husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jean192 (153) napsal 03.05.2018 v 23:08+1

Kopv, krásne zhodnotenie GW, tá nová mi tak pripadá aj z fotiek, mne chýba tá mohutnosť, ktorá kričala z 1500 a 1. gen. 1800.

kopv (46) napsal 28.04.2018 v 23:39

Re Targus
Máš pravdu s dobou jízdy. Jezdím přes Srbsko. Ale strašný to není, nejhorší je, jako vždy CZ. Jinak to je vlastně o 400 km dál než Makarská. To už zní líp ne? Když jede parta je to super.

Targus (430) napsal 28.04.2018 v 23:07

Re: kopv

1560 km do Řecka, to je tak18 až 20 hodin čisté jízdy, pokud jedeš přes Jugošku. S pauzami a hranicemi se po 25 hodin nedostaneš.
Na to by mě v 50 + letech fakt nikdo nepřemluvil. Ani kdyby za to nabízel GW zadáčo.
A když si vzpomenu na Promachonas, ještě teď se mi otvírá nůž v kapse. Tak protivné celníky - somráky aby kraj světa pohledal. A na Kalotině to nebylo o vůbec lepší.

kopv (46) napsal 28.04.2018 v 22:33+3

Tak ahoj všichni. Jak jsem slíbil níže napíšu sem své postřehy.
Jak jsem psal na GW1500 jsem najezdil cca 100tis, na GW 1800 cca 80tis do dnes. Na tomto úplně novém modelu jsem najel 40 km na předváděcí akci Hondy. Jinak kdysi jsem jezdil spoustu let na Pan European 1100 a na něm jsem najel cca 60tis.
Nejdříve bych se vyjádřil k dostupnosti, pro některé rejpálky, že je to pro snoby apod.
GW1500 se dá koupit do 150tis. a GW 1800 začíná na 230tis. viz inzerce. Myslím, že to je cena za kterou má spousta lidí Octávku apod. Jsem běžný zaměstnanec, ne velkopodnikatel. Ale samozřejmě i ti jsou někteří na GW, ale zrovna tak na GS, HD apod.
Co se týče váhy a typů.
GW1500 mě za tu dobu spadla jednou a GW1800 2x a to jednou po lehkém nárazu do auta, když mě baba nedala přednost. Obě motorky jsem bez problému zvednul a to běžným způsobem, ne jak je na videu. Jo pánové, vážím 81 kg, tak, že žádná gorila. Na srazu GW běžně potkávám řídit GW ženský a dokonce v Polsku jezdí na GW Polka ve věku 22 a váží, tak 56kg. Kdo nevěří koukněte na stránky GW clubu Polsko, Slovinsko, Rakousko atd. Pokud GW nedělá při nehodě přemety, vždy se skácí do šikmé polohy na padáky, řidítko se země vůbec nedotkne a to ani při nárazu do auta, což jsem měl bohužel možnost vyzkoušet.
Tak a konečně k novému GW.
Můžu zde popsat vše co má a nemá, ale vše je popsáno v článku. Důležité, je, že motorka je špičková, perfektně vybavena, technika rovnající se luxusním autům. Vynikající jízdní vlastnosti, tím, že je lehčí než předchozí typ, je velmi ovladatelná, ale? Neměla se jmenovat Goldwing, ale nějak jinak. Nemá z předchozím nic společného - pouze motor. Posaz jezdce sportovnější, ochrana před vlivy počasí o hodně nižší, sedlo více sportovní. Když to zkrátím, tak výstižnější je, že je to spíš Pan European s šestiválcem. Je více určena pro sportovněji naladěné jezdce. Moc si neumím představit dlouhé cesty. A tím myslím opravdu dlouhou cestu. Na svém jedu do Řecka (1560km) a to na zátah, na tomto bych to zcela vážně nedal. Jen pro do přesnění, v žádném případě nový GW nijak nehaním, pouze porovnávám na své podmínky. Stále platí co nevyhovuje mě, neznamená, že jinému, taky nebude.
Jsem ten, který byl léta odkojen na Jawách, jezdím asi 36 let a mám najeto víc, jak 500tis.km na různých typech a stylech motocyklů - věkem se mění styl motorky i jízdy, tak, že každý si dle toho hledá to své. Tak pánové ať je to Jawa, nebo HD držme pohromadě, jak to bylo dříve a hlavně jezdit jezdit a bez nehod. Sezona je krátká.

