globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DivokejPrasák (0) napsal 04.05.2016 v 01:23

Motor a blinkry vyloženě hnus. Jinak ten ,,bobber,, celkem ujde.

sirr (55) napsal 03.05.2016 v 07:18

Evropské výrobce nemám rád, ale jednoduchost a kombinace černé + zlatá je .
Hyzdí to jen ty samolepky "motorkaři" .
Víčko nádrže bez zámku je nesmysl , stejně jako cena

seikos (975) napsal 02.05.2016 v 07:37

SuperSic: vždy je to jen subjektivní názor autora. Motorku si můžeš ovšem [url=//www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=9826]přijet vyzkoušet[/url] a můžeš si udělat svůj názor sám. Jízdy jsou zdarma. A bobber již je také potvrzen.

Hoď sem link na nějaký test ze Světa motorů od soudruha, rád se pokochám

SuperSic58 (1296) napsal 30.04.2016 v 07:42

seikos> tady se nekrade benzín, ale rovnou celý motorky. Civilizovaný svět... Dobrá utopie
Motorka hezká, ale cena je přehnaná, za ty prachy jsou jinačí motorky, o několik levelů jinde Test uplně o ničem, jen hromádka plků, o motorce jsem se nic nedozvěděl Pamatujete na Svět Motorů ještě za soudruha? Takhle má vypadat test.

HiddenSnake (27) napsal 29.04.2016 v 21:54

Pekna, ale mala... Mam 190cm

MartinNTV (32) napsal 29.04.2016 v 13:34+1

Moc pěkná, klasická motorka, snad mě jen napadá - uvede-li na trh podobnou HD, strhne se na něj vlna kritiky.
Jen malá poznámka autorovi - tenhle text by cizinec umící česky těžko chápal, ty moderní klišé typu "porce vibrací", "dávka techniky" jsou brutální. Chybí už jen obligátní "rohlík v helmě" a "vosa na bonbónu".

Redguy (116) napsal 29.04.2016 v 09:41

Vicko mam taky nezamykatelne a bez problemu. Ono vysat nadrz jde mnohem lepe tim, ze se pod ni vytrhne hadicka z karbecu, pak by to zmrd ani nemusel cucat

saci_ventil (292) napsal 29.04.2016 v 09:27

al-pajda keď vidím tú sekeru, to je piknik-sada pre fanúšikov Čikatila?

seikos (975) napsal 29.04.2016 v 07:13

sered: v civilizovaném světě se dnes nekrade palivo ani z nezabezpečených traktorů, natož aby někdo sísal hadičkou někde na parkovišti malou nádrž z motorky. A takové ty srandičky že se někomu nasype do nádrže cukr nebo písek, to se dělalo naposledy před dvaceti lety. Takže mě by neuzamykatelné víčko nádrže nedělalo žádný problém

sered (113) napsal 29.04.2016 v 06:34

Fakt tje ze moje tricetileta V50 ms zamykaci vicko, hezci bandu a batuzek nestrada!

Orgovany (779) napsal 28.04.2016 v 21:39

Krásnej stroj kde nic nepřebývá a ani nechybí - typická Guzzi . Ale co to nezamykatelné víčko od nádrže !

al-pajda (1) napsal 28.04.2016 v 21:24

Joo holt je jiná doba. Ono plnění normy Euro 4 nebude levná záležitost.
Za mě

A tohle je pecka stavba z V9





DivokejPrasák (0) napsal 28.04.2016 v 20:50-2+1

Takhle vypadal před třiceti lety sportster. A koukám že motor tam dali nějak blbě.

vonRammstein (67) napsal 28.04.2016 v 19:28

Je moc hezká, je moc malá. Měřím taky 182 a už z fotek je vidět, že na tom redaktor vypadá jak puberťák na dětský tříkolce. Na tuhle vejšku je mnohem příhodnější ten Audace.

petrumr (-185) napsal 28.04.2016 v 19:17-3+1

kde jsou ty doby co nová nevada stála 160tkč, ale kdo nechce prodávat a jenom vyrábět na sklad tak zdražuje.. Chudák redaktor, kolena na válcách a sedí na místě spolujezdce.

DOOMer (-1) napsal 28.04.2016 v 18:35

Chápu že je čím dál tím těžší vymyslet něco nového, ale nemůžu si pomoct tohle hodně připomíná předchozí (ještě vzduchovou) generaci Triumpha Bonneville

sered (113) napsal 28.04.2016 v 18:11

Klasika zustane klasikou i bez milionu elektronickejch kurvitek!

Berka79 (18) napsal 28.04.2016 v 17:55

Vypadá nádherně, jen mi přijde nějaká celkově malá a výkon motoru bych také očekával malinko vyšší- tak o 10 kw. Cenu bych viděl jako odpovídající, nejedná se o tuctovku, ale moderní klasiku která designově nikdy nezestárne. Je jedno jestli ji budete mít rok nebo 15 let, pořád bude nádherná.

ladakus (3) napsal 28.04.2016 v 16:27+3

Třista tisíc? To ne snad.

Déjávu (58) napsal 28.04.2016 v 12:19

Nádherná klasika s moderními komponenty. Určitě si kupce najde.

lopata75 (107) napsal 28.04.2016 v 11:43

I když uz nemám V11 na Guzzi jsem nezanevřel a fandim. Svezeni na Guzzi bylo a bude vždy emotivni a to je dobře!

Kostelník (58) napsal 28.04.2016 v 11:36

Jééé! Hurá! Tohle je motorka MOTORKA! Forza Guzzi!

jenacukr (-1) napsal 28.04.2016 v 11:16+1

Jó když zaměstnávají ty správné hlavy to se to vyrábí, za mě jasnej palec nahoru.

redmanXXL (11) napsal 28.04.2016 v 11:04+1

V9 je opravdu nádhera. V červené je to krasavice. To USBčko mě opravdu dostalo...super nápad. Ale MG není levná, 300 tyček je docela balík Ale mít je, tak je to jasná volba, žádnej H-D, Italka by mi parkovala v garáži.

Redguy (116) napsal 28.04.2016 v 10:24

Za mesic ji jdu otestovat na Demo tour a tipuju, ze budu podobne nadsenej, jako autor

Ale stejne pak zas nejradsi usednu na tu svoji herku, ty se nic nevyrovna.

Fandy2 (23) napsal 28.04.2016 v 10:03+1

Poklona MG,pěkný motorky dělaj.

kuchta50 (90) napsal 28.04.2016 v 09:19+1

Pěkná motorka,ale to volné víčko nádrže je naprd,taky jsem to měl a při tankování nic moc.Možná mohl být jiný tvar podsedlových kaslíků,ale to není tak podstatné,taky mi připadá pro dva nějak krátká.

Hellborn (21) napsal 28.04.2016 v 09:15

Krásný stroj! Ale jak koukám na sedlo, tak evidentně se baťůžkem nepočítá...

jean192 (153) napsal 28.04.2016 v 08:48

Krásna motorka a som rád, že v dnešnej pomýlenej dobe sa vyrábajú stroje s neufonskym dizajnom. Pre mňa tomu do dokonalosti chýba verzia bez elektroniky (mimo vstrekovania paliva), ale to už sú také nereálne sny.

Thorien (9) napsal 28.04.2016 v 08:37

aaano ... tak toto by som si vedel predstavit u seba v garazi

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist