Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam, mimo jiné, Tricity, fantastické vozítko. Radost vodit do zatáček, brzdit na jakémkoliv povrchu. Myslím, že to bude s Nikkenem podobné. Děsí mě cena. 400 tyček za motku, hmm. Ani náhodou. Kdyby to bylo bez palivových map ESP, EBD a podobných kravin...
Pro všechny škarohlídy, projeďte se, a potom mudrujte.
Dobry zpusob zabit vsechny výhody motorky. Nahradni dily a servisovat ten nesmysl ve předu to bude určitě mazec. Geonetrie přední napravy na motorce no hodně štěstí
Proč to budou vyrábět? Protože o kom se nemluví jako by nebyl! Tohle je pro Yamahu reklama na kolech. Podle mě by se tenhle systém hodil spíš pro něco víc cestovního typu FJR ale mě je to fuk protože to k životu nepotřebuju. Ale je fajn že vývoj běží.
Trosku off: vzhladom na foto yam.Fz6 kde bola na obrazkoch drobec ale nazivo az tak nie /aspon moj osobny pocit/ ...tak toto je aj na foto kuuus zeleza. Ake by to bolo plne nalozene...hmmm
4 krát upside down... aspoň bude množstevní sleva. Jako servisák to uvítám.
Technicky je to zajímavé, ale...dvě kola jsou tak nadčasové, že nejdou nijak překonat
Holt se hledají "díry na trhu".Dvě kola jsou už dávno tady,čtyři používají auta,tak zkusíme něco mezi,viz Triumph.Osobně bych toto řadil spíš ke čtyřkolkám než motorkám,ale ať si vyrábějí co se jim zamane,nechává mě to klidným.
Proste to neni motorka ani skutr, ale neco mezi, disain a exkluzivita jo hezky nekam na vystavu ale jezdit na tom nebo vyuziti v realnem zivote si nedovedu moc predstavit.
Pro mne technicka zajímavost..
Osobně vyzkoušeno gilera fuocco500 tříkolka
Výhody řidičák b, lepsi přilnavost - dve kola ve predu a strasna sranda ve smyku.. Predek stal zadek do strany..
Nevýhody vaha, citlivost na diry, spotreba. Vyšší brzdnej účinek se ztratil diky váze
Aretace polohy pouzivana občas ve meste. Jinak k ničemu
A vsichni se mi smáli ze mam skutr z ruční brzdou..
Jestli tohle bude na normální řidičák na motorku.. Tak to ztraci jedinou výhodu.. Dávám tomu rok maximálně dva
Náhodou si to dokážu představit i naložené a ve dvou a i na právě opravované asfaltce posypané drtí...
Osobní zkušenost s naloženou motorkou a babou za sebou a ten jekot co jsem slyšel v intercomu když jsem na štěrk vlítnul...a trochu si povlál ze strany na stranu...
Nemám na ni, ale svezl bych se - také už dnes nenadávám na abs a protiskluz... - ve dvou to mám pokaždé zapnuté a dost mi to pomohlo.
Pozeram, ze moto komunita je este viac spiatocnicka ako gitaristi. Skratka Yamaha dala na trh masinu, ktora posuva engineering v obore do uplne inej urovne.
A navyse pri tom dokaze ponuknut zazitky, ktore stroj na 2 kolesach poskytnut nemoze, pretoze... fyzika.
Kto jazdil Quadro, MP3 alebo Tricity, a/alebo ovlada elementarnu fyziku, tak mu zmysel 2 kolies vpredu bude uplne jasny. Pre tych pomalsich:
Tato motorka poskytne:
- 2-nasobny grip na prednych kolesach
- 2-nasobny brzdny ucinok na prednych kolesach
Ak niekto nechape tieto vyhody, tak asi na dvoch kolesach nema co hladat.
Vikendovy wannabe sunshine racer z tohto fora to tak asi nevidi, ale mat masinu, ktora ma galakticky lepsie jazdne vlastnosti v dazdi, mi pride ako dost velka vyhoda. Nehovoriac o tom, ze mimo okruhov kazdy kusok asfaltu pozera, ako by rozhodil predok - a tato motorka na veci ako elektrickove kolaje/ci stratu adhezie na predku kasle, pretoze tam ma vzdy este jedno koleso v zalohe.
Tech (a další)> opravdu si někdo myslí, že tento stroj s motorem mt-09, naprosto stejně vratky jako motorka, ovšem o 50kg těžší je pro invalidy a důchodce nad hrobem?
