husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Z750 (3) napsal 09.12.2018 v 10:04+1

Jak je vidět, každý preferuje něco jiného, letos jsem pořídil Mt 10 a můžu všem vyžšim postavám jen doporučit,, neboli nohy,stupačky a řídítka jsou ve skvělé pozici, jak na rychlou jízdu tak na pohodu, motor má výkonu na rozdávání už od spoda, což je super, protože si připadáte že máte 2 a 4válce dohromady, motorka celkově čitelná, vyloženě padne do ruky, supr jedinečný zvuk, jak v moto gp,, měl jsem motorek víc ale tahle mě vážně dostala, je super ve všech směrech, běžte se svézt uvidíte sami co ta bestie umí, podvozek je na naše okrsky akorát,brzdy mi vždy zvadli po dlouhé rychle jízdě na všech motorkách, tato brzdí úplně normálně, jediný mínus musíte sundat stupačky spolujezdce protože překáží,když chcete mít nohu na špičce to je pravda, trochu tvrdší sedlo,žádné úložné místo pod sedačkou, to mě vyloženě vadí, nedat si někam tel.penzenku a cigára... Jinak na naše ježdění po silnici je prostě dokonalá a hrozně návyková,co mě překvapilo je že mají dobře vymyslenou aerodinamiku, na motorce moc nekouká, zalehavam až při nějakých 230,do té doby se dá sedět v klidu s tím mytim běžte do háje, když máte normální přípravky a wapku,jde to na pohodu Za mě 1 s hvězdičkou

jerseySE (10) napsal 18.10.2018 v 13:53+1

Ještě že už Tuono mám, jinak bych si ho šel koupit

matt (38) napsal 03.10.2018 v 12:51

maTooB: tak se směj ono ty brzdy na ježdění po silnici stačí... bohatě.. když néé tak zmáčkneš větší silou - bohužel, každy si myslí jaký je střelec a co všechno pozná, ale opak je pravdou.
Další věc jsou destičky, dáš kvalitnější a je to úplně jiná brzda...

mám zx10r 04-05 a tam na ty brzdy každý nadává..ale opět na normální silnici stačí - nestalo se mi, že by se páčka propadla. byl sem sní i na okruhu a tam už je to o dost horší, ale to je jiná kapitola...

matt (38) napsal 03.10.2018 v 12:44

SuperSic58: spíš to vypadá, že máš rád s konopím

maTooB (5) napsal 24.09.2018 v 13:25

Super test, skvele napisane

Musim sa smiat, ked sa niekto viezol iba na yamahe a ide hodnotit brzdy. Jasne, ze ked nepoznas nic ine, tak ti stacia, ale ked okusis lepsie, tak sa rozsvieti

SuperSic58 (1307) napsal 22.09.2018 v 08:30

matt> a jakou sis dal tu salátovou zálivku? Já mam rád s provensálskym kořením.

matt (38) napsal 21.09.2018 v 12:06

100 lidí 100 názorů

jel sejm jen na MT10 SP - opravdu vynikající motorka od motoru podvozku a ty brzdy v normálním provozu úplně bez problému nepociťoval jsem nějaký problém...to sem brzdil i z 250 a pohoda a to, že mají pačky jiné nastupy si člověk zvykne.
hmostnot, ovladatelnost úpe v poho ale ten "taťkovskéj posed" je fakt zvlaštní a ještě umocňuje že je to větší beste než je...
a vzhled na obrázku se mi nelíbí, ale na živo ano - ale umývat bych to nechtěl
oproti MT09 SP - velké zklámání - nesedla mi.. vibrace motoru hrozný a zvuk se mi teda nelíbil - nemohl jsem si dát nohy na špičky u stupaček (narážel jsem patou do stupaček spolujezdce)

na ostatních jsem nejel, takže můžu hodnotit pouze desing. tuono,monster mt10 a nejmín se mi líbí MM, ale na živo by to možná dopadlo jinak

