Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
naháč pro každodenní použití? Nemá to téměř žádnou ochranu proto větru dešti ...někdo psal že nechápe smysl motorek jako nová forza...tak já nechápu smysl tohoto naháče...malý krátký s ošklivým nateklým výfukem
Ještě před pár lety lidi začínali na pionýrech a simsonech a dnes jsou označovány jako motorky pro začátečníky šestikila co valí 200 a vystřelí na stovku pod 4 vteřiny.. Asi je to tím, že lidstvo je čím dál šikovnější a inteligentnější Jinak motorka nádherná, snad se bude dobře prodávat, zatim anglány na silnicích moc nepotkávám.. Všichni kupujou ty ošklivý nudný japonce..
Bude hodně malá, tak spíš pro holky. Jinak v článku se píše že má ocelovou kyvku, ale podle fotek je litá, což je v lowcost luxus. Ještě by pomohlo méně fádní lakování.
Toto se mi za ty prachy fakt líbí. Angláni fakt umí. Ikdyž je tam vidět ta cena, tak to prostě má styl... super. To fakt nemá konkurenci ani v rámci lowcost japonců.
Z našich komentářů budou mít hoši z redakce tentokrát radost. Žádný prostoduchý komentář, samé pozitiva. Pro jednou si na nás nebudou ve videích stěžovat
Tak z toho bude konkurenci hodně bolet hlava. Pokud testy dopadnou stejně jak tenhle stroj vypadá
/ a vypadá naprosto úžasně/ + super cena + velice nízké provozní náklady /servisní interval 16 000 km nebo 12 měsíců/ + skvělé elektronické doplňky , tak ho tipuji na jeden z nejlepších motocyklů Triumphu v historii.
Klobouk dolů před Anglány.
Krásná jednoduchá motorka, bravo Triumph ! Rozumný mix moderny a klasiky.
Jsem zvědavý na test, hlavně mě asi jako každého zajímá srovnání se Street Triplem, o kolik bude "ošizenější" a zda s ní bude zábava.
Ještě jsem zvědavej na skutečnej test. Ale co se týká vzhledu a prvních dat, tak to je ve svý kategorii pecka jako bejk!! Sázka na poctivej krásnej design místo oplácávání zoufalými plasty a sci-fi úlety na Mars. Jestli udržej cenu pod dvěma stovkama, bude to bezkonkurenční štika v rybníce. Angláni zvládli dokonce i palubovku - nejenom že nesere, ale je dokonce hezká. Neuveřitelný!!
Tohle se ostrovanum moc povedlo. Moderní a retro zároveň, ale nebije do očí a ma to svůj styl. Motor je osvědčený, šasi nevypadá neschopně a jako celek to do sebe krásně sedne. Těším se na první test.
Podle mě Trident vypadá dobře a pro někoho, koho neosloví třeba MT07, chce něco trochu jiného, víc vzhledově "evropského", tak je to fajn volba. A to pokládám MT07 za slušnou motorku. Ten Triumph je prostě takovej víc "šťavnatej"
Jen bude potřeba si krapet připlatit, ale pokud to bude pod dvě kila, tak je to hodně slušná nabídka. Jsem zvedavej na testík
Je dobrý nápad mít i nějakou vstupní motorku s nižším obsahem a cenou a vychovat si svoje další Triumpháky, co pak přesedlají na Speedy a Streety. Na druhé straně ta motorka nesmí být až moc dobrá, aby nekanibalizovala prodeje Streeta. Z fotek jsem takový rozpolcený, působí to na mě tak trošku čínsky ...
Dá se Triumph vůbec srovnat s novým CFmoto CL-X 700, nebo je to diametrální rozdíl?
jsem zvědavej jaký by to bylo dát tam plexi.Tahle "holota"mě moc nebere
naháč pro každodenní použití? Nemá to téměř žádnou ochranu proto větru dešti ...někdo psal že nechápe smysl motorek jako nová forza...tak já nechápu smysl tohoto naháče...malý krátký s ošklivým nateklým výfukem
1 reakce
Vláďo, díky za odpovědi na mé otázky a moc se doma těšíme a test a videjko.
Ještě před pár lety lidi začínali na pionýrech a simsonech a dnes jsou označovány jako motorky pro začátečníky šestikila co valí 200 a vystřelí na stovku pod 4 vteřiny.. Asi je to tím, že lidstvo je čím dál šikovnější a inteligentnější Jinak motorka nádherná, snad se bude dobře prodávat, zatim anglány na silnicích moc nepotkávám.. Všichni kupujou ty ošklivý nudný japonce..
