Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nikdo nekomentoval nepřítomnost centrálu. Takže pokud to někdo myslí s vyjížďkou mimo asfalt a také zastavením na měkkém jen trochu vážně, je nutné rozšíření plochy stojánku.
Pro případné zájemce o tuto úpravu: pro KTM Duke 390 a Husqvarní 401 sourozence pasuje rozšíření stojánku z KTM ADV 950/990 (2003 až 2013), mělo by to tedy pasovat i zde. Průměr kulaté opěrky na stojánku Duke 390/ Husqvarny 401 je cca 42 mm, podle obrázků by měla být stejná i na ADV 390. Rada která může šetřit čas shánění a vymýšlení.
Mohli by ten motor poslat kolegům do Husqvarny aby kolem toho postavili něco pořádného. Něco jako malou 701ku s hmotností okolo 130 kg, pořádnou nádrží, drátěnými koly 21/18 atd. To co prostě spousta lidí chce a na trhu to chybí ...
Většinou si jen komentáře čtu, ale nedá mi to (před půlnocí) než také něco přidat. Na litých kolech jsem na Stelviu projel Pamír Highway a další ofroudy v Evropě. Na Pamíru jsem potkal kluky s GS 1200, kteří čekali na rozflákaná drátěná kola a kardany, Rusa s novou Afriku Twin rovněž s rozflákaným ráfkem, přítelkyni na GS 650 GS praskaly dráty o život a po návratu bylo třeba centrovat obě kola, ale ano na offroad patří dráty, jenže..., jaký může být problém s litými koly na tak "lehké" motorce! A k Číně - global nezastavíš, už dávno je pryč doba, kdy japonské bylo z Japonska a německé z Německa, nakonec Japonci také převálcovali tradiční evropské značky, je jen otázkou, kdy "malé" evropské trhy budou atraktivní pro čínské moto giganty. A už to za začíná - viz CF moto. A k otylosti - jestli to má být enduro na cesty, pak opravdu bych nechtěl jet dálkový přejezd na motorce, která váží 130 kg a méně. Ta patří na přívěs a jen do lesa. Takže za mně je počin posunout "cendura?" do menší hmotnosti, a rozumnější ceny od KTM super! A nakonec při snížení sedla alespoň na 830 nejedna dívčina zaplesá, že může s chlapy do lesa!
rikat enduro necemu kde je motor zaroven nosnou casti a nema kolem sebe ram a je to na litakach je fakt zvlastni. s tim bych se bal i na polnacku ze to dojebu za odpoledne. a to to byl takovej potencionalni motor na male hrave unduro.
Podle dosavadnich komentaru dost lidi cekalo trochu jinou kategorii motorky, vic smerem k offiku. Vubec nechapu, proc je v textu tolik podprahovych odkazu na teren (byvaly zavodnik, absurdni srovnani s prvni sestkovou Tenerkou). Ze by snaha presvedcit, ze tahle silnicni motorka s upravou i pro nezpevnene cesty je pokracovanim 950Adv, T7, Transalpa, ... jen v mensim ctyrstovkovem jednovalcovem vydani? Od novinaru bych cekal spis dementi nez souhlasny ton. Uvidime, treba to chapu blbe a teprve az 390 Adv R bude tim, co dost lidi pod pojmem Advík automaticky ocekava.
Design radšej neriešim, lebo u mňa je na 5 rokov najtvrdšej basy...
Ale čo sa štyristoviek týka:
Vodník DRZ 400 má cca 20 rokov, výkon podľa prevedenie od 40 do 50 k, suchá hmotnosť podľa prevedenia od 113 do 135 kg, parádne zdvihy ... V USA sa ešte predáva
A keby som zohnal slušnú Hondu XR 400 na značkách, majiteľom "imidžového" indického KTM by som sa len smial...
Vývoj nezastavíš, ale zase mi napadá len, že "lepšie už bolo"
Od KTM menšího obsahu bych očekával spíš něco jako CCM 450, ale hlavně menší obsah, menší hmotnost a co je pro mě nejdůležitější a spoustu menších lidiček sedlo pod 80cm.
