yamaha_demo_tour




Enduro Husqvarny 2016 - pelhřimovské Huskobraní

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sirr (55) napsal 29.10.2015 v 20:17

Jo tak sorry, jel jsem na krosovy, ne na enduru..

sirr (55) napsal 29.10.2015 v 06:48

Měl jsem možnost se taky svést, ta 250 4T je mrtvá, ale ta 3504T je to nejlpší na čem jsem kdy jel!!!
Fakt bomba!!!
Přemejšlím, že prodám chalupu a jdu doní

Janek (27) napsal 06.10.2015 v 16:10

No, gramatika se dá pochopit, slovní spojení "když bych byl" je taky k zamyšlení, protože se píše "kdybych byl", ale co mi fakt vadí a nekoušu to, je věcný popis. Jako by bylo špatný, napsat pravdu bez obalu? Chápu to dobře?
Abych to osvětlil, v úvodu se píše o testu 250 4T "Motor je velice měkký a hodný jako beránek.To je také důvod, proč jsem schopen jet velice plynulou a pocitově svižnou jízdu, přičemž ani po několika kolech nepociťuji únavu..."
Ale v popisu u 350 4T se už zase píše: "Oproti předchozí FE 250 je znát mohutnější spodek a všeobecně pružnější motor, takže člověk nemusí tak zběsile spojkovat a často řadit..."
Ptám se, proč není v popisu u 250 4T přímo, že vyžaduje přesné řazení a spojkování jako blázen? Vždyť kdo se na tom svezl, tak ví, že u 250 se prostě musí spojkovat a řadit a řadit a řadit.
A je to pořád dokola u všech testů vip značek. Jak píše Snuff sterilní blábol
Co by mě konkrétně zajímalo, jaký je pro hobíka rozdíl v zadním pérování PDS EXC x přepáčko HQ. Něco reálnýho, třeba rozdíl v čase na kolo zprůměrovaný z několika jízd, ... názory více jezdců ...
Díky

Snuff (33) napsal 05.10.2015 v 07:24

to hobr: Bude to znít divně, ale i redaktor je jen člověk. A mnohem raději si přečtu článek, který se slohově dobře čte, byť tam je překlep nebo hrubka, než gramaticky dokonalý, ovšem co do čtivosti sterilní blábol!

hobr (11) napsal 03.10.2015 v 18:14

Omluva se přijímá . Musíš sám uznat, že jako REDAKTOR bys měl mít články bez chyb. A vo,vo tom to je!

iVlada (80) napsal 02.10.2015 v 22:44

r.o.b.b.>kontakty, info o trati a treninku najdes v teto reportazi:

//www.motorkari...t-funguje-22347.html

Urcite zajed vyzkouset, je to tam fajn

hobr>omluva za hrubku. Kazdopadne neni od veci vyuzit formular pod clankem "oznamit nepresnost" ...jenze ono je to lepsi poradne proprat... chapu no

SojkinXR6R>

miramara (1558) napsal 02.10.2015 v 20:46

dneska měla Huska volné ježdění ve Slavkově,půjčit se dalo vše a zadarmo

SojkinXR6R (22) napsal 02.10.2015 v 18:01+1

lionracing : tvůj příspěvek začínající ,,pro nekoho..." opravdu dává smysl
Zkus hledat na netu rozdíl mezi 2T a 4T a třeba se ještě něco naučíš..pak dej vědět :)
Nebuďte hnidopichové a soustřeďte se na podstatu a ne na kraviny, jak ženský..

Hezkej článek !

hobr (11) napsal 02.10.2015 v 15:34-1

Hned v úvodu: "Mezi dvoutaktními cirkulárky..."
Dál jsem nečetl. Když něco takového napíše redaktor, tak to je fakt síla.

lionmotoracing (-2) napsal 02.10.2015 v 14:02

TAK JSEM si to precetl, a vlastne jsem se nic nedovedel, ... pro nekoho kdo nevi jaky je rozdil mezi dvoutaktem 125 a ctyrtakt 450 je to ale velmi uzitecny clanek :) .

r.o.b.b (0) napsal 02.10.2015 v 08:28

Peknej report. Celkove verim rakousky technice a husce fandim at nedopadne jak hsb.dle fotek vypada enduro trat v pejru celkem lakave a protoze to mam za rohem, rad bych se tam svezl.jak je to s pristupem na trat?




TOPlist