Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Njesem žádnej vyznavač naháčů nebo streetfighterů, ale tenhle ZED je vážně charismatickej. Vypadá to trochu jako UFO, co přilítlo z nějaký vzdálený galaxie... prostě motorka s výrazem a to se cení!
Jo vzhled je celkem fajn ale ten efekt pomalu zvedající se přídě - to bude mít za následek nápor vzduchu na hruď - podobně jako GSR600 Samozřejmě žádný 200km/h celou cestu to asi né, nevím jak by tomu padl plexi ale efekt by to mělo
Mě se tenhle agresivní vzhled líbí.To je ale věc názoru a nikomu ho neberu. Ale co mě kure.sky sere je ,že dneska děaj ty naháče jen pro trpaslíky. Na čem jsem na výstavě seděl (teď mluvím o naháčích), na tom jsem vypadal jako debil a cítil jsem se ještě hůř. Raděj ať tomu nechaj 250 kilo ale ať to proboha trochu vypadá!!! Si myslí, že se na celém světě rodí trpaslíci???!! Za chvíli tady budem všichni leštit v garáži minibike!!
Jestli to redaktor testoval v tomto období (studený silnice, štěrk...) a ještě píše, že se těší na pořádnej test v lepších podmínkách. Nechápu jak může napsat o motoru se 142 koněma, že je nemasnej neslanej . V tomhle počasí bych jel tak na 50% ač by svítilo sluníčko jako prase a nedovolil bych si kritizovat, dokud bych motorku nepodrobil pořádnému testu. Jinak vzhled je věc názoru, mě se celkem líbí, i když generace před se mi líbily víc.
stráta,mě spíše vadilo že to lidi pomlouvají jako celek,jinak co se týče vzhledu,tak s tebou souhlasím.O proti mému modelu 2013 zhubla,to pakrovací světlo je hnus a bohužel přišla o přední kryty vidlic ,které ji dodávali na objemu.Mám zajímavou myšlenku,co takhle jít spíše i vzhledově do pořádný široký mrchy a narvat do toho zzr 1400 a upravit na střední výkon,bohužel chtějí zachovat označení Z 1000,ale jestli se chtějí držet konkurence,musí přijít novej naháč,nebo tak jak jsem napsal já.
"Takhle řešenej otáčkoměr jsem ještě neviděl, zvláštní"
Není to obvyklé, ale možná bylo toto řešení zvoleno kvůli průběhu krouťáku. Dejme tomu, že od těch 4 tisíc otáček už motor všechno bezpečně pobere a nehrozí jeho podtáčení za prakticky jakýchkoli jízdních podmínek...
Celkove pekny a agresivni ale ten predek, proste ne. Mozna az ji uvidim nazivo, ale i tak neverim, ze zmenim nazor. Predchozi model byl neskutecna designova pecka (a nekdy bych to rad vlastnil), tohle uz je ale nejaky prehnany.
luk42: Na to abych poznal že motorka je hnusná se na ní musím někdy svízt? Vždyť to spolu přece nesouvisí, sebelíp jedoucí motorka může být hnusná a naopak.
strakon,ty jsi to nepochopil,já měl v hodnotě 70 až 90 litrů asi 13 motorek a byl jsem na ně pyšnej,úplně nové Zetko jsem si koupil až po 16 letech ježdění,jen neberu názory,je to hnusný,nejede to ,špatný zpracování atd od lidí ,který maximálně tak viděli a možná ani to ne.Já se jen snažil napsat pravdu,je možné že tento model je na tom trochu jinak i když jsem se na něm už taky svezl,ale model 013 je to samé,možná 013 je agresivnější díky absency elekroniky ,ale jak říkám testům se moc věřit nedá,motorka je fantastická a jede to ve středu a spodku lépe jak litrovej 160 konověj supersport,měl jsem půjčenou ZX 10 R 2009 a třeba proti mému Zetku byla na spodku mrtvá,ale to je jedno,ona je zas brutální navrchu ,každá je něco jiného.
jen to prostě žere jako prase.Jezdím průměrně za 10 a zdní guma mě vydržela na 3 700 km a z toho jsem 1000 km zajížděl,negumuju nedriftuji prostě nic.Takže já nic nehaním ostatním lidem,jen se snažím říct že když ten dotyčnej na tom nikdy nejel a neměl ji alespoň na 2 tisíce km ,tak o tom neví vůbec nic.