Ručkazdravilka (24) napsal 27.04.2018 v 09:19

RiderHc: Asi tu nebude nikdo kdo by zkusil k1600 i goldwing.

RiderHc (8) napsal 27.04.2018 v 07:43

Re.: Targus " Na ničem těžším jsem nikdy delší dobu nejezdil a nemám potřebu se to učit nebo si na to zvykat. " Tak keď budeš jazdiť tak potom mudruj

A terauz prosím všetky moto božstvá o radu : goldwing alebo k1600 grand america. Lebo toto bude ppf ťažké rozhodovanie

Targus (430) napsal 26.04.2018 v 21:29

P.S. Curtis:
A ještě dva maličké detaily.
1/ Skočil jsem do dílny zkusit zvednout motku stejným způsobem, jako to dělají ty tvé kočky z videa. A samozřejmě motka udělala přesně to, co jsem čekal. Začala ujíždět pryč od mých zad PO VYTOČENÉM PŘEDNÍM KOLE!
Blbý, co? Asi to je tím, že Hondám se netočí přední kola.
Anebo na nich mají přední parkovací brzdu. Zatáhneš páku a můžeš zvedat. Fajn, Hondu nemám, ale tu přední parkovačku si dodělám, jasná věc.

2/ Zatím ty kočky zvedaly Winga s prázdnými kufry, předpokládám. Takže rychle natočit video s kufry narvanými polystyrénem, anebo podobně chytrého. Pak už to sežere úplně každý.

JInak dobrý a kolečkama dolů.

Targus (430) napsal 26.04.2018 v 20:22

Re: Curtis
Ty reklamy jsou fakt prima a nedají se vypnout. Nevidím tam nic.
Když už hledáš, najdi něco, co se aspoň přiblíží realitě, ne krásku v dílně, jo?

Re:jean 192
Řeč je o ženských, ne o chlapech. Jen tak mimochodem...
A každý chlap taky nezvedne mrtvým tahem metrák, to jsi na omylu.

Re: boneshaker
Co je s Afrikou? Už z ní utekli všichni hnědáci do Evropy?
Jestli myslíš motku, nemám s ní problém, stejně jako s touhle vzducholodí. Ať si každý jezdí, na čem chce a kudy chce.
Pokud jezdím s klukem po lese, asi si nebudu pořizovat parní válec. Jak jsem už psal, úplně mi stačí hračka do 150 kg. Na ničem těžším jsem nikdy delší dobu nejezdil a nemám potřebu se to učit nebo si na to zvykat.

jean192 (153) napsal 26.04.2018 v 13:09

Targus, takychto mudrlantov, ako si ty, som uz stretol a ked som jednou rukou polozil VL1500 a potpm zdvihol, tak cumeli jak kokoti. Tie motorky maju tazisko dolu, takze na riaditkach je hmotnost mozno 1/5-1/4. Normalny chlap nemoze mat problem zdvihnut 80-120 kilo.

Curtiss (8) napsal 26.04.2018 v 10:54+1

Targus:
No jo, fakt to nejde (Když se nechce, že?)
https://www.youtube.com/watch?v=Ql2LU1SRtIY
Jak jsem už psal, když jsi to nikdy nezkusil, tak do toho nerejpej, jinak se zbytečně ztrapňujueš

boneshaker (89) napsal 25.04.2018 v 22:49

Targusi, a co nová Afrika? Taky špatně?