Dizajn na ten to sice nejezdí, za mě .
Další moto které bych chtěl ale nekoupím si ho.
Destroyer: skvelý postreh. Jasne je vidieť, že asfaltových endúr je na výber dostatok. Akurát na záver si sa sekol. Neviem o žiadnom jazdcovi, ktorý by túžil po 150 kg cestovnom endure a zároveň by požadoval 100HP. Všeobecne im (nám) stačí aj 30kW.
A, áno, 170 kíl suchej je veľa. Až budeš jazdiť dlhé trasy vrátane enduro terénu a sôlo, pochopíš.
ALE: je mozny, ze jsem sam, ale tenhle malej advik vypada na prvni pohled tak nejak "tezkopadne" nato, ze to ma byt ADV tedy spise enduro...
Je mozny, ze to klame, a bude se dat trochu prestrojit na endurovejsi pouziti, ale kdyz do toho nalijes dalsich 2 tis EUR, bude to porad skvela volba pro mlady ? Odhaduju, ze zaklad bude tak za 7 tis EUR, pri dovybaveni tedy cca 9 tis EUR a to se da uz koukat i po jinejch znackach...
Ja teda cekal neco ve smyslu LC4 ADV....
Z tohoto jsem rozpacity, ale treba bude realita jina, lepsi, endurovejsi...
citam tie komentare a to aby sa jeden neprestal cudovat. Ziadne Enduro nieje dost Enduro.
Skusme 140Nm BMW 1250GS a 170HP KTM 1290 Superadventure tie su "prilis tazke" a "prevykonovane". 250kg mali vsetky tazke endura uz od nepamati, vykonovo niekde v 3/4 dnesnych strojov.
Tak skusme strednu triedu - Afrika Twin, BMW 850GS? - stale tazke? okolo 230kg
Tak skusme ozaj endura - Yamaha T7 a KTM 790 Adv - stale tazke s vahou okolo 200kg?
tak lahke endura - 300vky a400vky? - indicky lowcost a stale tazke? so 170kg?
...fakt neviem ako by to malo byt. Volakedy boli jednovalce 600ccm s vykonom 50hp a hmotnostou 180kg. Alebo XTZ 750 Supertenere, najvykonnejsi dual sport 90-rokov (afrika twin 750 slaby odvar) so 70hp a 230kg!! Alebo Transalp s mizernym podvozkom a 230kg!!
KTM790Adv ma 95hp a 209kg. Ale stale je tazka?
Tak asi cakame na Enduro s menej ako 160kg a vykonom cez 100HP euro5?
...tym som chcel povedat ze takato ponuka roznych motoriek roznych tried v porovnani vaha/vykon este nikdy nebola na trhu. Ale z nejakeho dovodu je to stale malo.
Ak sa na tú motorky pozriem z boku a vezmem, no, oné, svetlo (aby som bol slušný), áno , svetlo a posuniem ho na blatník dole a na vidly, ja vidím naháč.
Otázka: Čo odlišuje toto "cestovné enduro" od naháča?
Odpoveď: umiestnenie "svetla".
Má to automatické vypínanie smeroviek? Ak nie, nemám záujem. Ja chcem byť drsný edvenčr, kua.
Buď je to, co se v článku o motorce píše, pravda pravdoucí a v tom případě KTM nalezla kvadraturu kruhu a vytvořila cenduro, jehož geomterie, podvozek a brzdy nejsou o kompromisech mezi asfaltem a terénem, ale zvládaj dokonale obě polohy.
Nebo je u druhá možnost, že se z nás někdo pokouší dělat voly.
Měl jsem Tenere 660 a teď mám F800GS. Na silnici i do terénu dobrý, ale moc těžký, nezvednu to. Jasně, do terénu krosku a na cestování cesťák. Ale když chci po ose dojet do Bosny a tam si užít šotolinky, nezbývá než se koukat po nějakém univerzálu.
A přesně na takovouhle motorku už spoustu let marně čekám.Cestovní enduro s menším objemem a tedy i váhou pro ty co moc nenarostli. I když bych překousnul vzhled a nižší zdvihy, pořád je tam velký otazník ohledně těch ráfků. Nerad bych to někde v Bosně zničil o šutr....
I na Dukovi 390 jsem se svezl, takže ten motor znám. No, jsem na to zvědavý, asi jí budu muset někdy zkusit...
Jednoválcový motor je určite dobrý ,má aj drahé pruženie , ale kolieska sú len odliatky , preto zrovnať ju z pravým endurom- starým XT600 Tenéré je trochu silná káva.
Na okresné cesty všelijakej kvality to bude super motorka ,len ten mobil namiesto palubovky vyzerá hrozne.
Všechno špatně: Malý kola, malý zdvihy, malá nádrž, velká hmotnost. Myslím, že to vymýšlel pan Bajaj.
Mělo to být: Velký kola, velký zdvihy, velká nádrž, malá hmotnost. Design buď enduro r nebo rally replica nebo obě verze. Výkon je předem danej a stačí.
Mně se paradoxně vzhledově líběj 390 duke i adventure z celý řady nejvíc, včetně 1290 sd a sa... Je ale fakt, že KTM má specifickej design, kterej nemusí sedět každýmu, mně se opravdu líběj jen ostrý off-roady, smc a 390 duke, zbytek už taková sláva neni
Za mě Je to skvělá motorka kterou jakoby někdo postavil mě přímo na míru.
Přivezl jsem si je minulý týden v sobotu.
Nikdo nekomentoval nepřítomnost centrálu. Takže pokud to někdo myslí s vyjížďkou mimo asfalt a také zastavením na měkkém jen trochu vážně, je nutné rozšíření plochy stojánku.
Pro případné zájemce o tuto úpravu: pro KTM Duke 390 a Husqvarní 401 sourozence pasuje rozšíření stojánku z KTM ADV 950/990 (2003 až 2013), mělo by to tedy pasovat i zde. Průměr kulaté opěrky na stojánku Duke 390/ Husqvarny 401 je cca 42 mm, podle obrázků by měla být stejná i na ADV 390. Rada která může šetřit čas shánění a vymýšlení.
Na webu RaceToolu je již uvedena cena: 165tis.
Nemôžem si pomôcť, toto je kreveťák z District 9. Motka v pohode, predné svetlo a jeho umiestnenie des.
Mohli by ten motor poslat kolegům do Husqvarny aby kolem toho postavili něco pořádného. Něco jako malou 701ku s hmotností okolo 130 kg, pořádnou nádrží, drátěnými koly 21/18 atd. To co prostě spousta lidí chce a na trhu to chybí ...
Většinou si jen komentáře čtu, ale nedá mi to (před půlnocí) než také něco přidat. Na litých kolech jsem na Stelviu projel Pamír Highway a další ofroudy v Evropě. Na Pamíru jsem potkal kluky s GS 1200, kteří čekali na rozflákaná drátěná kola a kardany, Rusa s novou Afriku Twin rovněž s rozflákaným ráfkem, přítelkyni na GS 650 GS praskaly dráty o život a po návratu bylo třeba centrovat obě kola, ale ano na offroad patří dráty, jenže..., jaký může být problém s litými koly na tak "lehké" motorce! A k Číně - global nezastavíš, už dávno je pryč doba, kdy japonské bylo z Japonska a německé z Německa, nakonec Japonci také převálcovali tradiční evropské značky, je jen otázkou, kdy "malé" evropské trhy budou atraktivní pro čínské moto giganty. A už to za začíná - viz CF moto. A k otylosti - jestli to má být enduro na cesty, pak opravdu bych nechtěl jet dálkový přejezd na motorce, která váží 130 kg a méně. Ta patří na přívěs a jen do lesa. Takže za mně je počin posunout "cendura?" do menší hmotnosti, a rozumnější ceny od KTM super! A nakonec při snížení sedla alespoň na 830 nejedna dívčina zaplesá, že může s chlapy do lesa!