Luk42: Mně se třeba líbí hodně, jsem ulítlej na tyhle prapodivný tvary, ale hanit názor někomu i proto, že má levnější moto, mi přijde trošku nadutý a ubohý, někomu může dělat radost i třeba ten malej Monster za těch 50 tisíc
JO a hodně zajímavé a vtipné je ,že v tomto testu řekli,že motor působí dosti sterilně a že si z něj vlastně na zadek nikdo nesedne,nebo alespoň oni,že by byl tento model o proti modelu 2012 tak špatnej Nebo že by ho tak ničila ta elektronika Jen tak pro zajímavost vám okopíruji prohlášení o motoru 011 až 013 Ale jinak je to o tom, že v pravé ruce máte otěže od stáda divokých, silných ale inteligentních koní. Řekneš jim málo a oni tě provezou krajinou na vlně krouťáku, bez upoceného úsilí, lehce a s rošťáckým frkáním. Řekneš jim hodně, pokud na to máš koule, a uspávající pofrkávání se změní v řev a klidné tóny utahaného cajdáku vystřídá metalová smršť. Vzdálenosti mezi zatáčkami se dramaticky zkrátí a ze světa okolo zbyde jen malé okýnko před tebou. V tu chvíli bys měl/a ve vlastním zájmu celým tělem naplno vnímat co ti říkají a kudy tě nesou, protože na druhý břeh to je jenom kousek...
Motor téhle Kawy je klenot a má všechno co má mít. Sílu i charakter, umí mluvit potichu ale taky burácet vzteky i radostí.
Jízda ještě jednou.
Nalítal jsem hodně přes tisíc kilometrů a každý z nich byl o radosti, o relaxu, o užívání si, o vášni. Dá se odlítnout na pár hodin někam daleko, nebo jen na chvíli někam za město.
Dá se prožít intenzivní výplach hlavy a vracet se sice v propocený kůži, ale s úsměvem od ucha k uchu, nebo se stejným úsměvem objevit fajnovou trasu nahoru dolu přes hory, dá se zdrhat před bouřkou a v dešti fotit duhu po kotníky v louži ...
Každý ráno jsem se těšil až vyjedu, z každý cesty jsem se vracel oklikou a vůbec, ale vůbec jsem Zeda nechtěl vrátit. Docela vážně myslím, když říkám, že může stejně dobře sloužit léty i silnicí otlučenýmu chuligánovi a zrovna tak někomu, kdo na motorce nenajezdil prakticky nic. Dokáže být nejen zloun ale i nejlepší kámoš.
Pro mě to je jedna z nejkomplexnějších motorek vůbec
Miluju keci lidí,který tuhle Kawu nevlastnili,nebo alespoň předchozí model,kterej je krom vzhledu v podstatě stejnej.Většinou to haní ty co na tom v životě nejeli a doma maj motorku za 50 litrů.Jízdní vlastnosti super,brzdy hodně ostré,do té doby jsem si myslel že brzdí jen Honda,hravá,střední otáčky má lepší než leckterý litrový supersport,vzhled záleží na člověku,mě se líbí předchozí model více,protože je větší,i když jen možná plastama a nemá tak hnusný parkovací světlo,dokonce tento nový model přišel i o přední kryty vidlic ,který ji přidávali na objemu,nechápu to,spíše bych to vedl k tomu aby byla více širší,prostě budila respekt,přední maska se mě docela líbí. Zpracování bohužel rozpočtové,nic špatně tam není,ale přijde mě dost vtipný,že na motorce za 300 papírů šetřej na krytech vodních hadic,viz opravdu to dodá vzhledu že Japonci dali co se týče vzhledu ochranu vodní hadice od chladiče,ale bohužel je asi o 15 cm kratší než by měla a je vidět v půlce normální hadice a ochrana,sice detail ,ale dost ubohý Alespon to má každej předchozí model.2011 až 2013.Prosím naplácat že je tam motor ZX 10 R,je tam úplně jiný.Jízda je opravdu nabitá emocema a k tomu dodává fantastické chrčení od nasávačů,které sídlí pod jezdcem.Všechno bohužel má své ALE,jak tento model tak předchozí žere jako prase,hádat se tu nemusím,protože se stejnou jízdou jsem na RR 929 jezdil za 7 litrů,tady minimálně za 10 ).K tomu nádrž na 14 litrů a teoreticky ,když budu tahat jsem u benzínky každých 100 km.Model 013 vlastním přímo z obchodu tak vím o čem mluvím.Pokud vám nebude vadit šílená spotřeba,spotřeba i zadních pneumatik a dáte o zub menší kolečko dopředu,tak zažijete velice zajímavou a na dnešní provoz až brutální jízdu.Jo a jen pro info,proč si asi myslíte že model SX,viz s kapotáží má tlačítko úsporný režim,protože tyhle motory žerou i trávu kolem silnice.Tečka.