Targus (430) napsal 25.04.2018 v 19:44-2

RE: Gilless:
Tak se mi to podařilo natáhnout a přehrát
1/ dívčina zvedala motku ze stupačky, nikoli z polohy vleže, což je při této hmotnosti dost velký rozdíl.
2/ přehodila ji na nachystaný stojan, jak jsem předpokládal. O nějakém otočení a nasednutí ani vidu, ani slechu.
Trapný dotaz, soudruhu:
Jak tu motku bude zvedat z levé stupačky? Má si předem zavolat servis, aby jí tam namontovali chlápci ještě jeden stojan, nejlépe pak vpravo?
Zkus něco míň blbého, ano?

Targus (430) napsal 25.04.2018 v 19:30-2

Re: olha, Curtiss
něco k diskuzi kromě urážek, pánové?
Anebo vyhrává ten, kdo víckrát použije nadávku?
Proč nenadáváte Brejlovci a jiným, kteří si dovolili napsat, že těžká motka je těžká motka a nikdy nebude lehká?
Re: ručkazdravilka
bylo by dobré reagovat na to, co je komu určeno, a nikoli vytrhávat slova z vět replik k jinému dialogu
Re: Gilless:
Až doma, teď mám slabý signál. Jsem zvědav, jak se dívčina po zvednutí motky SAMA otočí a hodí to na stojan, který by měl být - tipnu si - nalevo. Jinak ženská smí zvedat max. 20 kg, takže se fakticky rád zasměju.

Gilless (261) napsal 25.04.2018 v 07:51+2

Targus: tak se řehtej

olha (4) napsal 24.04.2018 v 08:21

Targus. Raději nic nepiš. Ty to máš mrdlý

Bubel (16) napsal 23.04.2018 v 10:53

Celkom zaujímavá debata. Vidieť, že motorka zaujala, či už v pozitívnom alebo negatívnom svetle a vyvolala to, kvôli čomu všetcia na tie motorky sadáme a to je vášeň.
1. nesedel som na nej ani nejazdil ani som ju nevidel na živo, iba som čítal a pozeral videa. Momentálne na podobnom " sloníkovi" jazdím, tak skúsim pár komentov.
2. Hmotnosť sa nikdy nestratí, len je subjektívne vnímaná ako menej obťažujúca, pri zastavení resp. pomalej jazde je ju poznať, nehovoriac o manipulácii na mieste. Spiatočka je jednoznačne plus. Mám motorku, ktorá váži cca 320 - 330 kg a ťahať sa z tým z garáže, ktorá je len do mierneho kopčeka je celkom zábavné. Ale je to môl problém. A okrem hmotnosti - a tiež som maturoval z fyzoiky - záleží aj na ťažisku a schopnosti obsluhy. Už nehovoriac o tom, keď tie tri kufre naložíš a za seba dáš ženu, tak je niekde človek na pomaly 600 kg. Chce to hlavne rozmýšľať a to dosť dopredu.
3. Motorka je určená an dlhé cestovanie a to je je hlavný účel. Ale dá sa s ňou ísť aj na pivo a rožky, len musíš vedieť prečo a či sa ti chce.Takisto sa dá precestovať svet na fichtlovi a a na Mustangovi. Oboje je a priori blbosť, ale človek nerobí vždy len racionálne veci.
4. Elektronická výbava je rozsiahla a to sa dalo od Japoncov čakať. Otázne je, nakoľko rôzne preklikávanie odpútava pozornosť od samotnej jazdy a či je to bezpečné. A konfigurovať motorku pred každou jazdou ako notebook..., ale je pravda, že to je efektné a keď to zákazníci chcú a zaplatia, prečo nie.
5.Trošku sa mi tie tvary toho zadného kufra zdajú komplikované na úkor funkčnosti. Ak do topcase nevojdú dve integrálky alebo výklopky bez toho, aby človek maturoval z Tetrisu, tak jeho význam je sporný.
6. Mne sa tá motorka naozaj páči a neviem, či budem mať možnosť si ju niekde vyskúšať, ale asi by som si junekúpil, lebo a: je drahá, b: som spokojný s tou, čo mám. Veľmi.
7. Veľa šťastných km všetkým na cestách aj necestách a všetkým šťastný návrat domov prajem.

boneshaker (89) napsal 23.04.2018 v 10:49

Chlapi, když vezmu příměru na čtyřech kolech, tak ač se snaží nikdo z výrobců automobilů nevyrobil model, který by vyhovoval všem a všude. To samé platí o motocyklech. Já třeba nechápu SUV, k čemu takové auta jsou. Ale to je zase jen a jen můj názor. Majitel SUV má k tomu, že si SUV koupil své pohnutky a důvody. GW je tady a dlouho a vždy bude. Takže kdo hledá a nebo zaplať pánbu jezdí GW ví o čem kmen mluví. Do debaty okolo cendur a cruiserů se nepouštím, protože mám jen dvě špatné zkušenosti a nebyl bych objektivní. GW jezdím, i když o 4 generace zpět, ale vím o čem mluvím. Z příspěvků jde vidět, že někteří neví a stejně je žene neukojitelná touha nám sdělit svůj názor. GW Forever a kolama dolů.

Curtiss (8) napsal 23.04.2018 v 09:58

Targus: Jsi prostě hlupák, nic o tom nevíš, nikdy jsi to nezkusil, ale přesto máš potřebu to pomlouvat. Nic jsi nepochopil a s tímhle přístupem ani nikdy nepochopíš.

Ručkazdravilka (24) napsal 23.04.2018 v 09:31

Targus: Nikde jsem nepsal že motorka je nejlepší na světě a že kdo ji nemá je blbec. Tak proč píšeš pořád podobný nesmysly a tu diskuzi tím totálně zabíjiš? Proč vymýšlíš další a další totálně ujetý příklady? Nejdřív sjíždění schodů, teď tahání stokilový motorky z lesa.. Přístě můžeš napsat že je goldwing na hovno protože se s ním nedá sít ani orat. Diskuze která by měla smysl s tebou není možná.

Brejlovec (7) napsal 23.04.2018 v 07:41+1

No, mněl jsem pujčenou Electru Glide o váze 420 kg. Váha u takto těžkých motorek je sakra znát. Je fakt, že po rozjetí váha zmizí a jede se s ní téměř jako s normální motorkou, ale zase se rychle připomene třeba při pouhém zastavení na semaforu. Nemluvě o takovém zajíždění při příčném parkování. A taky jsem mněl co dělat s baťůžkem třeba při najíždění na hlavní vpravo u T křižovatky.
Jinak GoldWing by stálo za to vyzkoušet.

Targus (430) napsal 22.04.2018 v 23:59

Re: Ručkazdravilka
Po schodech samozřejmě nemusíš, pokud nebudeš tvrdit nesmysly, že váha zmizne při rozjezdu, případně, že to je nejlepší motka na světě, a kdo ji nemá, ten je blbec. To na to říct.

Re: Curtiss
Takže až mi spadne motka, podle tebe bych si měl vytáhnout z kufru knížku a budu študovat návod, jak to postavit na kola. Anebo zaběhnu na kopec, abych ulovil wifinu na chytrofon a stáhl si nějakou chytrou aplikaci. No proč by ne. Tisíc lidí, tisíc chutí. Já si přes kecafon zavolám svou ženu, aby mi to postavila ona, když to svede i ženská. S jejím půlmetrákem živé váhy to bude malina, proč bych se měl namáhat já. Akorát jí musím připomenout, aby si vzala na záda trojnožku a hupcuk, pak nebude problém.
Takže běž se doučit tu O Smolíčkovi a pak zas někdy dáme řeč. Já ti třeba prozradím, jak velkou si pořídit garáž, aby ses v ní mohl otočit v sedle. Ona totiž vyjde o něco málo levněji, než japonský křáp se zpátečkou.

Re: HonzaTar
Už jsem zažil problém i s vytažením motky, co měla pouhý jeden metrák.
A klučinu s Gé eSem, který nedobrzdil a šel přes čáru na prohlídku lesa, tahalo na asfalt pět dalších maníků, půjčoval jsem jim z auta na to kurt, aby to měli za co držet a mohli stát na silnici. Ale jasně, to jsou extrémy.

Targus (430) napsal 22.04.2018 v 23:58

Re: Ručkazdravilka
Po schodech samozřejmě nemusíš, pokud nebudeš tvrdit nesmysly, že váha zmizne při rozjezdu, případně, že to je nejlepší motka na světě, a kdo ji nemá, ten je blbec. To na to říct.

Re: Curtiss
Takže až mi spadne motka, podle tebe bych si měl vytáhnout z kufru knížku a budu študovat návod, jak to postavit na kola. Anebo zaběhnu na kopec, abych ulovil wifinu na chytrofon a stáhl si nějakou chytrou aplikaci. No proč by ne. Tisíc lidí, tisíc chutí. Já si přes kecafon zavolám svou ženu, aby mi to postavila ona, když to svede i ženská. S jejím půlmetrákem živé váhy to bude malina, proč bych se měl namáhat já. Akorát jí musím připomenout, aby si vzala na záda trojnožku a hupcuk, pak nebude problém.
Takže běž se doučit tu O Smolíčkovi a pak zas někdy dáme řeč. Já ti třeba prozradím, jak velkou si pořídit garáž, aby ses v ní mohl otočit v sedle. Ona totiž vyjde o něco málo levněji, než japonský křáp se zpátečkou.

Re: HonzaTar
Už jsem zažil problém i s vytažením motky, co měla pouhý jeden metrák.
A klučinu s Gé eSem, který nedobrzdil a šel přes čáru na prohlídku lesa, tahalo na asfalt pět dalších maníků, půjčoval jsem jim z auta na to kurt, aby to měli za co držet a mohli stát na silnici. Ale jasně, to jsou extrémy.

PanCanaLL (14) napsal 22.04.2018 v 22:05

tyhle plastový videohry fakt nechápu, to už bych radši jel autem! ...jen většina automobilový produkce současnosti nemá takovej obsah, natož šestiválec

sweetM (28) napsal 22.04.2018 v 20:39+1

Teda já nevím proč bych měl sjíždět schody, kličkovat v lese nebo sjíždět nějaké náspy. K problematice váhy. Váha samozřejmě nemůže zmizet fyzikálně, je to jen pocit, že se vytratí a plně se zlehčí ovládání. Ale dost. Dnes nádherné počasí udělaných 380 km. Vyvětraný, hlava vyčištěná, odpočinutý, záda nepokřivená, masáže nepotřebné. To je GL z mé zkušenosti. Opět musím podotknout, zatím to nejlepší co jsem kdy měl. Je rozhodnuto, jezdit spolu budeme dokud budu moci já nebo GL-ko. Pak se postavíme na veterány.

Lumen (7) napsal 22.04.2018 v 20:36

Me se rodina Goldwingu libi,pravda ze po vizualni strance ten nejnovejsi (pouze v mich ocich)trosku jakoby sesel z cesty,ale to urcite neni na skodu...ano,je pravda ze jizda na tezky motorce je trochu jina nez na lehcich strojich,ale to prece neznamena ze by mela byt mene zabavna...proste tisic lidi,tisic chuti

Ručkazdravilka (24) napsal 22.04.2018 v 18:34

Targus: Takže mám s goldwingem sjet schody. No co k tomu dodat.

Curtiss (8) napsal 22.04.2018 v 16:35+4

Re: Targus
Tak jo, barevně Ti povím, že kličkovat mezi dírama jde úplně v pohodě, samo je lepší, jezdit po kvalitních silnicích, bohužel u nás jich moc není.
Povídám Ti barevně, že z garáže vycouvám možná líp, než Ty s tou Tvojí malorážkou, GW má totiž zpátečku.
Povídám Ti barevně, že i kolona se na tom dá předjet docela v pohodě.
Tu o Smolíčkovi si moc nepamatuji, ale zvednout se to dá, když víš jak na to, několikrát už jsem si to vyzkoušel. GW zvedne se správným postupem i ženská.