Více na: https://www.motorka...42840.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
rikat enduro necemu kde je motor zaroven nosnou casti a nema kolem sebe ram a je to na litakach je fakt zvlastni. s tim bych se bal i na polnacku ze to dojebu za odpoledne. a to to byl takovej potencionalni motor na male hrave unduro.
1 reakce
Podle dosavadnich komentaru dost lidi cekalo trochu jinou kategorii motorky, vic smerem k offiku. Vubec nechapu, proc je v textu tolik podprahovych odkazu na teren (byvaly zavodnik, absurdni srovnani s prvni sestkovou Tenerkou). Ze by snaha presvedcit, ze tahle silnicni motorka s upravou i pro nezpevnene cesty je pokracovanim 950Adv, T7, Transalpa, ... jen v mensim ctyrstovkovem jednovalcovem vydani? Od novinaru bych cekal spis dementi nez souhlasny ton. Uvidime, treba to chapu blbe a teprve az 390 Adv R bude tim, co dost lidi pod pojmem Advík automaticky ocekava.
1 reakce
Ale , ten displej ( barevně proveden ) z veškerými možní my udají se jim povedl.
Snad přijde i verze R. To by se mi tuze líbilo.
Strašný! Vyrobeno v Indii, inspirováno snad Čínou, cenovka pro na hlavu padlé.
Design radšej neriešim, lebo u mňa je na 5 rokov najtvrdšej basy...
Ale čo sa štyristoviek týka:
Vodník DRZ 400 má cca 20 rokov, výkon podľa prevedenie od 40 do 50 k, suchá hmotnosť podľa prevedenia od 113 do 135 kg, parádne zdvihy ... V USA sa ešte predáva
A keby som zohnal slušnú Hondu XR 400 na značkách, majiteľom "imidžového" indického KTM by som sa len smial...
Vývoj nezastavíš, ale zase mi napadá len, že "lepšie už bolo"
5 reakcí
V Itálii prodej od března 2020 za 6500E. Určitě zkusím kvůli porovnání s mým Zontes T310, papírově hodně podobné, i když o kvalitách KTM nepochybuju.
Od KTM menšího obsahu bych očekával spíš něco jako CCM 450, ale hlavně menší obsah, menší hmotnost a co je pro mě nejdůležitější a spoustu menších lidiček sedlo pod 80cm.
Dizajn na ten to sice nejezdí, za mě .
Další moto které bych chtěl ale nekoupím si ho.
Destroyer: skvelý postreh. Jasne je vidieť, že asfaltových endúr je na výber dostatok. Akurát na záver si sa sekol. Neviem o žiadnom jazdcovi, ktorý by túžil po 150 kg cestovnom endure a zároveň by požadoval 100HP. Všeobecne im (nám) stačí aj 30kW.
A, áno, 170 kíl suchej je veľa. Až budeš jazdiť dlhé trasy vrátane enduro terénu a sôlo, pochopíš.
7 reakcí
Destroyer: jdes na to dobre ....
ALE: je mozny, ze jsem sam, ale tenhle malej advik vypada na prvni pohled tak nejak "tezkopadne" nato, ze to ma byt ADV tedy spise enduro...
Je mozny, ze to klame, a bude se dat trochu prestrojit na endurovejsi pouziti, ale kdyz do toho nalijes dalsich 2 tis EUR, bude to porad skvela volba pro mlady ? Odhaduju, ze zaklad bude tak za 7 tis EUR, pri dovybaveni tedy cca 9 tis EUR a to se da uz koukat i po jinejch znackach...
Ja teda cekal neco ve smyslu LC4 ADV....
Z tohoto jsem rozpacity, ale treba bude realita jina, lepsi, endurovejsi...
1 reakce
citam tie komentare a to aby sa jeden neprestal cudovat. Ziadne Enduro nieje dost Enduro.
Skusme 140Nm BMW 1250GS a 170HP KTM 1290 Superadventure tie su "prilis tazke" a "prevykonovane". 250kg mali vsetky tazke endura uz od nepamati, vykonovo niekde v 3/4 dnesnych strojov.
