Norton Atlas Nomad & Ranger: Scramblery s rozdvojenou osobností
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kel Edge | Zveřejněno: 4.5.2023 | Zobrazeno: 18 435x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kel Edge | Zveřejněno: 4.5.2023 | Zobrazeno: 18 435x
Já chápu.. vodní chlazení, ale proč ten motor nemohl mít aspoň žebrování, aby to nevypadalo tak nezajímavě
s tou cenou ať se jdou vycpat. Jinak je to ale pěkný
Ty peníze bych za to nedal, ale vidím to jako slušně vypadající, nadprůměrně výkonný a vybavený motocykl (ty brzdy bych bral ) malosériového výrobce. Jediné co mne na tom se.e je ten všude přítomný, děrovaný, hliníkový plech.
ten motor vyzera naozaj slubne, vykonnych dvojvalcov nikdy nieje dost ak ti srdce bije v ich rytme.
Kazdopadne kvapalinou chladeny motor nebude nikdy vyzerat pekne ale pohladom krasny vzduchac zasa nebude dosahovat takych vykonov.
...mne sa skor paci myslienka ze by tento motor bol umiestneny v elegantne kapotovanej lahuckej a modernej verzii atlasu alebo manx s malym odkazom na zavodnu minulost. Napriklad luxusnym analogovym otackomerom ktory je dnes vsade nahradzany tabletmi.
PS: pamatam sa na den kedy som na motosalone prvy krat zbadal Commando 961. To vie este stale chytit za srdce.
1 reakce
K tomu výkonu, já bych se přimlouval za to, uvádět ho v kW všude.
Rýchlo a výstižne: Norton je prdeli
Mně se design nelíbí, působí na mně dost nesourodě, trochu slátanina . Ty hadice obepínající motor moc elegance nepobraly, Kryt motoru je otřesný. Celek na mně působí dost levným dojmem což značku jako je Norton dost degraduje
Nahouby dizajn, okruhové scramblery.
Dobré tempo na šotoline - a tečú obe chladiče.
Však mne na vzducháči kamene dolámali rebrovanie valca...
Predné blatníky sú totiž tam, kde ich už vlastne ani netreba...
fujky
Hrochi: Podle popisu charakteristiky motoru bych v tom neviděl problém. Scrambler by měl umět jezdit po silnici i v terénu a to by tyhle motorky měly splňovat. Za mne Pěkná práce!
1 reakce
Podobne, jako terenni motory nacpane do silnicek (KTM, BMW)
Zase silniční motor nacpaný do scramblera. Trochu mi to tou vanou připomíná Yamahu Tenere 700. Tam to taky trčí blbě.
Když dáš něco z Číny na motorku, tak tě ukřižujou. Ale, že máš všechny hadry z východu včetně trenek, to je OK. ?
1 reakce
Ta silniční verze je hezká, jen bych jí protáhnul zadní část předního blatníku.
Příšerné. Umí dnes někdo něco vyrobit bez čínské spoluúčasti?
1 reakce