4x naked bike: supernaháč nebo roadster?
Text: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 20.9.2018 | Zobrazeno: 35 712x
Kapitoly článku
Technické údaje
Yamaha MT-10 2018 | Aprilia Tuono V4 1100 RR 2018 | Ducati Monster 1200S 2018 | Moto Morini Corsaro 1200 ZZ 2018 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 998 cm3 | 1077 cm3 | 1198.4 cm3 | 1187 cm3 |
Výkon | 118 kW | 129 kW | 108 kW | 102.5 kW |
Výkon při otáčkách | 11500 ot/min | 11000 ot/min | 9250 ot/min | 8500 ot/min |
Točivý moment | 111 Nm | 120 Nm | 124 Nm | 125 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min | 9000 ot/min | 7750 ot/min | 6750 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Vidlicový | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 4 | 4 | 2 | 2 |
Rozvod | DOHC | DOHC | desmo | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 79 mm | 81 mm | 106 mm | 107 mm |
Zdvih | 50.9 mm | 52.3 mm | 67.9 mm | 66 mm |
Kompresní poměr | 12 : 1 | 13.6 : 1 | 13 : 1 | 11.9 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | - |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | - | - | Trubkový | Trubkový |
Materiál rámu | - | - | Trubkový | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | 120 mm | 130 mm | 135 mm |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | 130 mm | 149 mm | 135 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 M/C (58W) | 120/70 ZR 17 | 120/70-ZR17 | 120/70R17 |
Rozměr zadní pneu | 190/55 ZR17 M/C (75W) | 200/55 ZR 17 | 190/55-ZR17 | 190/55R17 |
Rozvor | 1440 mm | 1445 mm | 1485 mm | 1450 mm |
Úhel hlavy řízení | 24 ° | 24.7 ° | 23.3 ° | 24.8 ° |
Závlek předního kola | - | - | 86.5 mm | 103 mm |
Výška sedla | 825 mm | 825 mm | 795 mm | 860 mm |
Suchá hmotnost | - | 184 kg | 185 kg | - |
Pohotovostní hmotnost | 210 kg | 205 kg | 211 kg | 192 kg |
Objem nádrže | 17 l | 18.5 l | 16.5 l | - |
Rezerva | - | 4 l | - | - |
Množství oleje | 3.9 l | - | - | - |
Spotřeba | 8 l/100 km | 8 l/100 km | - | - |
První cena | 369990 Kč | 399900 Kč | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 349900 Kč | 429000 Kč | 479900 Kč |
Poznámka | MT-10 SP 429.990,- (plně nastavitelný Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS), TFT přístrojovka) MT-10 Tourer 399.990,- MT-10 SP Tourer 469.990,- | - | - | Pohotovostní hmotnost je udávána bez paliva v nádrži. |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Autoři článku obdrželi prémie 99 Kč od 13 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Tifone přispěl 3 Kč
NP přispěl 3 Kč
sdanny přispěl 9 Kč
masi přispěl 9 Kč
zmulin přispěl 9 Kč
FiZzeR přispěl 9 Kč
Lucasbiker přispěl 9 Kč
JollyJoker přispěl 9 Kč
Uhličan přispěl 9 Kč
Kaabo přispěl 9 Kč
Jiroos přispěl 3 Kč
Toncek přispěl 9 Kč
Freddy_X přispěl 9 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?