Jinak je mi jedno, kdo na čem jezdí, je to každého volba a určitě nebudu kritizovat motorku, o které nic nevím a na které jsem ani neseděl. GW je především o pohodlí a komfortu cestování a s tím se bude jakákoliv jiná motorka těžko srovnávat. Až budu chtít (a to už nechci) jezdit "kudlu", pořídím si silničku, až budu chtít lítat po polňačkách, pořídím si enduro. Já se chci pohodlně povozit tak, abych se po jízdě cítil stejně, jako před ní a nebolela mě záda a pod. a to mi GW na 100% splňuje. Jinak ani na místě není nijak velký problém s těmi 400kg, když víš, co s tím a po rozjetí je to úplně v pohodě. Dokážu jet vedle pěšího a nemám problém s nějakým šíleným balancováním. Chtělo by to se na tom svézt dřív, než se na tom začnou hledat nedostatky. Ale jak říkám, ať si každý jezdí na tom, co se mu líbí, ale neměl by hledat nedostatky na ostatních motorkách, když o nich nic neví, nota bene, když mu to může být úplně jedno

schimir (5) napsal 22.04.2018 v 15:05

No, já vám nevím, ale třeba v Brně na výstavě jsem chvilku koukal na lidi, co si na něj sedali. A hodně mě překvapilo, že jsem neviděl pokyvování hlavou, takovou tu spokojenost. Naopak, hromada lidí nad tím kroutila hlavou. No a když se posadil kamarád a sdělil mi dojmy, je to prostě krok jiným směrem. Kamarád jezdil jak starou čtyřválcovou 1200, tak i 1500. K tomu měl chvilku mezi dvěma GW 1500 i BMW K1200 LT, takže jeho dojmy jsem bral vážně. Ta motorka se zmenšila, posez je úplně jiný než u starší verze. Už to není motorka pro kus chlapa, ale opravdu jí otočili směrem k menším lidem. Paradoxně ale možná ztratí ty zákazníky, kteří tu velikost právě potřebovali. Nemyslím si, že tohle je od Hondy správná cesta. Tisíce asistentů, zmenšení kufrů a k tomu jiná pozice za řidítky... No nevím, tenhle směr se uplatnil u aut, ale u motorek se to snad dít nebude...

honza.tar (15) napsal 22.04.2018 v 12:41

Názor Honda GW Motorkářský Olymp ?
Čistokrevný Silniční koráb
Konstruktéři velmi šikovně pohráli s výfukový systém je mohutný, ale nepusobí tak .obludně jako u BMW bagger K 1600 B
u//www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/bmw/bmw-predstavuje-bagger-k-1600-b-35219.html
"Váha stroje po rozjetí zmizí. ? "
Po zastavení je ta váha zase zpadky a na nezpevněném povrchu jí cítite dvojnásob . i přes pozytývní snížení váhy až o 45 kg
V připadě uvíznuti je tak těžkou motorku 365 kg.( v zakladu) pro jednoho člověka často nemožné vyprostit.
.
Vlastníkům Přeji mnoho radosti z jízdy
https://www.youtube.com/watch?v=pdlrb4tTliE
https://www.youtube.com/watch?v=NQHTWpt23us

boneshaker (89) napsal 22.04.2018 v 11:27

Anti: koukni se na cenovky GW 1100 a uklidni se. Zrovna o tomhle to není. Upřímně, kdyby mi někdo před 5 lety řekl, že budu jezdit GW, tak ho pošlu do práce... . Ale nechal jsem se od kámoše "zgoldwingovatet" a dnes to vidím zkrátka jinak. Doma ještě stojí CB-Big One a stejně pořád lezu na GW.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist