yamaha_demo_tour




Testujeme KTM RC125

V rakouském Linzi právě probíhá novinářská prezentace nové malorážky, a naše redakce u toho samozřejmě nesmí chybět. KTM připravila kromě detailního představení novinky také flotilu testovacích motorek, které budou k dispozici na okruhu i v silničním provozu. A protože RC125 patří mezi hodně očekávané novinky tohoto léta, otevíráme pod tímto článkem prostor pro vaše zvídavé dotazy.

Spojení značky KTM a závodních malorážek funguje už léta na výbornou, a vstup do kategorie malých silničních supersportů je celkem logickým krokem. Letos přichází na trh hned tři modely, přičemž největší RC390 v závodním provedení už protáhnul po brněnském okruhu kolega Tommy, a na první svezení s RC125 se právě v těchto chvílích chystá náš další specialista Vláďa.
Jeho postřehy o tom, co se z nejmenšího okapotovaného Duka dá vyždímat na závodní trati, a jak se s ním jezdilo v běžném provozu na silnicích v okolí Linze, se dočtete už za pár dní na tomto místě. Jestli ale máte dojem, že by se měl zaměřit na něco konkrétního, nebo vytáhnout ze zástupců KTM nějaké informace navíc, ptejte se ve formuláři pod článkem.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 186 cm
Press - (Odebírat články autora)

On-line rozhovor: Vláďa Novotný

On-line rozhovor byl již ukončen. Děkujeme za otázky.

Dotazy můžou přidávat jen registrovaní a přihlášení uživatelé.

Otázky a odpovědi

Rezonator23
Dotaz od Rezonator23 položen 06.08.2014 11:05

Zdravím :) Umíte si představit na tomto stroji jet delší vzdálenosti? jak je na tom s pohodlím řidiče a spolujezdce ?

Děkuji velmi za odpověď

Odpověď od Vláďa Novotný z 11.08.2014 13:10

Ahoj Rezonator23, díky za dotaz. I přes jasně sportovní pozici je posed až nečekaně pohodlný a ze svého pohledu musím říct, že se inženýrům podařilo nastavit rozumný kompromis mezi pozicí ryze sportovní a pozicí cestovní vyhovující každodennímu použití. Proto si myslím, že se na RC 125 dá vyrazit i na delší vejlet. Je ale jasný, že pokud máš cestovatelský srdíčko, sáhneš spíš po Duke 125, nebo jiné mašině, která nabídne větší pohodlí. Pohodlí spolujezdce vyzkoušíme při běžném redakčním testu, ale vzhledem k dané kategorii to se sedlem spolujezdce i výškou stupaček není vůbec špatné.

peťas007
Dotaz od peťas007 položen 06.08.2014 13:20

Zdravím, máte nějakou možnost porovnání výkonnosti a průběhu výkonu s nějakou jinou dvácou? Jako např. Aprilia rs4 nebo Yamaha YZF-r125? A jak je na tom v porovnání s Duke 125?
Díky za odpovědi

Odpověď od Vláďa Novotný z 11.08.2014 13:10

Ahoj Peťas007, papírový výkon je stejný jako u ostatních kapotovaných stopětadvacítek, které limituje třída řidičáků A1, tedy 15 koní. Pocitově se mi KTM zdá dost podobná jako ostatní. Jen mi přijde, že nejpoužitelnější otáčky jsou položeny výše. Do sedmi je klid před bouží a teprve potom se začínají dít věci. Aby to thezky "odsejpalo" musís jí držet pod krkem a chvíli co chvíli se potkávat s omezovačem. Prostě točit a točit :o); RC 125 to má moc ráda a nabízí pak kupu legrace. Dík za dotaz!

bledemon
Dotaz od bledemon položen 07.08.2014 09:01

kdy budou ke koupi na krámě? (i 390tka) děkuji

Odpověď od Vláďa Novotný z 11.08.2014 13:09

Ahoj bledemone, dváca se u oranžových prodejců objeví během září za 126.990 korun. Děkuju za dotaz.

Motokatalog.cz



TOPlist