SuperSic58: a kde jsi na tom byl??tak se to prostě někomu nelíbí!mě taky ne.a není to tím že na to nemám,prostě nelíbí.a asi budu tvá vyjímka ale měl bych na ni,ale to bych si koupil něco jinýho a kdyby nic nebylo,tak si tu starou ludru radši nechám.
bulldogbiker: luxusní názor nevím čím to je ale tebe si pamatuju..moc to tu nepročítám ale když náhodou kouknu na téma co mě zajímá,tak tam prezentuješ jak je patrně "itálie"špatná nežer to tak
Jj klasickej čecháčkismus, hned odsoudit, jak je to příšerný a bla bla. Tito zlí jazykové jsou jen namíchnutí, že se na takovej stroj nikdy nezmůžou a maximálně budou onanovat nad motohouse katalogem, ronit noční poluce a v garáži stařičkou ludru, kterou si pořídili za horko těžko ušetřenejch 30 tis a někteří ani to ne a musejí dát zavděk orezlému simsonu po tatíkovi Jinak moc krásná mašina Co je na displayi ta stupnice vlevo s číslama 1,2 a 3?
Njesem žádnej vyznavač naháčů nebo streetfighterů, ale tenhle ZED je vážně charismatickej. Vypadá to trochu jako UFO, co přilítlo z nějaký vzdálený galaxie... prostě motorka s výrazem a to se cení!
Líbí se mi opravdu hodně moc.
Jo vzhled je celkem fajn ale ten efekt pomalu zvedající se přídě - to bude mít za následek nápor vzduchu na hruď - podobně jako GSR600 Samozřejmě žádný 200km/h celou cestu to asi né, nevím jak by tomu padl plexi ale efekt by to mělo
Mě se tenhle agresivní vzhled líbí.To je ale věc názoru a nikomu ho neberu. Ale co mě kure.sky sere je ,že dneska děaj ty naháče jen pro trpaslíky. Na čem jsem na výstavě seděl (teď mluvím o naháčích), na tom jsem vypadal jako debil a cítil jsem se ještě hůř. Raděj ať tomu nechaj 250 kilo ale ať to proboha trochu vypadá!!! Si myslí, že se na celém světě rodí trpaslíci???!! Za chvíli tady budem všichni leštit v garáži minibike!!
BOMBA luxusní japonská motka
žádná italská trapka
Palec 11,tak sem jen tak dej svoji motorku a porovnáme,když tohle je podle tebe hnus bez náznaku stylu
Hnus fialovej ...motorka absolutně bez nějaký náznaku stylu, z profilu to vypadá strašně.
Jestli to redaktor testoval v tomto období (studený silnice, štěrk...) a ještě píše, že se těší na pořádnej test v lepších podmínkách. Nechápu jak může napsat o motoru se 142 koněma, že je nemasnej neslanej . V tomhle počasí bych jel tak na 50% ač by svítilo sluníčko jako prase a nedovolil bych si kritizovat, dokud bych motorku nepodrobil pořádnému testu. Jinak vzhled je věc názoru, mě se celkem líbí, i když generace před se mi líbily víc.
stráta,mě spíše vadilo že to lidi pomlouvají jako celek,jinak co se týče vzhledu,tak s tebou souhlasím.O proti mému modelu 2013 zhubla,to pakrovací světlo je hnus a bohužel přišla o přední kryty vidlic ,které ji dodávali na objemu.Mám zajímavou myšlenku,co takhle jít spíše i vzhledově do pořádný široký mrchy a narvat do toho zzr 1400 a upravit na střední výkon,bohužel chtějí zachovat označení Z 1000,ale jestli se chtějí držet konkurence,musí přijít novej naháč,nebo tak jak jsem napsal já.
"Takhle řešenej otáčkoměr jsem ještě neviděl, zvláštní"
Není to obvyklé, ale možná bylo toto řešení zvoleno kvůli průběhu krouťáku. Dejme tomu, že od těch 4 tisíc otáček už motor všechno bezpečně pobere a nehrozí jeho podtáčení za prakticky jakýchkoli jízdních podmínek...
