yamaha_demo_tour




Triumph Speed Twin: Největší svalovec z rodiny

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wario (126) napsal 11.03.2019 v 06:05+1

krásná, ale bohužel malá, výška jezdce max. 175-180cm se svýma 191cm jak kdybych sednul na kejvačku

Kaabo (136) napsal 10.03.2019 v 19:28

Nádherná motorka ale angláni to dělají nějak menší, než bych potřeboval

Matesimo (28) napsal 10.03.2019 v 13:17+1

Nádherný Triumph, hned bych ho bral.

opic26 (457) napsal 10.03.2019 v 11:33

Krásný stroj a moc se těším až se svezu. V šoku jsem byl z proporcí - ta motorka je malinká jak italka. Bomba a nezvyk na anglána. Taky nemám tucha co ta 160-tka VS 112Nm, ale tuším nebývalou ovladatelnost na tuhle kategorii . Špice bych na tom nechtěl. Liťáky ideál a vypadají supr.

Miklasek (21) napsal 10.03.2019 v 07:51

Krásny klasický naháč! Tiež mám radšej klasické tvary so svetlom z lokomotíivy. Musím sa na tom odviezť keď bude príležitosť!

Mufiozo - to rebrovanie nieje falošné. Tento motor je chladený vzduch/voda. taký malý chladič by taký motor sám o sebe zrejme neuchladil

blackblues (1507) napsal 09.03.2019 v 23:12

Dychne na vas kvalita zpracovani,kdyz se na to podivate,musi to byt motorka na celej zivot nadnesene receno
Cista krasa

Kormiii (0) napsal 09.03.2019 v 20:22

Krasna motorka! Ake by bolo porovnanie s Kawa Z900 RS?

lopata75 (111) napsal 09.03.2019 v 19:46

Je to krásnej stroj. Malinko mi něco na oko nesedí na předku, buď parabola moc vpředu nebo úhel řízení jako po nárazu do zdi... Ale stejně se mi líbí moc... Opravdu poctivej Motocykl ... O UFOuny nezavadim ani pohledem, vůbec mne "moderna" nezajímá...

HiddenSnake (27) napsal 09.03.2019 v 19:40

Pekne az na tu zadni gumu a legendarni spolehlivost Triumphu. 160 mi na ten kroutak prijde malo. Ale mozna to zachrani elektronika.

CZ175_1967 (105) napsal 09.03.2019 v 19:30

Mig_35: když napíšu, že podle mého názoru na motocykl Triumph Speed Twin "litaky pasuji perfektne", neříkám tím, že když si na to dá někdo drátová kola, tak tu motorku pokazí. Je to každého věc, komu se co líbí. To Ty jsi "zahejtoval", když jsi napsal: "ty liťáky jsou jak pěst na voko."

Mig_35 (345) napsal 09.03.2019 v 19:13

CZ175: a teď si tam představ Kinea a řekni mi, že bys tím tu motorku pokazil:)

Quiker (13) napsal 09.03.2019 v 18:45

Je tu někdo z Jawy?
Klucí, takhle vypadá motorka...

zdalis (17) napsal 09.03.2019 v 18:13

Krasavice. Vcetne analog budicku

Gugulek (14) napsal 09.03.2019 v 17:54

krásný stroj.

CZ175_1967 (105) napsal 09.03.2019 v 17:23+1

Mig_35: vida, za me na to zase ty litaky pasuji perfektne - je to sice klasika, ale moderni a to se mne na tom prave libi (viz treba ta skica a ciste bocni pohledy). Take je to urcene na silnici. Draty ma Triumph na Scramblerech, Speedmasteru, Bobberech ... tam patri.

SuperSic58 (1307) napsal 09.03.2019 v 16:35

nádhera amíci se mohou učit, jak maj vypadat motorky

Mig_35 (345) napsal 09.03.2019 v 16:27-1+1

jako motorka pěkná, ale proč to proboha nemá dráty... ty liťáky jsou jak pěst na voko

afro-r1 (513) napsal 09.03.2019 v 15:56

Ted uz jen obracenou vidlici...

Frankie (731) napsal 09.03.2019 v 14:13

Hezká motorka, fakt. Vkusně smíchaná moderna s klasikou. A až přijde na trh vyvoněná verze R s pořádným podvozkem, bude to ještě lepší

marafzs600 (98) napsal 09.03.2019 v 12:42

Když jsem se rozhodoval mezi thruxtonem a T120, tak naštěstí ještě tenhle kousek nebyl na světě . Bylo by to ještě těžší, ale ani dnes bych neměnil i když tohle je taky nádhera .

markuba (3) napsal 09.03.2019 v 12:30

jak na tuto kategorii motorek nejsem, tak už jsem začal být načatej thruxtonem a toto je paráda. Jeslti nestárnu, u mně Speed twin

TomanPCM (4) napsal 09.03.2019 v 12:18-1+1

KDE JE CHROM? semtam lesteny hlinik, semtam nerez... Motorka je to krasna, ale chcem chromovane svetlo, riaditka, zrkadla, zvody, vyfuky...

31081 (670) napsal 09.03.2019 v 12:01+1

krásná jako ted všechny Triumphy

JířaF. (1) napsal 09.03.2019 v 11:18+1

Na otázku autora článku - kdo si bude kupovat T120? odpovídám, že třeba já:D...Loni jsem si koupil novou T120 a zřejmě bych ji za Speed TWINku nevyměnil...Přestože je levnější, silnější atd atd...(je pravda, že jsem na ní jenom seděl a neprojel se - to bych třeba změnil názor:D)...T120 je těžká, neohrabaná, brzdí průměrně a výkonově je "nahoře" mrtvá...ale krása se skrývá v detailech a čistě subjektivně se mi T120 líbí prostě víc a je to čistokrevná klasika. Jsem přesvědčenej že zákazník pro Speed Twin je přece jen trochu jinej než pro T120 a že tam ve finále moc "kanibalizace" nebude...Ale to ukážou až prodejní čísla:)

Dablicek200Mph (298) napsal 09.03.2019 v 10:43

Jednu červenou domů prosím.

Targus (429) napsal 09.03.2019 v 10:20+2

Tak tu máme zase jednou motorku, která vypadá jako motorka.
Raději nebudeme pátrat po subkontraktorech a budeme si namlouvat, že "ůplně fšecko" je z UK.
Svět chce být klamán.
Jednoznačná a viditelná pozitiva - nekoná se včelí ksicht, nepřijeli transformers, sedačka umožní dokonce i změnu posedu. Proč ne...
Neviditelná pozitiva - deklarovaná hmotnost, ne zcela vybílený účet při eventuálním nákupu, dobrý pocit novopečeného majitele z hezkého strojku...

hd1727 (94) napsal 09.03.2019 v 09:53

Nejvýkonnější, nejlehčí, nejhezčí, nejlépe jezdící a k tomu nejlevnější ... svět se zbláznil :)

Mufiozo (-5) napsal 09.03.2019 v 09:39-2

Falesne zebrovani motoru

CZ175_1967 (105) napsal 09.03.2019 v 09:33+1

Co tomu jemom chybí? ... Už vím. Nápis JAWA na nádrži s chromovanými boky. Motocykl Jawa model Triumph - to by bylo. Dal bych o 20 000 Kč víc. Nic ve zlým, bude pršet - svině rejou.

splasenytrubky (117) napsal 09.03.2019 v 09:08

Tak tohle je velká paráda. Triumph se dlouhodobě trefuje do mých preferencí. Začínám přemýšlet, jakou barvu ten můj Speed Twin bude mít.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist