globalmoto_duben_nolan




Testujeme novinky od Hondy: NC750X a Integru 2014

Honda má na letošek opět řádně nazbrojeno, a to jak úplnými novinkami, tak i vylepšenými modely, které už známe z minulosti. Mezi ně patří trojice sedmistovek, které letos povýšily na objem 750 ccm. Ano, řeč je o modelech NC750X, Integra a NC750S. Dřív než nám počasí dovolí vyzkoušet je všechny na našich silnicích, chystáme se okoštovat první dvě v teplejších krajích.

Kromě většího vrtání, a s ním spojeného nárůstu výkonu (55 koní/68 Nm), se Integry i obou modernizovaných encéček máme těšit na kultivovanější projev řadového dvouválce, o který se postará přidaný druhý vyvažovací hřídel. Silnější motor potřebuje i jiné odstupňování, a v případě manuálu i dvouspojkového automatu DCT proto všechny modely dostávají delší rychlostní stupně. DCT má navíc pár nových vychytávek v softwaru, tak jsme hodně zvědaví, jak těch 75 přidaných kubíků v kombinaci s novou převodovkou bude na jízdních vlastnostech znát. 
První dojmy najdete na tomto místě už za pár dní, ale pokud vás zajímá něco konkrétního - ať už se to týká techniky nebo jízdních vlastností - budeme rádi když vložíte své dotazy do formuláře pod článkem. Na testování jsou i lidé od Hondy, takže se můžete ptát také konstruktérů, kteří se na vývoji řady NC od začátku podílí.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 186 cm
Press - (Odebírat články autora)




TOPlist