efektní, ale napadlo vás někdy, že mladí se budou chtít připodobnit stylu ježdění co prezentujete na fotkách a třeba na to nemají? ( nemyslím peníze ).
Sorry, že to není k článku, ale nedalo mi to..

SuperSic58 (1306) napsal 17.04.2018 v 06:06+1

Ty bláho to je nudnej test

zmulin (371) napsal 16.04.2018 v 22:15

Pořád krásná motorka.Jenom by to mohlo bejt lehčí a s větší nádrží..

Alša (0) napsal 16.04.2018 v 19:22

Ještě že máme benzinky na každém rohu.

Romanko (1206) napsal 16.04.2018 v 17:47-2

Ty mínusy? Je to italský stroj určený hl. pro Itálii, takže nejpozději po hoďce kafíčko na pumpě a při tom se dá i natankovat = žádný problém, ba naopak to zvyšuje komunikativnost majitele. A přepínač blinkrů? To tam fakt je? Aha? A na co?

mRKEF (88) napsal 16.04.2018 v 13:49

Měl jsem 750 a tepla tam šlo dost. Nádrž ultra malá k posrání. To mě na ty mašině vadilo hodně moc. Spotřeba dost velká a byť jen menší projížďka téměř vždy znamenala návštěvu pumpy. Navíc 12l je asi hodně optimistických. Jednou mi došlo (naštěstí přímo u pumpy) a nacpal jsem tam asi jen 10,5l a už to chcalo přepadem ven.

Bohužel u mě nějak převládla negativa toho stroje (těžké, užrané a pohodlí ve dvou k prdu - žádná madla pro spolujezdce)

BendaWR (38) napsal 16.04.2018 v 13:25

Podle fotky č.18 je sedlo na rozžhaveným pekáči - tlumič výfuku zabírá snad celou plochu pod sedlem. Netopí to poněkud? Co na to hemoroidy jezdce?

Sám jsem to na svým FZ6 řešil, izolace nefungovaly, nakonec výměna za Termignoni a spokojenost - jak s teplotou, tak se zvukem

jees (11) napsal 16.04.2018 v 11:20+1

Taky mě ta váha zaráží, motárdovat někde s 200kg motorkou není asi úplně odvaz

FiZzeR (362) napsal 16.04.2018 v 10:37+1

186 suchá? Nějak nám ty motorky čím dál víc tloustnou




TOPlist