To je zajímavý názor
boha lidi s pohybovým hendikepem na to ani nevlezou ptže nepřehodí nějakou chromou nohu přes sedlo aretaci to evidentně taky nemá. Spusta takových lidí má problém vlézt na skutra s tunelem natož na tohle! Malou výhodu ten předek má, ale nevyváží to všechny nevýhody... Jediný co by tohle prdodejně zachránilo je automat převodovka... Rozjetí prodeje v půlce sezony asi taky není uplně ideal :-/
Netvrdím, že bych to chtěl ale nezatracoval bych to abychom se nedivili jaká palice se na tom dá jet doufám, že to za nedlouho vyzkouším a pak si na to teprve udělám názor na důchod je to dobrý lepší než plechovka
Elzon...mas absolutnu pravdu, venuju sa uplej blbosti a nie podstatnym veciam. Na nastupcu XT a malej Tenere cakame uz pridlho, vsetci konkurenti v segmente adventure a cestnych endurach nieco maju od 300 do 800kubikov Yamaha ma v ponuke velke hovn... je to trapne ked si prelistujete ponuku adv alebo offroad a je tam SuperTenere. S tym by mimo asfalt siel asi len masochista...
Mam, mimo jiné, Tricity, fantastické vozítko. Radost vodit do zatáček, brzdit na jakémkoliv povrchu. Myslím, že to bude s Nikkenem podobné. Děsí mě cena. 400 tyček za motku, hmm. Ani náhodou. Kdyby to bylo bez palivových map ESP, EBD a podobných kravin...
Pro všechny škarohlídy, projeďte se, a potom mudrujte.
Dobry zpusob zabit vsechny výhody motorky. Nahradni dily a servisovat ten nesmysl ve předu to bude určitě mazec. Geonetrie přední napravy na motorce no hodně štěstí
Tento paskvil si muže koupit leda blázen. Moc nechápu jaký má smysl do toho vůbec investovat peníze - konstrukce, vývoj, výroba atd. ???
Proč to budou vyrábět? Protože o kom se nemluví jako by nebyl! Tohle je pro Yamahu reklama na kolech. Podle mě by se tenhle systém hodil spíš pro něco víc cestovního typu FJR ale mě je to fuk protože to k životu nepotřebuju. Ale je fajn že vývoj běží.
Dovolim si citovat klasika: “tudy ne, pratele...”
Superbike... pre invalidov
Trosku off: vzhladom na foto yam.Fz6 kde bola na obrazkoch drobec ale nazivo az tak nie /aspon moj osobny pocit/ ...tak toto je aj na foto kuuus zeleza. Ake by to bolo plne nalozene...hmmm
4 krát upside down... aspoň bude množstevní sleva. Jako servisák to uvítám.
Technicky je to zajímavé, ale...dvě kola jsou tak nadčasové, že nejdou nijak překonat
Holt se hledají "díry na trhu".Dvě kola jsou už dávno tady,čtyři používají auta,tak zkusíme něco mezi,viz Triumph.Osobně bych toto řadil spíš ke čtyřkolkám než motorkám,ale ať si vyrábějí co se jim zamane,nechává mě to klidným.
Proste to neni motorka ani skutr, ale neco mezi, disain a exkluzivita jo hezky nekam na vystavu ale jezdit na tom nebo vyuziti v realnem zivote si nedovedu moc predstavit.
@JohnnyS08
Like... what?
Tak v zimě se to může hodit
Pro mne technicka zajímavost..
Osobně vyzkoušeno gilera fuocco500 tříkolka
Výhody řidičák b, lepsi přilnavost - dve kola ve predu a strasna sranda ve smyku.. Predek stal zadek do strany..
Nevýhody vaha, citlivost na diry, spotreba. Vyšší brzdnej účinek se ztratil diky váze
Aretace polohy pouzivana občas ve meste. Jinak k ničemu
A vsichni se mi smáli ze mam skutr z ruční brzdou..
Jestli tohle bude na normální řidičák na motorku.. Tak to ztraci jedinou výhodu.. Dávám tomu rok maximálně dva
Je to taková technická chuťovka, ale prodejní rekordy to určitě trhat nebude a v našich končinách tuplem ne, ale rád bych to vyzkoušel.
Náhodou si to dokážu představit i naložené a ve dvou a i na právě opravované asfaltce posypané drtí...
Osobní zkušenost s naloženou motorkou a babou za sebou a ten jekot co jsem slyšel v intercomu když jsem na štěrk vlítnul...a trochu si povlál ze strany na stranu...
