Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měl jsem možnost se taky svést, ta 250 4T je mrtvá, ale ta 3504T je to nejlpší na čem jsem kdy jel!!!
Fakt bomba!!!
Přemejšlím, že prodám chalupu a jdu doní
No, gramatika se dá pochopit, slovní spojení "když bych byl" je taky k zamyšlení, protože se píše "kdybych byl", ale co mi fakt vadí a nekoušu to, je věcný popis. Jako by bylo špatný, napsat pravdu bez obalu? Chápu to dobře?
Abych to osvětlil, v úvodu se píše o testu 250 4T "Motor je velice měkký a hodný jako beránek.To je také důvod, proč jsem schopen jet velice plynulou a pocitově svižnou jízdu, přičemž ani po několika kolech nepociťuji únavu..."
Ale v popisu u 350 4T se už zase píše: "Oproti předchozí FE 250 je znát mohutnější spodek a všeobecně pružnější motor, takže člověk nemusí tak zběsile spojkovat a často řadit..."
Ptám se, proč není v popisu u 250 4T přímo, že vyžaduje přesné řazení a spojkování jako blázen? Vždyť kdo se na tom svezl, tak ví, že u 250 se prostě musí spojkovat a řadit a řadit a řadit.
A je to pořád dokola u všech testů vip značek. Jak píše Snuff sterilní blábol
Co by mě konkrétně zajímalo, jaký je pro hobíka rozdíl v zadním pérování PDS EXC x přepáčko HQ. Něco reálnýho, třeba rozdíl v čase na kolo zprůměrovaný z několika jízd, ... názory více jezdců ...
Díky
to hobr: Bude to znít divně, ale i redaktor je jen člověk. A mnohem raději si přečtu článek, který se slohově dobře čte, byť tam je překlep nebo hrubka, než gramaticky dokonalý, ovšem co do čtivosti sterilní blábol!
lionracing : tvůj příspěvek začínající ,,pro nekoho..." opravdu dává smysl
Zkus hledat na netu rozdíl mezi 2T a 4T a třeba se ještě něco naučíš..pak dej vědět :)
Nebuďte hnidopichové a soustřeďte se na podstatu a ne na kraviny, jak ženský..
TAK JSEM si to precetl, a vlastne jsem se nic nedovedel, ... pro nekoho kdo nevi jaky je rozdil mezi dvoutaktem 125 a ctyrtakt 450 je to ale velmi uzitecny clanek :) .
Peknej report. Celkove verim rakousky technice a husce fandim at nedopadne jak hsb.dle fotek vypada enduro trat v pejru celkem lakave a protoze to mam za rohem, rad bych se tam svezl.jak je to s pristupem na trat?
Jo tak sorry, jel jsem na krosovy, ne na enduru..
Měl jsem možnost se taky svést, ta 250 4T je mrtvá, ale ta 3504T je to nejlpší na čem jsem kdy jel!!!
Fakt bomba!!!
Přemejšlím, že prodám chalupu a jdu doní
No, gramatika se dá pochopit, slovní spojení "když bych byl" je taky k zamyšlení, protože se píše "kdybych byl", ale co mi fakt vadí a nekoušu to, je věcný popis. Jako by bylo špatný, napsat pravdu bez obalu? Chápu to dobře?
Abych to osvětlil, v úvodu se píše o testu 250 4T "Motor je velice měkký a hodný jako beránek.To je také důvod, proč jsem schopen jet velice plynulou a pocitově svižnou jízdu, přičemž ani po několika kolech nepociťuji únavu..."
Ale v popisu u 350 4T se už zase píše: "Oproti předchozí FE 250 je znát mohutnější spodek a všeobecně pružnější motor, takže člověk nemusí tak zběsile spojkovat a často řadit..."
Ptám se, proč není v popisu u 250 4T přímo, že vyžaduje přesné řazení a spojkování jako blázen? Vždyť kdo se na tom svezl, tak ví, že u 250 se prostě musí spojkovat a řadit a řadit a řadit.
A je to pořád dokola u všech testů vip značek. Jak píše Snuff sterilní blábol
Co by mě konkrétně zajímalo, jaký je pro hobíka rozdíl v zadním pérování PDS EXC x přepáčko HQ. Něco reálnýho, třeba rozdíl v čase na kolo zprůměrovaný z několika jízd, ... názory více jezdců ...
Díky
to hobr: Bude to znít divně, ale i redaktor je jen člověk. A mnohem raději si přečtu článek, který se slohově dobře čte, byť tam je překlep nebo hrubka, než gramaticky dokonalý, ovšem co do čtivosti sterilní blábol!
Omluva se přijímá . Musíš sám uznat, že jako REDAKTOR bys měl mít články bez chyb. A vo,vo tom to je!
r.o.b.b.>kontakty, info o trati a treninku najdes v teto reportazi:
//www.motorkari...t-funguje-22347.html
Urcite zajed vyzkouset, je to tam fajn
hobr>omluva za hrubku. Kazdopadne neni od veci vyuzit formular pod clankem "oznamit nepresnost" ...jenze ono je to lepsi poradne proprat... chapu no
SojkinXR6R>
dneska měla Huska volné ježdění ve Slavkově,půjčit se dalo vše a zadarmo
lionracing : tvůj příspěvek začínající ,,pro nekoho..." opravdu dává smysl
Zkus hledat na netu rozdíl mezi 2T a 4T a třeba se ještě něco naučíš..pak dej vědět :)
Nebuďte hnidopichové a soustřeďte se na podstatu a ne na kraviny, jak ženský..
Hezkej článek !
Hned v úvodu: "Mezi dvoutaktními cirkulárky..."
Dál jsem nečetl. Když něco takového napíše redaktor, tak to je fakt síla.
TAK JSEM si to precetl, a vlastne jsem se nic nedovedel, ... pro nekoho kdo nevi jaky je rozdil mezi dvoutaktem 125 a ctyrtakt 450 je to ale velmi uzitecny clanek :) .
Peknej report. Celkove verim rakousky technice a husce fandim at nedopadne jak hsb.dle fotek vypada enduro trat v pejru celkem lakave a protoze to mam za rohem, rad bych se tam svezl.jak je to s pristupem na trat?