Celkove pekny a agresivni ale ten predek, proste ne. Mozna az ji uvidim nazivo, ale i tak neverim, ze zmenim nazor. Predchozi model byl neskutecna designova pecka (a nekdy bych to rad vlastnil), tohle uz je ale nejaky prehnany.
Dovi: no jo, máš recht, teď na to koukám na pc, předtim jen na mobilnim netu malej obrázek. Takhle řešenej otáčkoměr jsem ještě neviděl, zvláštní
luk42: Na to abych poznal že motorka je hnusná se na ní musím někdy svízt? Vždyť to spolu přece nesouvisí, sebelíp jedoucí motorka může být hnusná a naopak.
Petta ,no jelikož měním kolení slidery každou sezonu,tak to tím asi nebude
Nesmíš tahat jen na rovinkách, aby ti guma vydržela..
strakon,ty jsi to nepochopil,já měl v hodnotě 70 až 90 litrů asi 13 motorek a byl jsem na ně pyšnej,úplně nové Zetko jsem si koupil až po 16 letech ježdění,jen neberu názory,je to hnusný,nejede to ,špatný zpracování atd od lidí ,který maximálně tak viděli a možná ani to ne.Já se jen snažil napsat pravdu,je možné že tento model je na tom trochu jinak i když jsem se na něm už taky svezl,ale model 013 je to samé,možná 013 je agresivnější díky absency elekroniky ,ale jak říkám testům se moc věřit nedá,motorka je fantastická a jede to ve středu a spodku lépe jak litrovej 160 konověj supersport,měl jsem půjčenou ZX 10 R 2009 a třeba proti mému Zetku byla na spodku mrtvá,ale to je jedno,ona je zas brutální navrchu ,každá je něco jiného.
jen to prostě žere jako prase.Jezdím průměrně za 10 a zdní guma mě vydržela na 3 700 km a z toho jsem 1000 km zajížděl,negumuju nedriftuji prostě nic.Takže já nic nehaním ostatním lidem,jen se snažím říct že když ten dotyčnej na tom nikdy nejel a neměl ji alespoň na 2 tisíce km ,tak o tom neví vůbec nic.
Luk42: Mně se třeba líbí hodně, jsem ulítlej na tyhle prapodivný tvary, ale hanit názor někomu i proto, že má levnější moto, mi přijde trošku nadutý a ubohý, někomu může dělat radost i třeba ten malej Monster za těch 50 tisíc
"Co je na displayi ta stupnice vlevo s číslama 1,2 a 3?"
Ahoj,
přijde mi to jako první 3 tisíce ot/min, které se zřejmě záměrně "nevešly" na vodorovný otáčkoměr nahoře...
tak jak to teda je
JO a hodně zajímavé a vtipné je ,že v tomto testu řekli,že motor působí dosti sterilně a že si z něj vlastně na zadek nikdo nesedne,nebo alespoň oni,že by byl tento model o proti modelu 2012 tak špatnej Nebo že by ho tak ničila ta elektronika Jen tak pro zajímavost vám okopíruji prohlášení o motoru 011 až 013 Ale jinak je to o tom, že v pravé ruce máte otěže od stáda divokých, silných ale inteligentních koní. Řekneš jim málo a oni tě provezou krajinou na vlně krouťáku, bez upoceného úsilí, lehce a s rošťáckým frkáním. Řekneš jim hodně, pokud na to máš koule, a uspávající pofrkávání se změní v řev a klidné tóny utahaného cajdáku vystřídá metalová smršť. Vzdálenosti mezi zatáčkami se dramaticky zkrátí a ze světa okolo zbyde jen malé okýnko před tebou. V tu chvíli bys měl/a ve vlastním zájmu celým tělem naplno vnímat co ti říkají a kudy tě nesou, protože na druhý břeh to je jenom kousek...
Motor téhle Kawy je klenot a má všechno co má mít. Sílu i charakter, umí mluvit potichu ale taky burácet vzteky i radostí.
Jízda ještě jednou.
Nalítal jsem hodně přes tisíc kilometrů a každý z nich byl o radosti, o relaxu, o užívání si, o vášni. Dá se odlítnout na pár hodin někam daleko, nebo jen na chvíli někam za město.
