yamaha_demo_tour




Motokrosové KTM 2012 představeny v Německu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jindramx (0) napsal 01.06.2011 v 23:36

Markus> Nechají tě jet se 150kou na každých závodech v kategorii MX2 Kdybych jí neměl,tak to takhle jistě netvrdim

_Cherokee_ (0) napsal 25.05.2011 v 19:23

Moc pekny

SirIndy (56) napsal 25.05.2011 v 19:01

PetrTM: Samozrejme by ty 2T byly naladene spise na spodek a kroutak nez vykon, to je mi jasny ze uz aktualni 250 ho maji dost... Ale myslim ze to nema cenu teoreticky resit kdyz to nikdy nezavedou.

Itall (10) napsal 25.05.2011 v 14:04

Už jsem to psal jinde: Podle mě - třídy do 200 ccm, 400 ccm a přes 400. Vymalováno.
PetrTM: Záleží na naladění motoru. 4T dovede být příjemnější, ale pěkný průběh dosahují už i 2T a hmotnost je jasná. Nejlépe jsem se svezl na 4T - když se vybere, pravda. Ale cpát do toho money nebudu. Mám 2T.

PetrTM (6) napsal 25.05.2011 v 13:56

SirIndy: Nevyhrávaly, ani omylem. Taky jsem patři k dlouholetým propagátorům a vyznavačům dvoutaktů...ale stejně jsem na nakonec skončil u 4T. Dvoutakty se ve vyšších objemech docela slušně chytaj v enduru, ale v motokrosu je zkrátka ať chceme nebo ne 4T výrazně rychlejší, a ještě tě méně unaví. V zatáčkách se její chování se 2T nedá srovnat, zatímco dvoutakt se obvykle "utrhne", tohle jede jako po kolejích. 2T by mělo šanci asi jen na superkrosové trati, kde vynikne jeho lehkost, v klasickým motokrosu už je bohužel o třídu pozadu. U nárůs objemu u 2T by nepomohl vůbec ničemu, třeba čtyřiko 2T by bylo tak překoňovaný, že by se stalo téměř neovladatelným...viz někdejší půllitrové pětistovky.

SirIndy (56) napsal 25.05.2011 v 13:22

KTM: Nechapu proc neudelaj tridu open, pak by se ukazalo ze 4T jsou nekonkurenceschopne, vyhravaly by to dvoutakty 300 az 400ccm...

KTM-EXC-2TPower (1) napsal 25.05.2011 v 12:19

Oni ten vývoj soudruzi z FIM atd. trošku nedopočítali, když dali ke 125 2t 250 4t. Chtěli sice uměle vytlačit 2T (stejně jako 250 vs. 450)kvůli emisím ale zapomněli že né každý "junior" má prachy na drahé závodní provozování 250 4T. A tak po zhruba 10-ti letech přidali 2T na 150 ccm. Už jen povolit v E2 300ccm ke 450 :D

markus (17) napsal 25.05.2011 v 12:03

iVlada : bohužel některý pivo tak opravdu chutná :D

jinak stěma třídama to není tak jednoznačný, podle mě tě se stopadesátkou nenechají jet na všech závodech v MX2. Ale i tak patří 150 k mým vysněným motorkám a teď když má KTM přepákování... no možná že rozbiju prasátko

MkokyX (3) napsal 25.05.2011 v 11:09

čau dost dobže nechápu proč až ted je zadní kolo odpruženo „wépéčkem“ s přepákováním když to mam uz na aprilii z roku 2005 a v čem je to lepsi ? dik

iVlada (80) napsal 25.05.2011 v 10:53

Sirindy, objem KTM 150 SX je presne 143.6 ccm - to je po strance objemu motoru u dvoutaktnich motokrosu maximum, ktere muze startovat ve tride MX2 po boku ctyrtaktnich dvestepadesatek Drive bylo povoleno maximalne 125 ccm a pred nekolika lety se limit zvysil.

Markus, neni to ani tak moda, jako bezprostredni pocit pri presednuti z tezsich ctyrtaktu proste prirovnani chce brat s nadsazkou... kdyz reknes, ze pivo chutna jako kren, taky tim memyslis, ze pali a potecou ti slzy jako hrachy

SirIndy (56) napsal 25.05.2011 v 10:02

Trochu nechapu proc 150 a ne treba 175 aby to lepe pokrylo propast mezi 125 a 250.

markus (17) napsal 25.05.2011 v 09:36

ty verze powerparts vypadají pěkně. jinak teda nevim co je to za módu srovnávat dvácu s bicyklem. můj těžkej sjezďák měl asi patnáct kilo, dváca má k devadesáti a jediný co je na tom podobnýho jsou dvě kola a klacky, všechno ostatní je jinak. BMX má ještě o x kilo míň




TOPlist