journeyman_brezen




Norton Atlas Nomad & Ranger: Scramblery s rozdvojenou osobností

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
widowmaker (21) napsal 18.11.2019 v 07:50+1

Já chápu.. vodní chlazení, ale proč ten motor nemohl mít aspoň žebrování, aby to nevypadalo tak nezajímavě

SuperSic58 (1296) napsal 16.11.2019 v 22:39+1

s tou cenou ať se jdou vycpat. Jinak je to ale pěkný

opic26 (452) napsal 16.11.2019 v 20:42+1

Ty peníze bych za to nedal, ale vidím to jako slušně vypadající, nadprůměrně výkonný a vybavený motocykl (ty brzdy bych bral ) malosériového výrobce. Jediné co mne na tom se.e je ten všude přítomný, děrovaný, hliníkový plech.

Destroyer (237) napsal 16.11.2019 v 19:44

ten motor vyzera naozaj slubne, vykonnych dvojvalcov nikdy nieje dost ak ti srdce bije v ich rytme.
Kazdopadne kvapalinou chladeny motor nebude nikdy vyzerat pekne ale pohladom krasny vzduchac zasa nebude dosahovat takych vykonov.
...mne sa skor paci myslienka ze by tento motor bol umiestneny v elegantne kapotovanej lahuckej a modernej verzii atlasu alebo manx s malym odkazom na zavodnu minulost. Napriklad luxusnym analogovym otackomerom ktory je dnes vsade nahradzany tabletmi.
PS: pamatam sa na den kedy som na motosalone prvy krat zbadal Commando 961. To vie este stale chytit za srdce.

KingMarty (6) napsal 16.11.2019 v 19:21+1

K tomu výkonu, já bych se přimlouval za to, uvádět ho v kW všude.

Retro (29) napsal 16.11.2019 v 18:32-2+1

Rýchlo a výstižne: Norton je prdeli

walaszek (44) napsal 16.11.2019 v 18:03

Mně se design nelíbí, působí na mně dost nesourodě, trochu slátanina . Ty hadice obepínající motor moc elegance nepobraly, Kryt motoru je otřesný. Celek na mně působí dost levným dojmem což značku jako je Norton dost degraduje

papiboy (1244) napsal 16.11.2019 v 16:44

Nahouby dizajn, okruhové scramblery.
Dobré tempo na šotoline - a tečú obe chladiče.
Však mne na vzducháči kamene dolámali rebrovanie valca...
Predné blatníky sú totiž tam, kde ich už vlastne ani netreba...

Hayabusa (12) napsal 16.11.2019 v 12:08

fujky

rogih (981) napsal 16.11.2019 v 11:37

Hrochi: Podle popisu charakteristiky motoru bych v tom neviděl problém. Scrambler by měl umět jezdit po silnici i v terénu a to by tyhle motorky měly splňovat. Za mne Pěkná práce!

afro-r1 (512) napsal 16.11.2019 v 11:16

Podobne, jako terenni motory nacpane do silnicek (KTM, BMW)

hrochi (155) napsal 16.11.2019 v 10:44

Zase silniční motor nacpaný do scramblera. Trochu mi to tou vanou připomíná Yamahu Tenere 700. Tam to taky trčí blbě.

sedlson (22) napsal 16.11.2019 v 10:01+2

Když dáš něco z Číny na motorku, tak tě ukřižujou. Ale, že máš všechny hadry z východu včetně trenek, to je OK. ?

vojtechposmourny (296) napsal 16.11.2019 v 09:50

Ta silniční verze je hezká, jen bych jí protáhnul zadní část předního blatníku.

sekáčmagor (128) napsal 16.11.2019 v 09:03+1

Příšerné. Umí dnes někdo něco vyrobit bez čínské spoluúčasti?




TOPlist