IvanDvoutakťák (5069) napsal 21.09.2018 v 09:38

Migu, díky - takto se ke svým oponentům vyjadřují bajkeři-gentlemani
Vůči tomuto Monsteru se ale já smiřlivě vyjádřit nedokážu
Pohled zboku : reflektor jakoby už po nárazu a "potrubí" jak v JE ...
No ale co s ním dělat, když je to Véčko

martinn1313 (55) napsal 21.09.2018 v 07:41

Migu, Monster se nelíbí hodně lidem

Jak už jsem jednou psal, Ducati podle mého vkusu dělá nejhezčí superbike na světě a nejhezčí velké cenduro (a nevím, kam řadit Diavela, ale ten je taky nejvíc nejhezčí ;o). Monster se mi ale nelíbil nikdy.

zdalis (17) napsal 21.09.2018 v 07:41

super srovnávačka, dík ... nový cébéčko by se tam fakt hodilo mezi holky nahatý ... ale jinak u mě vyhrává asi monster za design a určo pojede nejlíp odspoda

_Hans_ (26) napsal 20.09.2018 v 23:57+1

IvanDvoutakťák - není to o tom, že by MT brzdila blbě, ale chování by mohlo být lepší - menší gumovost. Když už tam dali elektronicky Ohlins, tak uz tam rovnou mohli dat i ty Bremba.

Namydlenej-Blesk (0) napsal 20.09.2018 v 21:51

Ještě chybí Superduke 1290

Gonzo (60) napsal 20.09.2018 v 21:50

Fajn Migu. Mne se taky nelibi

sushi7474 (5) napsal 20.09.2018 v 21:38

Super test - diky!

Velmi ocenujem, ze ste zaradili aj trochu exoticke MM Corsaro! Za mna je to vitaz, aj preto, ze ten motor uz poznam z Granpassa

Mig_35 (345) napsal 20.09.2018 v 20:17+2

Ivane jsem rád, že poznávám konečně někoho, komu se Monster nelíbí. já asi neznám hezčí motorku napříč kategoriemi a značkami

IvanDvoutakťák (5069) napsal 20.09.2018 v 19:36-1

No a že může KTEREJKOLIV z motocyklů r.v .2000 a pozdějších mít
JAKÉKOLIV problémy s nedostatečnými brzdovými parametry,
tak to je už úplně mimo moje chápání ...

JollyJoker (1004) napsal 20.09.2018 v 19:28

Pěkný test a s hodně postřehy souhlasím. Každopádně Fun Factor má pro mně Corsaro,Tuono ho má taky,ale superbikové srdce nezapře.

Lucasbiker (175) napsal 20.09.2018 v 17:14+1

Moc pekne napsany clanek, zadne blaboly, ale fakta, ta je lepsi v tom, ta v tom a s prihlednutim k cene bych bral tu a tu. Tak by mely testy vypadat

Karlos31 (95) napsal 20.09.2018 v 17:13

Děkuji za test, na něco takového jsem dlouho čekal. Škoda že corsaro nebylo ve verzi ZT, to je můj favorit a monster je taky v užším výběru, těžké to rozhodování, budu muset obě projet!

IvanDvoutakťák (5069) napsal 20.09.2018 v 16:33

Patřím už ke "kamenožroutům bajkingu" , klasiku mám nadevše , ale to ještě neznamená,že se mně (samotnému?) musí líbit všechno, co se na nás hrne
z projekčních kanceláří světových výrobců
To co je v tomto testu nesrovnávám s letitou klasikou XJR na profilovce
komentátora Jardy, ALE na rozdíl od automobilů, kde "vše" kryje karoserie
co nejlíbivějších, estetiku nepopírajících tvarů, musí, nebo by aspoň měly,
i motocykly přinášet určitý estetický zážitek, i když tedy jsou "nahé" !
Ovšem pohled na testovaného Monstera s jeho vzhledu dominujícím
zakrouceným výfukovým potrubým je, aspoň pro mne, "čirou hrůzou",
o MT ani nemluvě (zvlášť zleva) a u Corsara zase zprava ...
Tuono jediná (mně) poskytuje libý pohled jako jediná, i když ji autor
článku popisuje jen jako RSV-celokapotu se "zkrácenou sukýnkou"
Avšak i Tuono by si zasloužilo zakrytí výfukových trubek vlevo
Tož takový je můj náhled na "estetično" ...

JA-NE (767) napsal 20.09.2018 v 15:50

ja som MT10 skusal vsetky. brzdy som nevnimal ako problem ale vahu motoky ano..

martinn1313 (55) napsal 20.09.2018 v 15:22

_Hans_: MT-10 jsem nezkoušel, ale seděl jsem chvíli na MT-07 Tracer a ten nebrzdil vůbec ... Že by Yamaha šetřila na brzdách celkově?

SuperSic58 (1307) napsal 20.09.2018 v 14:31

z těchhle čtyřech bych bral Suzuki GSX-S 1000 Yamaha a Aprilia jsou opičárny, nedá se na to prostě koukat, Monster je pěkná mašina až na ty plasty kolem motoru, to to celý kazí a Corsaro nevim, k tomu bych neměl nějak důvěru i když nevypadá vubec špatně

zmulin (371) napsal 20.09.2018 v 14:16+1

Pěkně napsaný U mě Monster,nebo Corsaro
Příště proti BMW a Hondě zařaďte pls GSXS1000,dík

_Hans_ (26) napsal 20.09.2018 v 14:00

Pekny test Souhlasim s nazorem, ze MT-10 by zaslouzila lepsi brzdy. Zvlast kdyz uz daji elektronicky podvozek... A pak budou setrit na brzdach? Jinak by se mi parametrama libila, ale kvuli vzhledu je to pro me stejne jako pro spoustu jinych lidi mimo.

martinn1313 (55) napsal 20.09.2018 v 12:54

Dovolím si to zjednodušit. Ale musím podotknout, že mám hodně dlouhé nohy.
MT10 si 95% (?) lidí nikdy nekoupí kvůli designu. Je tedy otázka, jestli tuto motorku vůbec stavět do nějakého testu proti něčemu. Obecně mi ale k MT10 více sedí ta cestovní varianta Tourer.
Monster, asi Corsaro, a řekněme i Speed jsou motorky o charakteru, ne o parametrech. Monster je z nich nejprostornější.
Okruhářům se bude nejvíce líbit Tuono a S1000R, protože si ponechávají okruhový charakter, včetně posezu (a pak takový okruhář dokáže do testu napsat, že S1000R je nejpohodlnější, což je z mého pohledu nepochopitelné). K této kategorii možná přibude Ducati Streetfighter V4. V4 = větší rohlík, S1000R naprosto precizní, ale trochu sterilní a nudná.
No a pak je tu SuperDuke. Vlastně (kromě krouťáku) v ničem nevyniká. Vlastně jo. Sedí se na něm úplně jinak. Nám s větším vzrůstem naprosto skvěle (pozor, okruhář středního vzrůstu to většinou neocení, často naopak). Na okruh není ideální, ale i tak je tam na něm porce zábavy. A dá se na něm jezdit i normálně (u Tuona by mi to jako spoustě jiných nešlo). Komín, město, okruh, Alpy ...

JA-NE (767) napsal 20.09.2018 v 12:39

jedno je iste MT10 ne

Petak76 (4) napsal 20.09.2018 v 12:30

no tak když si to pročítám a dívám se na to, tak si říkám, že u Yamahy je období niked superbiků už zapomenuté...skončilo to u XJR...škoda, velká škoda...tahle MT-10 mi příjde fakt ...no nechci být vulgární...no nepěkná...i když nejspíš se to prodává když to pořád vyrábí...no jsem holt jinde:)

...zato se mi čím dál tím víc začíná líbit ta Italka:)...myslim Ducati

Kubik19 (775) napsal 20.09.2018 v 12:12

Jarda> tak to se velice těším, i když si myslím že s1000r by se pravě mělo testovat s MT10 Tuonem potažmo SuperDukem. :) ale jsem na to sám zvědav :)

Jarda (281) napsal 20.09.2018 v 12:02

FrancisR> Druhou kapitolu měl opravit korektor, bohužel došlo k technické chybě a nebylo to uděláno. Příště se to nestane.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist