yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sirr (55) napsal 24.01.2019 v 11:13

Jak Chooki KTM maniak předpověděl, nic jiného něž TPI za čtvrt mega do budoucna není lepší volba hip hip huráááá
https://www.youtube.com/watch?v=zEkR24sfS5A

JohnyLuka (35) napsal 06.07.2017 v 01:04

Ať bude zivotnost dlouhá nebo ne,milovnikum dvoutaktu to bude asi jedno. Já jsem štastný že euro 4 nepohrbilo dvoutakty. Dost doufám v nějaký vývoj dvoutaktu na silnici. V motokrosu jako vikendak s občasným jezdenim větší dvoutakt neukociruju,125 je zas malo,takze tam jsem přešel na 4 takt ale na silnici bych ho bral hned.

iVlada (80) napsal 01.07.2017 v 15:46

rsjawkar> moc díky za upřesnění, je to tak! Jsem teď mimo Evropu a s editaci to je náročnější také díky za fajn komentáře

rsjawkar (85) napsal 01.07.2017 v 12:48

Škoda, článek už zůstane neopravený, ale diskuse se posunula.
Sirre, vím o čem mluvíš v jednoduchosti je síla, ale podívej se na věc z druhé strany.
Vstřikování prodlouží 2T motorům život. Výrazným způsobem řeší jeho největší slabinu a to jsou emise, kvůli kterým byl odstraněn ze silničních motocyklů. Vstřikování také zlepší průběh výkonu a tím se stane uživatelsky přívětivější, smaže se tím rozdíl mezi 2T a 4T. Jsem zvědavý na další vývoj...

sirr (55) napsal 30.06.2017 v 10:43+1

chooki :
v ladění stroje "na ucho" pouze šroubovákem je kus odbornosti a kouzelná je ta skromnost !
Pokus-omyl dělaj lidi, co otom nic neví...promiň.
Libí se mi 2 díl "Moto cestou necestou" ... kde v Čile-Bolivii jedou na GS1200, Revaj to rozbije a jsou několik dní OUT, v poušti nejsou schopný bez diagnostiky s moto cokoli dělat!!! V servisu čekaj na elektro díly..
Potkaj tam borce (krajana) na kejvačce co denně najede 600km kterýmu stačí k opravě pouze ten šroubovák
https://www.youtube.com/watch?v=TI1Pr0c1_qc&index=2&list=PLUd1NEVy1hceGKKCw7HcNASeENks-lV-r
Spousta těch strojů okolo roku výroby 1990 jsou konkurence schopné na trati i s novodobýma strojema (stříkačkama), je to jen o tom, kdo ta řidítka drží...
Až budeš v místě BEZ PROUDU řešit závadu, u nové motorky co plní ero normu (a s vyplím notebokem aby ti napsal co máš dělat) , budeš možná k smíchu Ty, posléze čekat na drahé snímače,střiky atd.. !
Zavady vstřiků jsou u enduro/mx strojů vcelku časté závady pro "prašné prostředí" atd..
U karburátoru bys třeba jen profouk trasku a jel dál .
Jak jsem psal ..., pokrok nelze zastavit,
Tyto NOVÉ stroje bude jistě slušné svezení, ale až se začnou kazit jejich majitele si již doma "na ucho" nic neodladí...

chooki (100) napsal 30.06.2017 v 09:21

sir. nechcem tu z toho robit nekonecnu diskusiu ale porovnavat dnesne moto s 50roc. veteranmi , tak to fakt asi nie..za jedno, z tych veteranov jazdi tak jedno promile a drzia pokope extremnou snahou majitelov, za druhe tie moto proste nejeli (vykon, ani spolahlivost, o podovozku nehovorim, vyvoj je uz inde) a za tretie..mame nejake emisne normy, takze bud mas vstrekovanie alebo nemas nic..ziadnu novu moto. A hlavne za stvrte, po par sezonach "nezavodenia" :) je kazda offroad moto (mx, end) mrdka, ktora potrebuje total go.
Co sa tyka toho oddel.mazania, tak je tam male el.cerpadlo, a pri jeho poruche elektronika do 20 sekund motor vypne. Skoda, ze si moto ani nevidel, nepoznas system a uz riesis co bude ked bude o x rokov. Okrem toho, radsej budem cekovat chyby na moto s PC v ruke, ako behat so srobovakom systemom pokus omyl :)

iVlada (80) napsal 29.06.2017 v 15:29

Tome76>projev oranžových dvoutaktů se mi líbí moc a posun to bezesporu je. Už proto, že bude mnohem menší spotřeba, nemusí se mixovat olej s benzínem a taky že není třeba zapatlanej výfuk a motorka si upravuje poměr mazání sama...

Balouch> to se mi vzhledem k profilu trati nepodařilo, ale na jedné polňačce při přejezdu mimo trať jsem zkusil vršek a 250 jela jako vzteklá, omezovač nevím, ale určitě bude brzy příležitost vyzkoušet...

Všem moc dík za komentáře!

sirr (55) napsal 29.06.2017 v 14:25+1

chooki : na 4t není potřeba olej do benzínu, kde nyní TPI ma nastarost jeho mysení , kde jakákoli porucha bude mýt za následek možnou destrukci motoru!!!
Veteránské stroje s oilmástrem se pro poruchovost raději nadále olej mixoval s benzínem v nádrži.
Moc se ti omlouvám za mé směšné komentáře, ale tak náko mám zafixováno že v jednoduchosti je krása a funkčnost zejména pro Off užívání i mimo civilizaci! Nedovedu si představit že za 50let bude funkční vetrán s TPI podobně jako nyní závodní ČZ či stroje EVO do roku 1990, bez jakýchkoli čidel a 5kg elektroniky navíc...

Balouch (266) napsal 29.06.2017 v 11:12

Ahoj Vláďo, podařilo se ti někde podržet kvalt "do plnejch" déle než je zdrávo? Zajímalo by mě jak se příp. projevil ten omezovač otáček...
Díky za info...

chooki (100) napsal 29.06.2017 v 09:17-1+1

sir..prosim ta, 4takty maju uz hezkych par sezon, jednu dekadu, vstrekovanie...ake peklo sa u nich deje ??? kazdy ti povie ze vyrazny posun co sa tyka spolahlivosti, startovania atd.. Si smiesny s tym jak vyplakavas dopredu

sirr (55) napsal 29.06.2017 v 06:17-3+1

Normou 4 končí veškeré jednoduché provedení a začíná, " nic si doma bez DG neopravíš"
Kdo si tu motorku koupí novou, tak si asi pojezdí ...
Až budou tyto stroje jeté pár sezón závodně... asi začne peklo!
Doufejme, že SX strojů se to nedotkne...

Dolph-cz (58) napsal 28.06.2017 v 20:29-1+1

Opravdu pěkný test
Z nové kačeny mám takové rozporuplné pocity,vstřikování je fajn,ale dva mikro vstřikovače na jeden válec... ,taky oddělané mazání vždycky smrdělo průserem...,no, je to hodně na hraně.
Čas ukáže...

doucha (183) napsal 28.06.2017 v 20:26

Mám radost, že KTM ještě dál pokračuje s vývojem 2T, doufám, že to tak ještě nějaký čas zůstane

Zemanek499 (1) napsal 28.06.2017 v 19:05+1

Doby, kdy odladit 2t byl nekonečný proces, končí

rsjawkar (85) napsal 28.06.2017 v 14:41

Děkuji autorovi za článek, pouze bych ho poopravil v tom, že Orbital také maže odděleně. Válec vyplachuje vzduchem, do kterého vstřikuje čistý benzín za pomoci stlačeného vzduchu, takže benzín vstupuje do pracovního prostoru v menších kapičkách.
V každém případě se KTMce podařil husarský kousek v tom, že vyvinula jednoduchý a levný systém.

tome76 (1) napsal 28.06.2017 v 11:11

Když to srovnáš s karburátorovou konkurencí, je to velký posun ?
Já si myslím, že je to celkem pecka, už se teším až bude možnost to projet :) Asi první modely budou těžko dostupné

Mig_35 (345) napsal 28.06.2017 v 10:42+1

až to bude modrožlutý bude to fajn:)

Kome (64) napsal 28.06.2017 v 10:07

To tříkilo by se mi líbilo.




TOPlist