4 reakce
Škoda té bakule místo výfuku, ale už dneska snad ani nijak nejde. Malinko mi nesedí retro tvar nádrže. Jsem zvědavý na cenu. Moc hezká motorka.
2 reakce
Bude hodně malá, tak spíš pro holky. Jinak v článku se píše že má ocelovou kyvku, ale podle fotek je litá, což je v lowcost luxus. Ještě by pomohlo méně fádní lakování.
Tahle móda krátkých zadků.... Prodloužit sedačku a normál blatník, prosím. Jinak zbytek jako vždy TRIUMPH
1 reakce
V šestistovkách asi nejhezčí mašina,tak snad...
Pěkný pěkný, Triumph šel strašně moc nahoru a největší pokrok sleduji letos a řekl bych, že je to taky tím, že dodávají motory do motogp :)
2 reakce
Toto se mi za ty prachy fakt líbí. Angláni fakt umí. Ikdyž je tam vidět ta cena, tak to prostě má styl... super. To fakt nemá konkurenci ani v rámci lowcost japonců.
Z našich komentářů budou mít hoši z redakce tentokrát radost. Žádný prostoduchý komentář, samé pozitiva. Pro jednou si na nás nebudou ve videích stěžovat
1 reakce
Pecka
Tak z toho bude konkurenci hodně bolet hlava. Pokud testy dopadnou stejně jak tenhle stroj vypadá
/ a vypadá naprosto úžasně/ + super cena + velice nízké provozní náklady /servisní interval 16 000 km nebo 12 měsíců/ + skvělé elektronické doplňky , tak ho tipuji na jeden z nejlepších motocyklů Triumphu v historii.
Klobouk dolů před Anglány.
tak tohle vypadá hodně luxusně a co se mi líbí nejvíc tak ten jedinej a dobře vypadající budík ,cena taky libová jednoznačně bravo TRIUMPH
Škoda že nebyl už před dvěma rokama. Takhle zůstanu u svého SV.
Krásná jednoduchá motorka, bravo Triumph ! Rozumný mix moderny a klasiky.
Jsem zvědavý na test, hlavně mě asi jako každého zajímá srovnání se Street Triplem, o kolik bude "ošizenější" a zda s ní bude zábava.
Vypadá to jako fajn motorka, o trošku užší a lehčí než třeba CB650R za přiměřenou cenu.
Fakt to má radiální brzdy? Na promo fotkách to tak nevypadá...
1 reakce
Jasně že nemá, omluva, nechal jsem se unést slušnou výbavou a uvedl radiálky.
Ještě jsem zvědavej na skutečnej test. Ale co se týká vzhledu a prvních dat, tak to je ve svý kategorii pecka jako bejk!! Sázka na poctivej krásnej design místo oplácávání zoufalými plasty a sci-fi úlety na Mars. Jestli udržej cenu pod dvěma stovkama, bude to bezkonkurenční štika v rybníce. Angláni zvládli dokonce i palubovku - nejenom že nesere, ale je dokonce hezká. Neuveřitelný!!
Jako tohle se myslím hodně povedlo, do začátku super stroj za "rozumný peníze"
Hezký, jen to bude asi pro menší, ten chlap z fotky na tom vypadá jak vosa na bombóně ...
Jako entry level motorka mě tohle vůbec neuráží. Za mě jednoznačně
Mně se líbí. Designem mi připomíná Brutalku, což je nádherná motorka.
Tohle se ostrovanum moc povedlo. Moderní a retro zároveň, ale nebije do očí a ma to svůj styl. Motor je osvědčený, šasi nevypadá neschopně a jako celek to do sebe krásně sedne. Těším se na první test.
Zamiloval jsem se Počkáme si na finální ceny a testíky.
1 reakce
Cena by měla být již známa. Na stránkách importéra je 198.000 Kč s DPH. Těším se až ji uvidím živě!
Podle mě Trident vypadá dobře a pro někoho, koho neosloví třeba MT07, chce něco trochu jiného, víc vzhledově "evropského", tak je to fajn volba. A to pokládám MT07 za slušnou motorku. Ten Triumph je prostě takovej víc "šťavnatej"
Jen bude potřeba si krapet připlatit, ale pokud to bude pod dvě kila, tak je to hodně slušná nabídka. Jsem zvedavej na testík
Asi nejhezci motorka tohoto podzimu. Klidne by mohli nastrojit i verzi RS.
Je dobrý nápad mít i nějakou vstupní motorku s nižším obsahem a cenou a vychovat si svoje další Triumpháky, co pak přesedlají na Speedy a Streety. Na druhé straně ta motorka nesmí být až moc dobrá, aby nekanibalizovala prodeje Streeta. Z fotek jsem takový rozpolcený, působí to na mě tak trošku čínsky ...