Tak skusme strednu triedu - Afrika Twin, BMW 850GS? - stale tazke? okolo 230kg
Tak skusme ozaj endura - Yamaha T7 a KTM 790 Adv - stale tazke s vahou okolo 200kg?
tak lahke endura - 300vky a400vky? - indicky lowcost a stale tazke? so 170kg?
...fakt neviem ako by to malo byt. Volakedy boli jednovalce 600ccm s vykonom 50hp a hmotnostou 180kg. Alebo XTZ 750 Supertenere, najvykonnejsi dual sport 90-rokov (afrika twin 750 slaby odvar) so 70hp a 230kg!! Alebo Transalp s mizernym podvozkom a 230kg!!
KTM790Adv ma 95hp a 209kg. Ale stale je tazka?
Tak asi cakame na Enduro s menej ako 160kg a vykonom cez 100HP euro5?
...tym som chcel povedat ze takato ponuka roznych motoriek roznych tried v porovnani vaha/vykon este nikdy nebola na trhu. Ale z nejakeho dovodu je to stale malo.
2 reakce
Ak sa na tú motorky pozriem z boku a vezmem, no, oné, svetlo (aby som bol slušný), áno , svetlo a posuniem ho na blatník dole a na vidly, ja vidím naháč.
Otázka: Čo odlišuje toto "cestovné enduro" od naháča?
Odpoveď: umiestnenie "svetla".
Má to automatické vypínanie smeroviek? Ak nie, nemám záujem. Ja chcem byť drsný edvenčr, kua.
To je ufoun,ten reflektor. Za mně teda ne.
Buď je to, co se v článku o motorce píše, pravda pravdoucí a v tom případě KTM nalezla kvadraturu kruhu a vytvořila cenduro, jehož geomterie, podvozek a brzdy nejsou o kompromisech mezi asfaltem a terénem, ale zvládaj dokonale obě polohy.
Nebo je u druhá možnost, že se z nás někdo pokouší dělat voly.
Měl jsem Tenere 660 a teď mám F800GS. Na silnici i do terénu dobrý, ale moc těžký, nezvednu to. Jasně, do terénu krosku a na cestování cesťák. Ale když chci po ose dojet do Bosny a tam si užít šotolinky, nezbývá než se koukat po nějakém univerzálu.
A přesně na takovouhle motorku už spoustu let marně čekám.Cestovní enduro s menším objemem a tedy i váhou pro ty co moc nenarostli. I když bych překousnul vzhled a nižší zdvihy, pořád je tam velký otazník ohledně těch ráfků. Nerad bych to někde v Bosně zničil o šutr....
I na Dukovi 390 jsem se svezl, takže ten motor znám. No, jsem na to zvědavý, asi jí budu muset někdy zkusit...
2 reakce
zvednout př.blatník,vyměnit př. světlo a bude to docela hezká motorka....
Tak jsem asi jedinej, ale mě se celý ten koncept líbí. Za málo peněz hodně muziky!
1 reakce
Jednoválcový motor je určite dobrý ,má aj drahé pruženie , ale kolieska sú len odliatky , preto zrovnať ju z pravým endurom- starým XT600 Tenéré je trochu silná káva.
Na okresné cesty všelijakej kvality to bude super motorka ,len ten mobil namiesto palubovky vyzerá hrozne.
Všechno špatně: Malý kola, malý zdvihy, malá nádrž, velká hmotnost. Myslím, že to vymýšlel pan Bajaj.
Mělo to být: Velký kola, velký zdvihy, velká nádrž, malá hmotnost. Design buď enduro r nebo rally replica nebo obě verze. Výkon je předem danej a stačí.
Tohle je indickej krumpl s <|> místo světel.
Za mě trefa do černého!
Ne každej potřebuje 150 koní...
1 reakce
vyzera to
Mně se paradoxně vzhledově líběj 390 duke i adventure z celý řady nejvíc, včetně 1290 sd a sa... Je ale fakt, že KTM má specifickej design, kterej nemusí sedět každýmu, mně se opravdu líběj jen ostrý off-roady, smc a 390 duke, zbytek už taková sláva neni
Nejsem fanoušek KTM,ale tohle je opravdu hnus