Nemám na ni, ale svezl bych se - také už dnes nenadávám na abs a protiskluz... - ve dvou to mám pokaždé zapnuté a dost mi to pomohlo.
Ale ta aretace... to mi hlava nebere také.
Jen mi řekni, proč to nemá aretaci, když už to má dvě kola ? To přeci musí být jedna z hlavních výhod těhle vozítek, ne ?
Všichni ti "inženýři", co už teď tady přesvědčeně kritizujou jak je to nahouno, naprosto jistě a nezbytně schází Yamaze v teamu motokonstruktérů...
páč ta firma je evidentně zoufalá, vyrábí jen pikačoviny a míří bez vás k úpadku, vždyť jen vy nejlíp víte, co bude prodejní megatrhák...
Chybí mi od níže prezentovaných kritiků jediná odpověď na otázku "kdo z vás na tom už jel, že tak suverénně kritizujete?"
Kitko> v tý tvojí elementární fyzice je třecí síla odvislá od styčný plochy, co?
Pozeram, ze moto komunita je este viac spiatocnicka ako gitaristi. Skratka Yamaha dala na trh masinu, ktora posuva engineering v obore do uplne inej urovne.
A navyse pri tom dokaze ponuknut zazitky, ktore stroj na 2 kolesach poskytnut nemoze, pretoze... fyzika.
Kto jazdil Quadro, MP3 alebo Tricity, a/alebo ovlada elementarnu fyziku, tak mu zmysel 2 kolies vpredu bude uplne jasny. Pre tych pomalsich:
Tato motorka poskytne:
- 2-nasobny grip na prednych kolesach
- 2-nasobny brzdny ucinok na prednych kolesach
Ak niekto nechape tieto vyhody, tak asi na dvoch kolesach nema co hladat.
Vikendovy wannabe sunshine racer z tohto fora to tak asi nevidi, ale mat masinu, ktora ma galakticky lepsie jazdne vlastnosti v dazdi, mi pride ako dost velka vyhoda. Nehovoriac o tom, ze mimo okruhov kazdy kusok asfaltu pozera, ako by rozhodil predok - a tato motorka na veci ako elektrickove kolaje/ci stratu adhezie na predku kasle, pretoze tam ma vzdy este jedno koleso v zalohe.
Nelíbí.
Jako jó, no... Ale proč... ?
I když zas na druhou stranu - proč ne
Aha, jsem si nevšiml, že to nemá aretaci, tak ale potom nechápu k čemu to je.
Tech (a další)> opravdu si někdo myslí, že tento stroj s motorem mt-09, naprosto stejně vratky jako motorka, ovšem o 50kg těžší je pro invalidy a důchodce nad hrobem?
To je zajímavý názor
boha lidi s pohybovým hendikepem na to ani nevlezou ptže nepřehodí nějakou chromou nohu přes sedlo aretaci to evidentně taky nemá. Spusta takových lidí má problém vlézt na skutra s tunelem natož na tohle! Malou výhodu ten předek má, ale nevyváží to všechny nevýhody... Jediný co by tohle prdodejně zachránilo je automat převodovka... Rozjetí prodeje v půlce sezony asi taky není uplně ideal :-/
Po shlédnutí tototo paskvilního mutanta jsem přišel o celou snídani 8-Q...
Netvrdím, že bych to chtěl ale nezatracoval bych to abychom se nedivili jaká palice se na tom dá jet doufám, že to za nedlouho vyzkouším a pak si na to teprve udělám názor na důchod je to dobrý lepší než plechovka
Elzon
Deluxa
Tech : žeby na "to" lidi s hendikepem "měli" ??
Pojišťovna se asi podílet nebude chtít ...
Pro lidi co mají třeba pohybový hendikep to musí být skvělé.
Elzon...mas absolutnu pravdu, venuju sa uplej blbosti a nie podstatnym veciam. Na nastupcu XT a malej Tenere cakame uz pridlho, vsetci konkurenti v segmente adventure a cestnych endurach nieco maju od 300 do 800kubikov Yamaha ma v ponuke velke hovn... je to trapne ked si prelistujete ponuku adv alebo offroad a je tam SuperTenere. S tym by mimo asfalt siel asi len masochista...
"jak moc se bude Niken při opravdu razantním brzdění stavět na přední kola"
Stoppie sa da bez problemov urobit aj Yamahe Tricity ;)