yamaha_tenere_duben




První jízda: motokrosové Kawasaki 2016

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sirr (55) napsal 29.10.2015 v 17:28

IVlada> zadnej jinej duvod nevidim, vsichni nato nadavaj a nikdo natom nehce jet ...

iVlada (80) napsal 29.10.2015 v 10:57

sirr> přesně tak, myslím si, že váha je jedním z hlavních důvodů.

sirr (55) napsal 29.10.2015 v 10:23

iVlada : No myslím si, že příchodem vzduchových tlumičů zažívá a bude zažívat öhlins žně .
Proč to tam téměř všichni výrobci cpou?To je jen kvůli váze?

iVlada (80) napsal 28.10.2015 v 21:42

MXer> nejdříve se jezdilo na sériovém pérování a pak se motorka v rámci testování podvozku Öhlins přestrojila do zlaté. V tu dobu se na trati fotilo nejvíce. Nicméně většinu času se jezdilo na KX250F v sérii. Je to zmíněno i v předposledním odstavci druhé kapitoly článku.

MXer (140) napsal 28.10.2015 v 19:17

Proč má ta KXF 250 na fotkách originál vidlici a pak při jízdě tam má Ohlins ??




TOPlist