Dá se prožít intenzivní výplach hlavy a vracet se sice v propocený kůži, ale s úsměvem od ucha k uchu, nebo se stejným úsměvem objevit fajnovou trasu nahoru dolu přes hory, dá se zdrhat před bouřkou a v dešti fotit duhu po kotníky v louži ...
Každý ráno jsem se těšil až vyjedu, z každý cesty jsem se vracel oklikou a vůbec, ale vůbec jsem Zeda nechtěl vrátit. Docela vážně myslím, když říkám, že může stejně dobře sloužit léty i silnicí otlučenýmu chuligánovi a zrovna tak někomu, kdo na motorce nenajezdil prakticky nic. Dokáže být nejen zloun ale i nejlepší kámoš.
Pro mě to je jedna z nejkomplexnějších motorek vůbec
Miluju keci lidí,který tuhle Kawu nevlastnili,nebo alespoň předchozí model,kterej je krom vzhledu v podstatě stejnej.Většinou to haní ty co na tom v životě nejeli a doma maj motorku za 50 litrů.Jízdní vlastnosti super,brzdy hodně ostré,do té doby jsem si myslel že brzdí jen Honda,hravá,střední otáčky má lepší než leckterý litrový supersport,vzhled záleží na člověku,mě se líbí předchozí model více,protože je větší,i když jen možná plastama a nemá tak hnusný parkovací světlo,dokonce tento nový model přišel i o přední kryty vidlic ,který ji přidávali na objemu,nechápu to,spíše bych to vedl k tomu aby byla více širší,prostě budila respekt,přední maska se mě docela líbí. Zpracování bohužel rozpočtové,nic špatně tam není,ale přijde mě dost vtipný,že na motorce za 300 papírů šetřej na krytech vodních hadic,viz opravdu to dodá vzhledu že Japonci dali co se týče vzhledu ochranu vodní hadice od chladiče,ale bohužel je asi o 15 cm kratší než by měla a je vidět v půlce normální hadice a ochrana,sice detail ,ale dost ubohý Alespon to má každej předchozí model.2011 až 2013.Prosím naplácat že je tam motor ZX 10 R,je tam úplně jiný.Jízda je opravdu nabitá emocema a k tomu dodává fantastické chrčení od nasávačů,které sídlí pod jezdcem.Všechno bohužel má své ALE,jak tento model tak předchozí žere jako prase,hádat se tu nemusím,protože se stejnou jízdou jsem na RR 929 jezdil za 7 litrů,tady minimálně za 10 ).K tomu nádrž na 14 litrů a teoreticky ,když budu tahat jsem u benzínky každých 100 km.Model 013 vlastním přímo z obchodu tak vím o čem mluvím.Pokud vám nebude vadit šílená spotřeba,spotřeba i zadních pneumatik a dáte o zub menší kolečko dopředu,tak zažijete velice zajímavou a na dnešní provoz až brutální jízdu.Jo a jen pro info,proč si asi myslíte že model SX,viz s kapotáží má tlačítko úsporný režim,protože tyhle motory žerou i trávu kolem silnice.Tečka.
Todle je fakt humr nepovedenej
Děs. Další pokémon mezi námi.
Zlaté evropské stroje
SuperSic58: a kde jsi na tom byl??tak se to prostě někomu nelíbí!mě taky ne.a není to tím že na to nemám,prostě nelíbí.a asi budu tvá vyjímka ale měl bych na ni,ale to bych si koupil něco jinýho a kdyby nic nebylo,tak si tu starou ludru radši nechám.
bulldogbiker: luxusní názor nevím čím to je ale tebe si pamatuju..moc to tu nepročítám ale když náhodou kouknu na téma co mě zajímá,tak tam prezentuješ jak je patrně "itálie"špatná nežer to tak
Jj klasickej čecháčkismus, hned odsoudit, jak je to příšerný a bla bla. Tito zlí jazykové jsou jen namíchnutí, že se na takovej stroj nikdy nezmůžou a maximálně budou onanovat nad motohouse katalogem, ronit noční poluce a v garáži stařičkou ludru, kterou si pořídili za horko těžko ušetřenejch 30 tis a někteří ani to ne a musejí dát zavděk orezlému simsonu po tatíkovi Jinak moc krásná mašina Co je na displayi ta stupnice vlevo s číslama 1,2 a 3?
luxusní bomba a hlavně není italská
My flowers are beautiful. Vaše flowers jsou hnůj!
mě se líbí
...mě se líbí,akorát 142 koní je skoro dost,nefouká na tom trochu při jízdě na plnej?